Jump to content
Shipfriends

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά


Recommended Posts

συνεχιζονται τα βασανα για τα ναυπηγεια.

συνοπτικα: συμφωνα με την καθημερινη, σοβαροςυποψηφιος αγοραστης δεν υπαρχει και το σεναριο της εκποιησης περιουσιακων στοιχειων που δεν αφορουν την αμυντικη δραστηριοτητα ειναι επικρατεστερο. 

η  dgcomp (γενικη διευθυνσση ανταγωνισμου της ευρωπαϊκης επιτροπης), θυμησε την ισχυ της καταπτυστης συμφωνιας Βενιζελου. οποιοδηποτε ποσο κερδισουν τα ναυπηγεια απο διαιτησιες κλπ,, πρεπει να παει μονο προς ενισχυση της αμυντικης δραστηριοτητας του ναυπηγειου και την καλυψη ζωτικων αμυντικων αναγκων της χωρας. B)

αν πουληθουν οι αμυντικες δραστηριοτητες, στον νεο ιδιοκτητη δεν θα μεταβιβασθει το προσωπικο και τυχον υφισταμενα συμβολαια του ναυπηγειου

το πιθανοτερο σεναριο, τουλαχιστον με τη σημερινη κυβερνηση, ειναι να παραμεινουν τα ναυπηγεια και η οποια αμυντικη δραστηριοτητα (και το προσωπικο) στο δημοσιο, ενω βεβαια εκκρεμουν αγωγες του Safa κατα του δημοσιου που μπορει να αγγιξουν το μισο δις.

βεβαια, μεταξυ μας, η dgcomp δεν μπορει να ξυπνησε απο μονη της. καποιος την τσιγκλησε ;). με την ερμηνεια που δινει, μου φαινεται οτι βαζει παγο και στις σκεψεις να επιστραφουν οι παλιοτερες επιδοτησης, μεσω των εκποιησεων περιουσιακων στοιχειων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στο Δημόσιο η δεξαμενή Νο 5 των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά

Quote

Στο Ελληνικό Δημόσιο επιστράφηκε σήμερα η δεξαμενή νο 5 των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, παρουσία του υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στέργιου Πιτσιόρλα.

Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη δεξαμενή της Μεσογείου, μαζί με 220 στρέμματα χερσαίας έκτασης, αποδόθηκε από την Eλληνικά Nαυπηγεία ΑΕ (ΕΝΑΕ) στο Ελληνικό Δημόσιο, στο πλαίσιο της ανάκτησης των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, που έχουν επιδικαστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήδη από το 2008.

«Σήμερα έγινε το πρώτο βήμα για την αξιοποίηση μιας πολύ σημαντικής υποδομής. Το Δημόσιο θα προχωρήσει άμεσα σε διαγωνιστικές διαδικασίες για να βρεθούν επενδυτές. Στη συνέχεια, θα γίνουν ακόμη δύο διαγωνισμοί από τον ειδικό διαχειριστή και στις αρχές του 2019 θα μπορούμε να πούμε ότι έχουμε επιλύσει οριστικά ένα πρόβλημα ετών» δήλωσε ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στέργιος Πιτσιόρλας, κατα την επίσκεψή του στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου.

Πρόκειται για μια διαδικασία που ξεκίνησε πριν ενάμιση χρόνο, προκειμένου να γίνει η ανάκτηση των κρατικών ενισχύσεων ύψους άνω των 670 εκατ. ευρώ με τις προσαυξήσεις, αλλά και να αποφύγει η χώρα την καταδίκη από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο σε ημερήσιο πρόστιμο λόγω της μη συμμόρφωσης με τις αποφάσεις των ευρωπαϊκών αρχών.

Η παράδοση της δεξαμενής νο 5, που αποτελεί το εμπορικό κομμάτι των ναυπηγείων, έγινε παρουσία του ειδικού διαχειριστή και της διοίκησης της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ).

Η ΕΤΑΔ ως το τέλος του καλοκαιριού θα προχωρήσει σε δημόσιο διεθνή διαγωνισμό για την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων που της αποδόθηκαν.

Σημειώνεται ότι για τη δεξαμενή έχει ήδη εκφράσει ενδιαφέρον η κινεζική Cosco, ενώ για το στρατιωτικό κομμάτι ο νέος επενδυτής θα πρέπει να προέρχεται από δυτική χώρα – μέλος του ΝΑΤΟ.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο όμιλος Σπανόπουλος πρέπει να αγόρασε μια πλωτή δεξαμενή από το ναυπηγείο του Σκαραμαγκά. 

 

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 

11 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

διεμερίσαντο τὰ ἱμάτιά μου ἑαυτοῖς καὶ ἐπὶ τὸν ἱματισμόν μου ἔβαλον κλῆρον;)

τα ναυπηγεια σκαραμαγκα παρεμεναν αταφο πτωμα, απο το 2010 και τη γνωστη καταπτυστη συμφωνια, εμπνευσεως Βενιζελου.

ηρθε πλεον, η ωρα για να πεσουν πανω τους τα ορνεα και να κατασπαραξουν οτι εχει απομεινει.

μια απο τις σημαντικοτερες υποδομες της χωρας, οπως και πολλες αλλες βεβαια, οδηγηθηκε στην απαξιωση και πλεον εκποιειται

Link to comment
Share on other sites

Οι εργαζομενοι των ναυπηγειων, σε αναρτηση τους στο fb, αναφερουν οτι εχει ηδη πουληθει και η μισοβυθισμενη δεξαμενη 1 και συντομα θα ανελκυσθει και θα απομακρυνθει και αυτη

Link to comment
Share on other sites

Μαζί είχαν βγει για πώληση η βυθισμένη πλωτή δεξαμενή Νο 1 και η πλωτή δεξαμενή Νο 3 που αγόρασε ο όμιλος Σπανόπουλος. Οπότε πιθανολογώ ότι ο όμιλος Σπανόπουλος θα πήρε και τη δουλειά της ανέλκυσης της βυθισμένης δεξαμενής. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 1/18/2018 at 5:39 PM, proud_ionian said:

ημιβυθιστηκε η μεγαλη δεξαμενη λογω καιρου. υπαρχουν και αλλες καταστροφες.

Ανελκύστηκε η μεγάλη πλωτή δεξαμενή Νο 1 των ναυπηγείων Σκαραμαγκά από εξειδικευμένες μονάδες ανέλκυσης του ομίλου Σπανόπουλου (Spanopoulos Group).

Το ολικό μήκος της ανέρχεται στα 220 μέτρα και το πλάτος στα 37 μέτρα. Βυθίστηκε τον Ιανουάριο του 2018 στα 15 μέτρα βάθος περίπου, ύστερα από σφοδρή κακοκαιρία.

Link to comment
Share on other sites

ακριβως οπως τα ειχαν πει πριν 3 μηνες, οι εργαζομενοι των ναυπηγειων

On 7/6/2019 at 10:10 PM, proud_ionian said:

Οι εργαζομενοι των ναυπηγειων, σε αναρτηση τους στο fb, αναφερουν οτι εχει ηδη πουληθει και η μισοβυθισμενη δεξαμενη 1 και συντομα θα ανελκυσθει και θα απομακρυνθει και αυτη

 

On 7/5/2019 at 11:23 PM, proud_ionian said:

διεμερίσαντο τὰ ἱμάτιά μου ἑαυτοῖς καὶ ἐπὶ τὸν ἱματισμόν μου ἔβαλον κλῆρον;)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
58 minutes ago, Nereus said:

Επίσης ο Ταβουλαρης δεν ήταν που έκλεισε στην ουσία το Σκαραμαγκά με τις αλλεπάλληλες καταγγελίες στην Ε. Ε?

η ταφοπλακα ηταν βεβαια η καταπτυστη συμφωνια του Βενιζελου

.

1 hour ago, Nereus said:

Πέρασαν Γάλλο Λιβανεζοι, HDW και άλλοι με σκοπό να αναπτύξουν τα ναυπηγεια αλλά εμείς εκεί.. Κουμουνοσοσιαλιστες φορ εβερ. 

9 minutes ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Καλά δεν ήταν και όλοι της ... ανάπτυξης. Κάποιοι ήρθαν και έκαναν την αρπαχτή τους σε συνεννόηση βέβαια και με κάποιους δικούς μας. 

στο σκαραμαγκα ειδικα περασε καθε καρυδιας καρυδι.

On 3/22/2009 at 3:39 PM, proud_ionian said:

παντως των παθων τους τον ταραχο εχουν περασει τα "Ελληνικα Ναυπηγεια", απο κρατικα, εγιναν ημικρατικα, πουληθηκαν στον συνεταιρισμο (ορισμενων) εργαζομενων, βρεθηκε καποια στιγμη να τα διαχειριζεται μια απιθανη αγγλικη εταιρεια (δε θυμαμαι ονομα, αλλα κατι τετοιο ειχε γινει νομιζω και στην ολυμπιακη για λιγο) και τελικα βρεθηκαν στους γερμανους (thyssen, hdw κλπ) και τωρα κυριος οιδε.

η αγγλικη εταιρια που ειχε απλα τη διαχειριση, ηταν το κερασακι στην τουρτα

Link to comment
Share on other sites

Η συμφωνία Βενιζέλου ήταν αποτέλεσμα των καταγγελιών του προαναφερθέντα.. 

Ήταν τόσο καλός επιχειρηματίας που το μόνο που του έκοβε τα φτερά ήταν ο Σκαραμαγκάς.. 

 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, proud_ionian said:

στο σκαραμαγκα ειδικα περασε καθε καρυδιας καρυδι.

Σαν τον Λιβανέζο τον Σάφα, κανένας..! Αυτός είναι μια κατηγορία μόνος του!!!
Πήρε ένα σκασμό λεφτά για 2 υποβρύχια 214 και μην το είδατε τον Μανωλιό..ούτε προπέλα δεν παρέδωσε στο Π.Ν.
Αφού μπροστά του ο Μαρινόπουλος είναι γατάκι.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

H ΟΝΕΧ, δηλαδή ο Θείος Σαμ, μετα το Νεώριο και την Ελευσίνα ετοιμαζονται να αποκτησουν και τον Σκαραμαγκα.

Αναλυτικο ρεπορταζ εχει ο χατζηνικολαου η realnews. Το ρεπορταζ ερχεται σε συνεχεια οσων ειχε αναφερει προσφατα ο πρωθυπουργος.

Περα απο τις φιοριτουρες περι αναπτυξιακης προοπτικης της χωρας , ψηφου εμπιστοσυνης κλπ, στην ενιαια αυτη ναυπηγικο μοναδα, εκτος απο τη ναυπηγηση των 3 απο τις 4 νεες, αμερικανικης πατεντας (και οχι γαλλικης), φρεγατες του Π.Ν, θα επισκευαζονται τα πλοια του 6ου Αμερικανικου Στολου.

Ειδατε που τοσα χρονια λεγαμε για ενιαιο φορεα ναυπηγειων; Ε ηρθαν οι αμερικανοι να τον στησουν:D

Οι αμερικανοι μπαινουν δυναμικα σε ολα τα στρατηγικα σημεια (κυριολεκτικα και μεταφορικα) της χωρας, για να αναχαιτισουν την κινεζικη (και οχι μονο) παρουσια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εαν προϋπόθεση για να πάρει η ΟΝΕΧ το ναυπηγείο είναι να επιλέξει το ΠΝ την Αμερικανική πρόταση για νέα φρεγάτα μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα.
Επειδή το πλοίο που προσφέρουν οι Αμερικάνοι καλύπτει λιγότερο τις προδιαγραφές/ανάγκες του ΠΝ σε σχέση με τις φρεγάτες που προτείνουν Ευρωπαϊκές χώρες. Το πλοίο που μας προτείνουν οι Αμερικάνοι είναι η φρεγάτα MMSC η οποία έχει waterjets αντί προπελών για την πρόωση της (στο Αμερικανικό ναυτικό έχουν βγάλει προβλήματα κατά την υπηρεσία τους) και μεγάλες ελλείψεις στον ανθυποβρυχιακό αγώνα.

https://navaldefence.gr/new-frigates-for-hellenic-navy/

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω πως για να ανακόψουν οι Αμερικανοί την κινεζική εξάπλωση, αναγκάζονται να αγοράσουν και τα τρία αυτά ναυπηγεία. Δε νομίζω να το κάνουν για να αγοράσουμε τα αλουμινόχαρτα τις MMSC καθώς, μετά την εκ νέου γαλοποίηση της Π.Α. με τα Ραφάλ, το Π.Ν. θα πάει σίγουρα στην Αμερικανική σφαίρα και στην "αγαπητή και μη εξαιρεταία Lock.Martin"..! 

Όσον αφορά τις MMSC ως σκάφη αυτά καθεαυτά είναι μια κατηγορία μεταξύ φρεγάτας και κορβέτας. Πλοίο χωρίς σόναρ γάστρας,χωρίς συρόμενο σόναρ μεταβλητού βάθους, χωρίς 120αρι ή (στη χειρότερη) 76αρι κανόνι, με water jets, με αλουμινιένια υπερκατασκευή, είναι κάτι που ούτε ζήτησε ποτέ αλλά ούτε και χρειάζεται το ΠΝ. Απλά θα τα φορτωθούμε ελέω Αμερικανικών πιέσεων. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 10/7/2020 at 10:55 PM, proud_ionian said:

H ΟΝΕΧ, δηλαδή ο Θείος Σαμ, μετα το Νεώριο και την Ελευσίνα ετοιμαζονται να αποκτησουν και τον Σκαραμαγκα.

Ξεφουσκωσε το σχεδιο; υπαρχουν κρυμμενοι δεινοσαυροι; Παντως στον διαγωνισμο δεν φορτσαραν και συμμετειχαν για τους τυπους. Πιθανόν να κριθει αγονος.

Λινκ απο καπιταλ και εφσυν, ενω η καθυ ειναι σε διαφορετικο κλιμα

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστούμε για τα links. Εν πρώτοις να σχολιάσω τη δημοσιογραφία της πλάκας αφού κανένα εκ των παραπάνω μέσων δεν φιλοξενεί την άποψη ΚΑΙ των δύο πλευρών τις οποίες αφορά το θέμα. Καθημερινή και Capital πιάνουν το θέμα από πλευράς επιχειρηματικής και μόνο αγνοώντας εντελώς το κομμάτι των εργαζομένων. Η δε ΕΦΣΥΝ απασχολείται μόνο με το σωματείο των εργαζομένων, λες και οι επιχειρηματίες και το κέρδος είναι αναγκαίο κακό. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς πως ο καθένας εξυπηρετεί κάποια συμφέροντα/πελατεία και υπό αυτό το πρίσμα πρέπει να κάνουμε ανάγνωση.

 

Υποθέστε ο καθένας από εσάς πως είχατε τα χρήματα να επενδύσετε στο Σκαραμαγκά. Σκεφτείτε την προιστορία της επιχείρησης, σκεφθείτε πως μέσα εκεί είναι μπλεγμένο το ελληνικό κράτος μέχρι το λαιμό, αναλογιστείτε τη διεθνή οικονομική συγκυρία, συγκρίνετε το Σκαραμαγκά με τις επενδύσεις και διαφορά σε τιμές που έχουν πχ οι Τούρκοι αλλά και το πως είναι να μπλέκεις με ένα τόσο δυναμικό συνδικαλιστικό σωματείο όπως αυτό των εργαζομένων στο Σκαραμαγκά. Ξέρω γω, εσείς θα μπαίνατε σε μια τέτοια διαδικασία να δώσετε τα λεφτά σας για να μπείτε σε έναν τέτοιο κυκεώνα?

Link to comment
Share on other sites

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, μη δεσμευτική προσφορά €15Μ. 

"Εγνατία Οδός", δεσμευτική προσφορά €1 Bn (επαναλαμβάνω, δισεκατομμύριο), τιμή κτήσης+επενδύσεις.

Ποιό είναι λάθος και ποιό σωστό;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν υπάρχει λάθος ή σωστό, δεν το εξετάζω συγκριτικά το συγκεκριμένο. Το μοναδικό σχόλιο που μπορώ να κάνω είναι ότι από τη μία έχεις μια "σίγουρη δουλειά" κι από την άλλη μια επένδυση στην οποία δεν έχει πετύχει κανείς(μιλάω συγκεκριμένα για το Σκαραμαγκά), τα τελευταία 40 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Στην εξίσωση του Σκαραμαγκά και των ναυπηγείων στην Ελλάδα γενικότερα, δεν πρέπει να ξεχνάμε τη γεωπολιτική παράμετρο. Δεν θα είχαμε ακούσει την ONEX,η οποία ήταν παγκοσμίως άγνωστη πριν, αν δεν ήθελαν οι Αμερικάνοι να ανακόψουν την κινεζική και την πιθανή Ρωσική παρουσία.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που έκαναν πίσω οι Αμερικανοί από τον Σκαραμαγκά μπας και γλιτώσουμε τις αλουμινότρατες και αγοράσουμε κανονική φρεγάτα..! 

Πάντως, όσο υπάρχει αυτού του είδους ο συνδικαλισμός στον Σκαραμαγκά, η μόνη λυση για να ισιώσει η κατάσταση φαίνεται να είναι η "πέταμα και από την αρχή"...να μείνουν μόνο οι ντόκοι και η θάλασσα. 

Link to comment
Share on other sites

+1000
Μακάρι να επιτρέψουν οι συνδικαλιστές του Σκαραμαγκά στον Πριόβολο να κάνει τις επενδύσεις και να αναπτύξει το ναυπηγείο έτσι όπως το έχει στο μυαλό του.
Θα είναι τεράστιο το όφελος να συμβεί σε Σκαραμαγκά και Ελευσίνα ότι συνέβη στην Σύρο.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι ο Πριοβολος να έχεις σώας τας φρένας και να δουλέψει ο Σκαραμαγκάς όπως όλα τα νορμάλ ναυπηγεία, και να μην έχει τα μυαλά του άλλου του εφοπλιστή που ασχολήθηκε με τα ναυπηγεία απέναντι..αυτά της Ελευσίνας..! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πριοβολος нет

Ομοφωνα οι πιστωτες (Υπουργειο Οικονομικων, Τρ.Πειραιως και Εργαζομενοι), απερριψαν την προσφορα της Pyletech (15,1 εκ γιουροζ) ως χαμηλη.

Συμφωνα με το ευρωσήμερα :D (euro2day) ο διαγωνισμος βγαινει αγονος κα θα επαναπροκηρυχθει, αφου προηγηθουν αλλαγες στη νομοθεσια

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα ζόρι να πάρουν οι Αμερικανοί τα ναυπηγεία ντε και καλά..! 

Υστερα μας πείραζε το μονοπώλιο του Ελληνικού δημοσίου, τώρα που θέλουν με το ζόρι ο εν Ελλάδι ναυπηγικός τομέας να είναι made in USA, όλα κομπλέ δλδ... 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...