Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 9 months later...

DRAKAKIS TOURS - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ AQUA JEWEL ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ ΤΟΥ

Quote

Προκειμένου να απαντηθούν τα εύλογα ερωτήματα που έχουν προκύψει και προς αποκατάσταση των γεγονότων που οδήγησαν στην δυσάρεστη για όλους μας εξέλιξη, αυτή της μη αντικατάστασης του Aqua Jewel κατά την διάρκεια της ακινησίας του, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους επιβάτες για τα παρακάτω:

Οι εταιρίες που αναλάμβανουν τις συμβάσεις των άγονων γραμμών έχουν το έννομο δικαίωμα να θέτουν τα πλοία τους σε ακινησία, έως 2 μήνες το χρόνο, προκειμένου να γίνεται η απαραίτητη ετήσια συντήρησή τους και να ελέγχονται από τον αρμόδιο νηογνώμονα για την αξιοπλοΐα τους.

Η πρόθεση της εταιρίας -και αυτό μπορούμε να το εγγυηθούμε- ήταν στο διάστημα της ακινησίας του πλοίου Aqua Jewel να γίνει αντικατάστασή του από το πλοίο Superstar, πρώην Superferry 2. Αυτό, αφενός για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση της γραμμής και τη διατήρηση της ομαλότητας και αφετέρου για να συνεχίσει να έχει έσοδα η εταιρία.

Δυστυχώς αυτό δεν κατέστη δυνατό για τους εξής λόγους:

- Το ποσό της κρατικής επιδότησης της εν λόγω γραμμής μειώθηκε κατά 20% λόγω της χαμηλότερης κατηγορίας του πλοίου αντικατάστασης.

- Του γεγονότος ότι το νέο πλοίο καθότι παλαιότερο και γρηγορότερο καταναλώνει σχεδόν το διπλάσιο καύσιμο.

- Της πρόσφατης εκτόξευσης της τιμής των καυσίμων.

(Η εταιρία βάσει σύμβασης ανέμενε πως αυτή η ανατίμηση θα καλυπτόταν από ανάλογη αναπροσαρμογή του ποσού της επιδότησης, πράγμα που δεν εγκρίθηκε εν τέλει).

Εν κατακλείδι, νιώθουμε την ανάγκη να απολογηθούμε για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε άθελά μας και εξακολουθούμε να πιστεύουμε πως αν υπήρχε νωρίτερα ειδοποίηση για την μη αντικατάσταση του πλοίου όλα θα κινούνταν φυσιολογικά και ως αναμενόμενα.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 10/8/2022 at 9:22 PM, Petros P said:

O δεξαμενισμός έχει πάει 25-30/10/2022 , να παίξει καμια αντικατάσταση μιας και ειναι 3ημερο?

Μάλλον θα παραμεινει μέχρι 25/11 εκτός δρομολογίων για συντήρηση,η εταιρία είναι απαράδεκτη αφού διακόπτει την σύνδεση του νησιού με τον Πειραιά και αναγκάζει τον κόσμο να κατέβει Νεάπολη, στο κάτω κάτω θα μπορούσε να βάλει το Superstar στην γραμμή των Κυθηρων και τις 5 ημέρες απουσίας του από την Ραφήνα να καλύψει ένα από τα δυο ταχύπλοα τους που βρίσκονται στον Πειραιά (Speedrunner Jet και Power Jet)

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Γιατί είναι απαράδεκτη?? Η εταιρεία έχει δικαίωμα να λείψει κάποιο διάστημα για την ακινησία του πλοίου. Τόσα χρόνια το ίδιο συνέβαινε, δηλαδή όταν έδενε το πλοίο του Πειραιά, τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα εξυπηρετούνται από το δρομολόγιο της Νεάπολης.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί απλά,οι άλλες εταιρείες που καρπώνονταν την επιδότηση της γραμμής ή ήταν μονοβάπορες (ΛΑΝΕ-ΚΟΡΝΑΡΟΣ), ή το μόνο πλοίο που απέμενε (ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ) εξυπηρετούσε τα νησιά από άλλο λιμάνι (ΤΡΙΤΩΝ-ΙΟΝΙΣ). Όταν όμως είσαι η SEAJET με ένα σκασμό εναλλακτικές απλά δεν παρατάς την γραμμή και τους νησιώτες στο έλεος του Θεού. Έτσι και αλλιώς δεν θα πήγαινε τζάμπα, αλλά θα έπερνε την επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Αλλά το τίμημα της άγονης είναι για το συγκεκριμένο πλοίο που έχει ένα συγκεκριμένο ποσό εξόδων, ενώ το Superstar μπορεί να έχει τα διπλά έξοδα, οπότε η επιδότηση δεν θα καλύπτει ούτε τα πετρέλαια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρίσκουν και τα κάνουν!! Από τη στιγμή που στην σύμβαση δεν υπάρχει πλοίο αντικατάστασης, δεν έχουν υποχρέωση της αντικατάστασης του πλοίου στη διάρκεια της ακινησίας του. Επίσης το Superstar λογικά θα σταματήσει στο τέλος Οκτωβρίου για να πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία, οπότε δεν θα είναι διαθέσιμο.

4 hours ago, Blue Star Delos said:

Προ ετών πάντως, το Χίος είχε αντικαταστήσει το Πήγασος από Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο..

Το Χίος ταξίδεψε με δύο μηχανές σε αυτή τη δρομολόγηση του για οικονομία 😉

Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέμε πολυχρονεμένε μου, ότι το ΥΕΝ είναι τόσο της πλάκας που αναθέτει μια γραμμή ζωής σε μια εταιρεία σαν τη Seajets, με τον τεράστιο στόλο που έχει, χωρίς να την υποχρεώνει να αντικαθιστά το πλοίο της κατά τη διάρκεια της ακινησίας του. Με κάποιο μηχανισμό ώστε να μη ζημειώνεται και η εταιρεία για ένα πιθανώς πιο ακριβό πλοίο. Και φτάσαμε πρίν λίγα χρόνια να μοιράζουν ψωμί στους κατοίκους των Αντικυθήρων με το ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας.

Link to comment
Share on other sites

Η ακινησία του Aqua Jewel θα είναι από την 01/11/22 έως τις 05/12/22 και το Υπουργείο αναζητά τον αντικαταστάτη του, με προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος έως τις τις 25/10/22.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Η Seajets θα μπορούσε να στείλει το Sporades Star, δε νομίζω να έχουμε στις Σποράδες 2 πρωινές αναχωρήσεις από Βόλο μετά τις 31/10. Το Ιονίς αποδεδειγμένα είναι μια επιλογή ενώ δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο για το Πανόραμα.

Πάντως το σκέλος Κίσσαμος-Αντικύθηρα-Κύθηρα-Πειραιάς που αναφέρεται στην προκήρυξη πρακτικά δεν εκτελείται γιατί τις Κυριακές το Aqua Jewel μετά τα Κύθηρα πιάνει Γύθειο, επιστρέφει στα Κύθηρα και από κει αναχωρεί απευθείας για Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Diagoras said:

Η Seajets θα μπορούσε να στείλει το Sporades Star

Και ιδού το ερώτημα η Seajets τωρα που πήρε σχεδόν όλη την πίτα με τα φορτηγά όντως θα αφήσει την γραμμή ; Θα μάθουμε  σύντομα 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/19/2022 at 4:25 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η ακινησία του Aqua Jewel θα είναι από την 01/11/22 έως τις 05/12/22 και το Υπουργείο αναζητά τον αντικαταστάτη του, με προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος έως τις τις 25/10/22.

Γνωρίζουμε αν έχει ενδιαφερθεί καμιά εταιρία?

Link to comment
Share on other sites

Χθες που ταξίδευα με το Aqua jewel,μου είπαν ότι ο λόγος που δεν βάζουν άλλο συμβατικό της SEAJETS ,είναι το βάθος του λιμανιού του Διακοφτιου

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που άκουσες για το βύθισμα στο λιμάνι του Διακόφτι, γιατί έχουν πάει πλοία με μεγαλύτερο βύθισμα στο λιμάνι, από τα βυθίσματα των συμβατικών πλοίων της Seajets.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...