Jump to content
Shipfriends

Flyingcat 3 (IMO 9177442)


George

Recommended Posts

Χθες το Flying Cat 3 καθυστέρησε να φύγει από τη Ραφήνα λόγω ενός προβλήματος στο πλοίου. Έτσι αντί να κάνει το δρομολόγιο Μύκονο Νάξο Ιό Σαντορίνη πήγε κατευθείαν στη Σαντορίνη, όπου έφτασε γύρω στις 16:00

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σωστά, και μάλιστα το πρόβλημα δεν ήταν γνωστό στην αρχή και ξεκίνησε η φόρτωση κανονικά! Όταν όμως πήγε να φύγει, το πλήρωμα κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Έτσι το σκάφος εκκενώθηκε και όλοι οι επιβάτες προωθήθηκαν στο HIGHSPEED 2, το οποίο καθυστέρησε να φύγει κατά 20 λεπτά για να τους πάρει.

Γύρω στις 11πμ έκανε μια 10λεπτη δοκιμή στον Ευβοïκό παρουσία της ΔΕΕΠ, εκπρόσωπων του υπουργείου και λιμενικών της Ραφήνας. Στις 12 απέπλευσε για Σαντορίνη, Ίο, Νάξο, Μύκονο, φτάνοντας Ραφήνα στις 9:20μμ. Ευτυχώς την άλλη μέρα πήγαν όλα καλά χωρίς κανένα πρόβλημα... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα προβλήματα συνεχίζονται και σήμερα για το πλοίο αφού μετά την αναχώρηση από Νάξο κινείται με εμφανώς μειωμένη ταχύτητα, γύρω στους 10 :eek: κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι κάτι τέτοιο ισχύει...μετά τη Νάξο ανεβαίνοντας για Μύκονο μη ξεχνάς ότι έχει το καιρό κόντρα και σε συνδιασμό με τον αρκετό αέρα που είχε και χθές, εκεί οφείλετε η στιγμιαία μείωση της ταχύτητας. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι αρκετά δύσκολο

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Στη γνωστή του πλέον θέση κάθεται το σκάφος έχοντας ολοκληρώσει την αποστολή του για φέτος. Λογικά κάποια στιγμή, μέσα στις επόμενες μέρες, θα αφηχθεί στον Πειραιά για τη χειμερία νάρκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...

Έπεσε από τη δεξαμενή και περί ώρα 09:30 πέρναγε το δίαυλο του Περάματος. Υποθέτω ότι έδεσε και πάλι στο κεντρικό λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

ΤΟ "3" για άλλη μια χρονιά θα το δούμε να ταξιδεύει από 16 Ιουνιου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου που θα σταματήσει λόγω βλάβης!:P

Είναι κρίμα πιστεύω να το αφήνουν τόσο καιρό δεμένο, και κάθε μα κάθε χρόνο να είναι και σε διαφορετική γραμμή και ουσιαστικά ποτέ να μην έχει πιάσει πουθενά. Ήθελα να ήξερα γιατι δε το αφήνουν στη Ραφήνα που πιστεύω είναι η ιδανική γραμμή για το συγκεκριμένο ταχύπλοο να κοντράρει ουσιαστικά το ΣηΤζετ2 που και νεότερο του είναι και ανήκει σε μια εταιρεία πολυ πιο γνωστή και πιο εμπορική. Το ΣηΤζετ έχει φτιάξει τόσα χρόνια το δικό του κοινό, διότι ξέρει ο καθένας ότι το πλοίο από Μάρτιο εως και Οκτώβριο-Νοέμβριο θα είναι στη γραμμή στο καθιερωμένο δρομολόγιο. ΤΟ 3 κάθε χρόνο βρίσκεται σε άλλες γραμμές και με δρομολόγια σιδηρόδρομο που έχουν σαν αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις λόγω καιρού.

ΆΛλη μια λύση για την εταιρεία θεωρώ πως θα ήταν να δίπλωνε το FC4 στη πετυχημένη γραμμή του Ηρακλείου ξεκινόντας από Μύκονο και πηγαίνοντας προς Ηράκλειο.

Κρίμα για το ταχύπλοο αφού έχει δείξει ότι είναι το γρηγορότερο ταχύπλοο της κατηγορίας του στην Ελλάδα και μέσα αρκετά καλό.

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ "3" για άλλη μια χρονιά θα το δούμε να ταξιδεύει από 16 Ιουνιου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου που θα σταματήσει λόγω βλάβης!:P

Είναι κρίμα πιστεύω να το αφήνουν τόσο καιρό δεμένο, και κάθε μα κάθε χρόνο να είναι και σε διαφορετική γραμμή και ουσιαστικά ποτέ να μην έχει πιάσει πουθενά. Ήθελα να ήξερα γιατι δε το αφήνουν στη Ραφήνα που πιστεύω είναι η ιδανική γραμμή για το συγκεκριμένο ταχύπλοο να κοντράρει ουσιαστικά το ΣηΤζετ2 που και νεότερο του είναι και ανήκει σε μια εταιρεία πολυ πιο γνωστή και πιο εμπορική. Το ΣηΤζετ έχει φτιάξει τόσα χρόνια το δικό του κοινό, διότι ξέρει ο καθένας ότι το πλοίο από Μάρτιο εως και Οκτώβριο-Νοέμβριο θα είναι στη γραμμή στο καθιερωμένο δρομολόγιο. ΤΟ 3 κάθε χρόνο βρίσκεται σε άλλες γραμμές και με δρομολόγια σιδηρόδρομο που έχουν σαν αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις λόγω καιρού.

ΆΛλη μια λύση για την εταιρεία θεωρώ πως θα ήταν να δίπλωνε το FC4 στη πετυχημένη γραμμή του Ηρακλείου ξεκινόντας από Μύκονο και πηγαίνοντας προς Ηράκλειο.

Κρίμα για το ταχύπλοο αφού έχει δείξει ότι είναι το γρηγορότερο ταχύπλοο της κατηγορίας του στην Ελλάδα και μέσα αρκετά καλό.

Μα και φέτος Ραφήνα δε θα είναι?? Θα έχει και πάλι τη γραμμή της Σαντορίνης... Η μόνη διαφορά με αυτό που λες παραπάνω είναι ότι δε θα έχει δύο δρομολόγια τη μέρα, αλλά ένα. Και λογικό, αφού δεν προλαβαίνει να πάει μέχρι κάτω και να γυρίσει. Προσωπικά θεωρώ καλό το δρομολόγιο που κάνει, γιατί η Ραφήνα έχει ανάγκη τη γραμμή Παροναξία - Σαντορίνη, και μόνο διαθέσιμο καράβι γι' αυτή είναι το συγκεκριμένο... :)

Link to comment
Share on other sites

Το flying cat3 η 4... Λέτε να ανεβεί Απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ;; Κατι άκουσα

Όχι φέτος το Flying Cat 3 θα έχει έδρα τη Σύρο, μια και θα κάνει το δρομολόγιο Σύρο Μύκονο Νάξο Πάρο Ιό Θήρα και επιστροφή (μήπως είναι και επιδοτούμενο το δρομολόγιο??):D

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 ή 3 χρόνια έκανε ένα παρεμφερές δρομολόγιο που ξεκινάτε από τη Σύρο και έκανε το γύρο των Κυκλάδων και το μεσημέρι κατάληγε στο Πειραιά και από το Πειραιά αναχωρούσε για τα ίδια λιμάνια για να διανυκτερεύσει στη Σύρο

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω , χωρίς να έχω πληροφόρηση από μέσα, ότι τους "χτυπάει άσχημα" οι πραγματικά ατέλειωτες καραβιές των αστεριών που φορτώνουν από Πάρο και Νάξο για Ίο & Σαντορίνη και αυτό το μερδικό πάνε να πάρουν περνώντας πρώτοι και φτάνωντας πρώτοι σ αυτά τα νησιά...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έλεγα και παραπάνω rafina-lines ήρθε να επιβεβαιωθεί από τα δρομολόγια της εταιρείας. Το πλοίο για άλλη μια χρονιά σε διαφορετική γραμμή...:P! Πάρτυ το Seajet στη Ραφήνα που θα παίζει χωρίς αντίπαλο! Αυτό που λέει ο LEFTERIS έχει λογική μιας και ο κόσμος που πάει σε αυτά τα νησία δεν είναι και λίγος. Απλά η Σύρος που κολάει? Για διανυκτέρευση πληρώματος, πετρέλαια και πιο ασφαλές λιμάνι???

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έλεγα και παραπάνω rafina-lines ήρθε να επιβεβαιωθεί από τα δρομολόγια της εταιρείας. Το πλοίο για άλλη μια χρονιά σε διαφορετική γραμμή...:P! Πάρτυ το Seajet στη Ραφήνα που θα παίζει χωρίς αντίπαλο! Αυτό που λέει ο LEFTERIS έχει λογική μιας και ο κόσμος που πάει σε αυτά τα νησία δεν είναι και λίγος. Απλά η Σύρος που κολάει? Για διανυκτέρευση πληρώματος, πετρέλαια και πιο ασφαλές λιμάνι???

Ναι, τελικά το χάσαμε φέτος! Καλά, όταν έγραφα εκείνο το post που αναφέρεσαι δεν είχαν βγει ακόμη τα δρομολόγια των ταχύπλοων της HELLENIC και στη Ραφήνα υπήρχε η άποψη ότι δε θα το χάσουμε. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος κίνηση. Φέτος στη Ραφήνα βρισκόμαστε με ένα πλοίο λιγότερο (λείπει το AQUA) και ακριβώς τώρα βρίσκεται να λείψει και το "3ο γατάκι". Δεν καταλαβαίνω το λόγο αυτής της μεταδρομολόγησης. Τόσο περισσότερο κέρδος θα έχει σε μια ενδοκυκλαδική γραμμή από το να το βάλουν ας πούμε διπλό δρομολόγιο κόντρα στον "ξιφία" (που πάλι θα ξεπατωθεί σε τριπλά δρομολόγια Παρασκευές και Κυριακές) με μια έξυπνη κίνηση Μύκονο - Νάξο - Πάρο?? Η Τήνος εξυπηρετείται ήδη το πρωί και το απόγευμα από το HIGHSPEED 1, άρα δε χρειάζεται να είναι μέσα στο δρομολόγιο, φύγαμε κατευθείαν για Μύκονο απευθείας καθημερινά πρωί απόγευμα σε 1:40'. Σίγουρα θα σαρώσει αν κάνει τέτοια κίνηση. Και βοηθάει και την Παροναξία αυτόματα. Εντάξει, τη Σαντορίνη ας την αφήσουμε έξω αν είναι να βγάζουμε διπλό καθημερινό απευθείας για Μύκονο... Λίγη σκέψη θέλει το πράγμα, σωστά?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Όσο θέλω να αποφεύγω τα κουτσομπολιά τόσο έρχονται και μου τα ψιθυρίζουν στο αυτί μου....

Αυτό που άκουσα όμως αξίζει να το μοιραστώ γιατί αν επαληθευτεί θα είναι από τα αρκετά ασυνήθιστα της φετινής χρονιάς...Επίκειτε ολιγοήμερη ναύλωση του πλοίου προς εξυπηρέτηση¨"ανταγωνιστικής" εταιρείας???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...