Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Χθες που είχα μια συζήτηση με ένας στέλεχος της ΑΝΕΚ μου διάψευσε κατηγορηματικά αυτή τη φήμη που έχει κυκλοφορήσει έντονα εδώ και 2-3 εβδομάδες και αναφέραμε ο Neptune & Moi για τη HSW.

Αλλά πολλές φορές έχουμε δει στη πολιτική, στον αθλητισμό να διαψεύδουν τις φήμες και μετά από λίγες ήμερες τελικά να επαληθεύονται οι φήμες. Γιατί ως γνωστόν, όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε σεμινάριο που διεξήχθη στη HSW με θέμα τον ISM που εφαρμόζει η εταιρεία, εκτός απο τους Αξιωματικούς της, παρεβρέθηκαν και κάποιοι Αξιωματικοί της ΑΝΕΚ!:confused:

Και ερωτώ: Απ'τη στιγμή που ναι μεν ο ISM είναι κοινός, αλλά εφαρμόζεται με κάποιες μικροπαραλλαγές προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, τί δουλειά είχαν οι Αξιωματικοί της ΑΝΕΚ στη HSW??

Και μην μου πείτε για σχέσεις μητρικής-θυγατρικής, γιατί αν ίσχυε αυτό, γιατί δεν έχουν πάει και Αξιωματικοί της HSW να παρακολουθήσουν αντίστοιχα σεμινάρια της ΑΝΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Και ερωτώ: Απ'τη στιγμή που ναι μεν ο ISM είναι κοινός, αλλά εφαρμόζεται με κάποιες μικροπαραλλαγές προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, τί δουλειά είχαν οι Αξιωματικοί της ΑΝΕΚ στη HSW??

Λέω μήπως κάποιοι αξιωματικοί της ΑΝΕΚ έχουν βάλει πλώρη για τα πλοία της HSW?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν την είχα σκεφτεί αυτή την πιθανότητα φίλτατε Π100, καθώς απ'ότι έμαθα, παρευρέθηκαν υπηρετούντες Αξιωματικοί και όχι αδειούχοι!!

Θα δείξει η πορείαB)

Link to comment
Share on other sites

Και ερωτώ: Απ'τη στιγμή που ναι μεν ο ISM είναι κοινός, αλλά εφαρμόζεται με κάποιες μικροπαραλλαγές προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, τί δουλειά είχαν οι Αξιωματικοί της ΑΝΕΚ στη HSW??

O ISM δεν νομίζω να ειναι κοινός, αλλά μήπως θέλουν να γίνει κοινός????:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι πιο πολλοί «Κρητικοί» υπήρχαν στην εταιρεία. Μόνο ο Τεχνικός Διευθυντής κ. Τρακακης είναι καινούργιος στην εταιρεία (από το Σεπτέμβριο), προερχόμενος από την Attica. Ο κ. Κλονιζακης που είναι στη Διεύθυνση Πωλήσεων Εμπορευματικών Μεταφορών, δε ξέρω εάν είναι καινούργιος στην εταιρεία?? Άντε και ο κ. Μαρινακης που πήρε τη θέση του κ. Πιτσιλου ως διευθυντής Ναυτιλιακού, αλλά ήταν στην εταιρεία ως Αρχιπλοίαρχος.

Όλα τα υπόλοιπα άτομα που είναι επικεφαλής στα τμήματα που δείχνει το οργανόγραμμα κατείχαν και πριν τις θέσεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Από το οργανόγραμμα που υπήρχε πριν αντικατασταθεί από το παρόν, η μόνη αλλαγή νομίζω είναι ο καπτ.Αντώνης ο Μαρινάκης ο οποίος όμως δεν είναι Κρητικός αλλά Κυκλαδίτης. Από την Κίμωλο είναι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Οι πιο πολλοί «Κρητικοί» υπήρχαν στην εταιρεία. Μόνο ο Τεχνικός Διευθυντής κ. Τρακακης είναι καινούργιος στην εταιρεία (από το Σεπτέμβριο), προερχόμενος από την Attica. Ο κ. Κλονιζακης που είναι στη Διεύθυνση Πωλήσεων Εμπορευματικών Μεταφορών, δε ξέρω εάν είναι καινούργιος στην εταιρεία?? Άντε και ο κ. Μαρινακης που πήρε τη θέση του κ. Πιτσιλου ως διευθυντής Ναυτιλιακού, αλλά ήταν στην εταιρεία ως Αρχιπλοίαρχος.

Όλα τα υπόλοιπα άτομα που είναι επικεφαλής στα τμήματα που δείχνει το οργανόγραμμα κατείχαν και πριν τις θέσεις τους.

Ο ΚΑΠΤΑΝ ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΟ.

Link to comment
Share on other sites

Κι ας παραδεχθεί το λάθος της,που πούλησε έναντι πινακίου φακής,καράβια σαν το ΑΦΡΟΔΙΤΗ,το ΑΘΗΝΑ,τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ, και τόσα άλλα,που αν τα είχε κρατήσει και χρησιμοποιήσει στις άγονες, θα είχε αποσβέσει τα τιμήματα σε μιά χρονιά,...θα είχε πάρει ΤΑ δάνεια έναντι των συμβάσεων,δηλαδή ζεστό χρήμα και θα είχε μπεί στο ΧΑΑ απο το 2004-2005.

Ο συλλογισμός σου θα είχε λογική αν η εταιρεία μετά από τις πωλήσεις των παλαιών πλοίων έβλεπε τα οικονομικά της αποτελέσματα να χειροτερεύουν ή τις τράπεζες να μην της δίνουν δάνεια.

Αντιθέτως μετά τις πωλήσεις των παλαιών πλοίων (13 το 2004 και 14 το 2005) τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρεία σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο (σε περιόδους δύσκολες για τον ακτοπλοϊκό κλάδο), οι τράπεζες τη δανειοδότησαν με σημαντικά χαμηλά spreads δείχνοντας εμπράκτως την εμπιστοσύνη της και ο στόλος ανανεώθηκε ριζικά.

Τέλος να σημειώσουμε πως πολυετείς συμβάσεις βάσει των οποίων μπορεί κανείς να εξασφαλίσει τραπεζική χρηματοδότηση, δεν ίσχυαν εκείνα τα χρόνια, ενώ ακόμα και σήμερα που ισχύουν αφορούν πλοία μικρής ηλικίας και όχι πλοία δεκαετιών όπως αυτά που πουλήθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πρεμιέρα για τα ταχύπλοα της Hellenic Seaways στις 09 Απρίλιου.

Το Highspeed 4 από τη Πειραιά για Σύρο Τήνο Μύκονο

Το Highspeed 5 από τη Πειραιά για Πάρο Νάξο Ιό Θήρα

Να περιμενουμε και αλλαγες στα δρομολογια των ΝΗΣΟΣ η ολα τα πλοια φετος θα ειναι στις Κυκλαδες και οι υπολοιποι θα πηγαινοερχονται με χρ..π..α,μπαρδον,ηθελα να πω συμβατικα 35 ετιας???:rolleyes:B)

Link to comment
Share on other sites

Απλα εικασια κανω, αλλα μηπως αυτα τα δρομολογια ειναι τα off-season με πολλες προσεγγισεις ωστε να γεμιζουν τα πλοια και οταν ερθει η υψηλη σεζον θα γυρισουμε στο γνωστο πια μοτιβο?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σχεδόν κάθε χρόνο τα δρομολόγια της HSW μέχρι τις αρχές Ιουνίου(Αγ.Πνεύματος συνήθως) είναι όπως αυτά που βλέπουμε ότι "ανοίξανε" μέχρι στιγμής. Το hs1 άραγε εκτός δρομολογίων? Fc3 λογικά θα μπεί κ αυτό στη Ραφήνα?

Link to comment
Share on other sites

Για το highspeed 1 έχουν καταθέσει φάκελο για άγονη όπως έχουμε πει στο ανάλογο τόπικ οπότε μέχρι να ξεκαθαρίσει τι θα γίνει μένει εκτός προγράμματος για την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Η HELLENIC SEAWAYS στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και επιθυμώντας να συμβάλλει στην προσπάθεια για συγκράτηση τιμών και μείωση των πιέσεων που δέχεται ο Έλληνας καταναλωτής/επιβάτης, έλαβε την απόφαση να προβεί σε σημαντική μείωση της τιμής των εισιτηρίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διαβαζοντας τις τελευταιες μερες διαφορα σχολια για το που βρισκονται ή θα βρεθουν τα οχηματαγωγα της εταιρειας και σε σχεση με την πτωση της κινησης που νομιζω οτι βλεπει η γραμμη Κορινθου - Porto Marghera, αναρωτιεμαι για το πως βλεπει η σημερινη ιδιοκτησια και διοικηση το μελλον αυτων των πλοιων μεσα στο στολο της Helenic Seaways. Θα τα κρατησουν κοιτωντας σε νεες γραμμες, θα τα πουλησουν(ολα ή καποια απο αυτα), θα συνεχισουν τις ναυλωσεις στο εξωτερικο? Διοτι απ΄οσο θυμαμαι -και διορθωστε με αν κανω λαθος- η επιλογη του ανοιγματος στην αγορα αυτη με την αποκτηση των επιπλεον πλοιων, ηταν επιλογη της διοικησης Στριντζη.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα γίνει αναδιαρθρωση του στόλου των ro/ro

Tα Hellenic Carrier/Trader αν και πολύ οικονομικά σε πετρέλαια είναι τα γηραιότερα και μικρότερα σε χωρητικότητα και ίσως προτιμηθεί να φύγουν προπάντων αν δεν βρεθεί ναύλος για κανένα από τα άλλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν της μπηκε καθολου καλα η σεζον. Μετα τη χθεσινη φωτια στο καλυτερο ταχυπλοο ακουσα οτι κατι σοβαρο τρεχει και με το καλυτερο συμβατικο της :(:(

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ψάχνουμε άδικα, πρόκειται για τον ΠΗΓΑΣΟ που βρίσκεται στη Μυτιλήνη, ενώ τώρα θα έπρεπε να φτάνει στο Βαθύ. Το κακό είναι ότι δεν φαίνεται στα δρομολόγια για τις επόμενες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Η ΗS εχει την κακη για μενα συνηθεια να εκδιδει εισητηρια στα εκδοτηρια του λιμανιου ακομα και οταν το πλοιο εχει λυσει καβους. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να σηκωνει πορτα και να την ξανακατεβαζει 2-3 φορες μεχρι να φυγει καθως συνεχως τρεχουν επιβατες φωναζωντας με τα εισητηρια στο χερι. Για μενα τα 5 λεπτα που θα καθυστερησει γιατι τοσο ειναι δεν ειναι τιποτα αλλα σαν περαστικο μου δημιουργει μια αισθηση επιπολαιοτητας και ανοργανωσιας. Δηλαδη αν εγω παω και κοψω εισητηριο 10 λεπτα μετα την ωρα αναχωρησης και ενω το πλοιο δεν εχει φυγει ακομα και δεν το προλαβω γιατι ανεβασε κατεβασε καποια στιγμη θα φυγει και μεινω με το εισητηριο στο χερι θα φταιω εγω η οχι;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο δε γινεται πολυ απλα γιατι το συστημα απαγορευει την εκδοση εισητηριων μετα το περασμα της προγραμματισμενης ωρας αναχωρησης. Για να παρακαμψεις αυτη την παραμετρο ειναι αρκετα χρονοβορο και γινεται οταν το πλοιο εχει μεγαλη καθυστερηση η κατι αλλο προγραμματισμενο που να υπαγορευει αλλαγη ωραριου. Παρολα αυτα αν ειχες συγκεκριμενο παραδειγμα να μας πεις ισως σε πιστευα. Επισης η Χελλενικ πρεπει να ειναι η μοναδικη εταιρια μαζι με τη Μπλου Σταρ που αμα σηκωθει ο καταπελτης δε ξαναπεφτει με τιποτα παρα μονο στο επομενο λιμανι

Link to comment
Share on other sites

Συνοδεψα γνωστο μου σημερα στο Χιος και επεσε 2 φορες η πορτα και μαλιστα στο τελος κυριολεκτικα πεταξανε κατι βαλιτσες στην πορτα και ενω το βαποτι ειχε αρχεσει να γλιστραει.

Αν και τονιζω εφυγε στην ωρα του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με αφορμή αυτο το μήνυμα στο thread του HS5

Ακόμα και εαν δεχτούμε πως τα μηχανήματα χαλάνε, η αντιμετώπιση της βλάβης του ΗS5 εκ μέρους της HSW ηταν απαράδεκτη.

Σε πρόσφατο πασχαλινό ταξίδι μου με το κουτσοHS5 δεν υπήρξε σε κανένα σημείο του ταξιδιού ενημέρωση για την μειωμένη ταχύτητα.

Μόνο η δυσκολία προσπέρασης των μικρών BlueStar στο separation μαρτυρούσε τη ζημιά.

Πόσο θα κόστιζε στην εταιρία μια σοβαρή ενημέρωση πριν τον απόπλου, μια συγνώμη ή ένα δωρεάν ...συριανό λουκούμι:D δίκην ηθικής αποζημίωσης για την ταλαιπωρία? Ο επιβάτης έχει μυαλό να καταλάβει και ενδιαφέρεται να μάθει. Εαν τον ενημερώσεις υπεύθυνα, θα δείξει κάποια κατανόηση. Αλλα όχι εμ κερ...άς (τιμη ταχυπλόου) εμ δαρμένος (surprise διάρκεια ταξιδιού, σεβασμός μηδέν).

Ελπίζουμε σε καλύτερο μέλλον. (Υπααααρχει καλύτερη HSW και την θεεεεελουμεεεεε)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...