Jump to content
Shipfriends

Red Star I (IMO 6511128)


Recommended Posts

Σταθερή αξία και φέτος το πλοίο για Παξούς, Σάμη και Ζάκυνθο :)

Ναυπήγησης του 1965 παρακαλώ!!! Πρέπει να είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία ΕΓ/ΟΓ που εκτελεί διεθνείς πλοές στη Ευρώπη.

Δε διοργανώνουμε κανένα ταξιδάκι; ;)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί, μπορεί ...

Πάντως, στην ώρα του έρχεται, απέξω περιποιημένο είναι, κόσμο φέρνει.

Έσωτερικά, υπάρχουν πιο αρμόδιοι από μένα ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Φίλε Ariadne, προγραμματισμένο δεν ήταν το δρομολόγιο της Δευτέρας (αναχώρηση Κυριακή από Μπρίντιζι στις 23.00) εφόσον υπήρχε στα συστήματα κτλ.; Tελευταία προσέγγιση ήταν για φέτος.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Στο σύστημα μπορεί να ήταν περασμένο. Δεν ξέρω.

Στο φυλλάδιο με τα δρομολόγια που μου έδωσε ο πράκτοράς τους στη Σάμη, δεν αναφερόταν πάντως ;)

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου τι δρομολόγια προς Ελλάδα εκτελούσε;

Γιατί, στα Ιόνια σταμάτησε τέλη Αυγούστου/αρχές Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το Red Star 1 είναι δεμένο στο Μπρίντιζι από τις 10 Σεπτεμβρίου, που τελείωσαν τα καλοκαιρινά του δρομολόγια και θα επανέλθει στα δρομολόγια του στη γραμμή Μπρίντιζι Αυλώνα τη Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Ας δούμε το Red Star I την ημέρα που ήρθε στη Δραπετσώνα και ήταν έτοιμο να δέσει στη θέση του στο Ν.Μ. Δραπετσώνας. Πλέον το πλοίο κοντεύει τα 55 χρόνια ζωής μιας και νεοτέρα πλοία που έχουν αγοραστεί από τις Αλβανικές εταιρείες, είναι ένα ερώτημα ποσό καιρό ακόμα θα συνεχίσει να ταξιδεύει?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δεν λείπουν από την θέση τους,αν προσέξεις καλά τα δεξιά νύχια τα κρατάει ένα παλάγκο μαζί με τον κάβο σε ίσια γραμμή ώστε να μπαίνει και να βγαίνει το πλήρωμα.Όσο για τα αριστερά είναι σηκωμένα επίσης κρατημένα με ένα παλάγκο και ο καταπέλτης δεν πατάει στον ντόκο.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

On 1/2/2020 at 2:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μάλλον δεν θα συνεχίσει να ταξιδεύει. Ακούγεται ότι είναι κοντά στη πώληση του για scrap.

 

Κυκλοφορεί και για περαιτέρω πώληση, όχι για σκράπ εννοώ. Αυτό προφανώς και δεν αποτελεί είδηση, βάζω το σύνδεσμο για να δούμε ορισμένα ενδιαφεροντα όπως το πρωτόκολλο 805 επιβατών, τις 70(!) καμπίνες, τα 216 lane metres και τους 15.6 κόμβους με κατανάλωση 17 τόνους χοντρό και 2.5 ψιλό. Και φυσικά την ιδέα των owners για 2.5 εκατομμύρια :).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...