Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, togias_k said:

Τα μικρά τα blue star τι φορτηγά παιρνουν? Ίσως αυτά να ήταν καλά για την γραμμή και με μια ταχυτητα της τάξεως 22,5 κόμβους 

Θα πρέπει να αλλάξουν κατηγορία από Β σε Α. Επίσης έχουν πολύ λίγες καμπίνες και μικρό γκαράζ ( το Πρέβελης συνήθως ξεπερνάει τα 30 φορτηγά μόνο για Σαντορίνη). Εκτός και αν η μεταφορικές της Σαντορίνης πάνε στο Σολωμό και στο Ολύμπους (έτσι και αλλιώς δεν πάνε πολύ με την Άττικα). 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 399
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα ωραρια στο συστημα διαφέρουν απο τον πίνακα που ανέβηκε εδω.

Το Σητεία - Κάσος το δίνει σε 3 ώρες, δηλαδη 15 κομβους μ.ο., το Κάρπαθος - Ρόδος σε 5:45 κατω απο 15 κομβους μ.ο. .

Το Κάσος - Κάρπαθος το δινει 1:00 ή 1:05 ενω ειναι απόσταση περιπου 24 ν.μ. (εξαρτάται πολύ απο τις αποστάσεις απο τις στεριες). Με 16.5 κόμβους για να βγει με επιτάχυνση και επιβραδυνση 16 κόμβους μ.ο. θελει 1:30 ...

Link to comment
Share on other sites

Η χθεσινή συμφωνία με την Αίγυπτο για την μερική οριοθέτηση ΑΟΖ πιθανότατα σχετίζεται με τη δρομολόγηση του Πήγασου στη Κασοκαρπαθία.Δε θεωρώ τυχαίο πως η δρομολόγηση έγινε μερικές μέρες πριν τη συμφωνία .Η ΑΟΖ των νησιών αμφισβητείται από τη Τουρκία μέσω του Τουρκολυβικού συμφώνου.Ενώ από σήμερα τα νησιά αποδεδειγμένα έχουν ΑΟΖ και η σύνδεση μεταξύ τους έχει ήδη ενισχυθεί.Με ότι αυτό συνεπάγεται.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ναι αμέ...Καλά θα ήταν! Απλά ως σύγχρονοι μαυρογιαλουροι κάποιοι πολιτικοί μας προσφέρουν εκδουλεύσεις στο τοπικό κοινό τους μάλλον σχεδόν ανύπαρκτης χρησιμότητας και χωρίς καμία προηγούμενη μελέτη. Και το χρήμα ρέει βέβαια για "επιδοτήσεις"

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα σε αυτο που γραφεις.Σιγουρα δε πρεπει να μοιραζονται λεφτα σε αχρειαστες αγονες.Σε γραμμες και συνδεσεις νησιων που πραγματικα χρειαζονται βαπορι τοτε ναι να βγαινει επιδοτηση.Ομως καλο ειναι να βλεπουμε τα πραγματα πολυδιαστατα.Η αλλη διασταση ειναι αυτη που εγραψα στο ανωτερω σχολιο μου.Και στη τελικη ειναι και η αποψη μου.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα δεν νομιζω οτι ολο αυτο εγινε για την ΑΟΖ.

Αλλα περα απο αυτο και γιο οποιο λογο και να εγινε, ας πει καποιος γιατι επρεπε τα δρομολογια να ειναι ιδιες μερες και σχεδον ιδιες ωρες με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ.Ας τα βαζανε σε αλλες μερες ωστε να δικαιολογηθει λιγο το πραμα

Link to comment
Share on other sites

Καλώς αυξάνονται οι συνδέσεις για όλα τα νησιά, πόσο μάλλον για αυτά που είναι στην άκρη της Ελλάδας. Είναι η οργάνωση που πάσχει, κάτι που φαίνεται από τις επικαλύψεις δρομολογίων. Να δεχτώ ότι για αυτά που ξεκινούν από Πειραιά ή πολύ μακριά, είναι δύσκολο να γίνουν αλλαγές. Τα τοπικά όμως, γιατί όχι? 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, polmyt said:

Προσωπικα δεν νομιζω οτι ολο αυτο εγινε για την ΑΟΖ.

Αλλα περα απο αυτο και γιο οποιο λογο και να εγινε, ας πει καποιος γιατι επρεπε τα δρομολογια να ειναι ιδιες μερες και σχεδον ιδιες ωρες με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ.Ας τα βαζανε σε αλλες μερες ωστε να δικαιολογηθει λιγο το πραμα

Συμφωνώ απόλυτα. Επιπλέον μια επιπλέον πιο γρήγορη σύνδεση της Κάσου κ Καρπαθου με Πειραιά θα ήταν ίσως πιο χρήσιμη 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gtogias said:

Καλώς αυξάνονται οι συνδέσεις για όλα τα νησιά, πόσο μάλλον για αυτά που είναι στην άκρη της Ελλάδας. Είναι η οργάνωση που πάσχει, κάτι που φαίνεται από τις επικαλύψεις δρομολογίων. Να δεχτώ ότι για αυτά που ξεκινούν από Πειραιά ή πολύ μακριά, είναι δύσκολο να γίνουν αλλαγές. Τα τοπικά όμως, γιατί όχι? 

Σχετικά με την παραπάνω ανάρτηση,το Πήγασος φτάνει Ροδο σήμερα το βράδυ με επόμενη αναχώρηση Κυριακη πρωί. ποιος ο λόγος να μην έχει αναχώρηση τα  Σάββατα την στιγμή που το Πρεβελης έχει αναχώρηση από Ρόδο κάθε  Κυριακή ξημερώματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από τη Δευτέρα 31/8 το Hellenic Highspeed ξεκινάει δρομολόγια στη θέση του Εξπρές Πήγασος στη γραμμή Σητεία Κάσο Κάρπαθο Χάλκη Ρόδο με αναχώρηση στις 12:00 από τα λιμάνια αφετηρίας και άφιξη στις 18:45 στο τελικό προορισμό. Οπότε σημαίνει ότι θα ταξιδεύει με ταχύτητα ταχυπλόου.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
20 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Προκήρυξη Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας. Οι γραμμες ειναι

 

https://www.dimokratiki.gr/02-03-2021/apo-tis-19-aprilioy-tachyploo-sti-grammi-rodos-karpathos-kasos-kriti-poy-tha-proseggizei-kai-to-diafani/

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της συγκεκριμένης ροδίτικης εφημερίδας το Hellenic Highspeed θα ξεκινήσει μάλλον από 19 Απριλίου (λίγο πριν το Πάσχα δηλαδή) και σε ένα από τα δρομολόγιά του θα πιάνει και στο Διαφάνι της Καρπάθου

Link to comment
Share on other sites

Το δημοσίευμα απλώς αναφέρει αυτά που αναφέρει η προκήρυξη της γραμμής. Δεν λέει Hellenic Highspeed αλλά πλοίο προδιαγραφών Highspeed. Από τη προκήρυξη υποψήφια θα μπορούσαν μόνο να είναι 7 ταχύπλοα σκάφη, που έχουν μεγαλύτερο μήκος από 90 μέτρα. Δηλαδή Highspeed 4, Hellenic Highspeed (που έκανε δρομολόγια πέρυσι από σποντα), το Tera Jet, το Paros Jet, το Superexpress, το Superrunner και το Speedrunner III. Η λογική λέει Hellenic Highspeed, αλλά δεν ξέρω εάν θα υπάρξει ενδιαφέρον από τις άλλες εταιρείες πχ το Πάρος Τζετ ή το Superrunner.

Link to comment
Share on other sites

Χαμένος κόπος..! 

Αν το λιμάνι εκκίνησης δεν είναι η έδρα του νησιού (δλδ το Ηράκλειο) πεταμένα λεφτά η υπόθεση..! 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Strofalos said:

Χαμένος κόπος..! 

Αν το λιμάνι εκκίνησης δεν είναι η έδρα του νησιού (δλδ το Ηράκλειο) πεταμένα λεφτά η υπόθεση..! 

Δηλαδή όσα πλοία πάνε Κυκλάδες από Ραφήνα και όχι από Πειραιά είναι καταδικασμένα σε αποτυχία;

Σίγουρα η Σητεία δεν έχει τη δυναμική που έχει το Ηράκλειο, σίγουρα η γραμμή είναι ξεκάθαρα δουλειά του ντόπιου υπουργού αλλά εμείς οφείλουμε να δούμε το θετικό της υπόθεσης. Η Σητεία, και το Λασίθι γενικότερα, θα μπορέσει να αναπτυχθεί περισσότερο στο κομμάτι του island hopping.

Η σύνδεση με τη Ρόδο σε σύντομο χρονικό διάστημα θα λειτουργήσει υπερ σίγουρα,  αρκεί οι συνθήκες να το επιτρέπουν.

Link to comment
Share on other sites

Μία μέση λύση , χωρίς φυσικά να γνωρίζω το status της γραμμής και τις τάσεις, φαντάζομαι ότι μπορεί να είναι ο Άγιος Νικόλαος σαν λιμένας αφετηρίας διότι εκεί:

1) έχει μεγάλα ξενοδοχεία που μπορούν να αντλήσουν επιβατικό κοινό προς τα νησιά. Ακόμη και τις ημέρες που θα κάθεται μπορεί να δημιουργηθούν γκρουπ (όχι απαραίτητα φέτος γιατί θέλει προετοιμασία και οι συνθήκες δεν το ευνοούν ,αλλά τις επόμενες χρονιές γιατί από ότι φαίνεται καθιερώνεται η γραμμή) και να γίνει ναύλωση του πλοίου για ημερήσια εκδρομή π.χ προς την Κάρπαθο.

2) έχει τουριστικές περιοχές σε μικρή απόσταση που κι από εκεί μπορεί να αντλήσει ενδιαφερόμενο κοινό όπως π.χ είναι η Χερσόνησος ή τα Μάλια σε αντίθεση με την Σητεία που είναι σχετικά πιο απομακρυσμένη από τον πυρήνα του τουρισμού.

3) Ο Άγιος Νικόλαος είναι σε λογική απόσταση από το Ηράκλειο (περίπου 1 ώρα οδικώς) έναντι της Σητείας που είναι (2:20 περίπου) . Τουτέστιν για να πάνε και να έρθουν οδικώς από Ηράκλειο στη Σητεία θέλουν 2:40 λεπτά παραπάνω από τον Άγιο Νικόλαο.

4) Ο Άγιος Νικόλαος ανήκει στο νομό Λασιθίου όπως και η γενέτειρα του Υπουργού , η Σητεία, οπότε δεν υπάρχουν λόγοι ανησυχίας για απώλεια ψήφων.😄

Link to comment
Share on other sites

Άμα Νίκο το θεωρείς "το'να ή τ'άλλο" το να έχει ένα ταχύπλοο-τουριστικό σα λιμάνι αφετηρίας την Σητεία αντί το Ηράκλειο, τότε πες τα στις εταιρείες που τα καλοκαίρια όλες εκκινούν τα πλοία τους από τον "Χάνδακα" και όχι από π.χ. την Σουδά. Λογικά, κάποιος λόγος θα υπάρχει που δεν έχουμε πάρει πρέφα... 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κάνω επι προσωπικού συζήτηση. 

Η Σητεία θα συνδέεται με Κάσο, Κάρπαθο και Ρόδο ως επιδοτούμενη γραμμή.

Το Ηράκλειο συνδέεται με Κυκλάδες, κυρίως Σαντορίνη, με ελεύθερη δρομολόγηση.

Αν είναι λοιπόν άξια σύγκρισης αυτά τα δύο, τότε τι να πω..

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι τα δεδομένα ελεύθερης δρομολόγησης είναι κάπως πιο "βάσιμα" πάντα, γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις το βασικό κριτήριο της επιλογής είναι το οικονομικό συμφέρον(και άρα η επιτυχία της γραμμής) και όχι άλλα συμφέροντα ή προχειρότητες.

Όμως αυτό που μάλλον προσπερνάτε στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναι η απόσταση της Σαντορίνης από το Ηράκλειο σε αντίθεση με την απόσταση από τη Σούδα ή από τη Σητεία πχ. Επίσης να θυμίσω ότι υπάρχουν δρομολόγια και από το Ρέθυμνο για τη Σαντορίνη, οπότε δεν είναι "Ηράκλειο και τίποτα άλλο". Αντίστοιχα και στο παράδειγμα της Ραφήνας, τα περισσότερα ξενοδοχεία και σπίτια είναι πιο κοντά στον Πειραιά ο οποίος έχει και πολύ καλύτερη προσβασιμότητα με τα ΜΜΜ, κι όμως η τεράστια πλειοψηφία των επιβατών για Τήνο και Μύκονο (δεν συζητάμε καν την Άνδρο) προτιμούν τη Ραφήνα προφανώς λόγω απόστασης (και άρα και τιμής).

Επίσης, άλλο παράδειγμα, η επικράτηση της Κυλλήνης για Ζάκυνθο/Κεφαλλονιά σε σχέση με την Πάτρα, και μάλιστα σε ελεύθερη δρομολόγηση, ή η επικράτηση του Λαυρίου για Κέα/Κύθνο αντί για Πειραιά.

Δεν έχω ξεκάθαρη άποψη επί του συγκεκριμένου γιατί δεν έχω ούτε στοιχεία ούτε εμπειρία, απλά λέω ότι δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο απόλυτοι γιατί υπάρχουν πολλοί παράγοντες.

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...