Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όπως έγραψα και παραπάνω, είχε πουλήσει ποσοστό της εταιρίας

Όσο πιο εκτεθειμένη σε τραπεζικό δανεισμό ήταν μια εταιρία ή όσο πιο μικρή ήταν, τοσο πιο ευάλωτη ήταν στις πιέσεις να πουλήσει.

Η GA κέρδισε χρόνο με την πώληση ποσοστού.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μιας και ανάφερε ο cj2 τα aero έχει κανείς νέα για αυτά ; Αν κατασκευάζονται , trials , τι ονόματα θα πάρουν ; 
Δε θυμάμαι να τα έχουμε δει και σε κάποιο ΣΑΣ για ετήσια , η γενικότερα στις ετήσιες δηλώσεις δρομολόγησης 

Πριν 1,5 μήνα είχα ψάξει , αλλά δε βρήκα κάτι .

Link to comment
Share on other sites

Εάν θα τα δεις σε ετήσια δήλωση θα είναι για την επόμενη δρομολόγιακη περίοδο (2022-2023). Τώρα εάν θα είναι έτοιμα για το επόμενο καλοκαίρι θα μπορέσει να δηλωθεί σε ένα ΣΑΣ πριν το καλοκαίρι ή να ζητήσουν αντικατάσταση, κάποιου άλλου δρομολογημένου πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Εκτός λειτουργία από χθες το βράδυ το site της HSW (502 Bad Gateway), νoμίζω και της BSF, δημιουργώντας πρόβλημα σε online κρατήσεις και check in

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έχουν προστεθεί τα aero στο site της εταιρείας.Εκτός των ποδηλάτων που θα μπορούν να μεταφέρουν σε σχέση με τα δελφίνια, θα υπάρχει και μέσα στο εσωτερικό τους αυτόματος πωλητής προιόντων(vending machine).Αρκετά έξυπνο αφού τα πλοία δεν έχουν μπαρ οπότε κάποιος θα μπορεί να πάρει ένα νερό και ένα sandwich...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχω μια πληροφόρηση πως 6 - 8/9 η HSW ετοιμάζει σουαρέ για τα AERO στον Πειραιά. Με προσκλήσεις σε μέλη των τοπικών κοινωνιών, που περιλαμβάνει δωρεάν μετάβαση στον Πειραιά και επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πέρασα από τη ε1, και ένα εχω να πω ότι όποιος βρεθεί σε αυτό το σουαρε θα εντυπωσιαστεί..

Πολλη καλή οργάνωση,  με πολύ γνωστό catering, γιγαντοοθονες και πολλά αλλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
48 minutes ago, Strofalos said:

Για το καράβι, το παραδέχομαι κι εγώ πως δεν έχει να κάνει με το πλοίο αλλά με την εταιρεία. Εδώ και τόσα χρόνια, η Χελλένικ βρίσκεται σε μια φάση αποκλιμάκωσης και δημιουργήθηκε χώρος για την εμφάνιση και εδραίωση του Ηλιόπουλου. Έχει το 4 και το έχει σε μια γραμμή που σαρώνει,ομως οι Κυκλάδες ειναι πολλές γραμμές και τις έχει αφήσει στην Σιτζέτς. Πχ Συροτηνομυκονία εδώ και χρόνια είναι άφαντη. Μακάρι να ακουστεί πως πάει για αγορά και δεύτερου, αυτό θα σημαίνει πως επανασυστήνεται το τμήμα. 

Θα τα μάθουμε επίσημα σύντομα! Πάντως δεν είναι για πούλημα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
12 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Για την AML προορίζεται το Boraq και λογικό είναι να γίνει η επισκευή του στην Ελλάδα, γιατί έτσι θα υπάρχει πιο εύκολα έλεγχος από την εταιρεία του, αλλά το κόστος της επισκευής θα είναι πολύ μικρότερο από ότι να γινόταν στην Ισπανία.

 

Τουλάχιστον ας μας μείνει το Hellenic Highspeed.να ξαναδημιουργηθεί το brand name που είχε η εταιρία στα ταχύπλοα πριν μερικά χρόνια.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Όταν είχε δημιουργηθεί το brand name αυτό, η εταιρεία είχε ορισμένα ολοκαίνουρια ταχύπλοα, πήγαινε στους πιο δημοφιλείς προορισμούς με έξυπνα δρομολόγια, και είχε και εξαιρετικό marketing. Με τι θα κάνει brand name πια, με το Hellenic Highspeed που του χρόνου είναι 27 ετών και τελευταία χρονιά έκανε δρομολόγια εκτός Κυκλάδων πλήν Μυκόνου? Εκείνες οι δόξες έχουν περάσει και με τα σημερινά δεδομένα δεν ξανάρχονται.

Link to comment
Share on other sites

Και το 2016  είχε καλο brand name με τα Highspeed 6,7,4,Hellenic Highspeed,Flyingcat 4,3,Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν κάνει ένα βήμα ανοίγοντας,1-2 γραμμές σε συνδυασμό βέβαια με σωστή εξυπηρέτηση κλπ να ξανά δημιουργήσει ένα brand name στον το ε των ταχύπλοων.

Το Hellenic Highspeed είναι πχ μια αρχή,έχει πολύ καλο εσωτερικό και σπάνια μας έχει απασχολήσει με βλάβες.

Link to comment
Share on other sites

Πρίν 20 χρόνια, ο μέσος επιβάτης κατέβαινε στο λιμάνι και έψαχνε να βρεί εισιτήριο να φύγει "με τα Vodafone". Αυτό δε γινόταν ούτε το 2016, ούτε και τώρα γίνεται. Ο μέσος επιβάτης τώρα ψάχνει να βρεί "τα Seajets". Αυτό είναι το τωρινό σημείο αναφοράς. Και για να φτάσουν εκεί, που δεν ξέρω καν αν έχουν τέτοιο στόχο, χρειάζονται πολλά παραπάνω πράγματα από αυτά που διαθέτουν αυτήν τη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

έτσι απλό πράγμα είναι το να ναυπηγήσει μια εταιρεία νέα ταχύπλοα ; ειδικά όταν είναι πια μέρος ενός οργανισμού που τα ταχύπλοα δεν είναι στο DNA του; :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Προβλέπω ότι ο Διαγόρας θα βαφτεί στα χρώματα της Hellenic Seaways ή θα βάλει κανένα banner operated by Hellenic Seaways 

Γιατί δεν το εξαλείφουν τελείως το σινιάλο; Άντε να μείνει στα ταχύπλοα.

Link to comment
Share on other sites

Από όσο έχω καταλάβει όταν λέμε ότι η Attica θέλει την Hellenic στο Αιγαίο, την θέλει κυρίως πέρα από τα ταχύπλοα στο Βόρειο Αιγαίο και στις Σποράδες και αφού ο Διαγόρας κάνει Χίο-Μυτιλήνη, πιστεύω θα έπρεπε από πολύ πιο πριν να είναι στην Hellenic +ότι ήταν το μόνο πλοίο που δεν ταίριαζε καθόλου στον στόλο της Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...