Jump to content
Shipfriends

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά


Recommended Posts

Μια ερώτηση καθώς δεν μπορώ να βρω κάτι συγκεκριμένο απο αναζήτησή στο Ίντερνετ . Τα ναυπηγεία είχαν 3 πλωτές δεξαμενές  εκ τον οποίων την μια την έχει αγοράσει ο όμιλος Σπανονοπουλος   .

Οι άλλες 2 είναι η μια που βρίσκεται δεμένο το Πηνελοπη στη ράδα της Ελευσίνας και η άλλη πήγε στα ναυπηγεία Ελευσίνας η κάτι έχω μπερδέψει ; 
 

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Αυτες δεν είναι οι μόνιμες ; Οι πλωτές ακόμα και σε φωτογραφία δεν υπάρχουν πλέον 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Η ανενεργή Π/Δ που βρίσκεται στο κόλπο της Ελευσίνας  βυθισμένη η μάλλον ημιβυθισμένη, και έχει πέσει δίπλα και έχει παροπλιστει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α είναι η κρατική δεξαμενή που ήρθε πρώτη στη Σύρο το 1955, όπου και παρέμεινε μέχρι την δεκαετία του 80 αν θυμάμαι καλά. Αυτή είχε εγκατασταθεί εντός λιμένα, στο τελωνείο λίγα μέτρα μετά του προσημενου μόλου.

Link to comment
Share on other sites

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά-Ιστορική ημέρα: Ελληνικών συμφερόντων το πρώτο πλοίο που κατέπλευσε για επισκευές 

Σε λειτουργία μπήκαν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά του Γιώργου Προκοπίου σηματοδοτώντας ένα ιστορικό ξεκίνημα και ολοκληρώνοντας την «ναυπηγική Τρίαινα» της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας μαζί το Νεώριο της Σύρου και την Ελευσίνα.

Το πρώτο πλοίο έσπασε το ρόδι σήμερα Σάββατο 24 Φεβρουαρίου. Είναι ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών, το Alfa Sea της εταιρείας ΕΝΕΑ Management των οικογενειών Πετράκη, Πλούσιου και Κεγγίτση. 

Πηγή:New money

image.thumb.png.d03f992604e6bf6fc192f1d86cb3201b.png

 

Έχει αναφερθεί πάλι στο τοπικ:

On 2/24/2024 at 4:45 PM, Petros P said:

Μετά απο πόσα χρόνια , ξανά εμπορικό πλοίο για δεξαμενισμό στη μεγάλη μονιμη και συγκεκριμένα το ALFA SEA της ENEA

 

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της σύγχρονης ιστορίας μας, που οδήγησε μία από τις σημαντικότερες υποδομές της χώρας σε αχρηστία, απαξίωση και εν τέλει σε εκποίηση και κανιβαλισμό, δεν διερευνήθηκε ποτέ και οι υπαίτιοι την έβγαλαν λάδι.

Φτάσαμε πάντως να εξαντληθεί η 15ετία που προέβλεπε η αρχική συμφωνία Ελλάδας ΕΕ.

On 9/23/2011 at 5:09 PM, proud_ionian said:

σημερα η ναυτεμπορικη εχει εκτενες δημοσιευμα για το θεμα, με αφορμη τη δικη στο ευρωπαϊκο δικαστηριο, της προσφυγης/εφεσης της ΕΝΑΕ κατα της αποφασης της Ευρωπαϊκης Επιτροπης για την επιβολη προστιμου €200εκ, το οποιο με τοκους και προσαυξησεις εχει ξεπερασει τα €550εκ. το προστιμο επιβληθηκε λογω των παρανομων επιδοτησεων και εγγυησεων του ελληνικου δημοσιου προς την ΕΝΑΕ.

λεει αλλου το δημοσιευμα, αυτο που ειπαμε και παραπανω, οτι το δεκεμβριο του 2010, προκειμενου να μην πληρωθει το προστιμο (κατι που ηταν αδυνατο ετσι και αλλιως) και να ξεμπλοκαρει η πωληση στους λιβανεζους, συμφωνηθηκε να απεχει το ναυπηγειο απο καθε αλλη δραστηριοτητα πλην των στρατιωτικων ναυπηγησεων.

τωρα βεβαια τρεχει επαναδιαπραγματευση, γιαιτ καταλαβαν ολοι οτι ετσι αυτοευνουχιστηκε το ναυπηγειο, αχρηστευεται η γιγαντιαια, χτιστη, δεξαμενη του και μπλοκαρει καθε σχεδιο συγχωνευσης των ναυπηγειων.

 

On 4/28/2017 at 1:01 AM, proud_ionian said:

oσο και αν για τη σταδιακη απαξιωση του Σκαραμαγκα, μετα την κρατικοποιηση στα μεσα των 80s, ευθυνη εχουν οι κυβερνησεις των προηγουμενων δεκαετιων (κυριως του ΠΑΣΟΚ), αλλα και οι συνδικαλιστες που συνδιοικουσαν, η ευθυνη για την σημερινη 7ετη αχρηστευση των ναυπηγειων, ανηκει στην κυβερνηση γιωργη παπανδρεου συνολικα και στον υπουργο αμυνας (μπενυ), που συναινεσαν σε αυτην την καταπτυστη συμφωνια (μονο αμυντικη και οχι εμπορικη λειτουργια).

ο καθενας μπορει να αναρρωτηθει: δεν ηξεραν τι υπεγραφαν; το εκαναν σκοπιμα για να ευνοηθουν οι ανταγωνιστες (νεωρειο και αυλιδα) ? ειπαν ας γλυτωσουμε το προστιμο τωρα και αργοτερο βλεπουμε; ποτε δεν θα μαθουμε.

οπως δεν θα μαθουμε ποτε και γιατι η ευρωπαϊκη επιτροπη εξαντλησε ολη την αυστηροτητα της στο σκαραμαγκα, τη στιγμη που και σε αλλες χωρες, με προεξαρχουσες ιταλια και γαλλια, η ναυπηγικη βιομηχανια στηριχθηκε με πολλους τροπους και στα... ορια των κοινοτικων κανονισμων. ηταν γιατι τα ειχαν παρει συνολικα με την Ελλαδα; θελησαν να αβανταρουν ναυπηγεια αλλων χωρων;

αγνωστο. δεν μπορει να μην υπηρχε καποια λυση, ωστε και τα ναυπηγεια να λειτουργουν και το θεμα των προστιμων να διευετηθει σταδιακα.

 

On 10/14/2017 at 1:55 AM, proud_ionian said:

τα 600εκ ειναι οι οφειλομενες επιδοτησεις παλαιοτερων δεκαετιων προς τα ναυπηγεια, που το δημοσιο επιδιωκει να ανακτησει.

σκοπος του δημοσιου, αλλα και των εργαζομενων και των τραπεζων που συντασσονται μαζι του, ειναι η ειδικη εκκαθαριση, ωστε να εκποιηθουν τμηματικα οι υποδομες του ναυπηγειου (πρωτα το εμπορικο κομματι en block) και απο το τιμημα να εξοφληθουν πρωτα οι "επιμαχες" επιδοτησεις και μετα οι υπολοιποι.

απο αυτα που αναφερει η Ναυτεμπορικη, αλλα και οσα εχουμε δει παλιοτερα, η ελληνικη πλευρα πιστευει οτι μονο με την ειδικη εκκαθαριση,  (και το μετεπειτα σπασιμο  σε εμπορικο και αμυντικο κομματι), μπορει να ληξει το θεμα του αποκλεισμου απο εμπορικες δραστηριοτητες που επιβαλλει η καταπτυστη συμφωνια του 2010.

αν τωρα λαβουμε υποψη οτι η παραπανω ρητρα της συμφωνιας του 2010 εχει ισχυ ως το 2025, τοτε πιο πιθανο ειναι να λειτουργησουν τοτε τα ναυπηγεια παρα νωριτερα.

 

On 7/5/2019 at 11:23 PM, proud_ionian said:

διεμερίσαντο τὰ ἱμάτιά μου ἑαυτοῖς καὶ ἐπὶ τὸν ἱματισμόν μου ἔβαλον κλῆρον;)

τα ναυπηγεια σκαραμαγκα παρεμεναν αταφο πτωμα, απο το 2010 και τη γνωστη καταπτυστη συμφωνια, εμπνευσεως Βενιζελου.

ηρθε πλεον, η ωρα για να πεσουν πανω τους τα ορνεα και να κατασπαραξουν οτι εχει απομεινει.

μια απο τις σημαντικοτερες υποδομες της χωρας, οπως και πολλες αλλες βεβαια, οδηγηθηκε στην απαξιωση και πλεον εκποιειται

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...