Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 399
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από ότι ξέρω η GA FERRIES προτείθεται να δρομολογήσει τα πλοία χωρίς επιδότηση αν συμπεριληφθεί το Λαύριο στο δρομολόγιο και μάλλον πρέπει να το σκεφτεί το υπουργείο γιατί είναι κρίμα για τη Κάσο και τη Κάρπαθο να έχουν μόνο ένα-δύο το πολύ αφίξεις της ΛΑΝΕ την εβδομάδα

Link to comment
Share on other sites

Πριν την ΛΑΝΕ ειχε τα βοπόρια του και έπερνε τις επιδοτήσεις στη γραμμη δεν νομίζω να μην καταθέση πρόταση αν κάνει το δρομολόγιο. (Η επιδοτηση αφορα μόνο το κομάτι της γραμμής Σητεία - Ρόδος). Εκείνη την εποχη, οι νησιώτες δεν ηταν και τόσο ευχαριστημενοί και δεν νομίζω να ταξιδευσει κανεις με τα καράβια του.

Link to comment
Share on other sites

Το κομμάτι του δρομολόγιου Ηράκλειο - Κάσος - Κάρπαθος - Ρόδος θα είναι επιδοτούμενο?

Το δρομολόγιο που θα κάνει το Νταλιανα θα είναι μη επιδοτούμενο. Θα είναι Ηράκλειο Κάρπαθο Ρόδο, χωρίς Κασο. Θα φεύγει από Ηράκλειο τη Παρασκευή στις 16:00 για Κάρπαθο Ρόδο, οπού θα φτάνει στις 05:00 του Σαββάτου. Θα φεύγει από Ρόδο το Σάββατο στις 15:00 για Κάρπαθο Ηράκλειο, οπού θα φτάνει τη Κυριακή στις 04:00.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Είναι εύρέως γνωστό ότι Κρητικοί στη Ρόδο και Δωδεκανήσιοι και κυρίως Ροδίτες στην Κρήτη είναι πολλοί,παααρα πολλοί.Φανταστείτε φέτος σημειώθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός φοιτητών σε Κρητη και Ροδο απο Ροδιτες και απο Κρητικους των τελευταιων 10 χρόνων.Χώρια οι στρατιωτικοι ,οι εκπαιδευτικοι κλπ.Και ερωτώ:Πόσο δύσκολο ειναι να υπάρχει ένα πλοίο 1(μια!!) φορά την εβδομάδα να πηγαίνει Ηράκλειο-Ρόδο-Ηράκλειο???Φυσικά αυτό δεν σημαίνει Κάρπαθος και Κάσος να πεθάνουν.Εκει αλλο πλοιο.Πώς να το κάνουμε?Το ΚΟΡΝΑΡΟΣ και το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ(δεν δραστηριοποιειται τωρα στις συγκεκριμενες γραμμες) ειναι πολυ ταλαιπωρημενα και εκτος αυτου,ενω ολοι σχεδον προερχονται απο Ηρακλειο,Ρεθυμνο και Χανια,το πλοιο καταληγει μετα την Σητεια στον Αγιο Νικολαο.Ειναι δηλαδη λιγακι εξωφρενικο.Οποτε δινεται λυση ειναι περιστασιακη.Πχ.Το 2002 μπηκε το ΜΙΛΕΝΑ απο μάιο μεχρι τον αυγουστο επειτα απο 5 χρονια απουσιας της GA FERRIES στη γραμμη,και απο αυγουστο μεχρι οκτωβριο μπηκε το ΡΟΜΙΛΝΤΑ.Μετα το 2005 τον Ιουνιο μπηκε το ΠΗΝΈΛΟΠΗ της AGOUDIMOS ως προεκταση του Θεσσ/νικη-Σαμος-Καλυμνος-Κως-Ροδος,περισυ πάλι νεκρα και φέτος πάλι η GA FERRIES με το ΝΤΑΛΙΑΝΑ.Τα δρομολογια θα γινονταν 2 με το ΜΙΛΕΝΑ ομως....Η ΛΑΝΕ εχει καθε Σάββατο δρομολογιο απο Ηράκλειο και εντάξει ολοι αναγνωριζουν το εργο που προσεφερε και προσφερει αλλα κανενας εξυγχρονισμος γενικα.Και η ΛΑΝΕ το 2004 άρχισε το χειμωνα Ρόδο-Ηράκλειο φυσικα με ενδιαμεσους σταθμους αλλα...εμεινε μονο το αναποδο

Link to comment
Share on other sites

Και πιστευω(δηλαδη ειμαι σιγουρος) ολοι γνωριζετε τι εστι ΚΑΡΠΑΘΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ ετσι?Με 5αρι κουνιεται το καραβακι σαν βαρκα.Γιαυτο μιλω για εξυγχρονισμο.Πάντως για στατιστικες λογω απειρων ταξιδιων που εχω κανει στη γραμμη,Το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ εχει φοβερα καλη πλευση.Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ,το ΝΤΑΛΙΑΝΑ,το ΜΙΛΕΝΑ(προφανώς) το αντιθετο.Πάντως ενα πλοιο με είχε φοβήσει στη ζωή μου που πίστεψα οτι θα σπάσει στα 2.Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ του ΛΕΛΑΚΗ το 1988-1989.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ierapetra , δεν πιστευω σε αυτη τη γραμμη οτι θα γινει και αν γινει οτι θα στεριωσει , γιατι υπαρχει η καθημερινη αεροπορικη συνδεση απο Ηρακλειο σε Ροδο και τουμπαλιν....

Ποσοι θα ταξιδευουν με το πλοιο οταν υπαρχει αεροπλανο που σε παει σε 45 λεπτα στη Ροδο (ενω με πλοιο θελεις απο 10 - 15 ωρες , αναλογα τις στασεις )...

Σε προσφατο ταξιδι μου απο Ροδο - Καρπαθο που το πλοιο στη συνεχεια πηγαινε Ηρακλειο (ΝΤΑΛΙΑΝΑ τον Μαιο) οι επιβατες της Κρητης δεν ξεπερνουσαν τους 30 (χωραν και στο αεροπλανο και οι μερικες νταλικες παν στον Αγιο και απο κει 1 ωρα και εφτασαν στο Ηρακλειο)

Link to comment
Share on other sites

Οι ίδιοι χρόνοι ισχύουν και για Αθηνα... Κι όμως τα καράβια ζουν και βασιλευουν...

Αυτονομα Ροδος Ηρακλειο δεν νομιζω ποτε να στεριώσει, οποτε το καλυτεροπου εχουμε να περιμενουμε ποτε ειναι κάποιο Ηρακλειο Σητεια Κασος Καρπαθος Ροδος...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα παιδιά.Αν υπάρχει περίπτωση (που δεν το βλέπω) να δημιουργηθεί αυτή η γραμμή με κάποιο πιό καινούριο πλοίο απο τα Ιεράπετρα, Κορνάρο κτλ. δέν νομίζω οτι θα πηγαίνει καλά.Απο Μάιο-Αύγουστο εντάξει το Κορνάρος έχει κάμποσο κόσμο για Ρόδο, τους υπόλοιπους χειμερινούς όμως μήνες είναι ελάχιστοι εκείνοι που παίρνουν πλοίο για Ρόδο.Οι πιό πολλοί βέβαια το χειμώνα θα είναι φοιτητές.Οντως, εγώ που είμαι στο ΤΕΙ Ηρακλείου βλέπω αρκετά συχνά φοιτητές απο Ρόδο και έχω και φίλους Ροδίτες οι οποίοι πηγαίνουν Ρόδο μόνο στις γιορτές!!

Link to comment
Share on other sites

Στη γραμμή Κρήτη - Ρόδος ένα πλοίο μπορεί να βγάλει κέρδος μόνο τις περιόδους Ιουλίου - Αυγούστου, τις γιορτές και την περίοδο των σχολικών εκδρομών. Δηλαδή καινούργιο πλοίο στην γραμμή να το ξεχάσετε όπως και ταχύπλοο λόγω πελάγους. Η Κάρπαθος έχει κίνηση και αποκλείω κάποια εταιρεία να κάνει το δρομολόγιο παρακάπτοντας την.

Μόνη περίπτωση να δρομολογηθεί ένα παλιό πλοίο απευθείας Ηράκλειο - Ρόδος το οποίο θα λειτουργεί στην πραγματικότητα ως Ro/Ro.

Δεν γνωρίζω αν έχει μπει πλάστιγκα στην Σητεία αν δεν έχει μπει ακόμα το δρομολόγιο θα σταματάει εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου φαίνεται πολύ ωραία σκέψη μια απευθείας σύνδεση Ρόδου-Κρήτης.Το καλοκαίρι πέραν της αεροπορικής σύνδεσης θα έχει αρκετό κόσμο μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για δυο απο τους πλέον κοσμοπολίτικους καλοκαιρινούς προορισμούς,το χειμώνα όμως τα πράγματα πρέπει όντως να παίζονται.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάτε τις ανταποκρίσεις. Δεν είναι λίγος ο κόσμος που από Ρόδο, πρέπει να συνεχίσει για άλλα νησιά όπως π.χ. Κως, Κάλυμνος, Σύμη κ.α. που δεν πιάνει το "ανέβασμα" από Ηράκλειο.

Το να βάλεις πλοίο που να πηγαίνει απ'ευθείας Ρόδο, παρακάμπτωντας τα υπόλοιπα νησιά του Καρπάθιου είναι αυτοκτονία. Πρέπει να μαζεύεις από παντού και να φτάνεις σε ώρα που υπάρχει άμεση ανταπόκριση για τα υπόλοιπα νησιά, για όσους θέλουν να συνεχίσουν.

Οσο για την αεροπορική κάλυψη. Αν θέλεις να συνεχίσει από τη Ρόδο για άλλα νησιά, αφήστε το καλύτερα. Τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας, έχεις μισή ώρα χρόνο να βγεις από το αεροπλάνο και να πας στο λιμάνι για να προλάβεις ανταποκρίσεις με πλοία. Μιλάω από προσωπική πείρα, αυτό το μήνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πηγαίνω λοιπόν φίλτατοί μου στο πρακτορείο για να βγάλω εισιτήριο με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ από Ρόδο προς Άγιο Νικόλαο.Λέω στον πράκτορα "ένα εισιτήριο μπλα μπλα....."και μου λέει:Το πλοίο πλέον δεν προσεγγίζει Άγιο Νικόλαο.Αλλά του λέω εγώ;Ηράκλειο;Ούτε,μου απαντά....Ούτε λίγο ούτε πολύ το πλοίο πλέον κάθε Τετάρτη,Πέμπτη και Κυριακή αναχωρεί από Ρόδο στις 4 τα ξημερώματα για Χάλκη,Διαφάνη,Κάρπαθο,Κάσο,Σητεία,Σαντορίνη,Μήλο,Πειραιά.Και ερωτώ:Στο νησί της Κρήτης και πιο συγκεκρίμενα στους νομούς Ηρακλείου,Ρεθύμνης και Χανίων, στους οποίους κατοικεί η συντριπτική πλειοψηφία των Δωδεκανησίων,πόσο πολύ βοηθάει η συγκεκριμένη κίνηση της εταιρίας;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...
Στο ραδιόφωνο άκουσα εντός των επομένων ημερών θα σταλεί πλοίο κυρίως για τις νταλίκες. Υπάρχει ακόμη τουρισμός στο νησί, όπως δήλωσε ο δήμαρχος της Καρπάθου και σιγά σιγά φαίνονται τα σημάδια απο τα ανεκτέλεστα δρομολόγια.
εγω γιατι ακουσα οτι το flying cat 3 θα κανει ροδο κασο καρπαθο κρητη με ανταποκριση στα πλοια του πειραια;
Link to comment
Share on other sites

εγω γιατι ακουσα οτι το flying cat 3 θα κανει ροδο κασο καρπαθο κρητη με ανταποκριση στα πλοια του πειραια;

Δεν θέλω να το σκέφτομαι ταχύπλοο στο Καρπάθιο.:D

Link to comment
Share on other sites

Παιδια υπαρχει θεμα. Αντιγραφω απο το http://kassosnews.blogspot.com/

Σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο-καταμαράν της HELLENIC SEA WAYS Flying cat 3 θα εκτελέσει την Κυριακή το πρωί στις 8 έκτακτο δρομολόγιο από Σητεία, Κάσο ,Κάρπαθο,Χάλκη και Ρόδο.Το συγκεκριμένο ταχύπλοο δεν έχει την δυνατότητα μεταφοράς φορτηγών αυτοκινήτων αλλά μόνο επιβατών,κάτι που δεν επιλύει σε καμία περίπτωση το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.Χτές το οχηματαγωγό -RO/RO ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ μετέφερε από την Κρήτη (παρακάπτωντας μάλιστα το λιμάνι της Κάσου) προς Κάρπαθο νταλικές και φορτηγά.Για αυτήν την κίνηση δημιουργούνται περισσότερα ερωτήματα.Ποιος ήταν ο λόγος της μη προσέγγισης του στη Κάσο; :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στον «αέρα» τα νησιά της Κάσου και της Κάρπαθου

Πηγη: ΠΡΟΟΔΟΣ

«Στον αέρα» βρίσκεται η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία προς τα νησιά της Δωδεκανήσου και συγκεκριμένα για τα νησιά Κάρπαθο και Κάσο, καθώς από χθες έληξε η προθεσμία της ναυτιλιακής εταιρίας G.A. Ferries που εκτελεί επιδοτούμενα δρομολόγια «άγονης γραμμής».

Δηλαδή, από την ερχόμενη Τρίτη και μέχρι το νέο διαγωνισμό των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών που είναι προγραμματισμένος για τις 11 Μαρτίου, τα δύο νησιά της Δωδεκανήσου θα βρεθούν «επί ξύλου κρεμάμενα» γιατί σε περίπτωση που το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν πραγματοποιήσει απευθείας ανάθεση σε άλλη ναυτιλιακή εταιρεία, είναι αναπόφευκτα τα προβλήματα που αναμένεται να αντιμετωπίσουν οι ακρίτες της περιοχής μας.

Link to comment
Share on other sites

Απευθειας αναθεση στο ΜΙΛΕΝΑ για αυριο Τεταρτη 4/3 απο Πειραια στις 17.00 για Μηλο Κιμωλο Θηρα Ηρακλειο Σητεια Κασο Καρπαθο Διαφανι Χαλκη Ροδο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...