Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Τα εχουμε συζητησει αρκετες φορες.Δεν θα αλλαζε κατι.Την ΝΕΛ την εφαγε το ξερο της το κεφαλι τοτε με τους ΑΙΟΛΟΥΣ.Μια χαρα ηταν ακομα και με το ΘΕΟΦΙΛΟ και με το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ τοτε,αντι για το οποιοδηποτε ΡΟΔΑΝΘΗ.

Ανανεωση επρεπε να κανει σταδιακα και να παει σε πιο συγχρονα συμβατικα.Δεν πηγε ,εκανε τις λαθος επιλογες με τα ταχυπλοα ,μπηκε και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ,το οποιο ειχε εξαρχης το κοινο του και ολα πηραν το δρομο τους

Και δεν ειναι μονο η ταχυτητα.Εχουν αλλαξει και οι απαιτησεις της γραμμης συνολικα.Πλεον δεν φτανουν τα τεραστια ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ, που εχουν και παραπανω δρομο, για το καλοκαιρι,οχι να ηταν ακομα με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι επιτηδειοι και οι μακρυχερηδες την οδήγησαν στην παραγγελία των Αιολων και της μετέπειτα παρακμής της. Και στο τέλος ένα European Express δεν φέρνει την άνοιξη… Αν είχε ναυπηγήσει 1 συμβατικό στο στυλ του  Χίος θα ήταν πραγματικά αλλιώς τα πράγματα, γιατί στην παρακμή της, της γύρισαν την πλάτη ακόμη και οι ντόπιοι. Δεν θα είχε αφήσει τόσο περιθώριο ανάπτυξης στην Hellenic και μετέπειτα στην Blue Star.

Edited by proud_ionian
κορεκτίλα
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...