Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάντως σίγουρα έπρεπε να γίνεται ενημέρωση στους επιβάτες για ταξίδι με μειωμένη ταχύτητα και πριν το ταξίδι και κατά τη διάρκεια έτσι ώστε ο κόσμος να είναι ενημερωμένος. Παρ'όλα αυτά το ταξίδι δε γίνεται και με ταχύτητα συμβατικού....ουσιαστικά πάει με όσο πάνε όλα τα ταχύπλοα πάνω κάτω.Οπότε δε ξέρω κατα πόσο θα ήταν εφικτό να γίνει έκπτωση στο εισιτήριο. Απλά είναι και το δρομολόγιο που το κάνει να φαίνετε πολύ αργό...ίσως θα μπορούσαν να το βάλουν στη Σύρο-Τήνο-Μύκονο αλλά δε ξέρω τί γίνεται με τις κρατήσεις κλπ.(αν κ αυτή τη περίοδο αποκλείετε να υπάρχει πρόβλημα). Πάντως η αντίδραση της εταιρείας δεν ήταν κακή αφού έβαλε το HS1 άμεσα στα δρομολόγια(μέχρι και από τις Σποράδες το κατέβασε). Ας ελπίσουμε ότι η βλάβη θα διορθωθεί το συντομότερο δυνατό και το πλοίο θα μπορεί να υπερηφανεύετε για τη ταχύτητά του ξανά!

Κάτι άσχετο..έχει επισυμανθεί αυτό από κανέναν??

http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=947

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προσωπικά δεν μου κάνει καμία ιδιαίτερη εντύπωση η στάση της HSW. Στο παρελθόν με έχει συνηθίσει σε ανάλογες συμπεριφορές.

Π.χ. το Πάσχα του 2007, το FC2 tαξίδευε με πρόβλημα. Ερχόντουσαν οι δικοί μου στην Ύδρα και ρώτησαν το πλήρωμα αν έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα και σε πόση ώρα θα είναι στην Ύδρα, απαντούσαν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και θα φτάσουμε σε 1.10 λεπτά. Έφτασε βέβαια σε 2 ώρες....

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω ολο αυτο το μπερδεμα με τα δρομολογια. Αν μπορει να μπει το Κρητη ΙΙ στη Χιο σιγουρα μπορει να μπει και η Αριαδνη. 25 μιλια υπηρεσιακη εχει μια χαρα αντικαθηστα το Χιος και κλειδωνει τη γραμμη. Τετοιο βαπορι θα μαζευει ολη την κινηση. Και το Χιος θα αποδεσμευε να κατεβει Κυκλαδες και Παροναξια και το Μυκονος να επανελθει στα νορμαλ δρομολογια Συρο-Μυκονο-Ικαρια-Σαμο αντι να κατεβαινει μεχρι Παροναξια.Και θα διευκολιναν και τα δρομολογια των ταχυπλοων. Απλα πραγματα. Και το Κρητη να διπλωσει το αδεργακι του Ηρακλειο και τελος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά το επικείμενο deal (για το οποίο υπήρξε επιβεβαίωση και από τις Μινωικές Γραμμές), ο Ι. Βαρδινογιάννης γίνεται ο απόλυτος κυρίαρχος στην HSW και με ποσοστό που θα ξεπερνάει το 70%, μπορεί να λάβει οποιαδήποτε απόφαση για το μέλλον της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να λάβει οποιαδήποτε απόφαση για το μέλλον της εταιρείας.
Και ποιά μπορεί να είναι αυτή?

α) Αυτόνομη πορεία προς το ΧΑΑ?

β) Συγχώνευση με την ΑΝΕΚ?

γ) Συγχώνευση με άλλη εταιρεία εισηγμένη στο ΧΑΑ?

δ) ......?

Link to comment
Share on other sites

Στο περιοδικό Pelagos της HSW έχει ένα λάθος στις γραμμές που εξυπηρετεί η εταιρεία. Στις γραμμές του Αργοσαρωνικού λέει ότι προσεγγίζει το λιμάνι της Σουβαλας στην Αίγινα, κάτι που δεν ισχύει μιας και έχει σταματήσει να προσεγγίζει τη Σουβαλα εδώ και 1,5 χρόνο, από τότε που πούλησε τον Αίαντα.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ο Μιχάλης Κουκλάκης μέχρι πρότινος αρχιμηχανικός της ΑΝΕΚ, ήταν ο ναυπηγός που παρακολούθησε τη μετασκευή του Ελυρος, ανέλαβε χρέη τεχνικού διευθυντή στη HSW, αντικαθιστώντας τον Αντώνη Τρακάκη, ο όποιος παραμένει στο δυναμικό της εταιρείας, αλλά από άλλο πόστο.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 6μηνες στις Κυκλαδες με τα 2 ΝΗΣΟΣ,ξερει κανεις τι μεριδια εχει παρει η εταιρια?Παντως για να μην εχουν κοπει(ακομα)Μυτιληνη-Χιος-Ικαρια-Σαμος(αν και τα δυο last δεν θα κοπουν ποτε αφου καποια στιγμη θα μπουν μαζι με Συρο και Μυκονο;)),πιθανολογω οτι δεν πηγαν οσο καλα περιμεναν...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα οι γραμμές ήταν για Ικαρία Σάμο και Χίο Μυτιλήνη οπότε για ποιο λόγο να κοπούν; Από εκεί και πέρα χωρίς να ξέρω νούμερα η αλήθεια είναι ότι δεν τα πάνε και τόσο καλά. Τουλάχιστον όσες φορές ταξίδεψα εγώ με το ΜΥΚΟΝΟΣ για Πάρο οι επιβάτες που κατέβασε ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα με εξαίρεση το περασμένο Σάββατο παραμονές εκλογών, όπου όμως μάλλον λόγω εκλογών και ελείψη άλλου πλοίου είχε το κάτι τις παραπάνω. Η πλάκα είναι ότι από τη μια όλοι μιλούν για το καράβι και το πόσο καλό είναι και γρήγορο (4 παρά κάτι ώρες για Πάρο με συμβατικό ΔΕΝ έχει ξαναγίνει) αλλά από την άλλη η θέση του στον Πειραιά αλλά και τα ωράρια του από Πειραιά είναι σχεδόν απαγορευτικά για κάποιον που θέλει να ταξιδέψει. Δυστυχώς δεν ξέρω να απαντήσω με νούμερα και ούτε να πω και για το ΧΙΟΣ αντίστοιχα πως έχουν τα πράγματα. Αν μπορεί κάποιος να μας πει καλό θα ήταν μια και ετέθη το ερώτημα.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 6μηνες στις Κυκλαδες με τα 2 ΝΗΣΟΣ,ξερει κανεις τι μεριδια εχει παρει η εταιρια?

πιθανολογω οτι δεν πηγαν οσο καλα περιμεναν...:rolleyes:

Ενδεχομένως, αυτό που πιθανολογείς να ερμηνεύει και την παρακάτω παρατήρησή μου. Πάντως, απ' ό,τι ακούγεται πολλές απορίες μας θα λυθούν αυτή την εβδομάδα.
Επίσης, βλέπω συνέχεια διαφημίσεις της HSW στις τοπικές εφημερίδες των Κυκλάδων, αλλά μόνο για τα ταχύπλοα.:confused:
Link to comment
Share on other sites

... αλλά από την άλλη η θέση του στον Πειραιά αλλά και τα ωράρια του από Πειραιά είναι σχεδόν απαγορευτικά για κάποιον που θέλει να ταξιδέψει.

Τελικά όλοι το έχουμε δει αυτό αλλά το βαπόρι παραμένει απομονωμένο ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως επίσης και για τα δρομολόγια του HS1 σε παραπέμπει στο site της ΑΝΕΚ ή στο τηλέφωνο κρατήσεων της ΑΝΕΚ.B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Hellenic Seaways ανακοινώνει την εξαγορά της εταιρείας easyCruise L.T.D. Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 2005 από τον κύριο Στέλιο Χατζηιωάννου, δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, πραγματοποιώντας κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά και στην Τουρκία.

post-210-128326982499_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Προς τι η αλλαγή πλεύσης της εταιρείας? Σίγουρα μιλάμε για μια πολύ φτηνή εξαγορά εταιρείας αλλα και assets (και τα οποια δεν θεωρώ και τόσο ακριβά)

Link to comment
Share on other sites

Και λογικά αυτή η εξαγορά θα πρέπει να εντάσσεται σε μια γενικότερη συμφωνία, μετά την συμμετοχή του ΣΧ στην Sea Star.

Το γιατί? Ίσως, για να προλάβουν κάποιες εξελίξεις στον τομέα τις Ελληνικής κρουαζιέρας.

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως θέλουν να εδραιωθούν στην ελληνική κρουαζιέρα θα πρέπει να προχωρήσουν σε αρκετές αλλαγές στο προϊόν τους. Κατά τη γνώμη μου και ένα rebranding δε θα έκανε κακό, αφού έτσι και αλλιώς το αρχικό μοντέλο easy δεν ακολουθείται πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, πιστεύεται ότι τώρα θα επανδρωθεί απο πληρώματα -έστω και μερικό πλήρωμα-απο την Hellenic?? Kάτι δεν μου κολλάει στην όλη υπόθεση και κάτι πάει να κάνει η μαμά ΑΝΕΚ.....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέα εμφάνιση για το site της Hellenic Seaways...αισθητή η απουσία του κόκκινου(:D:D), κυριαρχεί το μπλέ με ένα λαχανί! Το μόνο κόκκινο είναι το λογότυπο της εταιρείας...!!! Ωραία και η νέα εμφάνιση του site έστω και στη δύση του καλοκαιριού...B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Στο περιοδικό Pelagos της HSW έχει ένα λάθος στις γραμμές που εξυπηρετεί η εταιρεία. Στις γραμμές του Αργοσαρωνικού λέει ότι προσεγγίζει το λιμάνι της Σουβαλας στην Αίγινα, κάτι που δεν ισχύει μιας και έχει σταματήσει να προσεγγίζει τη Σουβαλα εδώ και 1,5 χρόνο, από τότε που πούλησε τον Αίαντα.

Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού της HSW, ΠΕΛΑΓΟΣ επιτελούς βγάλανε από τα δρομολόγια του Αργοσαρωνικού τη Σουβαλα, αλλά από ότι φαίνεται βγάλανε και αλλά δρομολόγια τους.

Πήγα να γράψω ότι αυτή τη φορά τη πλήρωσε ο Άγιος Κωνσταντίνος με τα δρομολόγια προς τις Σποράδες. Αλλά μια δεύτερη ματιά μου φανέρωσε την αλήθεια, ότι σωστά δεν έχουν τον Άγιο Κωνσταντίνο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...