Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

15 minutes ago, Takisg said:

Σύμφωνα με παλαιότερο post στο πλοιο του Π100 μετα την επιμήκυνση παίρνει 22 φορτηγά κ 50 ΙΧ ταυτόχρονα! Οσο για το ταξιδεμα του πλοίου αυτό έχει βελτιωθεί μετά τις μετασκευές!! Γι' αυτό κατά τη γνώμη μου μόνο αναβάθμιση στη γραμμή ειναι 1 τέτοιο πλοίο!!! Σε σχέση με τα προηγούμενα που υπήρχαν στη γραμμή!!!

Αποψη μου οτι το Ιονις δεν ειναι σημαντικα υποδεεστερο του Τζουελ.

Κανενα δε φημιζεται για το ταξιδεμα του (το Ιονις ειδικα μετα την προσθηκη σπονσονς), ενω οι περισσοτεροι χωροι του Τζουελ, δεν κανουν αυτους του Ιονις ουτε λιγους, ουτε ξεπερασμενους, ουτε ανεπαρκης, ειδικα για αυτη τη γραμμη.
Επισης απο ταχυτητα δε νομιζω οτι τα δυο βαπορια εχουν σημαντικες διαφορες, ουτε θα δουμε σοβαρη αλλαγη.

Καραβολατρικα, αυτο αφορα λιγους βεβαια, το Ιονις ειναι πιο ομορφο και με υπεροχα εξωτερικα καταστρωματα και περατζαδες.

Τωρα οσον αφορα την τελευαια σου φραση, δε συμφωνω. Δεν ειναι το Τζουελ καλυτερο σε σχεση με τα προηγουμενα που ηταν στη γραμμη.
Ο Κορναρος μεχρι τα πρωτα 3.5 χρονια (3/2009 - 9/2012) που η ΛΑΝΕ τον ειχε σε αξιοπρεπεστατη κατασταση, ηταν σε αλλη κλαση σε σχεση με το Ιονις και το Τζουελ, σε καθε επιπεδο πλην της φρεσκαδας των εσωτερικων χωρων.
Δηλαδη σε ποσοτητα εσωτερικων χωρων, κρεβατια, γκαραζ, ταχυτητα (τοτε πηγαινε ανετα ακομα και 17.5 - 18 κομβους οποτε χρειαζοταν, ειδικα μεχρι τα τελη του 2011) ηταν σαφως ανωτερος, ενω στο ταξιδεμα του ηταν εξαιρετικος, πολυ ανωτερος απο αυτα τα δυο, ακομα και απο το Πρεβελης...
Απο 'κει και περα η ιστορια γνωστη, η ΛΑΝΕ σιγα σιγα τον αφησε στην τυχη του με τα γνωστα αποτελεσματα που εφεραν πολλα παραπονα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 11/12/2019 at 9:14 PM, Captain_Nionios said:

Αποψη μου οτι το Ιονις δεν ειναι σημαντικα υποδεεστερο του Τζουελ.

 

On 12/21/2019 at 5:10 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 το Aqua Jewel αρχικά στην άγονη των Κυθήρων και από το Μάιο στις Αζόρες, οπότε το Αλεξάνδρα Λ το βλέπω στην άγονη των Κυθήρων στη θέση του Aqua Jewel.

εκει να δεις γελια. 

θα ξαναδουν το ζομπι οι τσιριγωτες και θα παρακαλανε ακομη και τα αμφιπλωρα της σαλαμινας

Link to comment
Share on other sites

Το Πορφυρούσα αναμένεται να σταματήσει για την καθιερωμένη ακινησία του στις 10 Ιανουαρίου, όπου θα κρατήσει περίπου δύο μήνες. Ενδεχομένως το διάστημα αυτό να δούμε το Ιονίς να καλύπτει την γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα - Αντικύθηρα, απ' την στιγμή που δεν θα έχει κάπου αλλού να δραστηριοποιηθεί άμεσα.

Συμφωνώ με τον Π100, ότι κάπως έτσι θα πάει η δουλειά. Αρχικά θα κατοχυρώσει την γραμμή με το Aqua Jewel και μετά θα έρθει "δωράκι" το Αλεξάνδρα Λ.

Ο Δήμαρχος Κυθήρων (ο οποίος απ' όσο έχω δει και καταλάβει είναι φιλόπατρης, κάνει κάθε δυνατό για την πρόοδο των Κυθήρων & των Αντικυθήρων και διαφέρει απ' τους πολιτικάντιδες δημάρχους της διαπλοκής) είχε πει στον λόγο του στα εγκαίνια του Ιονίς (26/10/2017) ότι δεν θα επιτρέψει ο λαός του νησιού να επιστρέψουν στο προσκήνιο φαντάσματα του παρελθόντος (αναφερόμενος στο Μυρτιδιώτισσα και στα τότε δημοσιεύματα για την επιστροφή του στη γραμμή). Όμως το Αλεξάνδρα Λ. σε σχέση με το παρελθόν, τώρα πια έχει πολύ καλύτερους εσωτερικούς χώρους, πολύ καλύτερη ταχύτητα και πιο σώφρων διαχείριση σε σχέση με την τότε ΑΝΕΝ. 

Τέλος, το Aqua Jewel μπορεί να είναι "πιο" βαπόρι σε σχέση με το Ιονίς σε αρκετούς τομείς, όμως πιστεύω ότι δεν πρόκειται να φτάσει τις αξιόλογες ταχύτητες των 16,5+ knots του συμπαθέστατου Ιονίς που είχαν λήψει για αρκετά χρόνια στη γραμμή των Κυθήρων.

Υ.Γ.: Ποιος ο λόγος όμως που η τράμπα θα γίνει στα μέσα Ιανουαρίου και όχι κανονικά με την λήξη της σύμβασης στα τέλη Φεβρουαρίου;

Link to comment
Share on other sites

Το Σαββατο, 4/1/2020, μετα απο πολλες μερες απαγορευτικου, εγινε ποδαρικο στο λιμανι του Ποταμου των Αντικυθηρων απο το Ιονις.

Κατοικος, ο οποιος εχει εγκατασταθει απο περυσι με τα παιδια του, ειχε κατεβει στο λιμανι μαζι με ολους σχεδον τους κατοικους του νησιου για να υποδεχτουν το πλοιο. Βιντεοσκοπουσε τις στιγμες σε ζωντανη συνδεση με το Μανεση.

Ο καιρος καταπληκτικος, εδωσε την ευκαιρια στον καπεταν Δημητρη να κατεβει και να ευχηθει στους κατοικους, σε κλιμα συγκινησης, μιας και το πλοιο θα φυγει απο τη γραμμη συντομα.

Μαλιστα τονιζει τη μακρα θητεια του καπετανιου στη γραμμη (10+ χρονια) και το δεσιμο που εχει με το νησι και τους κατοικους του.

Απο το 36:39 εως το 41:22 , αξιζει να το δειτε και για τα πανεμορφα πλανα, αλλα κυριως γιατι απεικονιζει την τοσο ομορφη σχεση που ακομα και στις μερες μας μπορει να αναπτυχθει αναμεσα στους κατοικους ενος νησιου της αγονης γραμμης και στους ανθρωπους που τους ενωνουν με τον υπολοιπο κοσμο.

https://www.alphatv.gr/show/sabbatokyriako-me-ton-manesi/?vtype=player&vid=40730&showId=99&year=2020

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη

Οσο εμεις συζηταμε ολα αυτα τα ομορφα τα Αντικυθηρα ειναι για 3ο 24ωρο χωρις ρευμα και νερο λογω βλαβης στο δικτυο ηλεκτροδοτησης.Ο αποκλεισμος λογω του απαγορευτικου εχει ως αποτελεσμα να μην μπορουν να προσεγγισουν το νησι συνεργεια για την αποκατασταση της βλαβης με το πλοιο της γραμμης και οι κατοικοι αναγκαστηκαν να ναυλωσουν..ελικοπτερο προκειμενου να μεταβουν αυριο στο νησι τεχνικοι του ΔΕΔΔΗΕ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ακούγεται έντονα η φήμη ότι η SeaJet θα πάρει τις γραμμές Κυθήρων - Αντικυθήρων με το Aqua Jewel και μετά θα βάλει το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ στη θέση του, εγώ ήθελα να ρωτήσω το εξής: 

Εφόσον η Seajet πήρε τη γραμμή με πλοίο κατηγορίας Β' (ηλικίας μικρότερης των 20 ετών), έχει δικαίωμα από τους όρους του διαγωνισμού και της σύμβασης που θα υπογράψει να το αντικαταστήσει με πλοίο Γ' κατηγορίας;;; 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ALEX30 said:

Επειδή ακούγεται έντονα η φήμη ότι η SeaJet θα πάρει τις γραμμές Κυθήρων - Αντικυθήρων με το Aqua Jewel και μετά θα βάλει το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ στη θέση του, εγώ ήθελα να ρωτήσω το εξής: 

Εφόσον η Seajet πήρε τη γραμμή με πλοίο κατηγορίας Β' (ηλικίας μικρότερης των 20 ετών), έχει δικαίωμα από τους όρους του διαγωνισμού και της σύμβασης που θα υπογράψει να το αντικαταστήσει με πλοίο Γ' κατηγορίας;;; 

Εάν γίνει η ανάλογη μείωση του τιμήματος στην επιδότηση, νομίζω ότι μπορεί να κάνει την αντικατάσταση των πλοίων σε διαφορετική κατηγορία.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν γίνει η ανάλογη μείωση του τιμήματος στην επιδότηση, νομίζω ότι μπορεί να κάνει την αντικατάσταση των πλοίων σε διαφορετική κατηγορία.

Ναι, αλλά δεν είναι άδικο αυτό; Δηλαδή, μπορεί όποια εταιρεία θέλει να εμφανίζει ένα πλοίο Β', να κερδίζει τους διαγωνισμούς και μετά να το αντικαθιστά με ένα Γ' απλώς μειώνοντας την επιδότηση; Μου ακούγεται λίγο περίεργο αυτό. Όπως και να έχει, εδώ θα είμαστε και θα δούμε τις εξελίξεις. 

 

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μία θετική εξέλιξη ο ερχομός της seajet στις γραμμές των Κυθήρων γιατί είναι μία εταιρεία με ένα ευρύ δίκτυο με ότι αυτό συνεπάγεται (διαφήμιση, ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων, δυνατότητα αντικατάστασης πλοίου κλπ). Μένει να φανεί αν θα αποδειχθεί και το ίδιο συνεπής με την παρούσα εταιρεία του ΙΟΝΙΣ που μας θύμισε τι θα πει συνέπεια στα δρομολόγια, μετά την άθλια περίοδο Κορνάρου.... 

Link to comment
Share on other sites

On 1/8/2020 at 2:35 PM, Βασω said:

εχει ακούσει κάποιος περίπου ποτέ θα ξεκινήσουν δρομολόγια για άγονη με το Aqua jewel ? Ισχύει μετά της 20 Γενάρη ; 

Το Ιονις θα συνεχίσει τα δρομολόγια του μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου στη γραμμή

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρατείνεται η παραμονή του Ιονίς στη γραμμή των Κυθήρων μέχρι τις 29/2.

Επίσης, έχει προγραμματιστεί και μια αστεία τροποποίηση για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας που είναι για τα γέλια. Πρωινή αναχώρηση την Παρασκευή 28/2 (αντί της βολικής προγραμματισμένης των 14:00) και άμεση βραδινή επιστροφή του σκοτωμού στον Πειραιά. Αναλυτικά:

Παρασκευή 28/2: Πειραιάς (08:00) - Κύθηρα (15:10 - 15:30) - Αντικύθηρα (17:30 - 17:50) - Κίσσαμος (20:20)

Παρασκευή 28/2: Κίσσαμος (21:00) - Αντικύθηρα (23:00 - 23:20) - Κύθηρα (01:15 - 01:40) - Πειραιάς (08:40)

Κι όλα αυτά γιατί; Για να προλάβει να ολοκληρώσει το δρομολόγιο πριν εκπνεύσει η 29η Φεβρουαρίου; Υπάρχει κάποια ρήτρα, όπου δεν πρέπει επουδενί να περάσει την 29η Φεβρουαρίου, διαφορετικά θα έχει κυρώσεις η εταιρεία;

Υ.Γ: Στο υπουργείο που σίγουρα δεν ξέρουν τι τους γίνεται, έχουν δώσει απλές παρατάσεις σε πολλές γραμμές έως τις 29/2 χωρίς να κοιτούν στο ημερολόγιο ότι η συγκεκριμένη ημερομηνία πέφτει μέσα στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας με ότι αυτό συνεπάγεται και με τους προγραμματισμούς πολλών εκδρομέων να μένουν στον αέρα. Γιατί είναι σχεδόν σίγουρο, ότι σύμφωνα με το έθιμο, οι υπογραφές για τις νέες συμβάσεις θα πέσουν προς τις τελευταίες ημέρες του Φεβρουαρίου, άρα όλα μέχρι την τελευταία στιγμή θα είναι στον αέρα. Ίσως να ήταν καλύτερο να έδιναν παρατάσεις μέχρι τις 3/3, ώστε οι παλιές ανάδοχες εταιρίες να βγάζουν και το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας και να τελειώνει η δουλειά χωρίς γκρίνιες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δυνατό από το νόμο να πάρει παράταση μετά τις 29/02 (μπορεί μέχρι 4 μήνες συνολικά παράταση από το τέλος της αρχικής σύμβασης).

Μετά πάει σε άλλο status η γραμμή αν δεν έχει υπογράψει ο ανάδοχος.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επιστολή του Δημάρχου Κυθήρων στον Υπουργό Ναυτιλίας για την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των Κυθήρων-Αντικύθηρων, που εκφράζει την ανησυχία του επειδή δεν έχουν ανακοινωθεί τα δρομολόγια μετά τις 29/02/20, που δεν μπορούν να ανακοινωθούν εάν δεν υπογραφτεί η σύμβαση με τον νέο ανάδοχο της γραμμής (Seajets-Aqua Jewel). Βέβαια αφήνει υπονοούμενα για την ανάδοχο ότι μπορεί να αλλάξει το Aqua Jewel με κάποιο πλοίο, όπως έκανε πέρυσι το καλοκαίρι στα ενδουκυκλαδικα δρομολόγια.

84796498_3014160541948910_1699788162714304512_o.jpg84073406_3014160735282224_8175769456832675840_o.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Δεν αφήνει υπονοούμενα! Χύμα τα λέει. Το θεμα ειναι ότι η Seajets με το περσινό του Aqua Jewel έδωσε το δικαίωμα σε όλους τους δημάρχους να τη φοβούνται. Δε νομίζω να ξανακάνει το ίδιο λάθος. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να μας λέγατε και το εκτόπισμα του πλοίου που έχετε στο μυαλό σας, που θα ξεκινούσε από τον Πειραιά και θα μπορούσε να μπεί στο λιμάνι της Ελαφονήσου.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...