Jump to content
Shipfriends
trip

Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη

Recommended Posts

<<Μινωικές - Δεν προβλέπεται να αντικατασταθεί το “Δαίδαλος”

Δεν πρόκειται τουλάχιστον για τα προσεχή 1-2 χρόνια να δρομολογηθεί πλοίο από τις Μινωικές Γραμμές στη γραμμή Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με έγκυρους παράγοντες της εταιρίας. Ως γνωστό, μετά την πώληση του πλοίου “Δαίδαλος”, η γραμμή Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη δεν καλύπτεται από τις Μινωικές Γραμμές, κάτι που δημιούργησε ήδη κενό στην εξυπηρέτηση του κοινού.

Να σημειωθεί όμως ότι η εταιρία δεν προγραμματίζει την δρομολόγηση άλλου πλοίου στην συγκεκριμένη γραμμή.

Επισημαίνεται ότι η γραμμή καλύπτεται τώρα από την εταιρία Αγούδημος με το πλοίο “Πηνελόπη”.>> (http://www.patris.gr/articles/73547)

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oι Μινωικες μετα την πωληση του ΔΑΙΔΑΛΟΣ ειχαν πει αλλα με μισα λογια αριστερα και δεξια οτι δεν θα την αφησουν κενη την γραμμη και αυτο μου δημιουργησε αμφιβολιες για τις οποιες επιβεβαιωθηκα. Για το καλοκαιρι παντως παραμενει υποψηφιος ο Μιμης Αγουδημος εκτος και αν βρεθει κανας αλλος να κανει αυτη την γραμμη....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ότι θυμάμαι εκτός των Μινωικών παλαιότερα το δρομολόγιο το έκανε και ο καπτα-Μάκης για αρκετά χρόνια και μόνο την καλοκαιρινή περίοδο με το ΜΙΛΕΝΑ. Ίσως είναι ενας εν δυνάμει υποψήφιος εκτος του αδερφού του και ίσως και της ΣΑΟΣ που θα την εξετάσει την γραμμή.Επίσης είμαι σε θέση να γνωρίζω πως πριν από 5-6 χρόνια είχε κάνει μια έρευνα για την γραμμή και η ΑΝΕΚ με ελαφρά τροποποιηση του δρομολογίου, να γίνετε από Χανιά για Θεσσαλονίκη, έρευνα που δεν ευδοκίμησε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 2002 ήταν το ΜΙΛΕΝΑ στην γραμμή. Αυτό για μια καλοκαιρινή περίοδο. Μετά έκανε την άγονη του Β. Αιγαίου. Πριν από το ΜΙΛΕΝΑ έκανε το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ δρομολόγια. Αν θυμάμαι καλά το 1997 μαζί με το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ των ΜΙΝΩΙΚΩΝ. Η παρουσία του καπτα- Μάκη στην γραμμή δεν ήταν συνεχής αλλά από το 1997 μέχρι το 2002 μου φαίνεται ότι κάποια χρονιά δεν εκτελούσε δρομολόγια

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ έκανε δρομολόγια σε αυτή την γραμμή άμα τον ερχομό του στην Ελλάδα και μετά τις εργασίες επισκευής του.

Ξεκίνησε καλοκαίρι(Ιούνιο αν θυμάμαι καλά με πλοίαρχό τον Μάνθο Μπαλόπιτο)του 1997 αλλά δεν έμεινε και πολύ για μια σεζόν μόνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Δημητρούλα με καπετάνιο τον Μπαλόπιτο την πρώτη χρινιά που είρθε έκανε το καλοκαίρι εκείνο Πάρο-Σαντορίνη με αναχώρηση από Σαντορίνη 22¨00. Κάποια επόμενη χρονιά έκανε Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη-Ρόδο όχι όμως Θεσσαλονίκη.Όντως το Μιλένα έκανε δρομολόγια μόνο 15/6 μέχρι 15/9 κάθε χρόνο.Ίσως κάποια από τις χρονίες να μη το έβαλε ο καπτα-Μάκης. Οι μέρες ήταν οι αντιθετες του EL GRECO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα έκανε δρομολόγια το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ. Το είχα δει πάρα πολλές φορές να εμφανίζεται Θεσσαλονίκη, Σκιάθο, κ.τλ. Παραθέτω δε και τα δρομολόγια που εκτελούσε το καλοκαίρι του 1997:

ΔΕΥΤΕΡΑ 17:00 Σκιάθος-Σύρος-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη-Ηράκλειο

ΤΕΤΑΡΤΗ 10:00 Σύρος-Τήνος-Μύκονος-Π[αρος-Σαντορίνη-Ηράκλειο

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22:30 Σκιάθος-Σύρος-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη-Ηράκλειο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα έκανε την πρώτη του σεζόν το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ Θεσσαλονίκη Ηράκλειο με ενδιάμεσες προσεγγίσεις.

Φίλε Λευτέρη αυτό επιβεβαιώνεται κι από τεύχος γνωστού ναυτιλιακού περιοδικού. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι κρίμα μετά από 20 χρόνια να μην υπάρχει φέτος καράβι για Κρήτη,,,

Αυτά που θυμάμαι μερικά έστω και με λίγα δρομολόγια ειναι..Κυδων,Κρήτη,Κάντια(απεργία φορτηγών)Άνεμος,Hellas Express,Μιλενα,Νταλιάνια,Δημητρούλα,El Greco,Δαίδαλος,Προμηθέας,Πηνελόπη νομίζω για λίγο και το Αριάδνη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάλε και το ΦΑΙΔΡΑ που κάποιο χειμώνα έκανε για ένα πολύ μικρό διάστημα Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο express. Και αν θυμάμαι καλά είχε αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 22:00 δύο φορές την εβδομάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωριζει κανεις ποιο πλοιο θα βαλουν σαυτη την γραμμη? Λετε να βαλουν το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ? Μηπως βαλει η Hellenic??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί υπάρχει διαθέσιμο πλοίο για να μπεί; Και αν υπήρχε θα το σκεφτόταν πολύ να το βάλουν εκεί. Και η ΠΟΠΑΡΑ πέρυσιθ τέτοιο καιρό δεν ξεκίνησε Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο; Εκεί γύρω στις 15 αν θυμάμαι καλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πηγή : Κρήτη TV

Σε δελτίο ειδήσεων του εν λόγω καναλιού είχαν ρεπορτάζ και ανέφεραν πως ήταν εδώ (στο Ηράκλειο) εκπρόσωπος της εταιρίας με την οποία τελικά συμφώνησαν για τη δρομολόγηση ενός πλοίου με δύο αναχωρήσεις την εβδομάδα απο Ηράκλειο προς Θεσσαλονίκη και μία προς Ρόδο με ενδιάμεσες στάσεις.Δεν ειμαι 100% σίγουρος αλλά δεν πρέπει να ανέφεραν την εταιρία ή το πλοίο.Άκομη ειπαν πως από τον επόμενο μήνα και μετά θα γίνει η δρομολόγηση και θα υπάρχει σύμβαση για 10 μήνες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θέλω να ανοίξω νέο θέμα, γι'αυτό και το βάζω εδώ.

Έτσι, σύμφωνα με την Ναυτεμπορική, συζητείται σύσταση ναυτιλιακής εταιρίας στην Θεσσαλονίκη...

Περισσότερα εδώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατι κινειται στη Θεσσαλονικη συμφωνα με την Ελευθεροτυπια. Για οσους δεν γνωριζουν ο Μιχαλης Ζορπιδης εκτος απο προεδρος του Επιμελητηριου, ειναι και ταξιδιωτικος πρακτορας αλλα και ιδιοκτητης λεωφορειων και πουλμαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και για όσους δεν γνωρίζουν :D ο κος Μιχάλης Ζορπίδης είναι και Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Θεσσαλονίκης ,

αλλά και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό Β. Παπαγεωργόπουλου .

Στο ίδιο δε φύλλο της Ελευθεροτυπίας υπάρχει και άλλο δημοσίευμα που αναφέρεται στον κο Ζορπίδη.

Νομίζω, λοιπόν, από τα παραπάνω βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι πρόκειται για μια κίνηση με καθαρά προεκλογικό χαρακτήρα…μια προεκλογική κορώνα…και μια προσπάθεια «φυγής προς τα εμπρός» και απεμπλοκής από την "κουμπαρολογία" που συγκλονίζει τον Δήμο και την Νομαρχία Θεσ/νίκης, αλλά και γενικότερα την Βόρεια Ελλάδα...εντάξει...εντάξει καρντάσια :D ...και όλη την Ελλάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γραμμή η οποία έχει ορφανέψει από την πώληση του ΔΑΙΔΑΛΟΣ και μετά θα την εκτελεί το ΝΤΑΛΙΑΝΑ και το ΜΙΛΕΝΑ όπως όλα δείχνουν τα πράγματα από τον Μάιο.

Το ένα θα ανεβαίνει και το άλλο θα κατεβαίνει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την πώληση του Δαίδαλος οι Μινωικές είχαν ανακοινώσει ότι θα επέστρεφαν στη γραμμή με νέα πλοία...Μήπως με όλο αυτό που γίνεται θα συνεχίσουν τη γραμμή με κάποιο απο τα "καινούργια" πλοία ή μήπως θα δραστηριοποιηθούν σε κάποια νέα γραμμή όπως πχ. στη δυτική μεσόγειο?Ο στόχος τους, όπως έχουν πει οι Μινωικές είναι η δραστηριοποίηση τους σε νέες αγορές...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάλι θυμάμαι πως όταν πουλήθηκε ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ ο Μινωικές είχαν πει πως δεν σκοπεύουν να τον αντικαταστήσουν άμεσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχει καμία σκέψη να επαναδραστηριοποιηθεί η συγκεκριμένη εταιρεία στην γραμμή, αφού τα πλοία που διαθέτει είναι εντελώς ακατάλληλα γι αυτήν και θα χρειαζόταν μία νέα αγορά πλοίου.Κάτι που είναι εντελώς εξωπραγματικό ειδικά αυτή την εποχή που υπάρχει ισχυρή πιθανότητα να φορτωθεί(?) επιπλέον πλοία του μεγαλομετόχου που δεν ξέρει τι να τα κάνει.

Επιπλέον ποιός θα είναι αυτός που θα αποφασίσει αγορά ερήμην του ισχυρού ανδρός της εταιρείας Περ.Παν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως έχω αναφέρει πιό πάνω,όταν είχαμε τα πρώτα νέα για τη γραμμή,είχε ακουστεί πως το πλοίο που θα την εκτελούσε θα είχε και μια αναχώρηση για Ρόδο.Ξέρει κανείς τι έγινε τελικά με αυτό το θέμα??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...