Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λυπάμαι που ανοίγω αυτό το thread για να πω άσχημα πράγματα αλλά ακόμα δεν άρχισε τα δρομολόγια και τα μεγάλα μου αυτιά άρπαξαν πάρα πολλά παράπονα τόσο σε Μύκονο όσο και σε Ραφήνα για δύο λόγους. Αφενώς γιατί το Μύκονος - Ραφήνα καλύπτεται όντως σε 2:30 ώρες αντί 2 που έκανε πέρσι και αφεταίρου για την κατάσταση των εσωτερικών χώρων. Μέχρι κουρτίνες μου είπαν δεν υπάρχουν και σε στραβώνει ο ήλιος. :eek: Βέβαια ζούμε σε μια χώρα που η τρίχα γίνεται τριχιά σε κλάσματα δευτερολέπτου όμως το χειρότερο που άκουσα και ομολογώ ότι δεν περίμενα ποτέ να ακούσω είναι το: "Άντε να ξαναξεκινήσει το SEA JET να βρούμε την υγειά μας" :eek: και το "Αφού δεν ήταν έτοιμο τι το ξεκινήσανε;" :eek: Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αυτό για τους εσωτερικούς χώρους γιατί δεν ταξίδεψα εγώ ο ίδιος. Αλλά πραγματικά εκπλήσομαι γιατί το FC3 είχε μακράν τις καλύτερες πληρότητες από SEA JET και SUPER JET (όταν βρίσκονταν στην ίδια γραμμή) και το κυριότερο πάντα όλοι είχαν έναν καλό λόγο να πούνε τουλάχιστον για την ταχύτητά του. Ο χρόνος θα δείξει...

 

___________________________________________________________

(1998, ex-Athina 2004, Supercat Athina)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως παίζει ρόλο ότι το FC3 αντικαθιστά το HS2 γι'αυτό και έκανε 2:30 ώρες. 'Οσο για τους εσωτερικούς χώρους όσο χάλια και να είναι δε νομίζω ότι είναι χειρότερο από το Seajet2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akrivos epeidi antikathista to hsd 2, prepei na peigenei 34 peripou milia, gia na einai sta oraria tou hsd....molis mpei to hsd tha peigenei ta 42-43 milakia tou, - me afti tin taxitita pige rafina apo ton peirea-....B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετα απο πρόσφατο test ride εχω να πω τα καλύτερα για την απίστευτη ταχύτητά του και την ευγένεια του πληρώματος. Οταν δε είχε πρωινό δρομολόγιο απο Ραφήνα έφτανε πάντα πρώτο στη μάχη των ταχυπλόων (HS2, SJ2, FC3) και πέρναγε το HS2 πραγματικά σαν σταματημένο 10 λεπτά πριν την άφιξη στην Τήνο.

Ωστόσο παραμένει το πρόβλημα που ειχα τονίσει και 1,5 χρονο πρίν στο FC4.

Υπάρχουν πάρα πολυ λίγοι χώροι για αποσκευές με αποτέλεσμα τα πράγματα να στοιβάζονται το ενα πανω απο το άλλο κλείνοντας τις εξόδους διαφυγής και μειώνοντας το πλάτος των ήδη στενών διαδρόμων. Και ολα αυτά συμβαίνουν ενω πολλες αποσκευές ταξιδεύουν "κατάστρωμα" και απολαμβάνουν τον ήλιο. Κάτι πρεπει να γίνει με αυτό το θέμα, στις επιθεωρήσεις το πλοίο είναι άδειο και φυσικά τα προβλήματα αυτά δεν φαίνονται, είναι ομως υπαρκτά και πολυ επικίνδυνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα ταξίδι με την ιπτάμενη γάτα (νιάου) και θέλω να πω τα εξής: Αφενώς οι θέσεις επιβατών είναι τόσο στριμόκωλες που θυμίζουν κτελ, αφεταίρου παιδιά εκεί στην HSW έχετε υπόχην σας ότι το παράθυρο στην αριστερή πάντα στο ύψος της σειράς καθισμάτων 11 μπάζει νερά:):D Σήμερα με ένα 7άρι αισθανόσουν ότι ήσουν σε πλυντήριο (εντάξει δεν έχουμε απαιτήσεις από το ταξίδεμα των εν λόγω σκαφών) απλά το λέω για να καταλάβετε το τι ποσότητα νερού δέχτηκαν τα παράθυρα.

Πλοίαρχος ο Μιχάλης Κοττάκης, η ταχύτητα άγγιξε τους 42 κόμβους και το Μύκονος Ραφήνα καλύφθηκε σε 1:55'.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξίδεψα και εγώ μαζί με το γατάκι3...εντυπώσεις πολύ καλές. Τα 2 αρνητικά που έχω να επισημάνω είναι οι απαράδεκτες στενές θέσεις...πρέπει να είσαι 1.50 για να κάτσεις σαν άνθρωπος και επίσης όταν το πλοίο γεμίζει οι αποσκευές δεν χωράνε στους ειδικούς χώρους και έτσι βλέπεις στους διαδρόμους βαλίτσες ακόμα και σε εξόδους έκτακτης ανάγκης. Κατα τ'άλλα εκπληκτική η ταχύτητα, το Ραφήνα-Μύκονος το κάνει εύκολα σε 2ώρες(και ας περιμέναμε το Seajet2 στην Τήνο) και σε γενικές γραμμές διατηρείτε σαν καινούργιο.

Κρίμα που το καλοκαίρι δεν θα είναι στην Ραφήνα:eek::mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι σηκώνει σύγκριση....;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

makari

giati akouw oti ta kahtismata toy einai poly strimogmena to idio provlhma exei kai to super jet. prepei na eisai to poly 1.60

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΔΕΥΤΕΡΑ 02/07/2007

ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ FLYING CAT 3

Η εταιρεία ανακοινώνει ότι το εγκεκριμένο δρομολόγιο του ταχύπλοου πλοίου της Flyingcat 3 στις 07.00 για σήμερα Δευτέρα 2/07/2007 από Σύρο για Πάρο-Νάξο-Κατάπολα-Θήρα-Φολέγανδρο-Σίφνο-Πειραιά θα παραμείνει ανεκτέλεστο, εξαιτίας της καθυστέρησης άφιξής του στον Πειραιά χθες Κυριακή 01/07/2007 αφού παρέμεινε στην Σίφνο με απαγόρευση απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών μέχρι τις 23.00 όπου και εδόθη άρση του απαγορευτικού καταπλέοντας στον Πειραιά στις 01.30.

Το πλοίο θα εκτελέσει κανονικά το προγραμματισμένο του δρομολόγιο σήμερα 02/07/2007 στις 16.00 από Πειραιά για Σίφνο-Φολέγανδρο-Θήρα-Κατάπολα-Νάξο-Πάρο-Σύρο.

Πειραιάς, 02 Ιουλίου 2007 ώρα 09.10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Παρασκευή το βράδυ το γατάκι νο.3 δυσκολεύτηκε πολύ στον Αθηνιό.Είχε ένα 7αρι Γαρμπή με πολύ σουέλ κι έπειτα από υπεράνθρωπες προσπάθειες πλαγιοδέτησε κι έβγαλε στο μπαμ τους επιβάτες.Κόσμο δεν πήρε διότι δεν μπορούσε να κραατηθεί άλλο και ελόχευε ο κίνδυνος ατυχήματος στο ραμπάκι εισόδου των επιβατών στο πλοίο.

Ομοίως και το highsspeed 5 δυσκολεύτηκε να δουλέψει στον Αθηνιό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι σύνηθες το φαινόμενο αυτό με τους γαρμπήδες στον Αθηνιό.Την ίδια μέρα όλα τα ταχύπλοα ταλαιπωρήθηκαν στο συγκεκριμένο λιμάνι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιθανόν φέτος να μην κάνει το περσινό δρομολόγιο με αφετηρία την Σύρο, αλλά να διαμορφωθεί διαφορετικά. Πειραιάς-Φολέγανδρος-Κατάπολα-Φολέγανδρος-Πειραιάς. Με αναχώρηση από Πειραιά στις 07:00 και από Κατάπολα 11:40.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πιθανόν φέτος να μην κάνει το περσινό δρομολόγιο με αφετηρία την Σύρο, αλλά να διαμορφωθεί διαφορετικά. Πειραιάς-Φολέγανδρος-Κατάπολα-Φολέγανδρος-Πειραιάς. Με αναχώρηση από Πειραιά στις 07:00 και από Κατάπολα 11:40.

kai tha affhsei eksw thn santorini

xlomo to vlepw

eidwmen!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι σωστός ο express skiathos.Απλά άμα τη επιστροφή στον Πειραιά θα φεύγει στις 17.00 για Ίο-Σαντορίνη και επιστροφή....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακόμα πιο λογικό, αφού το HS5 δεν θα μπορεί να πραγματοποιεί το δρομολόγιο άρα θα πέρνει την θέση του το Fc3...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρωί το πήρε το μάτι μου να “φοράει” την πρώτη από τις δύο νέες του μηχανές, με τη βοήθεια γερανοφόρου οχήματος. Περίμενα πως μέχρι τώρα ο Π100 θα είχε ανεβάσει τα φωτογραφικά ντοκουμέντα! :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως στου τζελέπη γινόταν εργασιακός οργασμός γύρω απο το βαποράκι με τηνβοήθεια γερανού και μάλιστα είχε αφαιρεθεί το δεξί φουγάρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα ταχύπλοο της HSW που φοράει καινούργιες μηχανές???(μετά τα FC2,HS2-3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή μου ξέφυγε η αλλαγή της τουρμπίνας (δε νομίζω ότι έχει Diesel μηχανές) όπως μας είπε ο Orestis, θα τον αποζημιώσω με την αναχώρηση του Flying Cat 3 από το λιμάνι του Πειραιά, χθες το απόγευμα γύρω 18:50, για τη Ραφήνα, για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του σήμερα από τη Ραφήνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο σήμερα πρόσθεσε στο δρομολογιό του και την Σίφνο μόνο στο "κάτω" και όχι στην επιστροφή .:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...