Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 7 months later...

Μετά το πολύ όμορφο νυχτερινό δελτίο Καβάλας, να μεταφερθούμε στην Αττική για ένα εξίσου όμορφο -ελπίζω- νυχτερινό δελτίο Ραφήνας.

 

Βρισκόμαστε στις αρχές του περασμένου Σεπτέμβρη και είναι Κυριακή βράδυ, οπότε έχουμε πανηγύρι από κινήσεις όπως μπορείτε να φανταστείτε. Θάλασσα από αυτοκίνητα μέσα στο λιμάνι, κάποια ταξιδεύουν, κάποια περιμένουν ταξιδιώτες και κάποια απλά κάνουν βεγγέρα, συμπεριλαμβανομένης και παρέας που έχει παρκάρει φάτσα από το Πανόραμα, έχουν βγάλει δικές τους πτυσσόμενες καρέκλες, τραπεζάκι με μεζέδες και παίρνουν μάτι τα βαπόρια:D. Μερακλίδκα πράματα!

 

Από ταχύπλοα έχουμε το Paros Jet το οποίο έχει εγκλωβιστεί στη γωνία της προβλήτας και είναι ήδη ήσυχο περιμένοντας το επόμενο δρομολόγιο. Αντίθετα στην άλλη πλευρά της προβλήτας, το Super Runner δένει με κανένα μισάωρο καθυστέρηση από το τελευταίο δρομολόγιο της εβδομάδας και δένει δίπλα στο αδελφό Hellenic Highspeed, τα βλέπουμε μαζί

 

Δίπλα στο Paros Jet έχει ήδη τελειώσει τα δρομολόγιά του το Fast Ferries Andros και ο φωτεινός του πίνακας στην πρυμνιά όψη του πλοίου, επισημαίνει ήδη την αναχώρηση των 0730 για την Δευτέρα το πρωί. Παραδίπλα το Πανόραμα έχει ξεφορτώσει και φορτώνει με άμεση αναχώρηση για το Μαρμάρι, περιμένοντας να νετάρει ο Θεολόγος Π που ρεμετζάρει δίπλα του. Εδώ βλέπουμε και την πενιχρή κίνηση του γκαράζ με προορισμό αργά το βράδυ για την Εύβοια.

 

Το Θεολόγος Π φτάνει και ξεφορτώνει εντατικά, όντας η τελευταία αναχώρηση της ημέρας για Μύκονο προκειμένου να κάνει το πρωινό δρομολόγιο από εκεί. Δίπλα του ξεκουράζεται το Superferry, πλάι στο Fast Ferries Andros. Οι δύο εκ των τριών παικτών της Ραφήνας, ετοιμάζονται για άλλη μια μέρα ανταγωνισμού.

 

Συνίσταται καραβολατρικά η Ραφήνα, ειδικά με το χαμό που γίνεται την Κυριακή. Κι όποιος δεν βιάζεται, πίνει ένα ποτάκι στο λιμάνι μέχρι να ξεμπλοκάρει το φανάρι της Μαραθώνος από τις αφίξεις, και συνεχίζει μετά για την πόλη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...

Απογευματινή άφιξη του Superferry σήμερα, 

Παραδόξως(για την εταιρεία του)με το μάτι είχε σίγουρα καμιά 10ρια μπετονιερες, 5 νταλίκες, 2-3 φορτηγά, 30-40 αυτοκίνητα και 80-100 επιβάτες. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
1 hour ago, basilis89 said:

Σε όλη την περίοδο του κλεισίματος, οι μόνες ημέρες που έκαναν ελέγχους ήταν την περίοδο της Μεγαλης Εβδομάδας.

Όλες τις υπόλοιπες ημέρες κανένας έλεγχος στα ε9. Γνωστοί μου από Νάξο και Αμοργό που ταξίδευαν για - αληθινο- ιατρικό λογο δεν τους έκαναν πότε ελεγχο.. 

Στην Ραφήνα από όσο έχω δει και έχω ακούσει δεν άφηναν κανέναν χωρίς έλεγχο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ο Θεολόγος ήρθε σήμερα πατημένος με νταλίκες μέχρι τον καταπέλτη και για μισή ώρα ξεφορτωνε νταλίκες. Από ΙΧ είχε αρκετά και κόσμο μπόλικο. Χαρακτηριστική εικόνα της φόρτωσης για σήμερα. Δεν υπάρχει πλεον καμία αμφιβολία για το ποιος έχει την πρωτοκαθεδρία της γραμμής. 

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πέμπτη προχθές, πρώτη μέρα εφαρμογής των μέτρων ελέγχου της πανδημίας από το ίδιο το Λιμενικό Σώμα κι όχι από το πλήρωμα, και ο υπογράφων με το ταπεινό του Zastava πάνε τσάρκα με το σπάρο στη Ραφήνα για ταξίδι με το Superferry. Προσωπικά για μένα έγινε -επιτέλους- το αυτονόητο, δεν έχει καμιά δουλειά, καμία δικαιοδοσία αλλά ούτε και εξειδίκευση το πλήρωμα να ψάχνει τέτοιου είδους πράγματα. Το πλήρωμα έχει σαν δουλειά του να σε πάει ασφαλώς από το Α στο Β. Γενική εικόνα κάπως έτσι με ελεγχόμενες ως πρός το μήκος τους ουρές έξω από τα πλοία, μόνο στο Superexpress όπως βλέπετε υπήρχε σαλίγκαρος. Σαφώς πιο μαζεμένη η κατάσταση έξω από το Superferry.

 

Ομολογουμένως τόσους πολλούς λιμενικούς δεν έχω ξαναδεί στη Ραφήνα με τον έλεγχο σε επιβάτες να είναι πραγματικά ενδελεχής και χωρίς να ξεφεύγει κανείς. Όσον αφορά τους οδηγούς έχω την εντύπωση πως μάλλον ήταν πιο δειγματοληπτικός. Άξιον αναφοράς πως έχοντας το πιστοποιητικό εμβολιασμού μου μέσα σε ένα απλικέσιο στο κινητό όπου φαίνεται μόνο το barcode, αναρωτιόμουν πως θα το τσεκάριζε το λιμενικό. Κι όμως με εξέπληξαν, είχαν και αυτοί μια εφαρμογή που έκανε ακριβώς αυτό και διάβαζε από κινητό σε κινητό, ο έλεγχος έγινε λοιπόν προβλεπέ. Ευγενέστατο και το παλλικάρι από τις ειδικές δυνάμεις του ΛΣ που έκανε έλεγχο έξω από το Superferry, όπως τους βγάζουμε στη σέντρα, έτσι πρέπει να λέμε και τα σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Η Ραφήνα όπως και το Α λιμενικο μέχρι τον περασμένο Σεπτέμβρη , έχει την τύχη σε μια δύσκολη εποχή , να έχει έναν εξαίρετο κεντρικό λιμενάρχη , έναν ικανότατο άνθρωπο ο οποίος δίνει άμεσες λύσεις σε οτι παρουσιαστεί . Είναι ο λιμενικός ο οποίος δεν θα αναλωθεί μόνον στο πόσες κλήσεις θα κόψει στα σταθμευμένα οχήματα , αλλά έχει κάνει φρούριο κυριολεκτικά την Ραφήνα σε θέματα διακίνησης ναρκωτικών με καθημερινές σχεδόν συλλήψεις . Το λιμάνι, όπως άλλωστε και του Πειραια στο οποίο ήταν διοικητής στου Τζελεπη επι  δυο χρονια ,λειτουργεί με υποδειγματικό τροπο σε αναλογική σχέση φυσικά , με τις υπάρχουσες λιμενικές υποδομές . 
Ειναι ο αξιωματικός με την μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του ΛΣ  και αντί να έχει ήδη σπίτι του το βραβείο του επίτιμου αρχηγού ΛΣ, προφανώς επειδή έθιξε οργανωμένα συμφέροντα , φαντάσματα εντός κι εκτός ΛΣ τον καταδιώκουν μεθοδευμένα με σκοπό την πρόωρη αποστρατεία του. 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

O Κεντρικός Λιμενάρχης Ραφήνας Γ. Κατσούλης μίλησε για τη κίνηση στο λιμάνι της Ραφήνας

Quote

Ξεκινώντας από τον αριθμό των επιβατών που απέπλευσαν με τα πλοία από 1/6 έως και 5/9/2021 από το λιμάνι της Ραφήνας ήταν 388.823 επιβάτες και 92.761 αυτοκίνητα, 7.441 φορτηγά και 9.240 δίκυκλα. Κατέπλευσαν 110.759 επιβάτες και 88.731 αυτοκίνητα, 6.200 φορτηγά και 9376 δίκυκλα.

Συγκριτικά με το 2019 οι απόπλοι ήταν : 547.551 επιβάτες και 99.547 οχήματα και οι κατάπλοι 507.736 επιβάτες και 89.412 οχήματα. Όσο για το 2020 απέπλευσαν 282.405 επιβάτες και 70.867 οχήματα και κατέπλευσαν 267.741 επιβάτες και 63.674 οχήματα.

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/14/2021 at 6:54 PM, togias_k said:

Στην Ραφήνα από όσο έχω δει και έχω ακούσει δεν άφηναν κανέναν χωρίς έλεγχο. 

 

On 7/17/2021 at 1:47 AM, Nick the Greek said:

Ομολογουμένως τόσους πολλούς λιμενικούς δεν έχω ξαναδεί στη Ραφήνα με τον έλεγχο σε επιβάτες να είναι πραγματικά ενδελεχής και χωρίς να ξεφεύγει κανείς. Όσον αφορά τους οδηγούς έχω την εντύπωση πως μάλλον ήταν πιο δειγματοληπτικός. Άξιον αναφοράς πως έχοντας το πιστοποιητικό εμβολιασμού μου μέσα σε ένα απλικέσιο στο κινητό όπου φαίνεται μόνο το barcode, αναρωτιόμουν πως θα το τσεκάριζε το λιμενικό. Κι όμως με εξέπληξαν, είχαν και αυτοί μια εφαρμογή που έκανε ακριβώς αυτό και διάβαζε από κινητό σε κινητό, ο έλεγχος έγινε λοιπόν προβλεπέ. Ευγενέστατο και το παλλικάρι από τις ειδικές δυνάμεις του ΛΣ που έκανε έλεγχο έξω από το Superferry, όπως τους βγάζουμε στη σέντρα, έτσι πρέπει να λέμε και τα σωστά.

 

On 7/17/2021 at 2:46 PM, Superfast VI said:

Πραγματικά η οργάνωση του λιμανιού και οι έλεγχοι είναι υποδειγματικοι. Και η δικιά μου εμπειρία ταυτίζεται πλήρως με αυτά που λέει ο @Nick the Greek

 

On 7/17/2021 at 1:28 PM, Annivas said:

Η Ραφήνα όπως και το Α λιμενικο μέχρι τον περασμένο Σεπτέμβρη , έχει την τύχη σε μια δύσκολη εποχή , να έχει έναν εξαίρετο κεντρικό λιμενάρχη , έναν ικανότατο άνθρωπο ο οποίος δίνει άμεσες λύσεις σε οτι παρουσιαστεί . Είναι ο λιμενικός ο οποίος δεν θα αναλωθεί μόνον στο πόσες κλήσεις θα κόψει στα σταθμευμένα οχήματα , αλλά έχει κάνει φρούριο κυριολεκτικά την Ραφήνα σε θέματα διακίνησης ναρκωτικών με καθημερινές σχεδόν συλλήψεις . Το λιμάνι, όπως άλλωστε και του Πειραια στο οποίο ήταν διοικητής στου Τζελεπη επι  δυο χρονια ,λειτουργεί με υποδειγματικό τροπο σε αναλογική σχέση φυσικά , με τις υπάρχουσες λιμενικές υποδομές . 
Ειναι ο αξιωματικός με την μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του ΛΣ  και αντί να έχει ήδη σπίτι του το βραβείο του επίτιμου αρχηγού ΛΣ, προφανώς επειδή έθιξε οργανωμένα συμφέροντα , φαντάσματα εντός κι εκτός ΛΣ τον καταδιώκουν μεθοδευμένα με σκοπό την πρόωρη αποστρατεία του. 

Άλλη μια μεγάλη επιτυχία του Κ/Λ Ραφήνας, η οποία πιστώνεται στον νυν Κεντρικό Λιμενάρχη και στην ομάδα του. 

https://rpn.gr/apokleistiko-to-limeniko-rafinas-vrike-kai-kateschese-skafos/?fbclid=IwAR2hYu9-bPRGwxZ_g2tA69VBja6lZ81rkTsvAgLr6MLPWXKWUMfwHLECaoM

Κατά τα λοιπά το οργανωμένο σχέδιο από φαντάσματα εντός κι εκτός σώματος καλά κρατεί .

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω επίσης ότι φέτος υπήρχαν και διάδρομοι με κολωνακια για την καθοδήγηση της εκάστοτε ουράς επιβατών για την επιβίβασή τους στο πλοίο. Πιο απλά, δημιουργήθηκε ένας διάδρομος σε κάθε θέση πρόσδεσης ώστε οι επιβατες να μην μπαίνουν όπως να'ναι και να μπλέκονται με τα ΙΧ, αλλα να υπάρχει μια σειρά για την επιβίβαση. Τουλάχιστον αυτό δεν το θυμάμαι τα προηγούμενα χρόνια. 

Άσχετο: Πως εξηγείται μια τόσο μεγάλη μειώση στους αποβιβασθεντες επιβάτες; Να φανταστώ λόγω έλλειψης Ηλιόπουλου άρα και μειωμένης συνδεσης με την Παροναξια;

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, togias_k said:

Τουλάχιστον αυτό δεν το θυμάμαι τα προηγούμενα χρόνια. 

Υπήρχαν αυτοί οι διάδρομοι από τότε που πρωτοδημιουργήθηκε η "ζέβρα", απλά ήταν μόνο σχεδιασμένοι στην άσφαλτο και δεν τους υπολόγιζε κανείς, ούτε πεζοί, ούτε οχήματα. Φέτος μπήκαν αυτά τα κολωνάκια στα όριά τους, οπότε αναγκαστικά τους σέβονται όλοι πλέον.... :D

Edited by rafina-lines
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Πρωινό 28ης Οκτωβρίου στο λιμάνι της Ραφήνας με μπόλικο αέρα και πολυ όμορφο τοπίο με συννεφιά και τον ήλιο να ξεπροβάλλει. 

Ας δουμε το Super Star (πρέπει να έχασαν κάποιο στοίχημα δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η ονομασία) το οποίο μέσα ήταν αναμμένο. 

Το Evia Star με μία γρήγορη μανουβρα και πολυ κοντά στο πρώην Superferry, ήρθε με ελάχιστη κίνηση και έφυγε με πληρότητα γύρω στο 40% από κόσμο και 20% από γκαράζ. 

Το SuperExpress από την άλλη απ'οσο είδα πρέπει να είχε ικανοποιητική πληρότητα. 

Link to comment
Share on other sites

Να δουμε και το Superferry δίπλα δίπλα με το πρωην ομοσταυλο SuperStar στο λιμάνι της Ραφήνας. 

ΥΓ 1: Απολαυστική μανουβρα του Εύβοια μπροστά στην πλωρη του Superferry κάνοντας κράτει την αριστερή, γερο ανάποδα την δεξιά και λίγη βοήθεια από το προπελακι. 

ΥΓ 2: Δεδομένου ότι η Ραφήνα είναι λιμάνι ευρωπαϊκών προδιαγραφών και έχει την πολυτελεια να έχει υψηλό κυματισμο μέσα στο λιμάνι, υπάρχει λόγος να στριμωξουμε το Εύβοια δίπλα δίπλα με το Superferry και να γίνει η ζωή του καπετάνιου πιο δύσκολη από την στιγμή που έχει την δυνατότητα να δέσει μια-δυο θέσεις πιο δεξιά και να διαθέτει περισσότερο χώρο και άνεση; Και δεν είναι η πρωτη φορά. Παραδόξως, τις περισσότερες φορές γίνεται αυτό και μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση. 

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου,στην ερώτηση που θέτεις, έχεις απαντήσει μόνος σου ήδη. Αφού "η Ραφήνα είναι λιμάνι ευρωπαϊκών προδιαγραφών και έχει την πολυτελεια να έχει υψηλό κυματισμο μέσα στο λιμάνι", αν το ΕΥΒΟΙΑ δέσει σε μια παραδιπλανή προβλήτα, τότε θα έχει περισσότερο κυματισμό εκεί από αυτήν που έδεσε σήμερα το βράδυ (συγκεκριμένα για την #6 μιλάς) αφού με το βόρια όσο απομακρυνόμαστε από το Γ του βόρειου λιμενοβραχίονα τόσο αυξάνεται και το σουέλ, οπότε και το ρεμέτζο θα είναι δυσκολότερο και η φορτοεκφόρτωση επίσης. Με το να δέσει ακριβώς δίπλα στο SUPERFERRY, ο όγκος του άλλου πλοίου το απαγκιάζει, οπότε όλα γίνονται κάπως καλύτερα....  ;)

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση φίλε @rafina-lines, απλά θεώρησα ότι μια θέση πιο δεξιά θα μείωνε δραστικά τις πιθανότητες για κάποιο ατυχημα (που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι καθόλου απίθανο) και δεν νομίζω να είχε τόσο μεγάλο σουελ ώστε να δυσκολεύεται η φορτοεκφορτωση. Αλλά για να το λες κάτι θα ξέρεις. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Άφιξη του Sifnos Jet γύρω στις 14:10 όπου αποβίβαση γύρω στους 270 επιβάτες και τώρα ετοιμάζεται για άμεση αναχώρηση με σχεδόν εξαντλημενεσ την Club και την Platinum Class και με περίπου 350 επιβάτες να επιβιβαζονται 

Θεωρώ πως η γραμμή χρειάζεται ένα μεγαλυτερο ταχύπλοο από την Seajets 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...