Jump to content
Shipfriends

To Nαυάγιο του Sea Diamond στην καλντέρα της Σαντορίνης


Recommended Posts

Tα πλάνα της βύθισης ήταν δηστυχώς εντυπωσιακά, ας ελπίσουμε πως οι 2 αγνοούμενοι είναι κάπου σωοι. Είναι κρίμα για την "Ελληνική" κρουαζιέρα η απώλεια του πλοίου, τόσο για την εικόνα της όσο και για το οτι χάθηκε ένα απο τα καλύτερα και νεότερα πλοία της.

Όσο για τα κανάλια τι να πεί κανείς, ο ένας πιο γελοίος από τον άλλο. Θα ξεχωρίσω το Λιαρέλη και τη συμπαρουσιάστρια του που φτιάξανε λιμενοβραχίονα στη Σαντορίνη στον οποίο έπεσε πάνω το πλοίο και που ο καπετάνιος προσπάθησε να το δέσει στο λιμάνι :confused: για να το αποσιωπήσει :eek:

Σημαντικά τα ερωτήματα πάντως, αν υπήρχε άμεσος κίνδυνος γιατί ο κόσμος έμενε πάνω και δεν έβγαινε με τις βάρκες και τα βαρελάκια? Άμα δεν υπήρχε άμεσος κίνδυνος γιατί κατέβαιναν με τις ανεμόσκαλες? Τουλάχιστον από τη μια πλευρά (του ρηγματος) θα μπορούσαν να ανεβοκατεβάζουν τις βάρκες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 571
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στις 06.00 τα ξημερώματα το κρουαζιερόπλοιο Sea Diamond βυθίστηκε στα ηφαιστειογενή νερά της Σαντορίνης. Το κουφάρι βρίσκεται στα 200 μέτρα βάθος με την πλώρη να είναι βυθισμένη πέντε μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Link to comment
Share on other sites

Τα πλάνα απο την βύθηση είναι τραγικά και με στεναχώρεσαν πολύ. Μπορεί να μήν ήταν ένα απο τα αγαπημένα μου εμφανησιακά, είχε όμως το προφίλ της ανανέωσης και του εξυγχρονισμου στην Ελληνική κρουαζιέρα. Μακάρι να μήν ξαναδούμε τέτοιες στιγμές και ατυχήματα. Αντίο Διαμάντι της Θάλασσας....

Link to comment
Share on other sites

Το κουφάρι βρίσκεται στα 200 μέτρα βάθος με την πλώρη να είναι βυθισμένη πέντε μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Το πλοίο είχε μήκος 143 μέτρα, άρα μήπως εννοείς 50 μέτρα κάτω από την επιφάνεια? Και πάλι θα σημαίνει οτι έχει ακουμπήσει σχεδόν κάθετα.

Link to comment
Share on other sites

Ο βυθός της Σαντορίνης λέει πάει τμηματικά. Αν το πλοίο κυλίσει και πάει στα 280 μέτρα, τότε θα είναι πολύ άσχημα τα πράγματα γιατί αφενώς υπάρχει ήδη ρύπανση αφεταίρου σε τέτοιο βάθος δεν θα μπορέσουν να κάνουν απάντληση των καυσίμων με αποτέλεσμα να ταλαιπωρεί τη Σαντορίνη η ρύπανση για καιρό.:eek:

Link to comment
Share on other sites

.Ο Αθηνιός έχει αβαθή με παραλία που εκεί πηγαν το βαπόρι.Η μ@@@κία είναι ότι το ακουμπήσαν με την πλευρά του ρήγματος προς την θάλασσα και όχι προς την παραλία γι αυτό και τούμπαρε γλύστρισε και παρασύρθηκε στα βαθιά με αποτέλεσμα την βύθιση του πλοίου.Αν είχε γίνει το αντίθετο δεν θα συνέβαινε αυτό.
Αυτή τη στιγμή στο Ρ/Σ ΣΚΑΪ ο Έπαρχος Θήρας κ. Ρούσσος λέει ακριβώς τα ίδια με τον Λευτέρη.

Επίσης, λέει ότι ο Πλοίαρχος κλπ θα οδηγηθούν σε λίγο με το Blue Star στη Νάξο για τους απαγγελθούν κατηγορίες από τον Εισαγγελέα.

Το μείζον ζήτημα τώρα είναι η απάντληση των καυσίμων και η αποφυγή της ρύπανσης.

ΥΓ Δεν ξέρω σε τι (και πόσο) μπορεί να φταίει ο Πλοίαρχος, αλλά από ανθρώπινη πλευρά πιστεύω ότι είναι το κεντρικό και πιό τραγικό πρόσωπο της ιστορίας. Πρώτη πλοιαρχία και τέτοια κατάληξη...

Link to comment
Share on other sites

Προ 15 λεπτων το Perla εφθασε στο λιμανι του Πειραια και εδεσε στου Κανελλου πισω απο το Blue Monarch. Τα καταστρωματα του γεματα κοσμο, επιζωντες του ναυαγιου.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα που πιπιλάνε ορισμένοι των ΜΜΕ και οχι μόνο για πρωτοπλοιαρχία και τέτοια.Δεν έχω ακούσει ποτέ για τα αεροπλάνα και τους πιλότους για πρώτη πτήση αν γίνει κάποιο κακό.ΕΛΕΟΣ πια, επιτέλους ας σταματήσει αυτή η μεταχείρηση για τους ναυτικούς. Η ΕΛΛΑΔΑ είναι ναυτική χώρα και αν δεν υπήρχαν οι παγκοσμίως αναγνωρισμένοι ναυτικοί δεν θα είχαν ούτε κανό να πηγαίνουν για Σαββατοκύριακα στη Μύκονο ή στη Σαντορίνη.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Ο Αντώνης Λιάρος (MEGA), έλυσε επιτέλους το μυστήριο: "Ο καπετάνιος πήγε κοντά στα βράχια για να φωτογραφίσουν το νησί από κοντά οι τουρίστες, ξέχασε ότι εκεί υπάρχει "αβαθής ύφαλος" κι έτσι προσάραξε, και μετά ναυάγησε".

Link to comment
Share on other sites

Συνοψίζοντας έως εδώ: Ένα αχρείαστο ναυτικό ατύχημα οφειλόμενο κατά πάσα πιθανότητα σε σοβαρό σφάλμα. Δεν είναι και ότι το καλύτερο για την φήμη της Εταιρείας ή του Ελληνικού τουρισμού, αλλά από τα 1600 άτομα on board, αγνοούνται 2, ποσοστό <0,15%. Όχι άσχημα, δεδομένου ότι γύρω στους 40 από τους ευκλεείς συνέλληνες που πήραν τα βουνά και τα λαγκάδια για να εορτάσουν (:confused:) το Πάσχα δεν θα επανέλθουν σπίτια τους, αλλά θα μετατραπούν σε προσκυνητάρια στο πλάϊ εθνικών και επαρχιακών οδών. Η πιθανότητα ρύπανσης της Καλντέρας είναι υπαρκτή αλλά πρέπει να γίνουν τα πάντα ώστε να ελεγχθεί. Το εμετικό στην όλη υπόθεση είναι ο χυδαίος ρόλος των media (ακόμα και των υποτίθεται σοβαρων ΝΕΤ, ΣΚΑΙ, BBC που εξαπολύουν χολή και ανακρίβειες σε απίστευτες ποσότητες). Έχω την απόλυτη βεβαιότητα ότι έγκυροι, νεανικοί, αντικειμενικοί κλπ σταθμοί, κλαίνε με μαύρο δάκρυ που δεν είχαμε νεκρούς, πολλούς νεκρούς και τραγωδία τύπου Golden Vergina. Φτύστε τους (να μην τους ματιάσετε, μην πάει αλλού ο νούς σας...). Η Louis σαφώς και φέρει μερίδιο ευθύνης (λογικό), όχι όμως γιατί δεν παραδίδει τον "πλήρη κατάλογο των επιβατών" στον αγράμματο μαρκουτσοφόρο που έχει στρατοπεδεύσει από χθές το βράδυ έξω από τα γραφεία και κάνει "απευθείας" με τον Όλγα, τον Νίκο, τον Βαγγέλη και τους λοιπούς αστέρες των "'οκτώ" όπως άκουσα προ ολίγου να ωρύεται ένας υστερικός on camera :eek:

Link to comment
Share on other sites

De nomizo oti aksizi kan ton kopo na anaferomaste sta MME ke stis geliotites tus . Ine alloste gnostos o tropos pu xirizontai ola ta kata kerous themata (oxi mono ta naftiliaka). I ousia ine oti telikos eprokito gia ena poli sovaro peristatiko ke to gegonos oti den ixame ta xirotera ofiletai apo oti fenetai stin antoxi tou ploiou. Ta erotimatika ine sigura polla alla as mi viazomaste gia apantisis.

Link to comment
Share on other sites

το αειμνηστο ειχε καμπινες κατω απο την ισαλο; ακουστηκε οτι οι γαλλοι ειχαν καμπινες "χαμηλα" και αμεσως μετα το χτυπημα γεμισαν νερο.

ΥΓ νεο μαργαριταρι: ο πλοιαρχος δε χρησιμοποιησε τα οργανα και ξεκολλησε το πλοιο μονος του γι'αυτο εγινε το αυχημα

Link to comment
Share on other sites

Ναι είχε και κάτω από την ίσαλο καμπίνες.Μη ξεχνάμε οτι το πλοίο ήταν 23 ετών και παρόλο τις επισκευές που είχαν γίνει οι καμπίνες μόνο μορφή άλλαξαν και οχι θέση.

Link to comment
Share on other sites

Το εμετικό στην όλη υπόθεση είναι ο χυδαίος ρόλος των media (ακόμα και των υποτίθεται σοβαρων ΝΕΤ, ΣΚΑΙ, BBC που εξαπολύουν χολή και ανακρίβειες σε απίστευτες ποσότητες). Έχω την απόλυτη βεβαιότητα ότι έγκυροι, νεανικοί, αντικειμενικοί κλπ σταθμοί, κλαίνε με μαύρο δάκρυ που δεν είχαμε νεκρούς, πολλούς νεκρούς και τραγωδία τύπου Golden Vergina. Φτύστε τους (να μην τους ματιάσετε, μην πάει αλλού ο νούς σας...). Η Louis σαφώς και φέρει μερίδιο ευθύνης (λογικό), όχι όμως γιατί δεν παραδίδει τον "πλήρη κατάλογο των επιβατών" στον αγράμματο μαρκουτσοφόρο που έχει στρατοπεδεύσει από χθές το βράδυ έξω από τα γραφεία και κάνει "απευθείας" με τον Όλγα, τον Νίκο, τον Βαγγέλη και τους λοιπούς αστέρες των "'οκτώ" όπως άκουσα προ ολίγου να ωρύεται ένας υστερικός on camera :P

εχω μεινει αναυδη με αυτα που ακουω!:eek::confused:

ειναι καποιοι δημοσιογραφοι,βρε παιδι μου, που κατα καιρους γινονται δικαστες, δασκαλοι, γιατροι, εισαγγελεις, αστυνομικοι κλπ κλπ

μολις ακουσα εναν απ' αυτους να καταλειγει σ' ενα ρεπορταζ "τελικα, πιαθανον ενα απ'τα αιτια του ναυαγιου να ειναι και νεαρη ηλικια του καπετανιου!" .αλλα, οχι!δεν θα σχολιασω αυτη τη δηλωση!αλλο μου κινησε την περιεργεια και θα ηθελα να ζητησω τα φωτα των πιο ενημερωμενων...

προσπαθωντας, εγω, η κοινη θνητη, να παρακολουθησω στις ειδησεις ενα γεγονος που μα ενδιαφερει, ακουσα το εξης( μεταφερω τα ακριβη λογια του δημοσιογραφου που στο ρεπορταζ του κατεκρινε την καθυστερηση εκκενωσης του πλοιου.):" ο διεθνης κανονισμος λεει οτι ενα πλοιο πρεπει να εκκενωνεται σε μιση ωρα οποιαδηποτε κι αν ειναι η κατασταση του".

υπαρχει τετοιος κανονισμος;

δεν πρεπει να λαμβανεται υποψη το μεγεθος του πλοιου και ο αριθμος των επιβατων;το sea diamond ηταν μεγαλο πλοιο και οι επιβατες πολλοι. πώς ειναι δυνατον να εκκενωνοταν σε μιση ωρα χωρις να δημιουργηθει το λιγοτερο πανικος;

Link to comment
Share on other sites

είναι γεγονός πως υπάρχουν κάποιες παθήσεις που δεν θεραπεύονται όσο και να προσπαθήσει κανείς. Η οξεία δημοσιογραφήτιδα προκαλείται μετά απο επαναλαμβανόμενα ανεγκεφαλικά επεισόδια με εξάρσεις εισαγγελικής αγωγής που καταλήγει σε καταστάσεις τύπου <δοξάστε με>. Καλύτερα να αμυνθούμε με τον ένα μοναδικό και ανίκητο τρόπο: ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την απόλυτη βεβαιότητα ότι έγκυροι, νεανικοί, αντικειμενικοί κλπ σταθμοί, κλαίνε με μαύρο δάκρυ που δεν είχαμε νεκρούς, πολλούς νεκρούς και τραγωδία τύπου Golden Vergina.

Παντως (στο ΣΚΑΙ τουλαχιστον που ειδα εγω) αφηνουν ανοιχτο το ενδεχομενο , μιας και δεν παραδιδετε η λιστα , περισσοτερων αγνοουμενων ..

Αρα ισως για αυτο ακομα ψαχνουν .... Αν η λιστα ειναι καθαρη αυριο μπορει να μην μας ξαναπουν τιποτα .....

Link to comment
Share on other sites

Παντως ο τυπος (η τυπισσα) που τραβηξε το παραπανω βιντεο , μαλλον αεροφιλος ηταν ...

Οταν περνουσε αεροπλανο η ελικοπτερο δεν το εχανε απο τα ματια του και του εκανε και κοντινα :eek: (δεν εχω και ηχο στο Pc και δεν ξερω τι σχολιαζε αν σχολιαζε)

Link to comment
Share on other sites

Εμαθά πριν απο λίγο για το τραγικό τέλος του πλοίου,είμαι τόσο στεναχωρημενος που δεν έχω το κουράγιο ούτε να διαβάσω τα προηγούμενα post μπορεί τα κρουαζιεράδικα να μην είναι το αγαπημένο μου θέμα άλλα είναι πραγματικά πολύ λυπηρό ευτυχώς που όλα πήγαν καλά στην εκένωση γιατί έγω δεν σας κρύβω ότι όταν το είδα χτές ήμουν σίγουρος ότι θα βυθιστεί και μάλιστα στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπήρχε η εικόνα μια μεγάλης τραγωδίας,απο τη στιγμή που το πλοίο πήρε κλίση το τέλος ηταν προδιαγεγραμένο δεν ξέρω πόσων διαμερισμάτων ήταν πάντως το ρήγμα πρέπει να το ξεκοίλιασε στη κυριολέξια.Τέλος πάντων είχα μείνει με την ιδέα ότι έχει κάτσει σε άβαθή και ότι θα σωνώταν άλλα η μοίρα του ήταν να παιθάνει τελικά κρίμα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...