Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το μεγα ερωτημα ειναι που ηταν ο Ιταλος ολο αυτο τον καιρο που η αλλη πλευρα εκανε 'παρτι' στην εταιρια B) Γιατι και μπακαλικο να εχεις με καποιο συνεταιρο,δεν πας την τελευταια ωρα να φωναζεις 'τι εκανες τοσο καιρο και κλεινεις το μαγαζι μας' :rolleyes: Επισης δεν καταλαβαινω τι διαφορετικα στοιχεια θα φερει η τριμελης επιτροπη απο τους 3 Ιταλους που ηταν στο ΔΣ εδω και μηνες :confused: Τωρα δηλαδη ο Μανωλης θα ανακαλυψει τι εχει γινει τα προηγουμενα χρονια? Ας διαβαζε λιγο shipfriends,θα τα μαθαινε πιο νωρις κ δεν θα πληρωνε κ τριμελη επιτροπη :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα μεγαλα ζητηματα για τα οποια φωναζει η Ιταλικη πλευρα ειναι η χαμηλη τιμη πωλησης των γραμμων του Αργοσαρωνικου και των 2 πλοιων,συμφωνια η οποια εκλεισε(?)μολις πριν 2 μηνες και την οποια απερριψαν απο τοτε καθως επισης και τα 13 εκατομυρια που χρωσταει η ΑΝΕΚ για τα οποια θυμαμαι οτι φωναζε απο περσι.Μονο το θεμα του Μυκονος ειδα να δημοσιοποιειται τωρα εταιροχρονισμενα,αλλα αν πιστεψουμε τα γραφομενα για συνεχεις θυελλωδεις συνεδριασεις και σπασμενα ποτηρια τοτε μαλλον ΝΗΣΕ απο καιρο''μαλλιοτραβιουνται''οι δυο πλευρες(και ενταξει ο Γιαννης εχει και πολυ μαλλι ο αλλος ομως?? :lol: )για ολα αυτα και για πολλα αλλα θεματα.

Προφανως ο Γκριμαλντι εσκεμμενα δεν τα εβγαλε προς τα εξω ολα αυτα τοσο καιρο ελπιζοντας σε καποια μοιρασια στην Αδριατικη(ουτε καν για την Κορινθο δεν του εκαναν το χατηρι)η οποια δεν του βγηκε ακομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλά αυτοί στη HSW έχουν πολύ έμπνευση. Με αφορμή τα επεισόδια που έγιναν χθες κατά την μεταφορά επιχειρηματία εστίασης που συνελήφθη για φορολογικές παραβάσεις, απειλούν ότι θα σταματήσουν από αύριο - μεθαύριο τα δρομολόγια για Ύδρα. Στην Ύδρα από ότι μαθαίνω ενημερώθηκαν ότι είναι ειλημμένη απόφαση. Εντάξει, δεν υπάρχουν..... Έχοντας κάνει απίστευτο κακό στο νησί με τα ελλιπή δρομολόγια φέτος σε σχέση με την κίνηση, θέλουν να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια... Ελπίζω να είναι ράδιο αρβύλα και όχι πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

μου αρεσει η αισιοδοξια σου Neptune ^_^ , εκτος και αν εννοεις τον αυγουστο του 2013 (αν δεν εχουν πουληθει μεχρι τοτε)

@kerkini

στον ουρανο το γυρευε η HSW και στη γη το βρηκε. αν αληθευουν τα περι χειροδικιων, κοψιματος καβων κλπ τοτε ειναι αυτο που λεμε "βουτυρο στο ψωμι τους". φευγουν και βγαινουν και απο πανω

Link to comment
Share on other sites

Η άμεση διάθεση της HSW για διακοπή δρομολογίων δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της κατ΄εμέ. Μετά την απίστευτη ζημιά που προκάλεσε στην Υδρα (φαντάζομαι και αλλού) με τα ελλιπή δρομολόγια φέτος το καλοκαίρι και το μεγάλο αριθμό ακυρώσεων κρατήσεων στα ξενοδοχεία, επειδή οι επισκέπτες δεν εξασφάλιζαν εισιτήρια μετάβασης και επιστροφής, η μερική περικοπή προσεγγίσεων αλλά και η όλη κουβέντα περί διακοπής, ολοκληρώνουν το έργο. Φαντάζομαι πως και εγώ αν ήξερα ότι σε ένα νησί παίζει να κοπούν τα δρομολόγια και να μείνω αμανάτι, θα άλλαζα προορισμό. Είναι προφανώς και αυτονόητα κατακριτέα όποια επεισόδια έγιναν με μέλη του πληρώματος, αν και αυτή τη στιγμή αγνοούμε το τι ακριβώς έγινε. Επειδή τα ΜΜΕ έχουν έτσι κ αλλιώς διαστρεβλώσει την κατάσταση για όσα συνέβησαν στην Ύδρα, δύσκολα μπορούμε να πιστέψουμε τις ακραίες εκδοχές τους. το μόνο που μένει είναι μια πολύ κακή εικόνα για το νησί και τον τουρισμό.

Μπορεί φίλε proud τελικά να ανακάλεσαν την απόφασή τους, αλλά για μένα είναι ξεκάθαρο το ότι αν δεν ολοκληρωθεί τελικά η πώληση, οι εκ νέου περικοπές είναι σίγουρες

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

τα βαπορια πανε για πωληση ,η ναυλωση....

αλλο πλοιο θελει να πουλησει η HSW και μαλιστα το εχει απο τελος Σεπτεμβρη και μετα inspectable... Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την HSW, απαίτησε απο τον ΙΣΒ να χωριστούν τα πληρώματα και να ξαναγυρίσει το τμήμα πληρωμάτων στο κτίριο της Hellenic, ώστε να αποφευχθεί το mix που γίνεται τώρα με εισροή Κρητικών πληρωμάτων. Δηλαδή η ΑΝΕΚ να έχει τα πληρώματά της και η HSW τα δικά της ώστε παιρνώντας ο χειμώνας να μην ψάχνουν για πληρώματα, καθώς φοβάται ο όμιλος για μεγαλύτερη αποχώρηση (λόγω ανεργίας) και ο Grimaldi είναι της φιλοσοφίας: προσέχουμε το πλήρωμα για να το έχουμε!

Άτοπο και άκαιρο.

Άτοπο γιατί δεν έχει σημασία που στεγάζεται μια υπηρεσία, αλλά ποιοι προΐστανται και ποια είναι η πολιτική τους. Συνεπώς η μετακόμιση σε καμία περίπτωση δεν θα βοηθήσει την HSW, τα πληρώματα της οποίας δεν έχουν καμία σχέση με την ποιότητα και την εκπαίδευση του παρελθόντος. Πολλοί πλοίαρχοι και αξιωματικοί έχουν αποχωρήσει, ενώ στα κατώτερα πληρώματα τοποθετούνται όσοι “περισσεύουν”, εξού και τα δικαιολογημένα παράπονα του gtogias.

Άκαιρο καθώς τέτοια εποχή, με τα περισσότερα πλοία της δεμένα, δεν υπάρχει καμία δυνατότητα να απασχολήσει τους ναυτικούς της.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Άκαιρο καθώς τέτοια εποχή, με τα περισσότερα πλοία της δεμένα, δεν υπάρχει καμία δυνατότητα να απασχολήσει τους ναυτικούς της.

Ίσως να απασχολήσει κάποιους σε ναυλώσεις πλοίων της στην CIN (έχουν ακουστεί πολλά τις τελευταίες μέρες), εξού και το ενδιαφέρον του Grimaldi.

Link to comment
Share on other sites

Μα η μετακόμιση φίλε Ορέστη, σημαίνει και αλλαγή προισταμένου! Μέχρι τώρα ΑΝΕΚ και Hellenic είχαν τον ίδιο διευθυντή πληρωμάτων και αυτό θέλει να καταργήσει ο Grimaldi.

Όσο για τα δεμένα πλοία που υπάρχουν, θέλει ο Ιταλός να ναυλωθούν, (ασχέτως αν σκοντάφτει σε Κρητικούς υφάλους!) αλλά εγώ αναφέρθηκα στην πολιτική του Ιταλού που θέλει να εφαρμόσει και στην HSW, σχετικά με το να δουλεύουν όλοι απο λίγο σε όποιο ενεργό πλοίο, ώστε το καλοκαίρι να μην υπάρχει πρόβλημα στην ανεύρεση πληρώματος.

Πάντως είναι αναγνωρίσιμο, ότι η ποιότητα των ναυτικών της δεν είναι η ίδια, όπως παλαιόθεν και δυστυχώς πολλοί και άξιοι ναυτικοί της, έχουν αποχωρήσει για μια καλύτερη σταδιοδρομία!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Cruise,δεν το λεω υποτιμητικα για τις πηγες σου η για αυτα που γνωριζεις,αλλα δεν νομιζω οτι ο Ιταλος εχει η ειχε ποτε επιρροη σε αυτα που γινονται στην εταιρια.Εχουμε μαθει για τριμελη ιταλικη επιτροπη,για συναντηση που ηθελε να πραγματοποιησει με τον 'μεγαλομετοχο',για το οτι ειναι δυσαρεστημενος με αυτα που βλεπει :P,για τα 20μυρια που χρωστανε απο την ναυλωση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ,για τα αλλα φραγκα που του χρωστανε απο τις μετοχες...και ποσα αλλα να θυμηθω B) Εγω δεν ειδα να αλλαζει κατι...η κατηφορα συνεχιζονταν με μεγαλυτερη ταχυτητα απο τα προηγουμενα χρονια <_<

Μπορει ο Ιταλος να λεει στο περιβαλλον του οτι θα κανει,θα ρανει η θα χτυπησει το χερι στο τραπεζι :D αλλα σαν να μου φαινεται οτι δεν εχει ιδεα/δεν τον απασχολει τι θα γινει με την HSW.Ισως το μονο που τον νοιαζει ειναι παρει λεφτα/πλοια οταν φτασει το 'τελος' αλλα η ιστορια θα εχει δειξει οτι και αυτος συνεβαλε με τον τροπο του στην καταρρευση της HELLENIC.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Νήσε και λοιποί συν-forum-ίτες, μπορεί να βλέπεις ότι ο Ιταλός δεν νοιάζεται για την εταιρεία ή απλά διαδίδει διάφορα για δικούς του λόγους, αλλά η απαίτησή του ικανοποιήθηκε! Το τμήμα πληρωμάτων της Hellenic και πάλι στο κτήριο της HSW στην πλατεία Καραισκάκη και όχι στην ΑΝΕΚ, με άλλον διευθυντή πληρωμάτων και όχι κοινό!!!

Μία πολύ καλή κίνηση που έπρεπε απο καιρό να έχει γίνει! Φαίνεται θυμούντε αυτό που είχε πεί ο δικηγόρος και μέλος του Δ.Σ. Francesco Lauro στη γενική συνέλευση ότι η μειοψηφία πρέπει να γίνεται σεβαστή, γιατί δεν ξέρουμε ποιός θα είναι μειοψηφία στο μέλλον....!

Link to comment
Share on other sites

η απαίτησή του ικανοποιήθηκε! Το τμήμα πληρωμάτων της Hellenic και πάλι στο κτήριο της HSW στην πλατεία Καραισκάκη και όχι στην ΑΝΕΚ, με άλλον διευθυντή πληρωμάτων και όχι κοινό!!!

Εννοείς πως ένα στέλεχος της ΑΝΕΚ (Αγγελιδάκης) παρέδωσε στο πρώην στέλεχος της ΑΝΕΚ (Φορτετσανάκης)? Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας!

Μπορει ο Ιταλος να λεει στο περιβαλλον του οτι θα κανει,θα ρανει η θα χτυπησει το χερι στο τραπεζι :D αλλα σαν να μου φαινεται οτι δεν εχει ιδεα/δεν τον απασχολει τι θα γινει με την HSW.Ισως το μονο που τον νοιαζει ειναι παρει λεφτα/πλοια οταν φτασει το 'τελος' αλλα η ιστορια θα εχει δειξει οτι και αυτος συνεβαλε με τον τροπο του στην καταρρευση της HELLENIC.

Νομίζω πως θέτεις πολύ σωστά το θέμα. Ένας από τους λόγους της κατρακύλας της HSW είναι πως ο κάθε μεγαλομέτοχος έχει τη δική του ατζέντα, στην οποία η εταιρεία δεν αποτελεί πρώτη προτεραιότητα.

Link to comment
Share on other sites

Orestis όταν μεταφέρεις μια είδηση, καλό θα ήταν να είναι ολοκληρωμένη! Φορτετσανάκης Διεύθυνση πληρωμάτων που αναφέρει και ελέγχεται στον Ιταλό του Δ.Σ., F.S. Lauro!

Για να μην κοροιδευόμαστε όπως λές.

Link to comment
Share on other sites

Και ο πρόεδρος ελέγχεται και αναφέρεται στο Δ.Σ., τι σημαίνει αυτό???

Τα 3 μέλη της πλευράς Grimaldi (που αποτελούν αυτή τη στιγμή μειοψηφία στο Δ.Σ.) είναι μη εκτελεστικά, συνεπώς δεν έχουν λόγο για κανένα από τα καθημερινά θέματα της εταιρείας.

Σύμφωνα άλλωστε με τα λεγόμενα των ίδιων, ήρθαν σε διαφωνία και διατύπωσαν έντονες ενστάσεις σε σημαντικά θέματα (πολύ σημαντικότερα από το ποιος θα ναυτολογείται σε κάθε πλοίο), τα οποία όμως (παρά τη διαφωνία τους), αποφασίστηκαν και υλοποιήθηκαν από το Δ.Σ.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν γνωρίζω κανέναν -άκη (αν και λογω καταγωγής θα είναι εξαίρετοι άνθρωποι, είμαι βέβαιος ;)), αλλά τι είδους Εταιρεία είναι αυτή που ένα μέλος του ΔΣ (και μάλιστα από την πλευρά της μειοψηφίας) ελέγχει απευθείας μία λειτουργία της Εταιρείας; Δεν μπορεί, κάτι είναι λάθος....

Link to comment
Share on other sites

Τα Ιταλικά μέλη του Δ.Σ. είναι τα μάτια και τα αυτιά του Grimaldi! Εάν δεν ήταν ο Ιταλός στη μέση, θα μιλάγαμε για εταιρεία που θα είχε βάλει λουκέτο απο τον Απρίλιο-Μαίο! Δεν υπερασπίζομαι τον Ιταλό, αλλά βλέπω ότι κάνει προσπάθειες κατά καιρούς με τις παρεμβάσεις του, όπου στον απλό καραβολάτρη, δεν φαίνονται και ίσως ξυνίζει κιόλας λόγω καταγωγής (αλλοδαπή). Όμως στην παρούσα φάση που είναι η εταιρεία ίσως να έχουμε και ανατροπές (θετικές) στο άμεσο μέλλον!

Όσο για τις αποφάσεις και υλοποιήσεις του Δ.Σ που αναφέρεσαι, φρόντιζαν αλλιώς να τα παρουσιάζουν στους 3 και αλλιώς να γίνοντε! Είναι μια υπόθεση με μέλλον, που θα μας απασχολήσει κατά καιρούς

Link to comment
Share on other sites

Ένας από τους λόγους της κατρακύλας της HSW είναι πως ο κάθε μεγαλομέτοχος έχει τη δική του ατζέντα, στην οποία η εταιρεία δεν αποτελεί πρώτη προτεραιότητα.

Πέρα από τις "τεχνικές" λεπτομέρειες του τρόπου λειτουργίας της εταιρείας, νομίζω ότι η ουσία είναι σε αυτό που επισημαίνει ο Orestis.

Link to comment
Share on other sites

Orestis όταν μεταφέρεις μια είδηση, καλό θα ήταν να είναι ολοκληρωμένη! Φορτετσανάκης Διεύθυνση πληρωμάτων που αναφέρει και ελέγχεται στον Ιταλό του Δ.Σ., F.S. Lauro!

Για να μην κοροιδευόμαστε όπως λές.

Cruise, παρακολουθώντας σε εδώ και καιρό, πίστευα ότι έχεις έγκυρη πληροφόρηση. Απ' ότι αντιλαμβάνομαι όμως από τα τελευταία σου post, η ενημέρωσή σου είναι ελλιπής και παραπλανητική.

Link to comment
Share on other sites

Aris61 επειδή δεν δουλεύω για την HSW για να γνωρίζω και τί ώρα κάνουν τί μέσα εκεί, ό,τι ενημέρωση δίνουν στα κεντρικά του ομίλου Grimaldi και μπορώ να τα μεταφέρω, τα μεταφέρω.

Αυτά που γράφω κατά καιρούς, ισχύουν. Και για το όλο σκηνικό που δημιουργήθηκε τελευταία με την αναφορά μου στην μεταφορά του τμήματος πληρωμάτων στο κτηριο της πλ. Καραισκάκη, ότι έχει γραφτεί, έχει βγεί απο την γείτονα χώρα και με την άδειά τους, έχει αναρτηθεί. Αν νομίζεις ότι υπάρχει άλλη τεκμηριωμένη άποψη, μπορείς να μας την παρουσιάσεις!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...