Jump to content
Shipfriends

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά


Recommended Posts

Στην αναπτυξη της εξωστρέφειας των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, με την εξασφάλιση παραγγελιών πολεμικών πλοίων από χώρες κυρίως της Εγγύς και Μέσης Ανατολής, στοχεύει η νέα διοίκηση της επιχείρησης, η οποία ως γνωστόν ελέγχεται από τον γερμανικό όμιλο TyssenKrupp.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Γιώργο Πατεράκη, η ένταξη του Σκαραμαγκά στον γερμανικό όμιλο, ανοίγει τεράστιες προοπτικές για την εξασφάλιση τεχνολογίας και την ανάληψη εργασιών που καλύπτουν όλο το φάσμα δραστηριοτήτων της TyssenKrupp.

πηγη: ναυτεμπορικη

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Οπως τόνισε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του Σκαραμαγκά, αποτελεί για τον ίδιο προσωπικό στοίχημα να αναβαθμίσει το επίπεδο εργασιών και να το επεκτείνει πέραν των καθαρά ναυπηγικών εργασιών (ναυπηγήσεις και επισκευές-μετασκευές) σε δραστηριότητες μηχανολογικών κατασκευών, για τις οποίες διαθέτει προωθημένο know how η μητρική εταιρεία.

Σε ό,τι αφορά στις ναυπηγικές δραστηριότητες της εταιρείας, επιδίωξη της διοίκησης είναι να αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί μέχρι στιγμής στην κατασκευή ακταιωρών, φρεγατών και υποβρυχίων και να αναληφθούν εργασίες από χώρες που προγραμματίζουν αντίστοιχες προμήθειες.

Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν διαβεβαιώσεις της μητρικής εταιρείας ότι οι παραγγελίες που θα λαμβάνει για τους συγκεκριμένους τύπους πλοίων θα μεταφέρονται στη θυγατρική της στην Ελλάδα.

Ετσι ανέφερε ότι σύντομα αναμένεται η ανάθεση στον Σκαραμαγκά από το Πολεμικο Ναυτικο της Λιβύης, η κατασκευή δύο ακταιωρών (περιπολικά ανοικτής θαλάσσης) τα οποία είναι ελληνικής σχεδίασης και έχει ήδη προμηθευτεί το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας.

Για το ίδιο θέμα, το μέλος του δ.σ. κ. Σταμάτης Κλουδάς, επισημαίνει ότι θα επιδιωχθεί να αναληφθούν έργα από τα Εμιράτα (φρεγάτες), την Ινδία (υποβρύχια) κ.λπ.

Σε ερωτήσεις σχετικά με τις διευθετήσεις που προωθεί η εταιρεία αναφορικά με τις αγωγές κατά του Ελληνικού Δημοσίου που έχει καταθέσει η προηγούμενη ιδιοκτησία του Σκαραμαγκά, (η HDW) και τις εκκρεμότητες με τις προσφυγές στην Ε.Ε. για παράνομες κρατικές επιδοτήσεις που δέχτηκαν τα ναυπηγεία, ο κ. Πατεράκης διευκρινίζει ότι έως ότου εκδικαστούν οι υποθέσεις, επιδιώκεται να βρεθεί εξωδικαστική λύση για τις αγωγές.

Επίσης συνεργάζεται με το Ελληνικό Δημόσιο σε επίπεδα θυγατρικής και με τις αρμόδιες κοινοτικές αρχές, σε επίπεδο μητρικής, προκειμένου να βρεθεί λύση που θα είναι προς το συμφέρον και των δύο πλευρών.

«Ανοιγμα» σε Ελευσίνα

Με την ευκαιρία, έκανε «επίθεση φιλίας» στο δεύτερο μεγάλο ελληνικό ναυπηγείο, τα Ναυπηγεια Ελευσινος προτείνοντας συνεργασία για κοινή πρόταση προς το Υπουργείο Εθνικής Αμυνας, που θα αφορούσε την ανάληψη από κοινού του έργου συντήρησης των μονάδων του Πολεμικο Ναυτικου

Επίσης θεωρεί ότι στο πλαίσιο του νέου προγράμματος προμηθειών του Π.Ν., μπορεί να υπάρξει συνεργασία στη ναυπήγηση των νέων φρεγατών που σχεδιάζει να αναθέσει το Π.Ν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Συμφωνα με σημερινο δημοσιευμα της εφημεριδας Tradewinds, τα Ελληνικα Ναυπηγεια προεβησαν σε επισημη διαμαρτυρια προς τις αρχες ανταγωνισμου της Ευρωπαικης Ενωσης(αληθεια, γιατι οχι στις ελληνικες?) σχετικα με διαφορα θεματα που αφορουν το Νεωρειο της Συρου.

Στην ηλεκτρονικη εκδοση της εφημεριδας φιλοξενουνται και δηλωσεις του Γερμανου Διευθυνοντα Συμβουλου των Ελληνικων Ναυπηγειων, σχετικες με το θεμα. Πιο συγκεκριμενα τα Ελληνικα Ναυπηγεια διαμαρτυρονται για τα εκατομμυρια ευρω που εδοθησαν σαν απ' ευθειας η πλαγιες επιδοτησεις κατα την ιδιωτικοποιηση του Νεωρειου μεταξυ 1995 και 1997 και εστιαζονται στην τιμη πωλησης του Νεωρειου(τοτε), στο κοστος των τοτε απολυσεων, σε ενα προγραμμα προωρης συνταξιοδοτησης του 1995 και στους ορους των δανειων που ελαβε το Νεωρειο απο κρατικες τραπεζες με εγγυητη το Κρατος.

Και επειδη το παρον καταστημα θελει να πιστευει οτι δεν αποτελειται απο κιριζα, νομιζω οτι ειναι προφανες πως τα παραπονα εχουν αλλο, απωτερο σκοπο. Δεν μπορει να θυμηθηκαν ξαφνικα αυτα τα συμβαντα τα Ελληνικα Ναυπηγεια μια ολοκληρη δεκαετια αφ' οτου συνεβησαν και να φωναζουν τωρα. Χωρια που τα ιδια τα Ελληνικα Ναυπηγεια κι αν ειναι ευρεγετηθεντα απο το Κρατος ποικιλοτροπως τις τελευταιες δεκαετιες. Τι κρυβεται απο πισω λοιπον? Μηπως απετυχε η "προσεγγιση" με την Ελευσινα(ιδιας ιδιοκτησιας με το Νεωρειο) κι αυτος ειναι ενας τροπος να δειξουμε την δυσαρεσεκεια μας?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Συμβόλαιο για την κατασκευή εξειδικευμένης πλατφόρμας για λογαριασμό της Hochtief Construction AG εξασφάλισαν τα Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ.

Πηγη: Capital

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, αντικείμενο της σύμβασης αποτελεί η κατασκευή ανυψωτικής πλατφόρμας / φορτηγίδας (Jack-Up Platform / Jack-Up Barge). Αυτή είναι η πρώτη παραγγελία νέας κατασκευής εξειδικευμένου σκάφους που προέρχεται από το εξωτερικό και που αναλαμβάνουν τα Ελληνικά Ναυπηγεία, που ανήκουν στην ThyssenKrupp, ύστερα από 20 χρόνια και κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού. Το έργο αυτό θεωρείται "ιδιαίτερα σημαντικό" τόσο διότι είναι ένα εξειδικευμένο και πολύπλοκο έργο όσο και διότι θα εφαρμοσθούν οι πλέον σύγχρονες τεχνολογίες παραγωγής.

Η σύμβαση προβλέπει εργασία 15 μηνών για τα Ελληνικά Ναυπηγεία, αλλά και για αρκετούς Έλληνες Υπεργολάβους της Ναυπηγικής Βιομηχανίας.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ναυπηγείων, κ. Reinhard Kuhlmann, δήλωσε: «Αυτό το έργο ανοικτής θαλάσσης δίνει νέες προοπτικές όχι μόνον για τα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. αλλά και για τον Όμιλο ThyssenKrupp Marine Systems γενικότερα, καθώς εγκαινιάζει την κατασκευή εξειδικευμένων σκαφών και πλοίων με πολύ ειδικές προδιαγραφές». Επιπλέον, ο κος Kuhlmann πρόσθεσε πως «οι νέες δυνατότητες της αγοράς εξετάζονται και αξιοποιούνται πλήρως όσον αφορά αυτά τα πολύ εξειδικευμένα πλοία – κάτι που ίσως αποδειχθεί να είναι μία εκ των πιθανών απαντήσεων στην ερώτηση πως η Ευρωπαϊκή Ναυπηγική Βιομηχανία θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τον ισχυρό ανταγωνισμό που δέχεται από τα ναυπηγεία της Άπω Ανατολής».

Η Ανυψωτική Πλατφόρμα (Jack-Up Platform – JUP) είναι σχεδιασμένη να λειτουργήσει οπουδήποτε σε παγκόσμιο επίπεδο και κάτω από πολύ σκληρές καιρικές συνθήκες. Θα διαθέτει ένα κατάστρωμα εργασίας, ένα μεγάλο γερανό με ανυψωτική ικανότητα άνω των 400 τόνων, με δυνατότητα αυτό-ανύψωσης (jack up) και αυτοκινητήρια πρόωση (self-propelled propulsion). Θα έχει την δυνατότητα "φιλοξενίας" 28 ατόμων καθώς και εξοπλισμό ασφαλείας. Συνεπώς, θα είναι εντελώς αυτόνομη για κάποιο χρονικό διάστημα όσον αφορά προμήθειες και αναλώσιμα. Η μονάδα είναι σχεδιασμένη για υπεράκτια χρήση και κυρίως θα χρησιμοποιείται για την ανέγερση υπεράκτιων αιολικών πάρκων που θα παράγουν ηλεκτρική ενέργεια.

Το συγκεκριμένο πλωτό μέσο αποτελεί τεχνολογική καινοτομία στην χρήση μορφών ενέργειας που είναι φιλικές προς το περιβάλλον, καθώς μέχρι τώρα ανεμόμυλοι χρησιμοποιούνταν για τον σκοπό αυτό κυρίως στην στεριά και έτσι η επέκταση αυτής της τεχνολογίας στην θάλασσα αναμένεται να προσφέρει σημαντικά οφέλη στον τομέα της παραγωγής ενέργειας, φιλικής προς το περιβάλλον.

Τέλος, σημειώνεται πως η Ανυψωτική Πλατφόρμα (JUP), που θα φέρει την Γερμανική σημαία, θα έχει τις ακόλουθες βασικές διαστάσεις:

- Συνολικό μήκος 70.00 m

- Πλάτος 40.00 m

- Βάθος 6.00 m

Η Ανυψωτική Πλατφόρμα (JUP), θα κατασκευασθεί και πιστοποιηθεί υπό τη επίβλεψη και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Germanischer Lloyd (GL) όσον αφορά πλατφόρμες, όπως περιγράφονται στις Τεχνικές Προδιαγραφές.

Link to comment
Share on other sites

ας μην το πάμε στα ευρωπαϊκά αλλα οι τιμές των ευρωπαϊκών ναυπηγείων δεν είναι και τόσο μακριά από ένα γιαπωνέζικο newbuild (βλέπε ξηρό φορτίο)

πέρα από αυτά ας υπογραμμίσουμε το γεγονός ότι η Κίνα ακόμα δεν της επιτρέπεται να χτίσει offshore vessels που να είναι accepted από τους end users (operators δηλαδή των πετρέλαιο-πεδίων) (ακόμα)

Σίγουρα βεβαια θα δούμε κάτι σε αυτό τον χώρο σύντομα.

και σαν παρενθεση για να δειτε πιο αναλυτικα μια απλη προσφατη παρουσιαση των jack up.... εδω

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

η ΤhyssenΚrupp, συμφωνα με το Βημα, βγαζει το σκαραμαγκα στο σφυρι. κρινουν ασυμφορη την επενδυση κλπ κλπ.

βεβαια εμεις που ειμαστε very searched:D (πολυ ψαγμενοι), ξερουμε οτι το θεμα εχει να κανει και με το υποβρυχιο του κιελου .

παντως των παθων τους τον ταραχο εχουν περασει τα "Ελληνικα Ναυπηγεια", απο κρατικα, εγιναν ημικρατικα, πουληθηκαν στον συνεταιρισμο (ορισμενων) εργαζομενων, βρεθηκε καποια στιγμη να τα διαχειριζεται μια απιθανη αγγλικη εταιρεια (δε θυμαμαι ονομα, αλλα κατι τετοιο ειχε γινει νομιζω και στην ολυμπιακη για λιγο) και τελικα βρεθηκαν στους γερμανους (thyssen, hdw κλπ) και τωρα κυριος οιδε.

Edited by proud_ionian
ορθογραφια εντεκα χρονια μετα
Link to comment
Share on other sites

Από την Marfin Investment Group (MIG) με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου ανακοινώνεται ότι ο όμιλος δεν έχει ενδιαφερθεί για την εξαγορά των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, ούτε συμμετείχε σε οποιαδήποτε διαπραγμάτευση για την εξαγορά ναυπηγείων.

euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Ε, ποσες εξυπηρετησεις πια να κανει στο Κρατος? Αν και εγω αν ημουν Βγενοπουλος και επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε Ναυπηγεια και Ολυμπιακη, χαλαρα τα Ναυπηγεια θα διαλεγα.

Link to comment
Share on other sites

Ε, ποσες εξυπηρετησεις πια να κανει στο Κρατος? Αν και εγω αν ημουν Βγενοπουλος και επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε Ναυπηγεια και Ολυμπιακη, χαλαρα τα Ναυπηγεια θα διαλεγα.

Όσο νά'ναι, λογικό δεν είναι να διαλέξεις αυτό που ξέρεις καλύτερα; :)

Εγώ π.χ. θα διάλεγα τον ΟΣΕ, αλλά δεν έχουν ακόμα απαυδήσει αρκετά οι εργαζόμενοι σε αυτόν από τις πολλές 'αναδιοργανώσεις' και διαδοχικές αλλαγές ηγεσίας...

Σοβαρά τώρα, έχουν μέλλον τα Ελληνικά Ναυπηγεία, όπως λειτουργούνε;

Εδώ τους είχε δώσει μια γιγάντια παραγγελία βαγονιών και μηχανών ο ΟΣΕ (γύρω στο 1999) σε μία από τις τελευταίες προγραμματικές παραγγελίες, ώστε να είναι έτοιμοι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Και τι έγινε; Ουσιαστικά, τίποτα!

Τελικά σχεδόν όλα φτιάχτηκαν από τους Ευρωπαίους εταίρους των Ναυπηγείων (Siemens, Stadler κτλ.), λόγω της γενικής αδυναμίας τους να παραδώσουν τα συμφωνηθέντα στην ώρα τους, και μόλις μερικά παραδόθηκαν 'με τη ψυχή στο στόμα' παραμονές Ολυμπιακών Αγώνων.

Ακόμα και τώρα παραδίδουν βαγόνια στον ΟΣΕ με ρυθμούς 'τα ζώα μου αργά'...

Κακά τα ψέματα, η Ολυμπιακή έχει πολύ περισσότερο 'public appeal' (όπως και τα Superfast)... και μερικές φορές μετράει πολύ αυτό σε μια αγορά.

Ν.Φ.

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω πως ο εν λογω κυριος ειναι Ιαπωνας? Αν ειναι ετσι, ηθελα να ειμαι μυγα πανω στη δεξαμενη:P για να δω το παντρεμα της φιλελευθερης και αντιαγχωτικης Ιαπωνικης κουλτουρας με την αντιστοιχη ελληνικη:D:D

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τον χθεσινό 'Κόσμος του Επενδυτή', ο κ. Ίτο είναι Γερμανο-Ιάπωνας.

Τώρα, τι σημαίνει αυτό για τη κουλτούρα του ή τον τρόπο λειτουργίας του, δε νομίζω να σημαίνει και πολλά

(έχει να κάνει περισσότερο με τις προσλαμβάνουσες παραστάσεις και τη κουλτούρα στην οποία μεγάλωσε, παρά με τη καταγωγή του, κατά τη γνώμη μου)

Επίσης (σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα), η Ε.Ε. πιέζει άγρια τη Thyssen να επιστρέψει 230+ εκατ. Ευρώ από το ένα δις που είχε δοθεί ως ενίσχυση στα Ναυπηγεία, καθώς οι μη πολεμικές ναυπηγήσεις και δραστηριότητες για το διάστημα της ενίσχυσης αντιστοιχούν (σύμφωνα με την Ε.Ε.) στο 25% των εργασιών των Ναυπηγείων.

Η Thyssen ισχυρίζεται ότι δεν είναι υποχρεωμένη να γυρίσει αυτά τα λεφτά, καθώς οι ενισχύσεις έγιναν κατά τη περίοδο που τα λειτουργούσε η HDW.

Τέλος, αναφέρεται ότι απαιτείται τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά να γίνουν αποκλειστικά πολεμικά ναυπηγεία και οι πολιτικές τους δραστηριότητες να πωληθούν.

Αυτά κατάλαβα σε γενικές γραμμές από το δημοσίευμα, έχει πολύ ψωμί ακόμα η υπόθεση...

Ν.Φ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εδώ και κάποιες ήμερες έχουν ξεκινήσει οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά απεργιακές κινητοποιήσεις για να συμπαρασταθούν στους εργαζόμενους στο Ναυπηγείο στο Τμήμα Τροχαίου Υλικού που είναι απλήρωτοι εδώ και δύο μήνες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Φεύγουν οι Γερμανοί από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Την οριστική απόφασή του να φύγει από την Ελλάδα και από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ανακοίνωσε προχθές στους εργαζομένους ο γερμανικός όμιλος της Τhyssen Κrupp, ο οποίος μάλιστα εδώ και μερικούς μήνες έχει κινηθεί προς την κατεύθυνση αναζήτησης αγοραστή για να πουλήσει τα Ναυπηγεία. Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ιδιοκτήτριας εταιρείας σε συνάντηση που είχε με τους επικεφαλής του σωματείου «Τρίαινα», τους ανακοίνωσε ότι «έχει εξασφαλιστεί η μισθοδοσία του μηνός Οκτωβρίου», ενώ οι μισθοί για τους επόμενους τρεις, τέσσερις μήνες θα ζητηθεί να καλυφθούν από τα “χρωστούμενα” του Ελληνικού Δημοσίου προς την εταιρεία.

Αυτούς τους τρεις, τέσσερις μήνες οι Γερμανοί ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων θα τους χρειαστούν προκειμένου να κλείσουν τις όποιες εκκρεμότητες έχουν με το Ελληνικό Δημόσιο: την ολοκλήρωση των εργασιών ναυπήγησης των τριών από τα τέσσερα νέα υποβρύχια και τον εκσυγχρονισμό των άλλων τριών. Στο μεταξύ, θα επιχειρήσουν να βρουν αγοραστή για τα Ναυπηγεία.

Link to comment
Share on other sites

απο το πρωι παιζει η ειδηση, οτι το Νεωρειο ενδιαφερεται και για τον Σκαραμαγκα.

εχει τοσο μεγαλο κυκλο εργασιων σε περιοδο κρισης ο ομιλος ταβουλαρη ωστε αγοραζει ενα ακομη ναυπηγειο;

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που οι Γερμανοί αποφάσισαν οριστικά την αποχώρηση τους και την πρόθεση να πουλήσουν τον Σκαραμαγκά, δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κανένας άλλος (σοβαρός) ενδιαφερόμενος πλην των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Εν μέσω μιάς τεράστιας κρίσης που μαστίζει τα ναυπηγεία σε όλο τον κόσμο..δεν νομίζω ότι υπάρχει επενδυτής να ενδιαφερθεί για το Σκαραμαγκά...όταν μάλιστα η βιωσιμότητά του εξαρτάται αποκλειστικά από κρατικές παραγγελίες. Βέβαια για να προχωρήσει μια τέτοια πώληση θα πρέπει πρώτα να διευθετηθούν οριστικά οι διαφορές μεταξύ κράτους και Γερμανών (υποβρύχια κλπ) και να εξασφαλισθούν και κάποιες παραγγελίες, ώστε να διασφαλισθεί η βιωσιμότητα.

Σε μια τέτοια όμως περίπτωση...δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος για το μέλλον του ναυπηγείου της Σύρου, καθώς πράγματι ο κύκλος εργασιών του ομίλου....μάλλον δεν θα μπορεί να καλύψει 3 ναυπηγεία....και μάλιστα σε αυτή την οικονομική συγκυρία. Εν πάσει περιπτώσει, είναι ακόμα πολύ νωρίς για προβλέψεις...

Link to comment
Share on other sites

Ο Όμιλος της Νεώριον Σύρου έχει επιδείξει ενδιαφέρον να παίξει ενεργό ρόλο στην υπόθεση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, ωστόσο, όποιος ξέρει την κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο, γνωρίζει ότι η ουσιαστική επίλυση του προβλήματος των ναυπηγείων περνά μέσα από το ίδιο το ελληνικό δημόσιο. Aς πάρουμε λοιπόν τα δεδομένα. Έχουμε μια προβληματική εταιρεία, τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, και μια άλλη, τη Νεώριον Σύρου, που κάτω από όρους, συζητά την εξαγορά της πρώτης.

Δεδομένο πρώτο: Ούτε η υποψήφια αγοράστρια στερείται οικονομικών προβλημάτων. Το 2009 θα είναι η έβδομη συνεχής ζημιογόνος χρήση της και τα ίδια κεφάλαιά της υπολείπονται του 50% του μετοχικού της κεφαλαίου, παρά την εγγραφή θετικών υπεραξιών στις περυσινές λογιστικές καταστάσεις.

Δεδομένο δεύτερο: Η Νεώριον Σύρου οφείλει ακόμη -σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης- στο ελληνικό δημόσιο ένα σημαντικό ποσό (κάποιες δεκάδες εκατ. ευρώ) από την εξαγορά της πλειοψηφίας των Ναυπηγείων Ελευσίνας, που έλαβε χώρα την προηγούμενη δεκαετία.

Δεδομένο τρίτο: Η τρέχουσα συγκυρία μόνο ευνοϊκή δεν μπορεί να θεωρηθεί για τον κλάδο, με τις κατασκευές νέων πλοίων να έχουν «βυθιστεί» και με την ισοτιμία του δολαρίου να κατρακυλάει έναντι του ευρώ (μειωμένη ανταγωνιστικότητα σε σχέση με τα ναυπηγεία άλλων χωρών που δουλεύουν με βάση το αμερικανικό νόμισμα).

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, το ζήτημα είναι αν το ελληνικό κράτος επιθυμεί πραγματικά να διατηρήσει εν ζωή τα υπάρχοντα ναυπηγεία ή όχι. Γιατί -όπως δείχνουν τα πράγματα- δεν αρκεί η μακρά εμπειρία της διοίκησης του Ομίλου Νεώριον Σύρου για ένα τέτοιο στόχο.

Αν όντως το ελληνικό κράτος επιθυμεί στην πράξη κάτι τέτοιο, θα πρέπει σε πρώτη φάση να δοθούν στα ναυπηγεία μεγάλες κρατικές παραγγελίες και –αν μη τι άλλο- να προχωρήσει η περιβόητη παραγγελία των έξι φρεγατών, προϋπολογισμού 2,5-3 δισ. ευρώ, που κωλυσιεργεί εδώ και κάποια χρόνια.

Σε δεύτερη φάση, θα πρέπει να διαφοροποιηθεί το σημερινό ανελαστικό θεσμικό πλαίσιο εργασίας, καθώς τα ελληνικά ναυπηγεία αναγκάζονται συχνά να αναλαμβάνουν ιδιωτικές δουλειές κάτω του κόστους, προκειμένου να μην βλέπουν το προσωπικό τους να μένει αναπασχόλητο…

Και σε τρίτη φάση, θα πρέπει να συνεκτιμηθεί το γεγονός ότι σε πολλές χώρες του εξωτερικού –ακόμη και εντός Ευρωπαϊκής Ένωση- προσφέρονται κίνητρα…

euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

σημερα το πρωι παντως επαιζε η ειδηση ,οτι ενδιαφερον για την αγορα των ναυπηγειων δειχνουν και το Νεωριον αλλα και τα ναυπηγεια Ελευσινας

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το ελληνικό Δημόσιο εγγυάται την ομαλή καταβολή της μισθοδοσίας των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά για το χρονικό διάστημα, που απαιτείται ως την ολοκλήρωση της συμφωνίας με τη γερμανική πλευρά, για το μέλλον των Ναυπηγείων, διαβεβαίωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τουλάχιστον πέντε εταιρείες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά της υπερχρεωμένης ελληνικής μονάδας του ομίλου ThyssenKrupp, σύμφωνα με δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Άμυνας, Πάνου Μπεγλίτη, στο Reuters.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την Δευτέρα οι αποφάσεις της κυβέρνησης για τον Σκαραμαγκά

Πηγη: Mediashipping

Για τη διαμόρφωση του πλαισίου μέσα στο οποίο θα κινηθεί το ελληνικό δημόσιο για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά θα πραγματοποιηθεί διυπουργική σύσκεψη την ερχόμενη Δευτέρα 21.12 ανακοίνωσε το υπουργείο Άμυνας . Αυτό διευκρινίσθηκε από το γεγονός ότι διατύπωσε πρότασή για το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά η ThyssenKrupp Marine Systems στην ηγεσία των υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Αναλυτικότερα, με επιστολή του εκτελεστικού προέδρου της γερμανικής εταιρείας κ. Χανς Κριστόφ Αντσπόντιεν, που περιήλθε χθες το απόγευμα στον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο και την κ. Λούκα Κατσέλη, η ThyssenKrupp ενημερώνει το ελληνικό δημόσιο πως θεωρεί ως αξιόπιστη και επιλέξιμη μόνο μια λύση από όσες εξέτασε ως προς το μέλλον των ελληνικών Ναυπηγείων Α.Ε. από πλευράς ιδιοκτησίας και διοίκησης: Αυτή της Abu Dhabi Mar.

Σημειώνεται ότι με την εν λόγω εταιρεία η ThyssenKrupp Marine Systems συνεργάζεται ούτως ή άλλως στις ναυπηγικές της δραστηριότητες στη Γερμανία.

Πιο συγκεκριμένα, η ThyssenKrupp δηλώνει ότι προτίθεται να μεταβιβάσει στην Abu Dhabi Mar τo 75% του μετοχικού κεφαλαίου των Ναυπηγείων και εξετάζει το ενδεχόμενο να διατηρήσει το 25% περίπου.

Επιπλέον, προτείνει μία συνολική επαναδιαπραγμάτευση των θεμάτων που αφορούν τόσο τα Ναυπηγεία όσο και τη ναυπήγηση των σκαφών του Πολεμικού Ναυτικού προτείνοντας ως χρονικό ορίζοντα την 20η Ιανουαρίου 2010.

Η πρόταση της Thyssenkrupp θα αξιολογηθεί από τη Lazard, που έχει οριστεί από την ελληνική κυβέρνηση ως εκτιμητής- σύμβουλος.

Link to comment
Share on other sites

Θλιβερή εικόνα αντικρίζει όποιος περνάει από την περιοχή των ναυπηγείων. Εγκατάλειψη, άδειες όλες οι δεξαμενές και ούτε ένα πλοίο, ΟΥΤΕ ΕΝΑ :( στο οποίο να εκτελούνται εργασίες ή να βρίσκεται έστω δεμένο στις προβλήτες του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...