Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οι ταξιτζιδες αποκλεισανε σημερα τη γεφυρα Ριου-Αντιριου.Φανταζομαι οτι θα γινεται της παντοφλας απο τον κοσμο που θα πρεπει να περασει απεναντι

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γίνεται πράγματι χαμός κι έχουν δημιουργηθεί μεγάλες ουρές και στις δύο πλευρές της εθνικής. Οι παντόφλες ζουν στιγμές παλιάς δόξας. Μεγάλη ταλαιπωρία για το κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Aς δούμε, λοιπόν, και μια εικόνα με την "παντόφλα" γεμάτη αυτοκίνητα και επιβάτες.

Off topic, αλλά η πολιτεία θα πρέπει να λάβει άμεσα και δραστικά μέτρα κατά των οδηγών ταξί και του απορριπτέου τρόπου δραμαρτυρίας τους που πλήττει τουρισμό και ταλαιπωρεί άδικα το ελληνικό επιβατικό κοινό-ταξιδιώτες-εκδρομείς-αδειούχους. Εδώ μάλλον τα γκλομπς θα πρέπει όντως να παρέμβουν... unsure.gif

post-2195-0-74060200-1312279611_thumb.jp

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απο σημερα στο Ριο το Στελιος Φιλιαγκος καλη αρχη στη νεα του γραμμη ;):D

Από ότι φαίνεται, είχε μέλι η γραμμή και δεν το είχαν πάρει χαμπάρι. Τέσσερα πλοία, σχεδόν νεότευκτα όλα τους, έχουν μπει στην γραμμή από τις αρχές του καλοκαιριού. ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ του 2010, ΓΕΩΡΓΙΟΣ του 2009, ΝΑΥΑΡΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΙΙ του 2007, και ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ του 2010.

Σε αντικατάσταση των πέντε, πολύ παλαιότερων και αρκετά μικρότερων σε χωρητικότητα που αποχώρησαν από την αρχή του χρόνου. Των ΘΕΟΔΩΡΟΣ-ΜΑΡΙΑ Ζ, ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ Τ, ΚΑΜΠΕΡΟΣ Ι, ΜΕΛΙΝΑ ΙΙΙ και ΣΟΦΙΑ Π (δεν υπολογίζω το ΑΙΑΣ που ήταν για πολύ καιρό παροπλισμένο).

Καθόλου, μα καθόλου άσχημα, αρκεί να μην πάρουν ...ανάποδες οι γεφυροκρατούντες (με κάποια γενναία μείωση των διοδίων ???) και μείνουν οι καραβοκύρηδες να αναζητούν τις μέλισσες.

Link to comment
Share on other sites

"Καθόλου, μα καθόλου άσχημα, αρκεί να μην πάρουν ...ανάποδες οι γεφυροκρατούντες (με κάποια γενναία μείωση των διοδίων ???) και μείνουν οι καραβοκύρηδες να αναζητούν τις μέλισσες."

Και όχι μόνο... Η κρίση αποτελεί μάλλον ευκαιρία για τους παντοφλάδες να ξανακερδίσουν πελάτες, να αυξήσουν τα έσοδά τους και να διασφαλιστούν οι υπάρχουσες θέσεις εργασίες (ευκταίο είναι να αυξηθούν έστω και στο ελάχιστο). Για να γίνουν όμως αυτά, καλό θα ήταν να ακολουθηθούν 2-3 έξυπνα βήματα από τη μεριά τους: πρώτον ας μείνουν σταθερά ή έστω για τα ΙΧ να μειωθούν λιγάκι τα κόμιστρα για όσο διάστημα είναι δυνατό. Και αυτό γιατί ήδη οι "υπεραυλάκειοι" ταξιδιώτες έχουν αρχίσει δειλά δειλά να πηγαίνουν Αθήνα από Ναύπακτο-Ιτέα, καθώς οι τιμές των διοδίων στην Πατρών-Κορίνθου είναι φαρμακείο και σε συνδυασμό με τις τιμές των καυσίμων τινάζουν το κόστος της μετακίνησης στα ύψη. Μια μείωση του κομίστρου από τα 6,5 στα 5 ευρώ (έστω και δοκιμαστικά για 1 μήνα) ή ένα πακέτο 3-5 ημερών αλέ-ρετούρ στα 7-8ευρώ θα λειτουργήσει ευεγερτικά στην ψυχολογία των οδηγών, οι οποίοι θα προτιμήσουν να δώσουν κάτι παραπάνω στα διόδια που ακολουθούν παρά στη βενζίνη στο χρόνο. Δεύτερον να συμφωνήσουν και να δώσουν "πακέτο" σε ιδιώτη τη λειτουργία των κυλικείων. Ο Γιαννιώτης ή ο Πρεβεζάνος που θα θελήσει να κάνει την αναγκαία στάση στο καράβι αντί στα πανάκριβα ΣΕΑ, θέλει τον καφέ και το τοστ του. Δεν έχει όφελος να χάσει μισή ώρα στο καράβι και άλλη τόση ώρα σε κάποιο ΣΕΑ. Τρίτον να δωθεί μεγάλη έμφαση στην καθαριότητα των φέρι, τόσο στις τουαλέτες και στους κοινόχρηστους χώρους. Και τέταρτον φυσικά να γίνεται διαρκής προβολή και διαφήμιση των πλεονεκτημάτων των φέριμποτ έναντι της γέφυρας. Το διαδίκτυο βοηθάει πολύ στην επικοινωνία με τους πελάτες και κυρίως είναι δωρεάν.

Όλα αυτά τα οικονομοτεχνικά βέβαια εύκολα γίνονται, αλλά στην πράξη υπάρχουν αναπόφευκτες δυσκολίες. Όμως ποτέ κάτι δεν πέτυχε δίχως το ελάχιστο ρίσκο. Ο κόσμος έχει αποδείξει πως προτιμά ή και αγαπά τα καραβάκια για διάφορους λόγους. Αν το εμπεδώσουν αυτό οι καραβοκύρηδες και προβούν σε 2-3 κινήσεις, κερδισμένοι θα βγουν - όπως και οι οδηγοί και οι ταξιδιώτες.

Link to comment
Share on other sites

.... Ο Γιαννιώτης ή ο Πρεβεζάνος που θα θελήσει να κάνει την αναγκαία στάση στο καράβι αντί στα πανάκριβα ΣΕΑ, θέλει τον καφέ και το τοστ του. Δεν έχει όφελος να χάσει μισή ώρα στο καράβι και άλλη τόση ώρα σε κάποιο ΣΕΑ. Τρίτον να δωθεί μεγάλη έμφαση στην καθαριότητα των φέρι, τόσο στις τουαλέτες και στους κοινόχρηστους χώρους...

Ορθά τα αναφερόμενα από τον φίλο μας Ionian Sea. Καθαριότητα και ευπρέπεια στους κοινόχρηστους χώρους και δυνατότητα για έναν στοιχειωδώς αξιοπρεπή καφέ, εξοικονομεί τουλάχιστον ένα τέταρτο έως είκοσι λεπτά στα κρύα και άνοστα ΣΕΑ των κατ' ευφημισμόν εθνικών οδών, ξεμουδιάζει επαρκώς και σπάει την μονοτονία της οδήγησης. Είμαι βέβαιος ότι τα ferries μπορούν να κερδίσουν κι' άλλους πελάτες/επιβάτες πλην των ήδη υπαρχόντων και των καραβόπληκτων, για τους οποίους η Γέφυρα είναι σαν να μην έγινε ποτέ :o .

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Το βέβαιο είναι ότι στο άμεσο μέλλον θα δούμε και άλλα καινούργια πλοία στην γραμμή.

Να θυμήσουμε ότι εκτός από τα τέσσερα νεόφερτα και το Παντάνασσα, όλα τα υπόλοιπα που απαρτίζουν πλέον τον "στόλο του στενού" είναι σε ηλικία άμεσης απόσυρσης ή - και πώλησης στο εξωτερικό.

  • Αγ. Γεώργιος Αιδ. (1977)
  • Αντώνιος Κ (1977)
  • Νικόλαος. Α (1978)
  • Κανάρης (1979)
  • Καπταν Σταύρος (1979)
  • Μαρία Π (1979)
  • Mελίνα ΙΙ (1980)
  • Παντάνασσα (1990)
  • Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ (2007)
  • Γεώργιος (2009)
  • Ποσειδώνας (2010)
  • Στέλιος Φιλιάγκος (2010)

Από εκεί και πέρα, εννοείται πως συμφωνώ με τα όσα σωστά μας παρέθεσε ο Ionian_Sea, αλλά θεωρώ πως δεν φτάνουν μόνο αυτά για να έχει ένα λαμπρότερο μέλλον η γραμμή και τα πλοία που θα υπάρχουν σε αυτή. Χρειάζεται αλλαγή γενικότερα της νοοτροπίας των πληρωμάτων, ειδικά αυτά των αμφίπλωρων που προέρχονται από την γραμμή Περάματος – Σαλαμίνας. Γιατί, επί παραδείγματι, πράγματι θα πρέπει να μπορεί ο επιβάτης να απολαύσει στο ταξίδι του ένα καφέ και ένα τοστ (και όχι βέβαια "καραβίσια"), να δει καθαρούς κοινόχρηστους χώρους και προπάντων τουαλέτες, αλλά για να γίνουν όλα αυτά θα πρέπει να μπορεί να βγει πρώτα από το αυτοκίνητο του.

Έχω και άλλες φορές στο παρελθόν αναφερθεί, στην «σαρδελοποίηση» που υφίστανται τα οχήματα στα αμφίπλωρα της Σαλαμίνας. Σε τέσσερεις γραμμές φόρτωσης στοιβάζουν έξι σειρές οχημάτων, με αποτέλεσμα οι επιβάτες που σύμφωνα με τις προειδοποιητικές πινακίδες «απαγορεύεται να παραμένουν μέσα στο όχημα κατά την διάρκεια του ταξιδιού» να παραμένουν υποχρεωτικά σε αυτά αφού πολύ απλά δεν ανοίγουν οι πόρτες τους. Και δεν μιλάω μόνο για τις περισσότερες των περιπτώσεων που φεύγουν γεμάτα, αλλά και για τις σπάνιες των περιπτώσεων που φεύγουν μισοάδεια. Η νοοτροπία της «σαρδελοποίησης» είναι στο πετσί τους ούτως ή άλλως, όπως και η αγενής συμπεριφορά των «παρκαδόρων» στην συντριπτική -για να μην πω στο σύνολο- της πλειοψηφίας τους. Οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει πρώτα και πάνω απ’ όλα να καταλάβουν ότι δεν κάνουν χάρη στους επιβάτες που μεταφέρουν αλλά ότι οι επιβάτες κάνουν χάρη σε αυτούς, δίνοντας τους δουλειά και ψωμάκι για τις οικογένειες τους.

Και αν -εκ των πραγμάτων- στην γραμμή της Σαλαμίνας ισχύει η άποψη του : “Τι θα κάνεις, ούτως ή άλλως σε μένα θα ξανάρθεις αφού δεν έχεις άλλη επιλογή για να περάσεις απέναντι", είναι ευκόλως εννοούμενο ότι δεν ισχύει το ίδιο για την γραμμή του Ρίου. Γιατί όταν ο επιβάτης υποστεί μία φορά αυτήν την ταλαιπωρία του στριμώγματος, την απαξιωτική και αγενή συμπεριφορά, το περιφρονητικό αγριοκοίταγμα στην περίπτωση που ζητήσει ευγενικά να βγει από το όχημα του, και στο φινάλε δεν μπορέσει να «απολαύσει και έναν καφέ», την επόμενη φορά που θα ξαναβρεθεί στην περιοχή πολύ απλά θα στρίψει για την γέφυρα και όχι για την προβλήτα των φέρις.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Kαλό θα ήταν επίσης να επαναφέρουν το ένα δρομολόγιο κάθε τέταρτο της ώρας, κι όχι κάθε 20' (αν και δύσκολο, δεδομένου του χώρου που μένει στο γκαράζ...)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τις φορές που έκανα φέτος το καλοκαίρι το διάπλου, θαρρώ η αύξηση είναι εμφανής (γιατί τα θυμάμαι και άδεια παλιότερα). Την Κυριακή το Νικόλαος Α. ήταν γεμάτο.

post-2195-0-33220600-1315349628_thumb.jp

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες μου, το πλοίο δεν θα πάει φέτος στο Ρίο, αλλά θα παραμείνει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια

Θα πάει άλλο αμφίπλωρο στο Ρίο από την κοινοπραξία?

Edited by polmyt
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην πήγε το Γλυκοφιλούσα ΙΙΙ στο Ρίο, αλλά για φέτος θα πάνε άλλο δυο αμφίπλωρα (Θεολόγος Β & Μαρία Ελένη) στη γραμμή του Ρίου, από τη γραμμή Πέραμα-Παλούκια. Από ότι μαθαίνω κάθε χρόνο μπορεί να αλλάζουν τα αμφιπλωρα που θα δουλεύουν στο Ρίο, από τις δυο κοινοπραξίες της Σαλαμίνας (λένε ότι θα περάσουν όλα από εκεί). Επίσης οι κοινοπραξίες δίνουν κάποιο έξτρα bonus κάθε μήνα στα πλοία που πάνε στο Ρίο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

οσο αυξανεται ξανα η κινηση στα ferries λογω κρισης, τοσο αυξανονται και τα παραπονα για αγενη συμπεριφορα και για στιβαγμα των ΙΧ.

περα απο καποιες υπερβολες του δημοσιευματος, φαινεται οτι καποιοι ξεχνουν οτι υπαρχει μονιμος ανταγωνιστης

Link to comment
Share on other sites

"Παλιός γάιδαρος, καινούργια περπατησιά δεν κάνει" λέει μιά γνωστή παροιμία. Και χωρίς να είμαστε μάγοι ή μάντες, τα είχαμε επισημάνει όλα αυτά, ενάμισι μήνα πριν το δημοσίευμα που μας παρέθεσε ο proud.

Έχω και άλλες φορές στο παρελθόν αναφερθεί, στην «σαρδελοποίηση» που υφίστανται τα οχήματα στα αμφίπλωρα της Σαλαμίνας. Σε τέσσερεις γραμμές φόρτωσης στοιβάζουν έξι σειρές οχημάτων, με αποτέλεσμα οι επιβάτες που σύμφωνα με τις προειδοποιητικές πινακίδες «απαγορεύεται να παραμένουν μέσα στο όχημα κατά την διάρκεια του ταξιδιού» να παραμένουν υποχρεωτικά σε αυτά αφού πολύ απλά δεν ανοίγουν οι πόρτες τους. Και δεν μιλάω μόνο για τις περισσότερες των περιπτώσεων που φεύγουν γεμάτα, αλλά και για τις σπάνιες των περιπτώσεων που φεύγουν μισοάδεια. Η νοοτροπία της «σαρδελοποίησης» είναι στο πετσί τους ούτως ή άλλως, όπως και η αγενής συμπεριφορά των «παρκαδόρων» στην συντριπτική -για να μην πω στο σύνολο- της πλειοψηφίας τους. Οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει πρώτα και πάνω απ’ όλα να καταλάβουν ότι δεν κάνουν χάρη στους επιβάτες που μεταφέρουν αλλά ότι οι επιβάτες κάνουν χάρη σε αυτούς, δίνοντας τους δουλειά και ψωμάκι για τις οικογένειες τους.

Και αν -εκ των πραγμάτων- στην γραμμή της Σαλαμίνας ισχύει η άποψη του : “Τι θα κάνεις, ούτως ή άλλως σε μένα θα ξανάρθεις αφού δεν έχεις άλλη επιλογή για να περάσεις απέναντι", είναι ευκόλως εννοούμενο ότι δεν ισχύει το ίδιο για την γραμμή του Ρίου. Γιατί όταν ο επιβάτης υποστεί μία φορά αυτήν την ταλαιπωρία του στριμώγματος, την απαξιωτική και αγενή συμπεριφορά, το περιφρονητικό αγριοκοίταγμα στην περίπτωση που ζητήσει ευγενικά να βγει από το όχημα του, και στο φινάλε δεν μπορέσει να «απολαύσει και έναν καφέ», την επόμενη φορά που θα ξαναβρεθεί στην περιοχή πολύ απλά θα στρίψει για την γέφυρα και όχι για την προβλήτα των φέρις.

Link to comment
Share on other sites

δικιο εχεις σειριε αλλα που να το βρεις ;)

καποια πραγματα δεν αλλαζουν δυστυχως.

η γεφυρα εχει δειξει και αλλες φορες ευελιξια. μερικες προσφορες ακομη (οπως περισσοτερες διαδρομες στις καρτες ή παραταση της κυριακατικης προσφορας: επιστροφη σε οκτω ωρες, στο κοστος μιας διαδρομης). δεν μπορουν να το καταλαβουν αυτο στα ferries του στενου.

Link to comment
Share on other sites

Στις φωτογραφίες διακρίνω ότι πρόκειται για παραδοσιακή παντόφλα και όχι καινούργια αμφίδρομη (παρατηρήστε ότι στη πλώρη είναι άδειο το γκαράζ). Εάν θυμάμαι καλά οι κανονισμοί ορίζουν την απόσταση μεταξύ δυο αυτοκινήτων (απόσταση μεταξύ τους στο μήκος) ενώ στο πλάτος δεν πρέπει να πατιούνται οι διαγραμμίσεις στο γκαράζ (γραμμές φόρτωσης).

Link to comment
Share on other sites

Συνεδριάζει το ΣΑΣ στις 18/10 με αρκετά θέματα στην ατζέντα.

Δικαιώνεται βέβαια ο Π100, ο οποίος εδώ και ένα μήνα μας είχε πει για το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β και ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ, που όπως φαίνεται στα θέματα του ΣΑΣ έχουν ζητήσει αποδρομολόγηση από την Σαλαμίνα.

...φέτος θα πάνε άλλο δυο αμφίπλωρα (Θεολόγος Β & Μαρία Ελένη) στη γραμμή του Ρίου, από τη γραμμή Πέραμα-Παλούκια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Οικονομικά τους συμφέρει να δρομολογούν τα πλοία στο Ρίο έχει καλή κίνηση όπως και η Σαλαμίνα?

Σίγουρα δεν έχει την κίνηση που έχει στη Σαλαμίνα, αλλά αυτό δεν νομίζω να τους επηρεάζει τόσο!! Γιατί το λέω αυτό?? Επειδή τα πλοία που δουλεύουν στο Ρίο ανήκουν στις δυο κοινοπραξίες της Σαλαμίνας, οπότε το μερίδιο των πλοίων που είναι στο Ρίο είναι το ίδιο με τα πλοία στη Σαλαμίνα, ενώ επιπλέον έχουν κάποια έξτρα χρήματα από τις κοινοπραξίες επειδή τα έξοδα τους στο Ρίο είναι μεγαλύτερα από ότι στη Σαλαμίνα. Ενώ επίσης με τα τόσα πλοία που υπάρχουν στη γραμμή της Σαλαμίνας θα τα είχαν δεμένα στους ντοκους όποτε θα εμπόδιζαν τα αλλά πλοία στη πραγματοποίηση των δρομολογίων τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

κατά 8% εκτιμάται ότι θα μειωθεί ο αριθμός των διελεύσεων από τη γέφυρα ρίου αντιρρίου το 2012, όπως αναφέρει στο Capital.gr ο αντιπρόεδρος του δ.σ. και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παραχώρησης του έργου, κ. παναγιώτης παπανικόλας.Όπως σημειώνει ο κ. παπανικόλας, οι μαζικές διαδηλώσεις που έλαβαν χώρα το 2011 στην καλωδιωτή γέφυρα δημιούργησαν «μαύρη τρύπα» στα οικονομικά της εταιρείας.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Αγ. Γεώργιος Αιδ. (1977)
  • Αντώνιος Κ (1977)
  • Νικόλαος. Α (1978)
  • Κανάρης (1979)
  • Καπταν Σταύρος (1979)
  • Μαρία Π (1979)
  • Mελίνα ΙΙ (1980)
  • Παντάνασσα (1990)
  • Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ (2007)
  • Γεώργιος (2009)
  • Ποσειδώνας (2010)
  • Στέλιος Φιλιάγκος (2010)

απο τα παραπανω, πλεον λειπουν μελινα ΙΙ, ναυαρχος αποστολης και ποσειδωνας, ενω εχουν προστεθει, σαλαμινια ΙΙ, αντζελα, μαρια ελενη και θεολογος β. συνολο 13 ζωη να εχουν.

gallery_1817_702_679927.jpg

ΥΓ: σημερινες φωτο απο ολα στο γκαλερυ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να παρουσιάσουμε λοιπόν όλο τον ...στόλο του στενού ???

19/02/2012, και έχουμε :

  • Αγ. Γεώργιος Αιδ. (1977)
  • Αντώνιος Κ (1977)
  • Νικόλαος. Α (1978)
  • Κανάρης (1979)
  • Καπταν Σταύρος (1979)
  • Μαρία Π (1979)
  • Mελίνα ΙΙ (1980)
  • Άντζελα (1989)
  • Παντάνασσα (1990)
  • Σαλαμινία ΙΙ (2004)
  • Γεώργιος (2009)
  • Θεολόγος Β (2009)
  • Στέλιος Φιλιάγκος (2010)
  • Μαρία Ελένη (2011)

Mε μπλε γράμματα τα αμφίπλωρα. Περιλαμβάνω το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ που απουσιάζει μεν αυτόν τον καιρό, αλλά "επισήμως" ανήκει ακόμα στην γραμμή, μέχρι τουλάχιστον να μάθουμε κάτι περισσότερο. Να σημειώσουμε ότι εφέτος αποσύρονται οριστικά τουλάχιστον δύο πλοία από την γραμμή, τα ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔ. και ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ που συμπληρώνουν 35ετία, καθώς και ότι από τον Μάρτιο επιστρέφει στην γραμμή το ΝΑΥΑΡΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ικανοποιητική σήμερα η κίνηση στα πορθμεία Ρίου-Αντιρίου, και με σημαντική παρουσία 3αξονικών φορτηγών! Οι πληρότητες κυμαίνονταν ανάλογα την ώρα και το πλοίο απο 50%- 90%. Η διέλευση απο τη γέφυρα προκαλεί σε πολλούς ίλιγγο όχο λόγω ύψους αλλά λόγω τιμής (13,20 ευρώ το Ι.Χ 6.50 το ferry ) και απολαμβάνεις θαλασσινή αυρα & ανακουφίζεσε απο την ταλαιπωρία του ταξιδιού !

ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΙΙ & ΜΑΡΙΑ Π.

..

post-1854-0-06486800-1346345949_thumb.jp

post-1854-0-11339800-1346346082_thumb.jp

post-1854-0-37464200-1346346105_thumb.jp

post-1854-0-65413800-1346346919_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...