Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

θυμάμαι πάντως τον @Petros P να λέει πριν κάποια χρόνια ότι δεν μπορούσαν να συνεχίσουν να ταξιδεύουν γιατί δεν είχαν πληρούσαν τις προϋποθέσεις κάποιων κανονισμών. (και προφανώς απαιτούνταν πολλαπλάσια χρήματα για να συμμορφωθούν ;  )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, proud_ionian said:

Αλλη διοικηση πουλησε τα Master & Sailor και αλλη ηταν στο παρτυ του σαμος

ΥΓ: για τα Mater & Sailor παντως ελεγαν οτι πουληθηκαν για scrap, γιατι ηταν ψηλα η τιμη scrap και τα πλοια ειχαν μεγαλο lightweight. 

(για την κινηση που ειχαν θα απαντησω εδω)

Ήταν η εποχή που το ταμείο της εταιρειας τραβαγε μεγάλα ζόρια με καθυστερήσεις ακομη και σε μισθοδοσίες πληρωμάτων και υπαλλήλων ξηράς . 
Λογω του οτι τα πλοία αυτα ήταν ice class είχαν για το μέγεθος τους ιδιαίτερα υψηλό lightship, σχεδόν όσο ένα Panamax , οποτε προκρίθηκε η λύση της διάλυσης τους προκειμένου να φέρουν άμεσα ρευστό στα ταμεία της εταιρειας και να καλυφθούν επείγουσες υποχρεώσεις που ολοένα και περισσοτερο έσφιγγαν σαν θηλιά στο λαιμο της .

Τα RO/RO της Hellenic, δούλευαν πολυ με οικοδομικά υλικά απο την Ιταλία και κυρίως με είδη υγιεινής και πλακάκια . Απο το 2010 που έπεσε η κρίση η οποία σιγα σιγα επηρέασε παρά πολυ και την οικοδομή , η κίνηση των πλοιων άρχισε κι έκανε ελεύθερη πτώση , οποτε με δεδομένο την οικονομική δυσχέρεια της εταιρειας δεν θα μπορούσε να στηρίξει τα πλοία της στην γραμμη αυτή .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο στόλος των ταχυπλόων της Hellenic Seaways βγήκε από την χειμερία νάρκη και ξεχύθηκε στον Σαρωνικό. Ηλιόλουστη μέρα, αισιόδοξη κίνηση από την εταιρεία που αν μη τι άλλο, στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να αφήνει εκτός προγραμματισμού της το Highspeed 4, παρά την φημολογία που ακούμε κατά καιρούς.

Τα πλοία συνεχίζουν τους σχηματισμούς στα ανατολικά της Αίγινας για την δημιουργία του διαφημιστικού όπως έχει αναφερθεί στο θέμα του Highspeed 4.

Εδώ το βίντεο με την αναχώρηση των πλοίων από τον Πειραιά

 

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο το γεγονός πως το 4 θα πάει πάλι Παροναξία-Κουφονήσια, το Hellenic High-speed που θα βρεθεί άραγε..? 

Γιατί για να το βγάζουν για photo-shooting λογικά για κάπου το προορίζουν και όχι για τη Δραπετσώνα... 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφα ! Άρα και την ερχόμενη seazon τα χρώματα θα είναι τα ίδια ;

Το δελφίνι δεν είδαμε ...

Με ποιους πλοιάρχους έγινε το διαφημιστικό ; ξέρουμε ;

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Με δεδομένο το γεγονός πως το 4 θα πάει πάλι Παροναξία-Κουφονήσια, το Hellenic High-speed που θα βρεθεί άραγε..? 

Γιατί για να το βγάζουν για photo-shooting λογικά για κάπου το προορίζουν και όχι για τη Δραπετσώνα... 

Ας βάλουν και την Αμοργό μέσα!

Έχει πολύ κόσμο το καλοκαίρι, ο οποίος θέλει να μετακινηθεί γρήγορα προς τον πειραια!

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, polmyt said:

Τα καγκελα της ΘΕΟΦΙΛΑΡΑΣ χαλασαν λιγο την φωτο αλλα χαλαλι για το αλλοτε καμαρι του Αιγαιου, το οποιο βλεπουμε να μπαινει στο λιμανι του Πειραια το καλοκαιρι του 2003.Με το πλοιο εχω κανει δυο ταξιδια το μακρινο 1995 για Ροδο σε εκτακτο δρομολογιο με 5ημερες,πραγματικα αλλησμονητα ,ειδικα το πρωτο.

 

12 hours ago, Petros P said:

Πιο πριν από το 2003 πρέπει να είναι γιατί το 2003 το σήμα ήταν δελφίνι και όχι hf

Θυμαται καποιος ποτε αλλαξαν τα σινιαλα απο HF σε δελφινια;

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, marioskef said:

21 εκατομμύρια για αυτά τα πλοία δεν είναι μεγάλο ποσό?

 

13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Πάντως επί HSW όταν κοίταγαν να ναυπηγήσουν τρία ταχύπλοα στην Ιταλία για να αντικαταστήσουν τα τρία δελφίνια, η τιμή ήταν περίπου 1 εκ ευρώ λιγότερο ανά πλοίο.

η τοτε διοικηση της HSW προτιμησε με τα 18εκ να αναστησει το φαντασμα της πατρινελας.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν κάποια στοιχεία γι'αυτό;  Πχ πόσο θα είχε ωφεληθεί η εταιρία αν αντί για τη φαραωνική μετασκευή του queen, είχε επιλέξει να μειώσει ισόποσα το χρέος της ή είχε αντικαταστήσει από τότε τα ταχύπλοα του Σαρωνικού;

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το Σάμος έφερε χρήμα στην εταιρεία(έμμεσα και άμεσα) όμως δε γνωρίζουμε αν η όλη επένδυση σε αυτό έχει κάνει μέχρι σήμερα απόσβεση.Από την άλλη έριξαν χρήματα σε ένα μεγάλο πλοίο,σχετικά μεγάλης ηλικίας,δυσκίνητο και δύσκολο στη μανούβρα που τα λιμάνια στο Αιγαίο είναι μετρημένα που μπορεί να προσεγγίσει.Αυτό που θα έπρεπε να αναφέρουμε πως ένα πλοίο γύρω στα 160 μέτρα νεότερο μερικά χρόνια με ίδια ταχύτητα και μεγάλο γκαράζ ίσως να ήταν μία πιο ορθολογική επιλογή.Η Ευρώπη είναι γεμάτη από τέτοια πλοία.Και δε νομίζω πως θα κόστιζε η αγορά τους περισσότερο από την αγορά και μετασκευή του Σάμος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ευτυχώς βέβαια αλλάξανε πλατφόρμα για το online booking! Το παλιό για μένα ήταν παράδειγμα προς αποφυγή για όλες τις εταιρείες, ειδικά από κινητό δύσχρηστο και καθόλου φιλικό προς το χρήστη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

 

Μου είπαν προσφατα πως το λημνος του  νομικού,για μια περίοδο όσο ανήκε στην εταιρία είχε πάει στο Ταγερη - Γιβραλτάρ. Ισχυει?

Επίσης στο σάιτ της εταιριας(καποτεε) υπήρχε ένας χαρτης με μεσογειακούς προορισμούς 20210615_201205.thumb.jpg.e0e0f56b4beb25b8f0ba85c0d9705b47.jpg

Μπορεί καποιος να κάνει μια σούμα ποιο πλοιο ήταν που? (Στίς γραμμές εξωτερικού περισσότερο)

Edited by proud_ionian
Hellas Ferries => HSW
Link to comment
Share on other sites

Είχε πάει την πρώτη χρονιά της Hellas Ferries με σινιαλα sporades ferries, το 2000 με πλοιάρχους τον Βασίλη Γεροντακη, τον Κώστα Χανιωτάκη και τον Κώστα Παπαδημητριου. 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς εμφανίζονται οι προορισμοί και των Μινωικών γραμμών που τότε ήταν η μητρική της Hellas Ferries.Από τότε η εταιρεία κουβάλαγε αυτό το 33% που καθόρισε τις εξελίξεις στην ελληνική ακτοπλοία από τότε μέχρι πρόσφατα.

Κάποιο Κορεάτικο Δυτική Μεσογειο ήταν κοινοπρακτικό με τον Grimaldi(όχι τον Μανώλη) νομίζω ο Ωκεανός.Θεσσαλονίκη Σποράδες Κυκλάδες Κρήτη το Ελ Γκρέκο ενώ οι υπόλοιπες γραμμές και τα πλοία είναι γνωστά.

Link to comment
Share on other sites

@Shippihs

για να θυμουνται οι παλιοτεροι και να μαθαινουν οι νεοτεροι.

η εταιρια ιδρυθηκε το 1999, μετα απο συγχωνευση της Minoan Lines Highspeed, θυγατρικης των Μινωικων που ειχε το παλιο αριαδνη και το highspeed 1 και της Ceres Flying Dolphins του Λιβανου, που ειχε τα ιπταμενα δελφινια και τα flying cat 1 & 2. Mε πολιτικες και οχι μονο παρεμβασεις το φθινοπωρο του 1999 "εξαγορασε" το συνολο σχεδον των συμβατικων πλοιων του Αιγαιου. Agapitos Express Ferries, Agoudimos Lines, Agapitos Lines, Lindos Lines, Nomikos Lines, ποσοστο της Agoudimos Lines, τον Λεφακη στο Σαρωνικο και αλλους.

Παρολο που οι Μινωικες ειχαν το 33% και πολλα προσωπα στις διοικησεις τους ηταν ιδια, η MFD δνε λειτουργουσε σαν θυγατρικη με τη στενη σημασια του ορου

Δειτε ενα μικρο ιστορικο εδω.

Η μητρικη εταιρια ονομαστηκε Minoan Flying Dolphins. Τα συμβατικα εφεραν το brand Hellas Ferries, τα συμβατικα του Σαρωνικου Saronicos Ferries και των Σποραδων Sporades Ferries. Το 2001, λιγους μηνες μετα το ναυαγιο του Εξπρες Σαμινα, μετα απο απαιτηση των Μινωικων, η εταιρια μετονομαστηκε σε Hellas Flying Dolphins και το 2004 επι διοικησεως Στριντζη Λασκαριδη, μετονομαστηκε σε Hellenic Seaways υιοθετηθηκαν τα σινιαλα που εχει μεχρη σημερα και καταργηθηκαν τα επι μερους brands.

Ο ποιος ψαξει τις παλιοτερες σελιδες αυτο του θεματος ή αν κανει μια αναζητηση σε αυτο με λεξεις κλειδια "minoan", mfd, σφηνιας, κληρονομος, σουμακης, 1999 κα, θα βρει αρκετα ενδιαφεροντα ποστ για το ξεκινημα της εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...