Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

Αντίθετα δεν εξασφαλίστηκε κανένα δρομολόγιο από το Πειραιά προς τα Κύθηρα

Έχω την εντύπωση ότι αύριο το Πρέβελις στο δρομολόγιο του για Χανιά - Ρέθυμνο, περνάει και από Κύθηρα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχω την εντύπωση ότι αύριο το Πρέβελις στο δρομολόγιο του για Χανιά - Ρέθυμνο, περνάει και από Κύθηρα.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Όμως όταν εγώ έστειλα το post, δεν είχε ανακοινωθεί ακόμη. Και επειδή θα με ρωτήσεις εάν το μάντεψα, σου λέω ότι κατά την επίσκεψή μας την Πέμπτη στο ΥΕΝ, ο υπεύθυνος που μίλησαμε μαζί για να διαμαρτυρηθούμε μας εκμυστηρεύτηκε διακριτικά ότι δεν θα δούμε πλοίο από το Πειραιά μέχρι να επιστρέψει το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ γιατί δεν βρίσκουν κάποιο να βάλουν. Συγνώμη για την άθελη παραπληροφόρησή που παρείχα. Επίσης να σε ενημερώσω ότι το δρομολόγιο του Ταξιάρχης ανακοινώθηκε τη Πέμπτη το απόγευμα ενώ το σημερινό δρομολόγιο του Πρέβελης ανακοινώθηκε το Σάββατο. Ως εκ τούτου ήταν αδύνατο να γνωρίζω. Και κλείνω λέγοντας ότι μέχρι τη Πέμπτη το μεσημέρι η ΑΝΕΚ είχε ανακοινώσει 2 δρομολόγιο προς το Πειραιά για τη προηγούμενη Πέμπτη (το οποίο και έγινε αν δεν κάνω λάθος) και ένα για τη Κυριακή το βράδυ (το οποίο δεν έγινε αν επίσης δεν κάνω λάθος). Θεωρώ λοιπόν δικαιολογημένα τα όσα αναφέρω στο προηγούμενο μήνυμά μου (εάν προστεθεί και αυτό που υποστηρίζω σε αυτό, περί έλλειψης εισιτηρίων βάση δηλώσεων της ΑΝΕΚ). Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ερώτηση Θ. Δρίτσα για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κυθήρων - Αντικυθήρων Θέμα: Η συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης του Βουλευτή Α΄ Πειραιά και Νησιών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Θοδωρή Δρίτσα, σχετικά με την "άγονη και ανορθολογική πολιτική του Υπουργείου, για σταθερή και λειτουργική ακτοπλοϊκή συγκοινωνία των Κυθήρων και των Αντικυθήρων" και η σημερινή απάντηση του κ. Υφυπουργού Ε.Ν.Α.Ν.Π.

Παν. Καμμένος:

"Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ!"

Στο Δήμαρχο των Κυθήρων (!....) έριξε όλες τις ευθύνες, ο Υφυπουργός Ε.Ν.Α.Ν.Π. κ. Παν. Καμμένος, για το αδιέξοδο της σταθερής και λειτουργικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Κυθήρων και των Αντικυθήρων με την ηπειρωτική Ελλάδα, απαντώντας σήμερα σε σχετική Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Πειραιά και Νησιών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Θοδωρή Δρίτσα. Επικαλούμενος μάλιστα, επιλεκτικά, τις τυπικές διαδικασίες των αρμοδίων κρατικών υπηρεσιών, απέφυγε να αναλάβει τις πολιτικές ευθύνες του και....νίπτων τας χείρας του, ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγόρησε την τοπική κοινωνία, γιατί όπως είπε, "δεν καταθέτει προτάσεις"!

Ο Θοδωρής Δρίτσας υποστηρίζοντας την Επίκαιρη Ερώτησή του, ήταν σαφής:

"Τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα, χρόνια τώρα, δικαίως ζητούν σταθερή και μόνιμη όλο το χρόνο, διπλή ακτοπλοϊκή σύνδεση, αφ ενός μεν με τον Πειραιά με πλοίο ανάλογων προδιαγραφών, αφ ετέρου δε, με τη Νεάπολη Βοιών και με άλλα λιμάνια της Νότιας Πελοποννήσου, με πλοίο μικρότερο και ευέλικτο χωρίς κλίνες, πολλαπλών καθημερινών δρομολογίων. Αντ' αυτών των λογικών και αναγκαίων λύσεων, το Υπουργείο, μακράν της πραγματικότητας, επαναπροκήρυξε στις 24 Απριλίου 2008 νέο διαγωνισμό, για τη δρομολόγηση ενός μόνο επιδοτούμενου οχηματαγωγού!"

και συνέχισε:

".....από μεθαύριο 1η Ιουνίου, δεν υπάρχει κανένα προγραμματισμένο δρομολόγιο, για όλο το καλοκαίρι! Είστε κυβέρνηση τεσσάρων ετών, κύριε Υφυπουργέ και δεν έχετε ακόμα ούτε καν σχεδιάσει οτιδήποτε, για την οριστική επίλυση αυτού του οξύτατου προβλήματος, της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας, όχι μόνο των Κυθήρων και των Αντικυθήρων, αλλά και όλων σχεδόν των νησιών της Ελλάδας. Αντιθέτως προς του ισχυρισμούς σας, η τοπική κοινωνία σύσσωμη, [το Δημοτικό Συμβούλιο με ομόφωνη απόφαση, ο Μητροπολίτης, όλες οι επαγγελματικές ενώσεις και οι άλλοι φορείς του νησιού, οι κάτοικοι με ψήφισμα τους -μετά από πολυπληθή συγκέντρωση στο Διακόφτι- ο Πρόεδρος της κοινότητας Ελαφονήσου, ο Δήμαρχος Βοιών Λακωνίας, ο Νομάρχης Πειραιά, οι περισσότεροι από τους Βουλευτές Α΄ Πειραιά και Νησιών], συγκλίνουν στην ίδια σαφή πρόταση που προανέφερα και την έχουν διατυπώσει καθαρά, ως αίτημα. Για ποιους λόγους λοιπόν, το Υπουργείο επιμένει σε επιλογές, οι οποίες βρίσκονται σε προφανή αντίθεση με την αξιοπρέπεια και τις ανάγκες εκατοντάδων οικογενειών των δύο νησιών, χάριν των....αναγκών μιας και μόνο γνωστής και μεγάλης οικογένειας, η οποία μάλιστα δεν είναι ούτε από τα Κύθηρα ούτε από τα Αντικύθηρα;!"

Ολοκληρώνοντας την απάντησή του, ο Θοδωρής Δρίτσας τόνισε:

"...όπως αποδείχθηκε από την προχθεσινή μόλις έγκριση του Σ.Α.Σ. ελεύθερου τοπικού δρομολογίου, υπήρχαν λύσεις για επιδοτούμενο τοπικό δρομολόγιο όλο το χρόνο, αρκεί το Υπουργείο να επέμενε, χωρίς να επηρεάζεται από τις μεθοδεύσεις επιμέρους ισχυρών συμφερόντων. Ότι δεν έπραξε τόσο καιρό, οφείλει να το πράξει τώρα".

Τελικώς, όπως αποσαφήνισε ο κ Υφυπουργός, η αρχικώς ματαιωθείσα συνάντησή του με τους εκπροσώπους της κοινωνίας των Κυθήρων, φαίνεται ότι θα γίνει αύριο Παρασκευή πρωί, 30 Μαΐου 2008 και σε αυτήν προσκάλεσε το Θοδωρή Δρίτσα να συμμετάσχει, πρόσκληση την οποία ο Βουλευτής Α΄ Πειραιά του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, ευχαρίστως αποδέχθηκε.

Πηγη: www.portnet.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μιάς και ο Πήγασος πάει στον Βόλο για να γράψει ιστορία...και η Μυρτιδιώτισσα επιστρέφει στα δρομολόγια την Παρασκευή...είπε το αφεντικό να κάνει ένα ψυχικό και να στείλει το Πρέβελη σήμερα (Τρίτη) βράδυ στα Κύθηρα.

ΥΓ Φέτος το Πρέβελη συνέχεια τρύπες μπαλώνει...ούτε πλοίο του καπτά Μάκη να ήτανε.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Για την Μυρτιδιώτισσα (ενδεχομένως και την ΑΝΕΝ) έχω την εντύπωση ότι δεν θα είναι και τόσο καλό το αύριο. Όταν το (μάλλον αρκετά σοβαρό) ατύχημα συμβαίνει σε μια εποχή που όλοι συμφωνούν ότι θα πρέπει να αντικατασταθεί...τότε ή δεν βλέπω καλά την ΑΝΕΝ μιάς και η Πορφυρούσα μπορεί να καλύψει τις μίνιμουμ ανάγκες...η βλέπω στη θέση της Μυρτιδιώτισσας τον Πήγασο ή το Σαντορίνη.

Εδώ και καιρό ακουγόταν ότι το Εξπρές Σαντορίνη θα αντικαθιστούσε σε μόνιμη βάση το Μυρτιδιωτισσα από τον Οκτώβριο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

συμφωνα με επιβαινοντες, η πηγασαρα ηταν αδυνατο να προσεγγισει στη Νεαπολη σημερα το πρωι λογω καιρου. τα κυματα καβαλαγαν τα linkspans:D. μετα απο συντομες διαβουλευσεις το καραβι πηγε και ξεφορτωσε σε μια σπιατζα στην ελαφονησο και επιστρεφει (πρεπει να εχει φτασει) κυθηρα κενο επιβατων.

απο εκει θα συνεχισει για αντικυθηρα μεταφεροντας ειδη πρωτης αναγκης.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο όντως δεν έπιασε Νεάπολη διότι απλά το υποτυπώδες μολαράακι δεν φαινόταν κάν από το κοντοθάλασσο του αέρα που το σκέπαζε.Ακόμα και να έδενε το βαπόρι σίγουρα θα γινόταν ζημιά,ή θα κοβόταν κάποιος κάβος ή ετσι και ξεσερναν οι άγκυρες το βαπόρι θα καβάλαγε το πολύ χαμηλό μόλο.

Πήγε ελαφόνησο που αν και τα βυθίσματα είναι οριακά έδεσε μια χαρά και ξεφόρτωσε επιβάτες κι οχήματα που προωθηθηκαν στην Πούντα με παντόφλα.

Γενικά το ΣΚ στην περιοχή επικρατούσαν πολύ ασχημες καιρικες συνθηκες οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν συμβαδιζαν με τα δελτία της ΕΜΥ.

Πολλά παράπονα όμως ακούγονται στην γραμμή από του Τσιριγώτες για την ΑΝΕΝ και τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζεται τα δρομολόγια.

Βγάζει δρομολόγια με πλάνο μιας εβδομάδας αυτή την εποχή(και το καλοκαίρι όχι ότι ήταν πολύ καλύτερα) και τροποποιεί συνεχώς τα ωράρια αφιξοααναχωρησεων των τοπικών Νεάπολη-Κυθηρα αλλά και σε αυτά από Πειραιά με αποτέλεσμα ο κόσμος να μην προλαβαίνει να ενημερωθεί και να χάνει το βαπόρι.

Επίσης με πλάνα μιας εβδομάδας που ανανεωνονται ανά μία εβδομάδα ο οποιος προγραμμαατισμός πάει περίπατο ενώ με τέτοια κατάσταση πάντα υπάρχει μια ανασφάλεια για το αύριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Από όσο ξέρω δεν έχει έρθει ακόμα ο άξονας του πλοίου, οποτε για αυτό ακύρωσαν τις ημερομηνίες του δεξαμενισμού.

Και τι θα γίνει με την γραμμή του?Ήδη ο ΠΗΓΑΣΟΣ έχει κάτσει πάνω από όσο ήτυαν να κάτσει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ έχει καθυστερήσει κι αυτό να βγει κι ο ΠΗΓΑΣΟΣ θα πρέπει μέχρι τέλος του χρόνου να έχει κάνει την σκάντζα του ΜΥΚΟΝΟΣ.

Μια πιθανή ημερομηνία του ΠΗΓΑΣΟΥ να σκαντζάρει στην Ικαροσαμία είναι στις 7 του μηνός αλλά με το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ να μην ξεκινάει ακόμη πιθανόν να έχουμε νέα παράταση.

Link to comment
Share on other sites

Και για να απαντήσω στον εαυτό μου:D επειδή δεν βλέπω να αλλάζει ο ΠΗΓΑΣΟΣ το πρόγραμμά του (αφού τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει πολύ) και να πηγαίνει στην Ικαροσαμία βλέπω να μένουν ορφανά τα κύθηρα τουλάχιστον μέχρι να βγει το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ κι άμα βγει γιατί πολύ στην καθυστερησση το πάνε και στην αναβολή της αναβολής και εχω αρχισει να αμφιβάλω.

Προβλέπω να πυκνώνει τα δρομολόγια το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ και να πηγαίνει και Αντικύθηρα. Αν και λίγο τραβηγμένο ίσως και κίσσαμο , να περνάει το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ περισσότερες φορές να κατεβάζει και τις νταλίκες και νέτα.

Αν κι όταν με το καλό βγει το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ γυρίζουμε στα παλιά.

Ωστόσο μέχρι τότε για τους επιβάτες και τα ΙΧ από Πειραιά ισχύει η διασκευή του Τζιμάκου τα Κύθηρα να παν να γ...θούνε:mad: και βεβαιώς αν συμβεί κάτι τέτοιο οι ευθύνες θα είναι μεγάλες για την ΑΝΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τώρα που ο Εξπρές Πήγασος θα πάει στην Ικαρία Σάμο και χηρεύει η γραμμή Πειραιάς Κύθηρα Αντικύθηρα, μιας και το Μυρτιδιωτισα δεν είναι ακόμα έτοιμο. Πιστεύω ότι υπάρχει λύση για την ΑΝΕΝ. Να ναυλώσει το Βιτσέντζος Κορνάρος από τη ΛΑΝΕ (την ίδια μαμά έχουν), όπως τόσο καιρό είχαν ναυλώσει τον Εξπρές Πήγασος??

Έκτος εάν κάνει κάποιο δρομολόγιο το Πρέβελης όταν ετοιμαστεί (??) ή κάποια άλλη εταιρεία που παραμονεύει για τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Το Σαντορίνη όπως έχουμε πει κάνει επισκευή έχει το σπέσιαλ φέτος , αλλάζει νηογνώμονα οπότε μέχρι τελος του χρόνου πρέπει να το ξεχάσουμε .Με το νέο έτος μπορεί να πάει Κύθηρα ή Κυλλήνη να σκαντζαρει τα πλοία της Στρίντζης ή όπου άλλου βρει δουλίτσα.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι από αύριο και για άγνωστο χρονικό διάστημα νέτα ο Πειραιάς για τα Κύθηρα και Αντικύθηρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τουλαχιστον οσον αφορα το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα καθοτι η ζημια ειναι μικρη και η αποκατασταση γρηγορη.

Για το θεμα το "κανονικου" βαποριου της γραμμης δεν μυριζει ΠΗΓΑΣΟ μιας και δενει για επισκευη οι φημες ομως μιλανε για μια περιεργη επιδοτηση μεταξυ Νησιων και Ρεθυμνου...ενω εχει ακουστει το Β. ΚΟΡΝΑΡΟΣ σαν υποψηφιο.

Αληθεια εκεινο το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΑ τι εγινε μαθαμε?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πως και δεν το σκεφτηκε κανενας νωριτερα;

Οσο αφορα το κομματι της θαλασσιας μεταφορας που μας αφορα κιολας, νομιζω οτι ταιριαζει γαντι στις υπαρχουσες λιμενικες υποδομες και του Καστελιου και της Νεαπολης ;)

Εξ' αλλου εχουμε τελειωσει εδω και καιρο με τα εργα υποδομης σε ολο τον Ελλαδικο χωρο και εχουμε οχυρωσει το αιγαιο με πυλες κορυφαιου επιπεδου οποτε το επομενο σταδιο ειναι να προχωρησουμε σε πραγματικα Ευρωπαϊκες λυσεις.

Ναι νομιζω μετα απο αυτο, θα ειμαστε ισαξιοι με τους Φινλανδους και ενα σκαλι πιο πανω απο τους Δανους:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ενω εχει ακουστει το Β. ΚΟΡΝΑΡΟΣ σαν υποψηφιο.

H υποψηφιότητα του Κορνάρου παίζει όλο και περισσότερο σαν φήμη στα Κύθηρα το τελευταίο διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Μανιάτης επιχειρηματίας, στέλνει άτομα την προσεχή εβδομάδα, να επιθεωρήσουν 2 πλοία της Saos (ποια δεν θα σας πώ;)) καθώς και 1 Τ/Χ που βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά, για να το δρομολογήσει απο Γύθειο προς Κύθηρα-Αντικύθηρα και Ελαφόνησσο!!

Νέες εταιρείες=Διάλυση μονοπωλιου=Υγιείς ανταγωνισμός!

Μακάρι:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έχω την εντύπωση ότι όταν ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ, η γραμμή ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΙΣΣΑΜΟΣ θα αποκτήσει ιδιαίτερη (αναβαθμισμένη) σημασία. Θα μπορεί κάποιος να πηγαίνει στην Κρήτη με πιό φθηνό εισιτήριο και σε πιό λίγο (θαλάσσιο) χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Αλλοίμονο, συνεπής με τον διαρκή σχιζοφρένειά της, η Ελληνική Κοινωνία (και η απολύτως από αυτήν καθοδηγούμενη Οικονομική δραστηριότητα) από την μία θα αναθεματίζει μέσω εφημερίδων και "Δελτίων των 8", την όποια Κυβέρνηση γιατί δεν συμμορφώνεται με την συνθήκη του Κιότο καθώς και τις ΗΠΑ ως αποκλειστικά υπεύθυνες για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και από την άλλη θα στέλνει τις νταλίκες και τα ΙΧ της στην Κίσσαμο και τα Χανιά μέσω Καλαμάτας, καταναλώνοντας άπειρες ποσότητες καυσίμων και επιβαρύνοντας το περιβάλλον με αντίστοιχους τόνους καυσαερίων. Τι κι' αν η ΕΕ επιδοτεί θαλάσσιους δρόμους και οι κουτόφραγκοι ψάχνουν φιλικότερα προς το περιβάλλον πλοία. Αφού εμάς θα μας έρχεται φθηνότερα και θα περνάμε με χίλια την σήραγγα του Αρτεμισίου, να και νά...

Link to comment
Share on other sites

Τα Θεοφάνεια ο Πρωθυπουργός θα πάει στα Κύθηρα. Για να δούμε λοιπόν και τι θα ανακοινώσει για την γραμμή. Γιατί δεν νομίζω ότι θα πάει με "άδεια χέρια", μόνο για να τους ευχηθεί. Κάτι θα πρέπει να τους πει, ένα Κορνάρο τουλάχιστον...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η επίσκεψη ματαιώθηκε λόγω καιρού (θα πήγαινε με C130)...και πήγε Ραφήνα.

ΕΠΟΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΛΟΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΓΙΑ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΜΕΙΝΕ ΡΑΦΗΝΑ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...