Jump to content
Shipfriends

Νομοσχέδιο για τα δικαιώματα των επιβατών


Recommended Posts

Νομοσχέδιο που θα ορίζει τα δικαιώματα των επιβατών της ακτοπλοΐας θέτει προς δημόσια διαβούλευση ο Κεφαλογιάννης. Το προσχέδιο του νόμου που δόθηκε στη δημοσιότητα καλύπτει αρκετά κενά που υπήρχαν μέχρι σήμερα και με μια πρώτη ανάγνωση φαίνεται να κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

8elw na dw to prwto claim apo epibath pou 8a zhthsei ta leuta tou symfwna me:

"Καθυστέρηση απόπλου

1. Σε περίπτωση καθυστέρησης του απόπλου πλοίου από την προγραμματισμένη ώρα λόγω βλάβης ή ζημιάς του πλοίου ο επιβάτης δικαιούται:

α. Να υπαναχωρήσει και να του επιστραφεί ολόκληρος ο ναύλος. "

otan ena ploio 8a exei 15 lepta ka8ysterhsh epeidh h antlia sto bintsi den eixe arketh piesh sto ladi....

kata ta alla gia prosxedio kalo deixnei to c/p apo thn aeroploia...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω κατά πόσο χρειαζόταν ο νομοθέτης, να νομοθετήσει για τα διακαιώματα των επιβατών και τις υποχρεώσεις των εταιρειών, αποφεύγοντας εντέχνως έστω και την αναφορά των υποχρεώσεων των πρώτων και των διακαιωμάτων των δευτέρων, δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει αποδεδειγμένα μέριμνα των εταιρειών για τους επιβάτες / πελάτες τους, έτσι ώστε τα όποια προβλήματα ανακύπτουν από την μεταξύ τους σχέση, να λύνονται υπό το πρίσμα ενός πελατοκεντρικού πνεύματος που η ελεύθερη αγορά και ο ανταγωνισμός έχει "επιβάλλει" στις Εταιρείες.

Σε κάθε περίπτωση πάντως,δεν χρειαζόταν αυτό το παραλήρημα το οποίο με τη μορφή σχεδίου νόμου έρχεται σε δημόσια συζήτηση από τους εμπλεκόμενους φορείς. Μα αυτό το κατασκεύασμα, το οποίο για να γραφεί, ο συγγραφέας του μεταχειρίστηκε κατά ένα μέρος ήδη υπάρχουσες και μάλιστα ανηρτημένες στο διαδίκτυο πολιτικές των Εταιρειών, ενώ κατά το υπόλοιπο εμπλουτίστηκε από παραλογισμούς, ων ουκ έστιν αριθμός. Προς το παρόν θα αναφέρω έναν όρο για την κουβέντα μας.

Αντιγράφω από την έγκριτη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ. " Στους παραβάτες των υποχρεώσεων του παρόντος νόμου προς τους επιβάτες επιβάλλεται με απόφαση του κατά τόπον αρμόδιου Λιμενάρχη πρόστιμο έως 39.327 Ευρώ."

Δε μένω στο αστείο του αριθμού. Ας μας πει κάποιος όμως τι πρόκειται να συμβεί και τι φάμπρικα ανοίγει, όταν ο λιμενάρχης του παραμικρού λιμενικού σταθμού ο οποίος παίρνει μισθό 1000 - 1200 ευρώ, θα έχει πλέον την εξουσία να επιβάλλει πρόστιμο μέχρι 39.327 (!!!) Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Ας μας πει κάποιος όμως τι πρόκειται να συμβεί και τι φάμπρικα ανοίγει, όταν ο λιμενάρχης του παραμικρού λιμενικού σταθμού ο οποίος παίρνει μισθό 1000 - 1200 ευρώ, θα έχει πλέον την εξουσία να επιβάλλει πρόστιμο μέχρι 39.327 (!!!) Ευρώ.
…ό,τι ακριβώς συμβαίνει και σήμερα, που ο ίδιος «ο λιμενάρχης του παραμικρού λιμενικού σταθμού» μπορεί να απαγορεύσει τον απόπλου ενός πλοίου, όταν κατά την άποψή του υπάρχουν τυπικές ή ουσιαστικές ελλείψεις, οι οποίες επηρεάζουν την αξιοπλοϊα του πλοίου.

Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι ο τρόπος που ασκεί την εξουσία του και εφαρμόζει τον νόμο, ένας οποιοσδήποτε κρατικός λειτουργός, (οφείλει να) είναι ανεξάρτητος από το εύρος των ίδιων των εξουσιών που του παρέχει ο νόμος.

Ο τρόπος αυτός έχει να κάνει με την ευσυνειδησία του λειτουργού και μόνον και δεν (πρέπει να) συσχετίζεται με τις οικονομικές απολαβές του...με κανένα τρόπο!

Κανένας κρατικός λειτουργός δεν ορκίσθηκε να τηρεί το Σύνταγμα και να εφαρμόζει τους νόμους του Κράτους….υπό την προϋπόθεση να αμοίβεται καλά! Εξάλλου, η εμπειρία έχει δείξει ότι η διαφθορά συχνάζει και στους υψηλόμισθους.

ΥΓ Επί της ουσίας του νομοσχεδίου, δεν έχω γνώμη…καθώς δεν το έχω διαβάσει.

Link to comment
Share on other sites

Νομοσχεδιο με τα δικαιωματα των επιβατων και προστιμα στις εταιρειες? Σοβαροι να ειμαστε. Ακομα κι αν ψηφιστει, εχει κανεις την ψευδαισθηση οτι θα εφαρμοστει ποτε? Οπως πληρωσαν τα προστιμα για τις καθυστερησεις προπερσι(ξερετε, το μισο εκατομμυριο που θα πληρωνε ο Αγουδημος και κατι αλλαο Μανουσης), αλλο τοσο θα εφαρμοστει ενα τετοιο νομοσχεδιο.

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμή που θα υπάρχει δέν μπορεί και να μήν εφαρμοστεί. Θα πάει ένας τσίφτης δικηγόρος, θα μαζέψει 100 επιβάτες του Χ ποσταλιού, θα τους απαιτίσει το 20% και θα πάρει τις αποζιμιώσεις που τους αναλογούν! Όταν παίζει χρήμα όλα εφαρμόζονται! Απορώ όμως πότε τα δικαιώματα των ναυτικών....

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τις 15 Απριλίου 2007 τίθεται σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τα δικαιώματα-υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων ακτοπλοϊκών μεταφορών.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστέλλουν τις απόψεις τους επί του Σχεδίου - Νόμου στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του ΥΕΝ Γρηγορίου Λαμπράκη 150, ΤΚ 185 18, Πειραιάς, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]

Ναυτεμπορική

Ευκαιρία να στείλουμε στον υπουργό τις προτάσεις μας! :(

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

αν ακουσαν καλα τα... ματακια μου, η χαρτα για τα δικαιωματα του επιβατη, αναμεσα στα αλλα, προβλεπει οτι ο επιβατης θα δικαιουται μονο μιας χειραποσκευης. τα xtra κομματια θα χρτεωνονται υπερβαρα.

εχει να πεσει πολυ γελιο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τρίτη, 5 Ιουνίου 2007 07:00

TO ΣΧΕΔΙΟ Νόμου για τη Χάρτα Επιβατών στις ακτοπλοϊκές μας συγκοινωνίες δημοσιοποίησε χθες στη Βουλή ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης, με στόχο, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΥΕΝ να καταθέσουν και τα κόμματα του Κοινοβουλίου τις προτάσεις τους για την προστασία των επιβατών της ακτοπλοΐας.

Το σχέδιο νόμου κατατέθηκε στη διάρκεια επίκαιρης επερώτησης των βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την ακτοπλοΐα. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, το ΥΕΝ έχει ολοκληρώσει το διάλογο με το Συνήγορο του Καταναλωτή, τις Ενώσεις Καταναλωτών Ελλάδας, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος, την Ένωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας και τους λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς και οργανώσεις.

Στόχος του σχεδίου νόμου, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, είναι η παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών θαλάσσιων ενδομεταφορών, που θα διέπονται από χαρακτηριστικά αξιοπιστίας, ακρίβειας και ποιότητας, προς όφελος των επιβατών, των κατοίκων των νησιωτικών περιοχών και του ελληνικού τουρισμού

kai stekome se auto to kommati:

το ΥΕΝ έχει ολοκληρώσει το διάλογο με το Συνήγορο του Καταναλωτή, τις Ενώσεις Καταναλωτών Ελλάδας, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος, την Ένωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας και τους λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς και οργανώσεις.

Mporei kapoios pou isws na parakolou8ei ka8hmerina kai pio analytika thn epikairothta na mou pei ti akribws dialogos egeine kai pia shmeia kalyf8hsan?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Νομοσχεδιο με τα δικαιωματα των επιβατων και προστιμα στις εταιρειες? Σοβαροι να ειμαστε.
Η αλήθεια είναι Nick ότι το είχα ξεχάσει το νομοσχέδιο και (ο ανόητος!) είχα μείνει με την εντύπωση ότι είχε ψηφισθεί. Σήμερα όμως ξύπνησα από τπν λήθαργο και είδα το φως το αληθινό.

Στην αρχή ανησύχησα...αλλά ηρέμησα μετά τις νέες διαβεβαιώσεις του ΥφΥπΕΝΑΝΠ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Χάρτης υποχρεώσεων Ακτοπλοΐας – Αντιμετώπιση προβλημάτων των καταναλωτών -επιβατών

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ «Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ»

Προς

Τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας,

Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής

Κ. Γεώργιο Α. Βουλγαράκη

Ενταύθα

ΚΟΙΝ: ΜΜΕ

Αθήνα 22 Ιουλίου 2008

Θέμα : Χάρτης υποχρεώσεων Ακτοπλοΐας – Αντιμετώπιση προβλημάτων των καταναλωτών -επιβατών

Κύριε υπουργέ,

Επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε τα παρακάτω θέματα για τα οποία ζητούμε να ενεργήσετε άμεσα ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές – επιβάτες στο χώρο της ακτοπλοΐας.

a. Χάρτης Υποχρεώσεων

Δυστυχώς φτάσαμε σε ένα ακόμη καλοκαίρι, χωρίς ένα νομικό πλαίσιο που θα ορίζει και θα προστατεύει τα δικαιώματα των επιβατών - πολιτών και θα βάζει φραγμό στις αυθαιρεσίες της ακτοπλοΐας.

Είναι επιτακτική ανάγκη, η άμεση ψήφιση του Χάρτη για την Ακτοπλοΐα, αίτημα των Ενώσεων Καταναλωτών επί μια δεκαετία και πλέον. Φρονούμε πως με την κατάσταση που επικρατεί κάθε καθυστέρηση εδραιώνει καταστάσεις και πρακτικές που θα είναι δύσκολο να ανατραπούν και που, κάθε άλλο, παρά τιμούν την ακτοπλοΐα, αλλά και την πολιτική του Υπουργείου σας. Και τέλος πάντων τι είναι εκείνο που καθυστερεί την ψήφιση και εφαρμογή αυτού του νομοσχεδίου, το οποίο, απ’ ότι γνωρίζουμε, είναι έτοιμο εδώ και πολύ καιρό. Έχουμε δε καταθέσει τις προτάσεις- παρατηρήσεις μας πλέον του έτους οι Ενώσεις Καταναλωτών.

β. Κρατήσεις υπέρ τρίτων

Ασφαλώς και συμφωνούμε με την πρόταση της Ένωσης Ακτοοπλόων για κατάργηση αυτού του απαράδεκτου γεγονότος, των κρατήσεων υπέρ τρίτων, που εξαντλεί τα όρια περί δικαίου και την τσέπη των επιβατών, που επιβάλλεται στα εισιτήρια αλλά και σε πλείστες άλλες δραστηριότητες του Υπουργείου σας, όπως π.χ. οι άδειες αλιείας κλπ. Δεν αντέχει σε καμία λογική αυτή η εισπρακτική τακτική, που καλύπτει υποχρεώσεις άλλων.

Δυστυχώς μας ωθείτε, ως Ενώσεις Καταναλωτών, να προσφύγουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να βρούμε το δίκιο μας.

Βεβαίως αν προχωρήσετε σε μια τέτοια ενέργεια θα πρέπει να εξασφαλιστεί πως στο επόμενο διάστημα δεν θα γίνει καμία αύξηση του εισιτηρίου μια και θα υπάρχει πρόσφορο έδαφος.

γ. Άγονες γραμμές- ασφάλεια πλόων

Με την ευκαιρία αυτή θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε την αγωνία μας για την κατάσταση στις άγονες γραμμές που υπήρχε όλο το προηγούμενο διάστημα και εξακολουθεί να υφίσταται.

Δρομολόγια που δεν ξέραμε αν και πότε θα γίνουν, πλοία απαράδεκτα που μετά βίας ανταποκρίνονταν και αν ανταποκρίνονταν στις απαιτήσεις του υπουργείου σας και των επιβατών, αυτά και πολλά άλλα, υποβαθμίζουν τις μεταφορές, τον τουρισμό, την εικόνα ενός συγχρόνου κράτους

Η συχνότητα των ναυτικών ατυχημάτων μας κάνει να νιώθουμε πως τα ταξίδια στο Αιγαίο γίνονται πιο επισφαλή, και αυτό είναι ένα μεγάλο ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί, ώστε να κατακτηθεί η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.

δ. Αυξήσεις τιμών εισιτηρίων

Για τις τιμές των εισιτηρίων η κατάσταση έχει ξεφύγει πέραν κάθε ελέγχου. (Παράδειγμα: ένα εισιτήριο σε φθηνή τετράκλινη καμπίνα τον Ιούνιο για Πειραιά - Μυτιλήνη κόστιζε 49€ τον Αύγουστο κοστίζει 70€ αύξηση 43%!!!!! Τον Μάιο το απλό εισιτήριο (κατάστρωμα) Πειραιάς - Ικαρία στοίχιζε 27 € και τον Ιούλιο 41 € αύξηση 52% !!!) Η τιμή κάθε εισιτηρίου εξαρτάται από την ημέρα και την ώρα του ταξιδιού. Δεν υπάρχει πουθενά τιμοκατάλογος εισιτηρίων για να ελέγξει ο καταναλωτής την έκδοση του εισιτηρίου του. Πρέπει με απόφαση σας, να αναρτηθούν άμεσα τιμοκατάλογοι εισιτηρίων σε κάθε πρακτορείο.

ε. Ποιος Ανταγωνισμός;

Κύριε Υπουργέ,

Πρέπει να πάρετε μέτρα. Ο ανταγωνισμός στην ακτοπλοΐα φαντάζει ουτοπία. Η απελευθέρωση στην ακτοπλοΐα το μόνο που έχει φέρει μέχρι στιγμής είναι κέρδη για τους ακτοοπλόους και οικονομική εξάντληση για τους ταξιδιώτες και ιδιαίτερα για τους νησιώτες κατοίκους. Ένας τουρίστας μπορεί αντί για Πάρο ή Φολέγανδρο να πάει Πάργα ή Χαλκιδική. Ένας κάτοικος της Λήμνου ή της Σάμου είναι υποχρεωμένος να πάει Πειραιά.

Οι συγκοινωνίες είναι κοινωνικό αγαθό, και η ευθύνη της πολιτείας είναι μεγάλη και μάλιστα σε αυτή την μεταβατική περίοδο. Η ρήση '' τα προβλήματα θα τα λύσει ο ανταγωνισμός '', μπορεί να βολεύει την απραξία, είναι όμως επικίνδυνη για το δημόσιο συμφέρον. Για ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια, με την ανάπτυξη, με το επίπεδο διαβίωσης των κατοίκων των νησιών, απαιτείται η ενεργός παρέμβαση του κράτους και η χάραξη εθνικής πολιτικής, που θα προστατεύει τη ζωή και το εισόδημα των κατοίκων των νησιών και θα βελτιώνει το βιοτικό τους επίπεδο.

στ. Θεσμικό πλαίσιο

Τέλος, προτείνουμε την αναθεώρηση -εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου, ώστε να διασφαλιστούν τα δικαιώματα των καταναλωτών επιβατών.

Πολλά νησιά ζούνε σε μια κατάσταση ομηρίας. Οι Ακτοπλοϊκές εταιρίες μη έχοντας ένα σαφές και ισχυρό νομοθετικό πλαίσιο, που να περιορίζει τις αυθαιρεσίες τους, αλλά πολλές φορές παραβιάζοντας και το υπάρχον. Συχνά ενεργούν αγνοώντας τα προβλήματα των επιβατών και καταπατώντας πολλές φορές αυτά, που σε μια ευνομούμενη πολιτεία θα ήταν αυτοδίκαια και σεβαστά.

Ειδικότερα:

• Συμφωνούμε να ενθαρρύνονται οι επενδυτικές πρωτοβουλίες στον κλάδο της ναυτιλίας.

• Ζητούμε όμως την διάκριση σε κατηγορίες και όχι την εξίσωση όλων των πλοίων ανεξαρτήτως ηλικίας, προσφερομένων υπηρεσιών κ.λ.π., ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να έχει την πληροφόρηση και τη δυνατότητα της επιλογής.

• Μέτρα για την οργάνωση του ναυτικού επαγγέλματος ώστε να εξασφαλίζεται η ανταγωνιστικότητα και η ανάπτυξη της ναυτιλίας.

• Πρέπει να εξαλειφθούν τα κενά στη σύνδεση των νησιών. Μικρά, αργά και λίγα πλοία που κάνουν τα τοπικά δρομολόγια, επιστρέφουν τους νησιώτες στο….παρελθόν.

• Οι πλοιοκτήτες οφείλουν να υποβάλλουν οικονομικοτεχνική μελέτη για την αύξηση του λειτουργικού κόστους των πλοίων πριν από κάθε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων.

• Η συνεχής αύξηση των ναύλων δεν μπορεί να επιδρά αρνητικά στις χειμαζόμενες τοπικές οικονομίες.

• Να εξασφαλίζεται η επιδότηση των γραμμών στα απομακρυσμένα νησιά καθώς και η επιχορήγηση δωρεάν εισιτηρίων για τη μεταφορά των μονίμων κατοίκων των νησιών.

Για όλα τα παραπάνω θα επιθυμούσαμε αντιπροσωπεία της υπό ίδρυση ομοσπονδίας μας « Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» να συναντηθεί μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

Οι Ενώσεις Καταναλωτών

• ΒΙΟΖΩ

• ΕΚΠΟΙΖΩ

• ΙΝΚΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

• ΙΝΚΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

• ΙΝΚΑ ΗΜΑΘΙΑΣ

• ΝΕΟ ΙΝΚΑ

• ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

• ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ

• ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

• ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ

• ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

• ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

• ΠΑΤΡΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

• ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

• ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΙΛΚΙΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το νομοσχεδιο για τα δικαιωματα των επιβατων περιλαμβανει και το δικαιωμα (των πλοιοκτητων οχι των επιβατων:P) να χρεωνουν τις αποσκευες με βαρος πανω απο 50 κιλα κατ'ατομο.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι έχουν κολλήσει στις αποσκευές των 50 κιλών και δεν βλέπουν τα 1-2 θετικά πράγματα που πάει να κατοχυρώσει το νομοσχέδιο.

Πόσοι επιβάτες μεταφέρουν αποσκευές πάνω από 50 κιλά; Εγώ τουλάχιστον δεν το έχω κάνει ποτέ, γιατί απλά δεν μπορώ να τις μεταφέρω.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή εγώ προσωπικά έχω δει, πίστεψε με είναι αρκετοί και κυρίως στα νησιά όπου είναι μεγάλα και λιγότερα αναπτυγμένα τουριστικά (Ικάρια, Σάμο, Χίο, Μυτιλήνη, Κρήτη- Φούρνοι). Για πήγαινε σε πλοίο που αναχωρεί για Ικάρια και θα δεις επιβάτες με 3-4 αποσκευές και καμία δεκαριά κιβώτια ο καθένας. Αλλά και στη γραμμή σου, όπου οι Μυτιληνιοί φέρνουν τενεκέδες με το λάδι της χρονιάς του.

Link to comment
Share on other sites

Στα αξιοσημείωτα, που δεν αφορά βέβαια το νομοσχέδιο, είναι η αναφορά του στο πόσο άσχημο είναι οι πλοιοκτήτες να στέλνουν τα ακτοπλοϊκά σε ξένες χώρες...

Link to comment
Share on other sites

Πολλές από τις διατάξεις του νομοσχεδίου είναι εξωπραγματικές. Είναι μακράν αυστηρότερες από αυτές που ισχύουν σε όλα τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς, ευεργετικότερες για τους καταναλωτές/επιβάτες από αυτές που ισχύουν στις υπόλοιπες αγορές προϊόντων (αν για παράδειγμα σου χαλάσει μια καινούρια ηλεκτρική συσκευή, στην επιδιορθώνουν ή στην αντικαθιστούν, δεν έχω ακούσει ποτέ να σε αποζημιώνουν….), και δεν λαμβάνει υπόψη τους αστάθμητους παράγοντες (ή τους σταθμισμένους, αφού όταν έχεις ταυτόχρονες αφίξεις πλοίων σε λιμάνια με μηδενικές υποδομές, η καθυστέρηση πρέπει να θεωρείται προγραμματισμένη…).

Εντύπωση μου έκανε πως αναφέρεται μόνο σε εκπτώσεις ΑΜΕΑ. Οι υπόλοιπες εκπτώσεις (κοινωνική μέριμνα του κράτους που επωμίζονται μέχρι σήμερα οι εταιρείες, άλλη μια ελληνική πατέντα ενίσχυσης του κρατικού προϋπολογισμού), δεν θα περιλαμβάνονται στις υποχρεώσεις των εταιρειών;

Link to comment
Share on other sites

Μην ασχολείσθε με τα ασήμαντα. Δικαίωμα των επιβατών είναι να ταξιδεύουν με πλοία αξιόπλοα, με εκπαιδευμένα πληρώματα και με αξιοπρεπείς συνθήκες. Και αυτά δεν τα φροντίζει το κράτος όσο θα έπρεπε. Όλα τα άλλα είναι μπούρδες για εσωτερική κατανάλωση...και δεν είναι τυχαία η ώρα που βγήκε το νομοσχέδιο στην επιφάνεια.

Link to comment
Share on other sites

Για την ομιλία έχω να κάνω το εξής σχόλιο:

ενώ είναι αρκετά τα σημεία της EEA με τα οποια συμφωνώ, ή μάλλον είναι αρκετά τα άστοχα σημεία του νομοσχεδίου που δεν προσφέρουν ουσιαστικά θα διαφωνήσω κάθετα με τον τρόπο και τον τόνο που έγινε η ομιλία.

Μου φάνηκε σαν απλή φτωχή αντιπολίτευση αντί να δείξει με στοιχεια και ρεαλιστικά παραδείγματα τα σημεία με τα οποια δεν θα δουλέψει ή δεν θα αξιοποιηθεί ως νομος......

Πίστευα πως οι σύγχρονοι ακτοπλοεί στο σύνολο τους έχουν καλύτερο επίπεδο από τους πολιτικούς.

Σημείωση: δεν κατηγορώ τον πρόεδρο αλλα την EEA που ενέκρινε τέτοια ποιότητα λόγου. (Εφόσον ερωτήθηκε φυσικά)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ(αρθρο)

Η Οδύσσεια των παρ’ ολίγον επιβατών του πλοίου της ΝΕΛ «Μυτιλήνη» με το δρομολόγιο της περασμένης Δευτέρας, το οποίο ματαιώθηκε από την εταιρεία με το πρόσχημα των αγροτικών κινητοποιήσεων, συνεχίστηκε μέχρι και χθες. Όσοι από τους επιβάτες επέλεξαν τη λύση του «Λισσός», μιας και το επόμενο δρομολόγιο του «Μυτιλήνη» ήταν προγραμματισμένο για την Τετάρτη, ώστε να αναχωρήσουν για Χίο – Μυτιλήνη την Τρίτη το απόγευμα, έμειναν με την ελπίδα του ταξιδιού, αφού λίγη ώρα μετά τον απόπλου του το πλοίο της ΑΝΕΚ επέστρεψε στον Πειραιά, λόγω καιρού, αυτή τη φορά!

Οι 560 επιβάτες του ανέμεναν από ώρα σε ώρα την άρση του απαγορευτικού για να λύσει κάβους το «Λισσός». Ο Γιώργος Κουκούλης, ένας από τους 10 Χιώτες που αποφάσισαν να ασκήσουν ομαδική αγωγή στη ΝΕΛ διεκδικώντας αποζημίωση για την αναίτια ματαίωση του δρομολογίου της Δευτέρας, περιέγραψε χθες το πρωί στο «Ράδιο – ΑΛΗΘΕΙΑ» την περιπέτειά τους.

Μια περιπέτεια για την οποία ευθύνεται –όπως είπε– η ακτοπλοϊκή εταιρεία που αγνοώντας τις υποχρεώσεις της απέναντι στους επιβάτες αποφάσισε να μην πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο «κρίνοντας μάλλον ότι δεν θα ήταν κερδοφόρο», αλλά και το ΥΕΝ που δεν τους προστάτεψε.

«Θα προσπαθήσω μέχρι το τέλος για να δικαιωθώ», ανέφερε ο κ. Κουκούλης ο οποίος χαρακτήρισε απαράδεκτη την κατάσταση για όσους επί δύο τουλάχιστον 24ωρα βρέθηκαν να βολοδέρνουν στον Πειραιά, χάνοντας χρόνο και χρήμα επειδή η ακτοπλοϊκή εταιρεία έκανε αυτό που ήθελε και το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας απλά δεν έκανε τίποτα για να το αποτρέψει.

Η ομαδική αγωγή των Χιωτών κατατέθηκε στο Λιμεναρχείο και ίσως είναι η πρώτη αγωγή πολιτών, ύστερα από την ψήφιση από τη Βουλή της περιβόητης Χάρτας των Δικαιωμάτων των Επιβατών της Ακτοπλοΐας.

Link to comment
Share on other sites

Σχετική με το όλο θέμα της ταλαιπωρίας είναι και η ανακοίνωση του YEN:

Πέμπτη, 05 Φεβρουαρίου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με εντολή του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Αναστάση Παπαληγούρα, ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Αντιναύαρχος Θεόδωρος Ρεντζεπέρης διέταξε την άμεση διερεύνηση καταγγελιών, καθώς και την απόδοση σε στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, τυχόν ευθυνών, για μη επαρκή εξυπηρέτηση και διευκόλυνση επιβατών, μεταξύ των οποίων μαθητών και μαθητριών και των εκπαιδευτικών που τους συνόδευαν, κατά τη διαδικασία επιβίβασης στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» Ν. Χίου 362, στο λιμένα Πειραιά, την 02-02-2009.

Φυσικά θα περιμένουμε με αγωνία τα αποτελέσματα της διερεύνησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...