Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μια διορθωση στις αποστάσεις. Σητεία Άγιος 50-60 λεπτά (χάλια δρόμος), Άγιος Ηράκλειο 30-35 λεπτά, βαριά 40. Συνεπώς 1 ώρα και 40 λεπτά μαξ αν πηγαίνεις χαλαρός.  2μιση ώρες ήταν πριν 25-30 χρόνια. Πλεόν ο δρόμος Άγιος - Ηράκλειο έχει φτιαχτεί στο μεγαλύτερο μέρος του.

Επίσης περί τουριστών, συνήθως θα πάρουν 2ο μέσο (μετά το αεροπλάνο από τη χώρα τους), προκειμένου να πάνε στον τελικό προορισμό τους. Αφότου φτάσουν η πλειοψηφία θα μείνει στα all inclusive και άντε να βγει καμιά βόλτα στο μισάωρο μαξ απόσταση.

Ο τουρίστας όμως που θα έρθει στη Σητεία και θα μείνει σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο που δεν θα είναι all inclusive και θα βγαίνει συνεχώς έξω είναι πιο πιθανό να πάρει το ταχύπλοο να πάει σε κάποιο διπλανό νησί, είδικά αν είναι γρήγορη η σύνδεση. Το είδος τουρισμού της Σητείας είναι άλλο από αυτό των Μαλλίων, της Χερσονήσου, του Αγίου και για τους κακοπροαίρετους να υπενθυμήσω ότι έχει απευθείας πτήσεις το καλοκαίρι από Δανία, Σουηδία, Νορβηγία. Δυστυχώς ο ιος βέβαια τα σταμάτησε όλα. Μάλιστα υπήρχαν σκέψεις για easyjet και Ryanair να έρθουν, πριν την πανδημία.

Ξενοδοχεία υπάρχουν και μεταξύ Ιεράπετρας και Σητείας(Μαρκύς Γυαλός κλπ) με σημαντικό τουρισμό, όπως και μεταξύ Αγίου και Σητείας(Ιστρον, Παχειά Άμμος κλπ). Επομένως η Σητεία μπορεί να εξυπηρετήσει πιο πολλούς τουρίστες και μονάδες απότι ο Άγιος, σαν λιμάνι και αεροδρόμιο. Το ότι η πόλη αυτή καθεαυτή δεν τους κρατάει όλους είναι άλλο καπέλο. 

Συμφωνώ ότι ίσως να είναι περιττή η δρομολόγηση και μπορεί να έχει άλλο σκοπό, ειδικά όσο πατάει στις ώρες του Πρέβελη. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα όμως. Σημαντικό ότι εξυπηρετεί τους κατοίκους των Δωδεκανήσων και προσφέρει γρήγορη σύνδεση με την Κρήτη, συμβάλει κατ'εμέ και στον εγχώριο τουρισμό μεταξύ των νησιών.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 399
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελοσπάντων, επειδή το Ηράκλειο είναι το κέντρο της Κρήτης με υπηρεσίες και νοσοκομεία που είναι τελικός προορισμός πολλών Κασιωτοκαρπαθιοτών και ένας νόμος με 250.000 κόσμο (χώρια που η ίδια η πόλη έχει κοντά στις 150.000 κόσμο με χιλιάδες φοιτητές που δεν θέλουν και πολύ να πάρουν ένα πλοίο και να πεταχτούν για ένα σου-κου κάπου κοντά να δουν κάτι διαφορετικό -Κάσος&Κάρπαθος-) γι αυτό και είπα "το καλύτερα το Ηράκλειο από την Σητεία" καθώς είναι πολύ μεγαλύτερη αγορά για να αντλήσει επιβάτες. 

Αλλά ας πιάσει στην γραμμή το καραβάκι κι ας ξεκινάει και από το Βάϊ. 

Link to comment
Share on other sites

@Strofalos Πολύ σωστά!! Αν ξεκινούσε από το Ηράκλειο θα είχε την Σητεία ενδιάμεσο σταθμό, οπότε θα εξυπηρετούνταν και οι κάτοικοι/επισκέπτες του Λασιθίου. Από το Ηράκλειο μπορούν να ταξιδεύουν φοιτητές (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου), και επισκέπτες απο την πόλη καθώς και από Ρέθυμνο/Χανιά, αφού υπάρχει εξαιρετική συγκοινωνία. Βλέπουμε εξάλλου ότι η υπάρχουσα ακτοπλοϊκή σύνδεση που εκτελείται με το Πρέβελης διαρκεί υπερβολικά πολλές ώρες (Ρόδος-Ηράκλειο περίπου 15 ώρες), ενώ η αντίστοιχη με ταχύπλοο θα μειωνόταν στις 9 ώρες (ίσως και λιγότερο), πράγμα που σημαίνει ότι το πλοίο θα είχε αρκετο κόσμο.
 Γνώμη μου είναι ότι ο σχεδιασμός μιας γραμμής θα έπρεπε να έχει ως κύριο στόχο την εξυπηρέτηση του κόσμου. Στην προκειμένη περίπτωση όμως φαίνεται καθαρά ότι το λιμάνι αφετηρίας/τερματισμού επιλέχθηκε για πολιτικούς λόγους...

Link to comment
Share on other sites

Το 1997 ήταν η τελευταία χρόνια που συνδεόταν η Ρόδος με το Ηράκλειο με τα πλοία του Αγούδημου. Επειτα, για 6 χρόνια, η ΛΑΝΕ πήγαινε έως Άγιο Νικόλαο. Εγώ , μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του συλλόγου Κρητών Ρόδου , έπειτα από αλλεπάλληλες κρούσεις , καταφέραμε το 2003 , μια φορά την εβδομάδα , το Ιεραπετρα να πηγαίνει Ηράκλειο αντί Αγ.Νικόλαο. Η συνέχεια γνωστή σε όλους.
Αυτο που συμβαίνει εδώ είναι ότι , προφανώς, δεν θέλουν να θίξουν τα συμφέροντα της ΑΝΕΚ που είναι ο βασικός «παίκτης». 

Link to comment
Share on other sites

Και καλά κάνουν να σου πω την αλήθεια γιατί η ΑΝΕΚ είναι χρόνια στη γραμμή χειμώνα Καλοκαίρι.Και δε μπορεί να έρθει ο άλλος το καλοκαίρι να της πάρει όλη τη κίνηση με το ταχύπλοο και το Σεπτέμβρη να εξαφανιστεί.

Η άποψη μου είναι αυτή που είχα γράψει και πέρσυ. Να υπάρξει αναπροσαρμογή στα δρομολόγια του Πρέβελης ώστε να εκτελεί με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα τη βέλτιστη και ταχύτερη σύνδεση των νήσων με τη Κρήτη.

Μην ξεχνάμε η ίδια ακριβώς σύνδεση που κάνει το Hellenic Highspeed εκτελείται χειμώνα καλοκαίρι αεροπορικώς με τουλάχιστον 3 πτήσεις την εβδομάδα.Το αεροπλάνο κάνει Ρόδο Κάρπαθο Κάσο Σητεία και επιστροφή.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ επιδοτείται όλα αυτά τα χρόνια και το Πρεβελης με τα πληρώματα του έχουν υπηρετήσει ηρωικά τη γραμμή. Μια διόρθωση στα γραφόμενα σου: Η Ρόδος δεν συνδέεται αεροπορικά με τη Σητεια εδώ και μερικά χρόνια. Συνδέεται όμως με το Ηράκλειο καθημερινά χειμώνα-καλοκαίρι.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Το αεροπλάνο της Sky Express κάνει Ηράκλειο-Ρόδο και μετά αρχίζει το επιδοτούμενο Ρόδο-Κάρπαθος-Κάσος-Κάρπαθος-Ρόδος και μετά πίσω για Ηράκλειο.

Και με εισητήριο 100€ παρακαλώ..! Έχει δλδ ψωμί να χτυπήσει η Hellenic αν το ψάξει το θέμα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο διαγωνισμο για τη γραμμη Σητεια-Κασος-Καρπαθος-Ροδος, κατεβηκαν η Αττικα και η Seajets με ταχυπλοα.Δεν εχω μαθει ποια, αλλα λογικα η Αττικα θα πηγε με το HELLENIC HIGHSPEED

Κοιτα να δεις που θα βγει αληθινη η πρωταπριλια του @Panagia Ekatontapiliani

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Αν έχει κερδίσει την γραμμή η Seajets (όπως ακούγεται), τότε λογικά θα περιμένουν το Paros Jet να ολοκληρώσει το δεξαμενισμό του στη Χαλκίδα

Link to comment
Share on other sites

15 έως 17 Μαΐου, ακούγεται, πως ξεκινάει η γραμμή. Τώρα το ΠΟΙΟΣ την ξεκινάει και με ΠΟΙΟ ΠΛΟΙΟ, ακόμα άγνωστο.

Μου φαίνεται πως τον νικητή θα τον δουμε ένα ωραίο πρωινό στο λιμάνι της Σητείας..ούτε θα τον μάθουμε προκαταβολικά, ούτε τίποτα... 

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα δυο είναι τίγκα στις αεροπορικές, χωρίς να έχω μπει στο Πάρος ποτέ μου, νομίζω πως είναι μια υποβαθμισούλα (εσωτερικά εννοώ..ως  ξενοδοχειακό πλοίων αυτό καθαυτό) για την γραμμή η μετάβαση από το Hellenic Highspeed στο Paros Jet ή η ιδέα μου..? 

Link to comment
Share on other sites

Το paros jet μόνο υποβάθμιση δεν είναι τουλάχιστον στο ξενοδοχειακό κομμάτι αλλά και όχι μόνο είναι από τα καλύτερα στο τέτοιο είδος ταχύπλοο δηλ monohull.

Link to comment
Share on other sites

Εσωτερικά δεν έχουν τρομερες διαφορες(έχει να κάνει με το γούστο του καθενός νομίζω το ποιο είναι καλυτερο),αλλά η σειρά του hellenic highspeed εχει καλυτερη πλεύση στον καιρο από το παρος

Link to comment
Share on other sites

Το 2008 από Ηράκλειο για Σαντορίνη έκανε ακόμα δειλά βήματα το γατάκι της HSW και το 2019 τα δρομολόγια ήταν πολλαπλάσια, με πολύ μεγαλύτερα ταχύπλοα που ανέβαιναν σχεδόν σε όλες τις βασικές Κυκλάδες.

Μακάρι, έστω και σε μικρότερη έκταση, η γραμμή να αποκτήσει κόσμο, να γίνει θεσμός και κυρίως να βοηθηθούν η Κάσος και η Κάρπαθος, που πραγματικά το αξίζουν, όντας πολύ όμορφες και ιδιαίτερες. 

Τα ταχύπλοα ποτέ δεν ήταν η αδυναμία μου, τα επιλέγω σπάνια, αλλά αν με τη βοήθεια πρακτορείων βοηθηθούν τα δύο νησιά το εύχομαι.

Επειδή όμως αυτό δεν είναι τόσο πιθανό, όσο η εκτόξευση Ηρακλείου - Κυκλάδων, μην ξεχνάμε και τα συμβατικά που είναι εκεί για τα νησιά όλο το χρόνο. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/13629/21/23-02-2021 Προκήρυξης Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας

Ενώ απορριφτήκαν οι φάκελοι στις γραμμές λόγω ότι οι άλλοι φάκελοι έχουν πλοίο αντικατάστασης.

 

KIAΡΑ ΝΕ μυριζει SEAJETS

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Seajets έχει κερδίσει τη γραμμή και λογικά θα είναι με το Πάρος Τζετ.

Τα είπαμε από χθες!! Κιαρα Ν.Ε. είναι εταιρεία του ομίλου της Seajets, όπου ανήκει το Aqua Blue και έχει πάρει την επιδότηση της γραμμής του Λαυρίου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...