Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

5 ΗS, 6FC, 8FD. συνολο 19 τα ταχυπλοα.

για τα συμβατικα αν ανοιξεις το λινκ, διορθωνει σε 9 (με το σαντορινη). αν βαλεις και τα 4 ρορο 13. και 2 τα υπο κατασκευη...

τα ταχυπλοα ειναι 19, τα συμβατικα 9, τα roro 4, και υπο κατασκευη 2. τωρα αν ταξιδευουν ελλαδα, αν ειναι ναυλωμενα ή αν ειναι δεμενα 5 μηνες ειναι αλλο θεμα. τουλαχιστον τους ανηκουν και το καμαρωνουν.

αυτα που δηλωνει εχει angele. μαλλιστα τα υπο κατασκευη δεν τα δηλωνει. η ενσταση του foxman ηταν οτι η εταιρεια δηλωνει οτι ολα ταξιδευουν στην ελλαδα, ενω 3 δεν (σαντορινη, ocean trailer, celtic sun) και τα ιπταμενα δελφινια. ας μην συνεχισουμε εδω την κουβεντα για το αν τα μη συμβατικα ειναι πλοια. υπαρχουν και τα τεχνικα ζητηματα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εαν πατε εδω http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=811 θα βρειτε το ενημερωτικο φυλλαδιο της εταιριας για το καλοκαιρι.Αυτο που εκανε εντυπωση ειναι πως βαζουν το Ν.ΧΙΟΣ απο 21/6-30/6 στα Χανια κ μετα απο 1/7 το αντικαθιστα το ΑΡΙΑΔΝΗ,το Ν.ΧΙΟΣ στην ΧΙΟ κ το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ Συρο-Μυκονο-Ικαρια-Σαμο...B)

Δεν καταλαβαινω ποιος ειναι ο λογος να βαλουν το Ν.ΧΙΟΣ 9 μερες Χανια,αφου το πλοιο που θα μεινει κ θα πρεπει να γνωρισουν οι Χανιωτες ειναι το ΑΡΙΑΔΝΗ..

Τοσους επιβατες θα χασουν πια...?

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει δεν λεω ολοι οι Χιωτες θα δυσαρεστηθουμε,αφου το περιμενουμε πως κ πως.Βεβαια δεν ειναι κ τοσο τραγικο αφου απο 1/7 θα ειναι σε μας,απλα ειναι τοσο δυσκολο να επισπευσουν τις εργασιες στο ΑΡΙΑΔΝΗ ωστε να τελειωσει 1 βδομαδα πριν...Ασε που θα γλυτωναν κ ολο αυτο το μπερδεμα στο φυλλαδιο τους,στους επιβατες κ ειδικα στους Χανιωτες...B)

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή των Χανίων θα εξυπηρετείται μέχρι τις 20/6 από το Highspeed. Συνεπώς για το διάστημα μετά τις 20/6 αν το Αριάδνη καθυστερήσει, δεν θα υπάρχει κάλυψη της γραμμής. Αντίθετα η γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης και της Σάμου-Ικαρίας θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από το Νήσος Μύκονος και τον Πήγασο.

Δεν νομίζω πως οι κάτοικοι του Β.Α. Αιγαίου θα δυσαρεστηθούν επειδή θα “αναγκαστούν” να ταξιδέψουν μερικές ημέρες ακόμα με το Νήσος Μύκονος. Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που μια εταιρία δρομολογεί μέσα σε διάστημα μικρότερο των δύο ετών ένα νεότευκτο πλοίο προς αντικατάσταση ενός άλλου νεότευκτου και πιστεύω πως αυτό θα εκτιμηθεί από το επιβατικό κοινό της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως οι κάτοικοι του Β.Α. Αιγαίου θα δυσαρεστηθούν επειδή θα “αναγκαστούν” να ταξιδέψουν μερικές ημέρες ακόμα με το Νήσος Μύκονος.
Και γι' αυτές τις "μερικές ημέρες" αναγκάσθηκε η εταιρεία να κάνει το Νήσος Χίος κατηγορίας πλόων Α και όχι Β όπως το Μύκονος (περισσότερα επ' αυτού εδώ)? Θα μπορούσε να αφήσει "μερικές ημέρες" ακόμα το Highspeed.

Κατά τα άλλα, ας έχουμε υπομονή...μπορεί να είναι έτοιμο το Αριάδνη πριν από το Χίος και να λυθεί το πρόβλημα.B)

Link to comment
Share on other sites

Αν το έκανε με κατηγορία πλόων Β και με δεδομένο το ότι και το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι Β τότε στις ετήσιες θα έπρεπε η γραμμή των Χανίων να μείνει χωρίς βαπόρι για όσο διαρκέσει η ετήσια του ΑΡΙΑΔΝΗ γεγονός που δεν θα συμφέρει καθόλου την εταιρία αλλά ούτε και θα το θέλει αν λάβουμε υπόψη μας την φετινή αντικατασταση του ΜΥΚΟΝΟΣ με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Ενώ τώρα κάλιστα μπορεί να γίνει τράμπα με ΠΗΓΑΣΟ Ικαροσαμία,ΧΙΟΣ Χανιά και ΜΥΚΟΝΟΣ Χίο Μυτιλήνη.

Ένα άλλο ενδεχόμενο που μπορεί να υπάρχει στο μυαλό της εταιρίας είναι μια μελλοντική προέκταση προς Θεσσαλονίκη οπού κι εκεί πιθανότατα να χρειάζεται πιστοποιητικό Α.

Επίσης το ενδεχόμενο να πιστοποιηθεί στην κατηγορία πλόων Α και το ΜΥΚΟΝΟΣ στην επόμενη επισκευή δεν το αποκλείω καθόλου.

1/7 που υπολογίζει η εταιρία να βγεί το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν ξέρω κάτα πόσο είναι εφικτό.Οι εργασίες προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς αλλά το βαπόρι θέλει δουλειά ακόμη και έχουν απομείνει μόνο δυο μήνες.Όσο πιο γρήγορα βγεί πάντως τόσο πιο καλά θα είναι για όλους.

Link to comment
Share on other sites

Κερδίστε κάθε μέρα 2 εισιτήρια δωρεάν με τη Hellenic Seaways

Το καλοκαίρι έφτασε και η Hellenic Seaways σας ταξιδεύει δωρεάν!

Λάβετε μέρος στη μεγάλη κλήρωση που χαρίζει καθημερινά δύο εισιτήρια μετ’ επιστροφής για οποιονδήποτε από τους 32 προορισμούς των πλοίων της εταιρίας.

Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να γίνετε μέλη του προγράμματος πιστών πελατών Bonus Miles για να απολαμβάνετε μοναδικά προνόμια και επιπλέον εκπτώσεις.

Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι!

Πάρτε Μέρος Τώρα!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως, τελικά το ζητούμενο δεν είναι να διώξουν το Μύκονος…αλλά να το φέρουν σίγουρα στην Ικαροσαμία?

Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ισχυρό παρασκήνιο σε τρείς γραμμές με τρία πλοία. Σε Χίο-Μυτιλήνη, Χανιά, Ικαροσαμία….με τα Νήσος Μύκονος, Νήσος Χίος, Αριάδνη. Εάν αναγκασθεί η HSW να βάλει το Μύκονος στην Ικαροσαμία, περιορίζονται οι επιλογές της στις άλλες γραμμές. Πχ δεν θα μπορεί να βάλλει το Νήσος Χίος στα Χανιά, γιατί αναγκαστικά θα πρέπει να πάει Χίο-Μυτιλήνη

Αν κατι ειχαμε δεδομενο με οσα ελεγε η εταιρια απ την αρχη της ναυπηγησης του Ν.ΧΙΟΣ ηταν η τοποθετηση του στην γραμμη ΧΙΟΥ-ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ,αυτο τ ακουμε τουλαχιστον ενα χρονο. Μετα βγηκε στη φορα πως το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ θα παει ΧΑΝΙΑ κ οταν ξαφνικα η HSW πηρε το ΑΡΙΑΔΝΗ δημιουργηθηκαν καινουργια δεδομενα με παντα ομως την σταθερα του Ν.ΧΙΟΣ στην γνωστη γραμμη. Εγω λοιπον πιστευω πως καποιοι προσπαθουν να αποτρεψουν την εταιρια να παει ΧΑΝΙΑ με το ΑΡΙΑΔΝΗ(η να βαλει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ εκει που δεν το φοβουνται τοσο πολυ)κ να αφησει την ΙΚΑΡΟΣΑΜΙΑ ως εχει.

Link to comment
Share on other sites

Το οφθαλμοφανες για μενα ειναι το εξης. Η Ελλενικ εχει 2 νεοτευκτα ταχυπλοα/συμβατικα και ενα νεο βαποραρο και της γινεται ενας απιστευτος πολεμος οπου και αν προτιθεται να τα δρομολογησει. Τοσος φοβος πια? Η ανωτεροτητα των 3 αυτων πλοιων ειναι δεδομενη και οποιος υποστηριζει το αντιθετο ή εχει συναισθηματικους λογους ή εχει συμφέρον ή ειναι απλα κολλυμενο μυαλο ή απλα εθελοτυφλει. Οι ανταγωνιστες της μπορει να προσπαθησουν να την αναχετισουν με εκπτωσεις,προσφορες ακομα και τζαμπα εισητηρια ,αφου σε συνδιασμο με το χαμηλοτερο λειτουργικο κοστος των δικων τους πλοιων εχουν ενα περιθωριο για να το πραξουν.Ομως η τακτικη αυτη ειναι δεδομενο πως γονατιζει και τους ιδιους. Και για να το παμε και παραπερα ας λαβουμε απλα υποψιν και παραγοντες αλλους οπως ποιοτητα κτλ. Το 'οτι πληρωνεις παιρνεις' σαφως ισχυει και εδω. Απο την αλλη αν η Ελλενικ θεωρητικα ειναι ο ισχυρος παικτης βαση ποιοτητας/πλοιων οφειλει και να το αποδηξει και να δωσει τις αναλογες απαντησεις.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγω λοιπον πιστευω πως καποιοι προσπαθουν να αποτρεψουν την εταιρια να παει ΧΑΝΙΑ με το ΑΡΙΑΔΝΗ(η να βαλει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ εκει που δεν το φοβουνται τοσο πολυ)κ να αφησει την ΙΚΑΡΟΣΑΜΙΑ ως εχει.

Τα παιχνιδια που παιζονται ειναι πολλα.Ακομη και η ναυλωση του CORSICA στην Ικαροσαμια μπορει να δειχνει στο βαθος του τουνελ μια συμμαχια ANEK-NEL οπως εχει πει και καποιος αλλος S/F.Μπορει να παιζεται το σεναριο της αποχωρησης της HSW ακομη και απο την γραμμη της Χιου-Μυτιληνης αν συνεχιστει η κοντρα Β-Σ.Και απο εκει και περα τι μενει?Το Χιος στα Χανια το Μυκονος στην Ικαροσαμια και το στολιδι ......ισως ναυλωση,ισως πωληση,ισως....Βεβαια ολα αυτα ειναι ακομη στη σφαιρα της φαντασιας αλλα δεν απεχει και πολυ απο την πραγματικοτητα.:D

Link to comment
Share on other sites

Απαντω εδω για σχολια που αναφερθηκαν στην γραμμη ΙΚΑΡΙΑΣ-ΣΑΜΟΥ,αφου νομιζω πως ασχολουμαστε με τις κινησεις της HSW κ λιγοτερο με την συγκεκριμενη γραμμη.

Θεωρω αφυσικο-παραλογο-αναποδο κλπ κλπ,η εταιρια να αφησει την γραμμη ΧΙΟΥ-ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ.Τωρα μαλιστα που φερνει ενα πλοιο(Ν.ΧΙΟΣ) που ταιργιαζει γαντι κ στα 2 νησια,ετοιμο να παρει ολη την κινηση πανω του(μηπως τελικα γιαυτο γινεται ολος πολεμος,να το στειλουν ΧΑΝΙΑ ωστε η ΝΕΛ να αποφυγει τα χειροτερα για εκεινη....?:D )...

Κ το λεω αυτο επειδη οι ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΙ θα εχουν με το συγκεκριμενο πλοιο τη δυνατοτητα να κανουν 9 ωρες σε κρεβατι κ οχι σε αεροπ.καθισμα.Για εμας τους ΧΙΩΤΕΣ ηδη μας εχει βολεψει απιστευτα(κ το προτιμαμε)το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,κ απο διαρκεια ταξιδιου κ επιτελους απο φυσιολογικα ωραρια αφηξης στο νησι.Δεν μπορω να σας περιγραψω ομως,πως κ ποσο περιμενουμε ολοι το Ν.ΧΙΟΣ,το εχουμε αγαπησει χωρις καν να το εχουμε δει ακομα...

Πραγματικα ειναι αδυνατο η εταιρια να μην ξερει η να μην εχει σκεφτει πως μ αυτο το πλοιο θα κανει μπαμ στην γραμμη.Γιατι λοιπον να την αφησουν...?(ασε που θα τους κυνηγαμε:rolleyes::D ..).

Τωρα απο παρασκηνια ειμαι τελειως ασχετος κ ουτε ειμαι μες στο μυαλο κ την τσεπη των εφοπλιστων.Ενας shipfriend ειμαι με λογικη κ συναισθημα..:D

Link to comment
Share on other sites

Πιό πουλάκι στο big port κελαιδάει απ' το πρωί, για ναύλωση ή ακόμα και αγορά συμβατικού/10ετίας απο την HSW και δρομολόγησή του στην ΙκαροΣαμία,στη θέση του ΠΗΓΑΣΟΥ,που έχει δηλωθεί για δυτικές Κυκλάδες μετά τις 21 Ιουνίου;Και να μη προβληματίζεται ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.Μάλλον στο παρθενικό του για ...Χανιά θα το συνοδέψεις και όχι για τη Χίο.

Αλλά,πώς θα σου φαινόταν αντί με το ΜΥΚΟΝΟΣ, να πήγαινες φέτος διακοπές στο ..μυροβόλο νησί σου με ταχύπλοο;;)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ΜΥΚΗΝΑΙ,γιατι θελεις να με πληγωσεις...;)Δηλαδη τι μου λες,να ξεχασω το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στο νησι μου,η μαλλον οτι θα το βλεπω μονο με τα κυαλια οταν φτανει ΙΚΑΡΙΑ κ ΣΑΜΟ:confused:.Πραγματικα,ετσι θα στηνομαι να το βλεπω..Ελεος:D:(.

Link to comment
Share on other sites

στη θέση του ΠΗΓΑΣΟΥ,που έχει δηλωθεί για δυτικές Κυκλάδες μετά τις 21 Ιουνίου;

Παιδιά διαβάζω και ξαναδιαβάζω όλα τα σχετικά threads με την HSW και τα πλοία της και πραγματικά μόλις πήρα το πρώτο αναβράζον Panadol extra για να μου περάσει ο πονοκέφαλος. Που διάολο είναι τελικά δηλωμένος ο ΠΗΓΑΣΟΣ; Μπορεί ένα πλοίο να είναι δηλωμένο για Δυτικές και να διαφημίζεται από την εταιρία του για Παροναξία;:D

να ξεχασω το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στο νησι μου,η μαλλον οτι θα το βλεπω μονο με τα κυαλια οταν φτανει ΙΚΑΡΙΑ κ ΣΑΜΟ:D.Πραγματικα,ετσι θα στηνομαι να το βλεπω..Ελεος;).

Φίλε NHSOS XIOS καταλαβαίνω απόλυτα την προσμονή σου για την έλευση του ΧΙΟΣ αλλά τόση πια διαφορά θα σου κάνει από το ΜΥΚΟΝΟΣ;:confused: Σχεδόν ίδια είναι και επιπλέον το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι δύο χρονών. Δεν είναι κανα υπερήλικο ή κανα πλοίο 16 κόμβων για να φανεί η τεράστια διαφορά. Επίσης δεν είδα πουθενά να γράφει ο MYKHNAI για δρομολόγησή του στην Ικαροσαμία. Κάτι για Χανιά διάβασα και μάλλον ούτε με τα κυάλια θα το βλέπεις αν πάει εκεί.

Βρίσκω πολύ υπεύθυνη την κίνηση της HSW να ψάξει για καράβι προκειμένου να καλύψει το κενό που αφήνει όπως φαίνεται το ΑΡΙΑΔΝΗ και να γίνει κουλουβάχατα ο προγραμματισμός της αλλά αν τυχόν μιλάμε για αγορά, τότε απλά επιβεβαιώνονται (κατά τη γνώμη μου πάντα) τα σενάρια για φευγιό του ΑΡΙΑΔΝΗ στα ξένα.

Αλλά,πώς θα σου φαινόταν αντί με το ΜΥΚΟΝΟΣ, να πήγαινες φέτος διακοπές στο ..μυροβόλο νησί σου με ταχύπλοο;

Τι είναι αυτό πάλι; Καινούριο φρούτο; Γιατί όλοι θυμούνται τα ταχύπλοα τέλη Μάη και παίρνει φωτιά το φόρουμ;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ναι George εχεις δικιο,απλα μ αυτα που διαβασα εχασα τα λογικα μου κ τα μπερδεψα τελειως...Δεν εχω κανενα προβλημα με το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,προς θεου,απλα το Ν.ΧΙΟΣ το θεωρω/με πιο 'δικο μας'...Αλλα πραγματικα ειναι χαζο απο οτι φαινεται να σκεφτομαι τοσο συναισθηματικα,αφου αυτοι που εχουν τις εταιριες απλα κοιτουν το συμφερον τους(κ κανουν 100% καλα)κ μπορουν να φερουν τα πανω κατω ανα πασα στιγμη..

Link to comment
Share on other sites

Πιό πουλάκι στο big port κελαιδάει απ' το πρωί, για ναύλωση ή ακόμα και αγορά συμβατικού/10ετίας απο την HSW και δρομολόγησή του στην ΙκαροΣαμία,στη θέση του ΠΗΓΑΣΟΥ,που έχει δηλωθεί για δυτικές Κυκλάδες μετά τις 21 Ιουνίου;

Τα πουλάκια μπορούν να λένε διάφορα και ο καθένας να ακούει αυτό που θέλει, αλλά αυτό με τον Πήγασο που το είδες γραμμένο?? ;):D

Link to comment
Share on other sites

Η 1/7 είναι μετά τις 21/6,συνήθης θερινή αλλαγή, όσο για το δυτικές συγχωρήστε με,εννοούσα κεντρικές.Δεν φταίω εγώ που αλλάζουνε τα δρομολόγια σαν τα πουκάμισα.

Μετά την 1η Ιουνίου όμως,εάν δεν ανοίξουν τα δρομολόγια για τον Ιούλιο θα υπάρξει πρόβλημα ίσως και ευθύνες.

Οσο για το πουλάκι απ΄τον Πειραιά δουλεύει στην ίδια την εταιρεία και σε καλό πόστο,ένα όροφο πριν το ρετιρέ.Αρα και ακούει και βλέπει και ξέρει πολύ περισσότερα.

Υπομονή, θα δείξει σε 10 και σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

καλα τι κολλημα ειναι αυτο με τα παιδακια; παιδακια φιλουν τα χερια του καπτα-μακη στους λειψους, παιδιακια μαζευουν σκουπιδια για τις... περιβαλλοντικες ευαισθησιες του ΣΚΑΙ (οικογενεια αλαφουζου) και της HSW.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι η εταιρεία περνάει την πιο αποφασιστική περίοδο για το μέλλον της. Με την διαφαινόμενη δημιουργία των 2 ισχυρών πόλων στην ακτοπλοϊα…με την -έστω και «άτυπη»- είσοδο ισχυρών ξένων στην ακτοπλοϊα …με την πώληση των παλαιών πλοίων και τις καθυστερήσεις στην δρομολόγηση των νέων…τα περιθώρια επιχειρηματικών κινήσεων στενεύουν. Και αυτοί που μπορούν να ελέγξουν την πορεία της, αφενός δεν την θέλουν να αναπτύσσεται ανταγωνιστικά ούτε θα την αφήσουν να πάει στους «απέναντι». Για το ΧΑΑ…ούτε λόγος σε αυτή την συγκυρία.

Οπότε…Συμπληγάδες! Ανάμεσα στη Σκύλλα και στη Χάρυβδη! Για να δούμε θα τα καταφέρει πάλι…ο πολυμήχανος Οδυσσέας?

Πάντως, του το εύχομαι από καρδίας!

Link to comment
Share on other sites

Κατόπιν της επικείμενης δρομολόγησης του κίτρινου ταχύπλοου στην Ικαροσαμια, γίνεται πλέον επιτακτική για την HSW η όσο το δυνατόν γρηγορότερη δρομολόγηση του Ν.Μύκονος στην γραμμή.

Γιατί το ταχύπλοο αυτό χτυπάει κατευθείαν το πλεονέκτημα της ταχύτητας του Μύκονος.

Και καλό θα ήταν να προλάβει..

Έτσι νομίζω ότι πλέον πρέπει να δώσει προτεραιότητα η εταιρία σε αυτή τη γραμμή και την ολοκλήρωση του Χίος ώστε να ελευθερωθεί το Μύκονος και λιγότερο στα Χανιά και το Αριάδνη όπου εκεί ο παράγοντας ταχύτητα είναι ήδη κερδισμένος..

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα μου φαινονται λιγο υπερβολικα.Η εταιρεια προτιθεται να δρομολογησει ενα πολυ καλο νεοτευκτο συμβατικο με ολα τα γνωστα υπερ του συμβατικου.Δεν ειναι μονο η ταχυτητα.Αυτα τα νησια ισως για πρωτη φορα θα υποδεχθουν ενα τετοιο πλοιο,τετοιας ηλικιας και δυνατοτητων,οποτε δε βρισκω το λογο η εταιρεια να θορυβηθει απο το Corsica.Δεν προκειται παρα για ενα ταχυπλοο οπως τοσα αλλα που κυκλοφορουν και στο κατω κατω δεν ξερουμε καν περι τινος προκειται.Να ερχοταν το Liamone που ειναι και πρωτοξαδερφο του Κεντερη του original ή το Aries με ταδερφια του το καταλαβαινω ,αλλα το συγκεκριμενο δεν ειναι και κανενα υπερταχυπλοο.Με αυτη τη λογικη η Hellenic θα πρεπει να κινηθει βαση του προγραμματισμου της και οχι με σπασμοδικο τροπο εξαιτιας διαφορων ανταγωνιστων.Τελος δε βρισκω το λογο γιατι οι κατοικοι των Δωδεκανησων να αγκαλιαζουν οποιο Blue Star πιανει στα λιμανια τους και γιατι να μην κανουν το ιδιο και οι κατοικοι της Ικαροσαμιας.

Link to comment
Share on other sites

Εχω την αίσθηση ότι περάν των ταχύπλοων (πραγματικών και όχι κατ' όνομα) της HSW και της αξιοπιστίας που τα συνοδεύει, όλα όσα έχουμε δει στα Ελληνικά νερά, ουσιαστιικά αυτό που κάνουν είναι να πέρνουν την περίσεια των επιβατών των συμβατικών. Πόσο μάλιστα δε, όταν πρόκειται για ένα νέο ταχύπλοο συμβατικό, μεγάλο σε χωρητικότητα και αξιόπιστο. Αυτή θα είναι η επανάνσταση για τη γραμμή αυτή και απ' ότι φαίνεται θα είναι μία οικονομικά συμφέρουσα γραμμή για την εταιρεία, απ' τη στιγμή μάλιστα που θα συνδυαστεί η γραμμή με προσεγγίσεις σε Σύρο - Μύκονο. Ας σκεφτούμε επίσης ότι το νέο πλοίο είναι ένα δεκαετίας monohull με αμφίβολη επίτευξη ταχύτητας και για μία γραμμή στην οποία καλείσαι να περάσεις το Ικάριο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...