Jump to content
Shipfriends
gpap2006

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη

Recommended Posts

8 hours ago, JTEDimandix said:

Διαδρομή Γύθειο-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμος μέσω Ελαφονήσου θα σύμφερε;

Και όμως, πριν το μακρινό (και βρώμικο😜) 1989, το "Ιόνιον" πρέπει να προσέγγιζε την Ελαφόνησο, αλλά δεν θυμάμαι αν κατέληγε στην Κίσσαμο. Μάλιστα εφημολογείτο ότι το λιμάνι της Ελαφονήσου βελτιώθηκε, τότε που λεφτά υπήρχαν, για να εξασφαλισθεί η σύνδεση με Πειραιά (με μία μερίδα ντόπιων να αντιπαραβάλλει την ανάγκη κατασκευής γέφυρας).

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Molmed said:

Καλό θα ήταν να μας λέγατε και το εκτόπισμα του πλοίου που έχετε στο μυαλό σας, που θα ξεκινούσε από τον Πειραιά και θα μπορούσε να μπεί στο λιμάνι της Ελαφονήσου.

 

Εις απάντηση του παραπάνω:

On 9/22/2019 at 11:28 PM, Nick the Greek said:

Προσέξτε επίσης το αριστερό κομμάτι της φωτογραφίας, εκεί που φαίνονται 2 λάντζες. Από την εξωτερική πλευρά του σημείου εκείνου, έχει πέσει το Εξπρές Πήγασος αν το πιστεύετε, όταν έκανε Κύθηρα. Η προσέγγιση ήταν κανονικά για τη Νεάπολη πλήν όμως λόγω καιρού το πλοίο δε στεκόταν. Και κατέληξε να προσεγγίσει την Ελαφόνησο με τους επιβάτες για Νεάπολη να παίρνουν την παντόφλα για να περάσουν απέναντι.

Το Εξπρές Πήγασος πρέπει να είναι και το μεγαλύτερο πλοίο που έχει πιάσει ποτέ, πλήν όμως έγινε για λόγους έκτακτης ανάγκης, με συγκεκριμένο καιρό και με μάστορα στα χειριστήρια.

 

1 hour ago, georgios express said:

Και όμως, πριν το μακρινό (και βρώμικο😜) 1989, το "Ιόνιον" πρέπει να προσέγγιζε την Ελαφόνησο, αλλά δεν θυμάμαι αν κατέληγε στην Κίσσαμο.

Και προσέγγιζε, και κατέληγε. Προσέγγιζε τρόπος του λέγειν βέβαια, δες εδώ:

 

On 4/15/2007 at 2:38 PM, Nick the Greek said:

Πολυ ρετρο συζητηση ανοιξαμε. Ειχα την τυχη να κανω τη γραμμη αυτη με το Ιονιον τον Ιουνιο του 1984 σε ενα ταξιδι απο Πειραια για Κυθηρα. Αν δεν με απατα η μνημη μου το πλοιο αναχωρουσε Παρασκευη στις 0900 για Κυπαρισσι, Γερακα, Μονεμβασσια, Νεαπολη, Ελαφονησο, Αγια Πελαγια, Γυθειο, Καψαλι, Αντικυθηρα, Καστελλι Κισσαμου. Οπως θυμαμαι το πλοιο, ειχε ενα σαλονακι καταπλωρα(εκει που βρισκεται το μπαλκονι) που πρεπει να ηταν το σαλονι της Α' Θεσεως, ενω προς τα πρυμα υπηρχε η Γ' θεση απο την οποια δεν θυμαμαι και πολλα πραγματα. Οπως φαινεται στη φωτογραφια, το ντεκ απο κατω απο το σαλονακι της πλωρης ηταν γεματο καμπινες πληρωματος και επιβατων, θυμαμαι την δικη μας καμπινα σαν μια στενοχωρη δικλινη με κρεββατια πανω και κατω.

Στο Ιονιον συνειδητοποιησα για πρωτη φορα οτι σερβιρουν φαγητο και στα ακτοπλοικα πλοια μια και στα Κυκλαδιτικα που ταξιδευα ως τοτε κατι τετοιο ηταν ανεκδοτο εως οτου ηρθε το πρωτο Δημητρα του Αγουδημου. Συγκεκριμενα το σαλονι της πρωτης θεσης μετατρεποταν σε τραπεζαρια οταν οι καμαρωτοι εστρωναν με τραπεζομαντηλα τα υπαρχοντα τραπεζια, και περνουσαν απο το καθε τραπεζι παιρνοντας παραγγελια. Μη φανταστειτε βεβαια κανενα μενου με μοσχαρακι ραγου και σαλτσα απο δαμασκηνα και κασιους, αλλα πρεπει να σερβιρονταν τουλαχιστον 3-4 διαφορετικα πιατα.

Το ταξιδι ηταν πανεμορφο μια και το πλοιο παραπλεει συνεχως τις ακτες της Πελοποννησου με συνεπεια να βλεπει κανεις θαυμασια τοπια. Το Κυπαρισσι δεν το θυμαμαι καθολου, θυμαμαι ομως το Γερακα. Το πλοιο εμπαινε με την πλωρη στον αρκετα στενο ορμο και φουνταριζε σε καποια αποσταση μεν απο το Γερακα, επικινδυνα κοντα στα βραχια και τα αβαθη δε. Οπως μπορειτε να μαντεψετε η αποβιβαση επιβατων και εμπορευματων γινοταν με καικια, με συνεπεια το πλοιο να καθεται αρκετη ωρα. Αναχωρηση φυσικα με αναποδα, διοτι ουτε λογος για χωρο να γυρισει εκει μεσα το πλοιο. Μετα παμε στη Μονεμβασσια οπου τοτε υπηρχε ντοκος οπου και το πλοιο πρυμνοδετουσε.

Τα ιδια και στη Νεαπολη, ενω στην Ελαφονησο το πλοιο εκανε κρατει στα ανοιχτα και παλι ειχαμε τη διαδικασια με τις βαρκες. Στην Αγια Πελαγια το πλοιο εφτανε γυρω στις 1800-1900 το απογευμα και η αποβιβαση γινοταν στην ακρη ενος μικροσκοπικου μωλου. Τα Κυθηρα οπως τα θυμαμαι τοτε(εκατσα 1 εβδομαδα) ηταν πολυ ερημωμενα, ολοκληρα χωρια στην ενδοχωρα εγκαταλελειμενα λογω μεταναστευσης ενω η συντριπτικη πλειοψηφια του οδικου δικτυου ηταν ειτε χωματοδρομοι, ειτε ορθογωνιες στρωσεις απο τσιμεντο ενωμενες μεταξυ τους με το αυτοκινητο να κανει τον χαρακτηριστικο, εκνευριστικο ηχο οταν περναγαν οι τροχοι απο κομματι σε κομματι. Απο τοτε εχω να παω στο Τσιριγο, ελπιζω να εχει βελτιωθει εν τω μεταξυ η κατασταση.

Η επιστροφη μια απο τα ιδια αν και εχω μια υποψια(δε θυμαμαι καλα) οτι στο γυρισμο δεν επιανε το πλοιο σε ολους αυτους τους προορισμους. Πρεπει να επεστρεφε Κυριακη βραδι στον Πειραια το πλοιο, γυρω στα μεσανυχτα, και εδενε στα Λεμοναδικα. Ας δουμε και μια φωτογραφια εποχης που βρισκεται στη συλλογη μου, διευκρινιζοντας οτι δεν ειναι δικη μου αλλα εχει αγοραστει απο βιβλιοπωλειο του εξωτερικου του οποιου και δεν θυμαμαι το ονομα ωστε να αποδωσω τα ευσημα.

post-22-128326963629_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε αυτο το ταξίδι που έπιασε ο πηγασος ελαφονησο αντι για Νεάπολη οι καιρικές συνθήκες τοπικά ήταν δυσμενέστατες κάνοντας την προβλήτα της Νέαπολης να εξαφανιστεί , τα κύματα να ανεβαίνουν στα καφενεία και να διακοπεί για λίγη ωρα η πορθμειακή γραμμη πουντας Ελαφονήσου .

Σε αυτή λοιπόν την προσέγγιση το συγκεκριμένο πλοιο ήταν πολυ οριακό απο πλευράς βυθισμάτων και θυμάμαι έδεσε σε μια προβλήτα με ανύπαρκτη χερσαία υποδομή όπου τα ΙΧ έβγαιναν απο το γκαράζ με πατέντες .

Ηταν μια προσέγγιση που ο πλοίαρχος και το πλήρωμα του έδωσαν ρεσιτάλ ναυτοσύνης και επαγγελματισμού .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιός ήταν ο καπτεν παιδιά? Δεν είναι κακό να αναφερθεί. Αν και είμαι ανάμεσα σε Αντωνόπουλο και Γεροντάκη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Νίκος Χάλαρης ήταν τότε πλοίαρχος στη συγκεκριμένη προσέγγιση, όχι ο Γεροντάκης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τοσο πλοιοκτητρια οσο και ο Υπουργός,δεσμευτηκαν στο βουλευτή Α' Πειραιώς, Κώστα Κατσαφάδο,οτι θα ξεκινησει 6/3 το πλοίο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι τα νησιά δεν θα έχουν πλοίο για 5 μερες. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την πρακτόρευση του Aqua Jewel στα Κύθηρα θα αναλάβει κατά πάσα πιθανότητα το γραφείο Drakakis Tours.

Υ.Γ.: Τα τελευταία χρόνια το Πορφυρούσα ολοκληρώνει λίγο νωρίτερα την ακινησία του σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό. Ας ελπίσουμε να γίνει και φέτος το ίδιο, ώστε να διασωθούν οι γκρίνιες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 6/3 για την έναρξη δρομολογίων του Aqua Jewel ειναι απο ιδιαίτερα αισιόδοξο σενάριο έως απίθανο .

Μαλλον για μετα τις 16/3 ειναι πιο ρεαλιστική η έναρξη δρομολογίων του

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/24/2020 at 7:34 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Πορφυρούσα θα επιστρέψει στις 12 Μαρτίου όπως ανακοίνωσε η εταιρεία του 

6 μέρες χωρις κανενα πλοίο τα κύθηρα ή 12..? Θα υπάρξει καμία μικρή ναύλωση ?

19 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τελευταίο ταξίδι σήμερα για το Ιονίς στη γραμμή Κύθηρα Αντικυθήρα και εδώ μπορούμε να δούμε τον αποχαιρετισμο στα Αντικυθήρα

Edited by Petros P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με το Κυθέρεια στις 5.3 ξεκινάει για Κύθηρα αυθημερόν, ενλω από 6.3 ξεκινάει κανονικά.

Τα δρομολόγια όπως αναφέρει το δημοσίευμα θα είναι τα ίδια με το ιονις. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι, την Πέμπτη 5 Μαρτίου στις 15:00 θα γίνει έκτακτο μη επιδοτούμενο δρομολόγιο απ' το Aqua Jewel μόνο προς Κύθηρα & Αντικύθηρα και επιστροφή.

Πέμπτη 5/3: Πειραιάς (15:00) - Κύθηρα (21:35 - 22:10) - Αντικύθηρα (23:40 - 00:15) - Κύθηρα (01:55 - 02:10) - Πειραιάς (08:40)

Περισσότερα απ' την συνάντηση του Μάριο Ηλιόπουλου με τον Δήμαρχο Κυθήρων  ΕΔΩ

Υ.Γ.: Βλέπουμε μετά από αρκετά χρόνια, ο χρόνος ταξιδιού για τα Κύθηρα να πέφτει στις 6,5 ώρες! Ας ελπίσουμε να γίνει και πράξη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
7 hours ago, AQUA JEWEL said:

Λέτε, αν δεν είναι έτοιμο το Aqua Jewel να δούμε αύριο στη θέση του το Aqua Blue;

Ξεκινάει αύριο κανονικά

Edited by proud_ionian
move

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Αναρτήθηκε η σύμβαση που υπεγράφη σήμερα, 05/03.

Βέβαια η σύμβαση έχει ένα θεματάκι, μιας και η seajets υπέγραψε ότι θα κάνει τη μια από τις τρεις γραμμές με το Ιονίς.😄

 

ionis.jpg

Edited by enas chiotis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο λιμάνι του Γυθείου θα διανυκτερεύσει απόψε το Aqua Jewel, ύστερα απ' την έκδοση απαγορευτικού απόπλου, λόγω των ισχυρών ανέμων.

Το πλοίο θα αναχωρήσει απ' το Γύθειο αύριο το πρωί, σύμφωνα με το κάτωθι πρόγραμμα:

Πέμπτη 26/3: Γύθειο (08:00) - Κύθηρα (10:30 - 10:45) - Αντικύθηρα (12:15 - 12:30) - Κίσσαμος (14:30 - 15:15) - Κύθηρα (19:00 - 19:15) - Πειραιάς (01:45)

Υ.Γ.: Ύστερα, απ' το μουδιασμένο ξεκίνημα, παρατηρούμε πως το πλοίο ταξιδεύει πλέον σταθερά με ταχύτητες 16+ knots και μάλιστα χωρίς να έχει κάνει φέτος δεξαμενισμό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο πίνακας δρομολογίων του Aqua Jewel για την πασχαλινή περίοδο στην γραμμή των Κυθήρων.

AQUA JEWEL ΠΑΣΧΑ 2020.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...