Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συνεργασία του Eugenios Gerards Soccer Camp με την HELLENIC SEAWAYS.

Quote

H Hellenic Seaways προσφέρει έκπτωση στα εισιτήρια από τα νησιά των Κυκλάδων προς το Ηράκλειο και με επιστροφή!

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ακόμη μία μεγάλη συνεργασία του Eugenios Gerards Soccer Camp με την HELLENIC SEAWAYS. Αυτή η συνεργασία δίνει την δυνατότητα σε παιδιά και στους γονείς τους αλλά και σε προπονητές που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο camp αλλά και στο σεμινάριο, να ταξιδέψουν με έκπτωση 50% για τα παιδιά έως 10 ετών και 30% για τους ενήλικες στα εισιτήρια για τα δρομολόγια από Μύκονο – Πάρο – Ιος – Σαντορίνη - Ηράκλειο και επιστροφή με το πλοίο της HELLENIC SEAWAYS HighSpeed 7.

Ευχαριστούμε θερμά την HELLENIC SEAWAYS η οποία στηρίζει την προσπάθεια μας, δίνοντας χαρά σε παιδιά των νησιών των Κυκλάδων που ίσως να μην είχαν την δυνατότητα να ταξιδέψουν και να βρεθούν κοντά μας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εγγραφές αλλά και τα εισιτήρια, καλέστε στο 6941571901

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ευχαριστήρια επιστολή του Α.Ο. Πολυκράτη προς Hellenic Seaways

Quote

Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της αγωνιστικής περιόδου 2016-17 ο σύλλογος μας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει την ακτοπλοϊκή εταιρία Hellenic Seaways, ιδιαίτερα το τμήμα marketing και τον κο Νιώτη Μανώλη, για την έκπτωση που παρείχαν στα εισιτήρια αθλητριών μας στα ταξίδια που πραγματοποίησαν για τους αγώνες βόλεϊ στο νησί μας αλλά και στον προπονητής μας κο Νικολαΐδη Δημήτρη στις μετακινήσεις του για Ικαρία.
Για άλλη μια φορά η συγκεκριμένη εταιρία γίνεται αρωγός στην προσπάθεια που κάνει ο σύλλογος μας και συγκεκριμένα το τμήμα βόλεϊ για ανάπτυξη του αθλήματος στον τόπο μας.

Ευχόμαστε στην Hellenic Seaways να συνεχίσει την ανοδική της πορεία ως ακτοπλοϊκή εταιρία.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς
το Δ.Σ. του Α.Ο. Πολυκράτη

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Α. Κατσαίτης (HSW): «Χαμηλώνουμε τις τιμές για να μπορέσει να πάει ο Έλληνας διακοπές».

Quote

Στο φουλ» βάζει τις μηχανές η Hellenic Seaways (HSW) ενόψει της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου του καλοκαιριού.

Η εταιρεία εμφανίζεται αποφασισμένη να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα των εκδρομέων του Αυγούστου και όχι μόνο, επιστρατεύοντας ακόμη πιο δυναμικές προσφορές.

Όπως λέει στο mononews.gr ο Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας, Αριστείδης Κατσαϊτης, έχουν σχεδιαστεί ειδικά πακέτα προσφορών για το επόμενο διάστημα, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων επιβατών και την περαιτέρω αύξηση της πληρότητας των πλοίων της HSW, η οποία ήδη φθάνει στο 80% με 90% στα περισσότερα δρομολόγια.

Ειδικά για την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου προσφέρεται έκπτωση 50% σε οχήματα και επιβάτες που θα μετακινηθούν στα νησιά των Κυκλάδων ενώ εκπτώσεις έχουν προγραμματισθεί και για μετά τις 28 Αυγούστου, με στόχους τους εκδρομείς του Σεπτεμβρίου αλλά και όσους επιστρέφουν από τις διακοπές του Αυγούστου.

Συγκεκριμένα, για όσους ταξιδέψουν με τα πλοία Νήσος Σάμος και Νήσος Ρόδος στην «Παροναξία», τα εισιτήρια για τους επιβάτες θα είναι μειωμένα κατά 20% και για τα οχήματα κατά 50%.

Οι παραπάνω προσφορές θα τρέξουν παράλληλα με τις υπόλοιπες προωθητικές ενέργειες της εταιρείας, όπως π.χ. η έκπτωση 20% που παρέχει στα εισιτήρια για την Μυτιλήνη και την Χίο σε όσους επιβάτες μείνουν στα ξενοδοχεία των νησιών αυτών πάνω από τέσσερις μέρες.

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι ο ανταγωνισμός δεν πρόκειται να καθίσει με σταυρωμένα χέρια, αλλά θα σηκώσει το γάντι και θα απαντήσει με ανάλογο τρόπο.

Ήδη, η εταιρεία Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στο πλαίσιο των 15 χρόνων παρουσίας της προσφέρει εισιτήρια από 15 ευρώ για την Παροναξία.

Η πολιτική των προσφορών, υπογραμμίζουν οι ίδιοι, είναι μονόδρομος για την αναθέρμανση της ζήτησης και την τόνωση των εσόδων, σε μια αγορά που χάσει σημαντικό έδαφος στη διάρκεια της κρίσης.

Υπολογίζεται ότι από το 2009 έως το 2016, η επιβατική κίνηση στην ακτοπλοϊα έχει μειωθεί κατά 37% λογω της πτώσης του εσωτερικού τουρισμού.

«Υπάρχει πρόβλημα με τον εσωτερικό τουρισμό. Και για αυτό προσπαθούμε μέσα από χαμηλές τιμές να διευκολύνουμε τον Έλληνα να πάει διακοπές», επισημαίνει ο κ. Κατσαϊτης.

Να σημειωθεί πως «σύμμαχος» των ακτοπλόων είναι οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου. Τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά εάν ο «μαύρος χρυσός» δεν ήταν στα σημερινά επίπεδα που να επιτρέπουν τέτοια τιμολογιακή πολιτική.

«Κερδίζουμε έδαφος στην Παροναξία»

Στο μεταξύ, ικανοποιημένη δηλώνει η διοίκηση της HSW για την πορεία της γραμμής Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Σαντορίνη που εγκαινίασε στις αρχές του καλοκαιριού.

Σύμφωνα με τον κ. Κατσαίτη, τα πρώτα δείγματα είναι πολύ θετικά με την εταιρεία να κερδίζει έδαφος τόσο σε επίπεδο οχημάτων όσο και επιβατών. Τονίζει μάλιστα πως τις επόμενες μέρες αναμένεται περαιτέρω αύξηση της πληρότητας του Νήσος Σάμος που εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

«Πιστεύουμε πολύ σε αυτή την γραμμή. Έχουμε κάνει μεγάλη διαφήμιση ενώ κάνουμε και ένα διαγωνισμό με δώρο ένα αυτοκίνητο. Επειδή είναι ένα καινούργιο δρομολόγιο και σε ώρα διαφορετική από τα υπόλοιπα, θέλει χρόνο για να αποδώσει», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Να σημειωθεί πως η HSW επέστρεψε στην πιο δημοφιλή γραμμή των Κυκλάδων (περίπου 1,8 εκατ. επιβάτες μετακινούνται σε ετήσια βάση), ύστερα από πολλά χρόνια απουσίας και παρά τους ισχυρούς αντιπάλους στοχεύει στην κατάκτηση μεριδίου της τάξης του 20%, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 350.000 με 400.000 επιβάτες.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστήρια επιστολή του Πολιτιστικού Συλλόγου Αλοννήσου προς την διεύθυνση της Hellenic Seaways για την σημαντική συνεισφορά της στις δράσεις του συλλόγου. Η επιστολή γράφει τα εξής: 

Quote

Αξιότιμοι κύριοι,

 Θεωρούμε υποχρέωση μας όπως σας ευχαριστήσουμε θερμά για την γενναιόδωρη και υπερπολύτιμη συνεισφορά σας προς τον σύλλογο μας , Πολιτιστικό Σύλλογο Αλοννήσου ,αποδεχόμενοι το αίτημα μας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και παρέχοντας μας έκπτωση 50% για τις μετακινήσεις χορευτών και συνοδών που έλαβαν μέρος στο Τρίτο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Αλοννήσου στις 8,9 και 10 Ιουλίου.

Λαμβάνοντας υπόψη και τη πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια ,θα θέλαμε να σας συγχαρούμε θερμά για την γενναιόδωρη και παραδειγματική συμπαραστασή σας προς του συλλογό μας -όπου και όταν χρειάστηκε.

Με τέτοιες ενέργειες αποδεικνύετε έμπρακτα το υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και τη στήριξη σας σε οποιαδήποτε δραστηριοτητά μας που έχει ως απώτερο σκοπό τόσο την διατήρηση των ηθών και των εθίμων μας όσο και την προάσπιση του πολιτισμού μας.

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Με εκτίμηση,

Ο Πρόεδρος

Τσουκανάς Κ. Παναγιώτης

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Σκιάθου ευχαριστεί την Hellenic Seaways

Quote

Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Βάση Ετοιμότητας Σκιάθου θα ήθελε να ευχαριστήσει την ακτοπλοϊκή εταιρεία Hellenic Seaways για την δωρεάν χορήγηση των εισιτηρίων των διασωστών της βάσης μας που συμμετείχαν στην εκπαίδευση διημερίδα στην 111ΠΜ στην Αγχίαλο. Σας ευχαριστούμε.

 

Link to comment
Share on other sites

O Δημήτρης Πεκτελίδης ανέλαβε τεχνικός διευθυντής στη HSW, [είχε διατελέσει ξανά τεχνικός διευθυντής στο ξεκίνημα της εταιρείας (2000-2004) για τα ταχύπλοα], στη θέση του Μιχάλη Κουκλάκη, που αποχώρησε από την εταιρεία στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

απο το διπλο deal της εξαγορας απο την attica, καταλαβαινουμε οτι οι μετοχοι της εταιριας (πειραιως και grimaldi) και ο αγοραστης (attica), αποτιμουν την αξια της (παγια, goodwill, brand name, ανθρωπινο δυναμικο κλπ) σε 2 superfast (του περικλη) , 2 highspeed (austal) και κατι ψιλα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτως.

ανεφερα τα παραπανω, σε αντιπαραβολη με οσα ακουγαμε το 2016, που μαζευε ο grimaldi μετοχες, για την αξια της εταιριας, το δυναμισμο της, τις προοπτικες της, το ποσο ειχε εξυγιανθει κλπ (απο την πλευρα της διοικησης της και των συμπαθουντων, διερρεαν αυτα)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/27/2017 at 2:03 PM, proud_ionian said:

απο το διπλο deal της εξαγορας απο την attica, καταλαβαινουμε οτι οι μετοχοι της εταιριας (πειραιως και grimaldi) και ο αγοραστης (attica), αποτιμουν την αξια της (παγια, goodwill, brand name, ανθρωπινο δυναμικο κλπ) σε 2 superfast (του περικλη) , 2 highspeed (austal) και κατι ψιλα

Αποτιμήσεις εις είδος δεν είθισται να γίνονται, συνεπώς ας δούμε τι προκύπτει από τους αριθμούς. Για την HSW έγιναν μέσω των αγοροπωλησιών μετοχών 3 αποτιμήσεις τα τελευταία 2 χρόνια:

1.       H αγορά μετοχών από τις Μινωικές προκειμένου να αποκτήσουν τον έλεγχο της εταιρείας: € 32,8 εκ. για 11,78 εκ. μετοχές – αποτίμηση 2,78 € ανά μετοχή

2.       Η αγορά του ποσοστού της Πειραιώς από την Attica (την ακριβή αποτίμηση της οποίας θα έχουμε όταν ολοκληρωθεί η AMK που προβλέπεται).

3.       Η αγορά του ποσοστού των Μινωικών από την Attica: € 78,5 εκ. για 37,66 εκ. μετοχές – αποτίμηση 2,08 € ανά μετοχή.

Λαμβάνοντας την 3η αποτίμηση ως πιο αντιπροσωπευτική (καθώς είναι η πιο πρόσφατη και μεγαλύτερη σε αριθμό μετοχών) βλέπουμε πως είναι διπλάσια της λογιστικής αποτίμησης της εταιρείας (1,04 € ανά μετοχή βάσει του ισολογισμού της 31ης Δεκεμβρίου 2016) και 8,8 φορές το EBITDA της.

Αυτοί είναι δύο  αντιπροσωπευτικοί δείκτες βάσει των οποίων μπορεί να γίνει σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη εξαγορά του κλάδου, σε Ελλάδα ή εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο πραγμα λεμε σε αλλη γλωσσα ;):)

ασφαλως και για να συγκρινει κανεις με αλλες εξαγορες στην ελλαδα και τον κοσμο, θα βοηθηθει απο το παραπανω ποστ.

oι περισσοτεροι που μας διαβαζουν εδω μεσα ομως, δεν παιζουν στα δακτυλα τα χρηματοοικονομικα, ουτε ειναι ειδικοι στην λογιστικη αποτυπωση πολυπλοκων συμφωνιων.

8 hours ago, Orestis said:

3.       Η αγορά του ποσοστού των Μινωικών από την Attica: € 78,5 εκ. για 37,66 εκ. μετοχές – αποτίμηση 2,08 € ανά μετοχή.

Λαμβάνοντας την 3η αποτίμηση ως πιο αντιπροσωπευτική (καθώς είναι η πιο πρόσφατη και μεγαλύτερη σε αριθμό μετοχών)

θεωρωντας και εγω την 3η αποτιμηση, ως την πιο αντιπροσωπευτικη και αφου για το 48% το αντιτιμο ειναι (de facto) το superfast XII και το highspeed 7, κατεληξα στο παρακατω, μπακαλιστικο ομολογουμενως, συμπερασμα, για να μπορουν να εχουν ενα μεσο συγκρισης, οσοι ειναι πιο εξοικειωμενοι με τα πλοια, παρα με τις λογιστικες καταστασεις.

On 27/10/2017 at 2:03 PM, proud_ionian said:

απο το διπλο deal της εξαγορας απο την attica, καταλαβαινουμε οτι οι μετοχοι της εταιριας (πειραιως και grimaldi) και ο αγοραστης (attica), αποτιμουν την αξια της (παγια, goodwill, brand name, ανθρωπινο δυναμικο κλπ) σε 2 superfast (του περικλη) , 2 highspeed (austal) και κατι ψιλα

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σύμφωνα με τα δρομολόγια που έχουν ανέβει στο site της εταιρίας το flying cat 4 το καλοκαίρι θα εκτελεί δρομολόγια από Ραφήνα για Μύκονο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στα φετινά ημερολόγια της HSW κεντρικό σύνθημα είναι 18 χρόνια προορισμός μας το Αιγαίο. Στο ημερολόγιο του γραφείου κάθε μήνα έχει και ένα ξεχωριστό πλοίο. Τον Ιανουάριο έχει το Νήσος Χίος, το Φεβρουάριο τι Νήσος Μύκονος, το Μάρτιο το Νήσος Ρόδος, τον Απρίλιο το Αριάδνη, το Μάιο το Flying Cat 5, τον Ιούνιο το Flying Cat 4, τον Ιούλιο το Hellenic Highspeed, τον Αύγουστο το Highspeed 4, το Σεπτέμβριο το Νήσος Σάμος, τον Οκτώβριο το Flying Cat 3, το Νοέμβριο το Εξπρές Σκιάθος και το Δεκέμβριο το Εξπρές Πήγασος. Φέτος έμειναν εκτός το Flying Cat 6, τα δελφινια, το Άρτεμις και το Highspeed 7!! Στο εξώφυλλο έχει το Νήσος Χίος και Νήσος Μύκονος μαζί με το Highspeed 4.

Ενώ στα ημερολόγια τοίχου έχει τη φωτογραφία του Νήσος Χίος και αναφέρει τις περιοχές που δουλεύει η εταιρεία! Δηλαδή Κυκλάδες, Β. Αιγαίο, Σαρωνικό και Σποράδες. Βλέπουμε ότι φέτος δεν αναφέρει τη Κρήτη άσχετα εάν ακόμα δηλώνει το Highspeed 7 στη γραμμή Κρήτη Κυκλάδες. 

Link to comment
Share on other sites

On 19/12/2017 at 11:53 PM, enas chiotis said:

Οι επιβάτες με ανταποκρίσεις την επόμενη ημέρα θα μακαρίζουν την εταιρεία.

 

39 minutes ago, enas chiotis said:

Ο εξάψαλμος που λέγαμε.

σεβασμος στον πελατη πανω απο ολα.

ποτε δεν καταφερε να απαλλαγει ολοκληρωτικα η εταιρια, απο τη νοοτροπια των εταιριων που απορροφησε

Link to comment
Share on other sites

Καλα ουτε η πρωτη ,ουτε η τελευταία εταιρια είναι που αλλαζει το δρομολογιο της δυο μερες πριν για διαφορους λογους,κυριως λογω βλαβων

Αυτό που θα επρεπε να γινει και προφανως δεν εγινε ηταν να ενημερωθουν οι επιβάτες για την αλλαγη.Γιαυτο αλλωστε σημειώνεται και το τηλεφωνο του επιβατη όταν γινεται η εκδοση του εισιτηριου 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...