Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 4/28/2022 at 5:57 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν δεν αλλάξει η προδιαγραφή στη προκήρυξη από πέρυσι δεν μπορεί να κάνει αυτή τη γραμμή γιατί δεν είχε το πρωτόκολλο των επιβατών που όριζε η προκήρυξη. Για αυτό μετά την ένσταση της HSW, μπήκε για λίγα δρομολόγια το Hellenic Highspeed.

εχωντας ταξιδεψει και μετα 2 πλοία απο Χάλκη τo Parος ητυω ανεπαρκές μικρό, και ως παραθεριστής Χάλης συνέχεια εκει με βλάβες ηταν .. απορώ πως σε μια επιδοτούμενη γραμμη δεν βαζουν ορο να υαρχει αμοιβο πλοιο 

15 hours ago, pilot said:

Άρα μάλλον δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο θέμα με το Paros Jet στη γραμμή της Σητείας, όπως ειπώθηκε 

το πλοιο εχασε πολλα δρομολογια το καλοκαίρι τοι 2021 δυστυχως απο αβαρείες 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
3 hours ago, ARGOSARONIKOS PILIOU said:

το πλοιο εχασε πολλα δρομολογια το καλοκαίρι τοι 2021 δυστυχως απο αβαρείες 

 

Προσωπικά δεν θυμάμαι καμία "αβαρεια" του Paros Jet πέρσι το καλοκαίρι. Μήπως ηταν στο Φαίδων η στο Sebeco?

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pilot said:

Προσωπικά δεν θυμάμαι καμία "αβαρεια" του Paros Jet πέρσι το καλοκαίρι. Μήπως ηταν στο Φαίδων η στο Sebeco?

οχι ειχε χασει 2-3 δρομολογια αν δεν ηταν περσι ηταν προπερσι συγουρα γιατι ξεμεινα στο νησι 

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα πέρυσι ήταν κυρίως το λανθασμένο ωράριο στο πρόγραμμα δρομολογίων που είχε εκδώσει η Seajets. Για κάποιο λόγο είχαν υπολογίσει ότι το Paros Jet θα έκανε το δρομολόγιο Σητεία Ρόδος σε 5 ώρες και 15 λεπτά, κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ. Αποτέλεσμα ήταν σε κάθε δρομολόγιο να επιστρέφει Σητεία με 2 και 3 ώρες καθυστέρηση από το "προβλεπόμενο". Έχοντας κάνει 4 φορές αυτό το δρομολόγιο, μπορώ να πω ότι κάθε φορά οι επιβάτες ήταν αρκετά δυσαρεστημένοι με αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ARGOSARONIKOS PILIOU said:

οχι ειχε χασει 2-3 δρομολογια αν δεν ηταν περσι ηταν προπερσι συγουρα γιατι ξεμεινα στο νησι 

Προπερσι ήταν η HSW με το Εξπρές Πήγασος και μετά το ατύχημα του Εξπρές Πήγασος είχε πάει το Hellenic Highspeed.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Μάλλον δεν θυμάσαι πολύ καλά γιατί αυτό το πλοίο που λες δεν ήταν το Parosjet ούτε και ταχύπλοο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
3 hours ago, ARGOSARONIKOS PILIOU said:

αρα καλα θυμαμαι ... 2 νυχτες στην εξωτική μας Χάλκη 

Και επιπλέον το "ξεμενω στη Χαλκη" μου φαίνεται κάπως υπερβολικό ειδικά τα τελευταία καλοκαίρια. Εξαιρουμένης της περίπτωσης να υπάρχει κάποιο απαγορευτικό, ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι το πλοίο/ταχυπλοο που πάει απο τη Χαλκη στην πόλη της Ρόδου η τη Σητεια έχει "αβαρεια", υπάρχουν αρκετά δρομολόγια μέσα στην ημέρα απο τη Χάλκη για τη Σκάλα Καμειρου (και από εκεί φτάνεις και στο αεροδρόμιο της Ρόδου εύκολα), αλλά και ο Πρεβελης 

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω αν έχει χάσει τη γραμμή ή όχι, πάντως θα συνεχίσει στην ίδια. Ιδού και το πρόγραμμα δρομολογίων από 06-06 έως 05-09, το οποίο ανακοινώθηκε πριν λίγο

prebelis-programm-scaled.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια η ΑΝΕΚ με την ανάρτηση των θερινών δρομολογίων έκλεισε τα στόματα σε αυτούς που έβγαζαν διάφορες φήμες...

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε γιατί τα πράγματα μπερδεύουν. Το Όλυμπους, δεδομένα, για εφέτος θα ταξιδεύει "στην παλιά του γραμμή αλλά θα καταλήγει Ρόδο" όπως μου είπαν επι λέξη άνθρωποι που όταν μιλάνε, σοβαρολογούν και δε λένε αρλούμπες. Τουτέστιν "στην παλιά του γραμμή"=Μήλο-Σαντορίνη-Κρήτη, "αλλά θα καταλήγει Ρόδο". Για να πηγαίνει Ρόδο, δύσκολα να το κάνει από το Ρέθυμνο άρα ή Ηράκλειο ή Άγιο ή Σητεία. Κασοκαρπαθία δεν ακούστηκε αλλά από το πρόγραμμα του Πρέβελης παραπάνω μάλλον την Κασοκαρπαθία θα την κάνει αυτό. Άρα και Ολύμπους και Πρέβελης θα κάνουν φέτος το καλοκαίρι Πειραιά-Μήλο-Σαντορίνη-Κρήτη, και από εκεί το ένα απευθείας Ρόδο και το άλλο μέσω Κάσου-Καρπάθου-Χάλκης, θα φτάνει Ρόδο? Άμα δε, προσθέσεις και το ταχύπλοο θα έχει 3 πλοία για Κρητη-Ροδο?? Τόσο πολύ κόσμο περιμένουν στην γραμμή φέτος ή έχουν σκοπό να τους φαληρίσουν όλους για να μην υπάρχει του χρόνου εταιρεία όρθια να κάνει την γραμμή? 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως το δρομολόγιο του Ολυμπους θα είναι Πειραιάς - Μήλος - Θήρα - Κάρπαθος - Ροδος χωρίς Κρήτη μιας και το Πρεβελης πάντα τα καλοκαίρια προσθέτει ένα ακόμα δρομολόγιο τη Τρίτη από Ρόδο μέχρι Ηράκλειο και πίσω. Βέβαια υπάρχει και η μπλου σταρ με τη γνωστή επέκταση μέχρι Καρπαθο στο δρομολόγιο της Τρίτης. 
Προσωπικα δεν πίστεψα ποτε ότι θα χάσει η ανεκ τη συγκεκριμένη γραμμή για πολλούς και σύνθετους λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Τη Μήλο τί τη θελει το Olympus? Με τερα, σολομο, παλατια, πρεβελης και υπολοιπα jetακια υπερκαλύπτεται η ζήτηση.

Ένα απευθείας προς Σαντορίνη Κάρπαθο θα έφτανε στα πηγαδια σε 15 ώρες χρόνος αρκετά πιο δελεαστικος για επιβάτες από τα ωράρια του πρεβελης. 

Link to comment
Share on other sites

Η Κάσος και η Κάρπαθος δεν χωρίζονται σε δυο γραμμές. Αν πηγαίνει κάποιο πλοίο στο ένα νησί, μοιραία θα πηγαίνει και στο άλλο. Όποτε δυσκολο το σενάριο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...