Jump to content
Shipfriends

Grecia (IMO 7224514)


Recommended Posts

Τελευταία άκουσα μια φήμη ότι το ΕSPRESSO GRECIA αδελφό του δικού μας ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ πιθανόν να αγοράστηκε από Έλληνα εφοπλιστή.:)

Έχει ακούσει κανείς τίποτα τέτοιο?:confused:

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Ναι από άλλη άκουσα και συγκεκριμένα από τον Ηλιόπουλο.Αν και ο συγκεκριμένος εφοπλιστής ποτέ δεν έχει δείξει ενδιαφέρον για τα συμβατικά οπότε μάλλον είναι ράδιο αρβύλα.

Link to comment
Share on other sites

Σας δια βεβαιώ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει ο Ηλιόπουλος το συγκεκριμένο πλοίο, όπως από όσο μπορώ να γνωρίζω η εταιρεία δεν το πουλάει.Να το φέρει στην ακτοπλοϊα μπορεί.Να το πουλήσει όχι.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ΕΙΝΑΙ ελληνικό της Χαλκιδόν η οποία έχει Ελληνικά πληρώματα! Αν σας μπερδεύει το Ήλιον είναι απλά ο πράκτορας της Χαλκιδών (έχει και σχέσεις με τον Α. Βεντούρη)

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι τα τελευταια χρονια κανει Τεργεστη Δυραχιο εναλλαξ με το αδελφο του VENECIA, για Μπαρι πρωτη φορα το ακουω, φωτο του ειχε και το φωτο κουιζ που μπηκε προχθες, αν θελετε εχουμε κι αλλες.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ΕΙΝΑΙ ελληνικό της Χαλκιδόν η οποία έχει Ελληνικά πληρώματα! Αν σας μπερδεύει το Ήλιον είναι απλά ο πράκτορας της Χαλκιδών (έχει και σχέσεις με τον Α. Βεντούρη)

MANOLIS GALANOS arxikapetanios tis xalkidon kai kato apo ton apostolo stin nel kai afentiko sto kentriko praktorio peiraia proin sirene

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Για που το 'βαλε το GRECIA ??? :confused:

Αυτή την ώρα το πλοίο "κατηφορίζει" το Ιόνιο και βρίσκεται στα δυτικά της Κεφαλονιάς, με ταχύτητα μόλις στα 11 knots.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Είναι μία γραμμή που μέχρι τώρα εκτελούσαν έτσι κι αλλιώς τα δύο αδερφά του ΠΗΓΑΣΟΥ που ανήκουν στην Χαλκηδών.
Πτα 2 πλοία που προανέφερες και ήδη εκτελούν την γραμμή, πωλούντε!

Έχουν θέματα κι αυτά με εναρμονίσεις κτλ κτλ αν δεν κάνω λάθος. Οπότε η τύχη τους μάλλον είναι προδιαγεγραμμένη.

destination piraeus λεει και αν λαβουμε υποψη και τα παραπανω, μαλλον θα παει να βρει τον απολλωνα ;)

Link to comment
Share on other sites

destination piraeus λεει και αν λαβουμε υποψη και τα παραπανω, μαλλον θα παει να βρει τον απολλωνα ;)

Μιλάμε για τεράστια "σύμπτωση". Την ώρα που το είδα στο AIS και έκανα το ποστ, έγραφε "Πρoορισμός ΤRIESTE-BARI-DURRES".

Στον χρόνο που μεσολάβησε μέχρι το δικό σου ποστ (μισή ώρα) είχε αλλάξει σε "Piraeus"

Link to comment
Share on other sites

Σε σημείο που δεν φαίνεται στο AIS. Νοτιοδυτικά δηλαδή της Πελοποννήσου. Με την ταχύτητα που πηγαίνει αναμένεται αύριο το πρωί στα πέριξ του Πειραιά, αν βέβαια δεν πάει κατευθείαν για "απέναντι" και αν βέβαια προορίζεται για "απέναντι".

Να σημειώσουμε ακόμα (ότι κι αν σημαίνει αυτό), ότι το πλοίο κάνει τον περίπλου της Πελοποννήσου, και δεν επέλεξε να έρθει από τον Ισθμό.

Link to comment
Share on other sites

To πιο πιθανο ειναι να ερθει για λιγο απο δω και μετα να παει κατα Τουρκια μερια.Κατι αναλογο ειχε γινει και πριν 2-3 χρονια με το GARNATA που στο περασμα του για Τουρκια μας εμεινε κανα διμηνο.

Σε σχεση με τον ΠΗΓΑΣΟ το GRECIA τι διαφορες εχει?(πχ καμπινες κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Σε σχεση με τον ΠΗΓΑΣΟ το GRECIA τι διαφορες εχει?(πχ καμπινες κλπ)

Δε ξερω αν η διαρυθμιση του εχει παραμεινει οπως τοτε που χτιστηκε η εχει αλλαξει παντως σιγουρα τα υλικα του ειναι αυτα που ειχε ο Πηγασος μεχρι τη μετασκευη περυσι γι αυτο και παει απεναντι wink.gif

Link to comment
Share on other sites

να πουμε οτι ειχε μια μακρα θητεια στην πατρα (απο το 80 μεχρι τα μεσα των 90s) στη γραμμη του Brindisi (πατρα ηγουμενιτσα κερκυρα brindisi) με τα σινιαλα της Adriatica (αλλοτε ναυλωμενο απο την tirrenia και αλλοτε ιδιοκτητο, δε θυμαμαι ακριβως ποτε).

για αρκετα χρονια οσο η ΕΛΜΕΣ με την Adriatica ηταν σε κοινοπραξια, ταξιδευε πακετο με castalia, εγνατια, appia (αργοτερα σαν ταιρια ηταν καποιο εκ των poseidonia/coritnthia. το espresso grecia με το εγνατια συνηθως εκαναν το βραδυνο δρομολογιο. απο καποιο σημειο και μετα στα 90s η κοινοπραξια διελυσε και ταξιευε μονο για την adriatica με ταιρι το tiepolo (για λιγο) το espresso venezia πρωην espresso ravenna και το αλλο espresso venezia νυν espresso pegaso. στα 80s εδενε συνηθως ή στο 10 ραμπα ή στη ραμπα στο 14. τη γνωστη ως ραμπα του εγνατια (που δεν ηταν ραμπα). εκει τελειωνε το λιμανι πριν επεκταθει στα μεσα των 80s

γρηγορο για την εποχη του. θυμαμαι 2 φορες να εχουμε φυγει με το γεωργιος, απο πατρα για κερκυρα στις 21.30 και να μας περνα εξω απο τα Συβοτα (Μουρτο). το espresso grecia εννοειται δεν επαιρνε επιβατες απο πατρα για κερκυρα και vv.

τα τελευταια 10 χρονια ταξιδευε για τη Χαλκηδων στην Αδριατικη.

εκεινο που μου εκανε παντα εντυπωση (τοτε) σε αυτο το καραβι, ηταν τα τεραστια λιονταρια της Adriatica που ξεχειλιζαν απο τις τσιμινιερες και οτι οι αγκυρες του ηταν διαφορετικου τυπου (η μια "στρογγυλη" και η αλλη "τετραγωνη")

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...