Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

.
http://www.emprosnet.gr/emprosnet/diktika/

ΤΑ ΔΗΚΤΙΚΑ

10/3/2005


Όσα ξέρει ο νοικοκύρης…
Άμεση ήταν η αντίδραση «κύκλων» της NEΛ, με αφορμή σχόλιο του «E», το οποίο αναρωτιόταν «μήπως επιλέξαμε λάθος» επιλογές, όταν επί Γιάννη Aντωνίου στην προεδρία της Nαυτιλιακής ακυρώθηκε η συνεργασία με τις «Mινωϊκές»!
Σιβυλλική η δήλωση – διευκρίνιση κύκλων της NEΛ ότι «όσα ξέρει ο νοικοκύρης (εννοώ τη διοίκηση της Nαυτιλιακής), δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος»!
Aσφαλώς και η διοίκηση της NEΛ ξέρει καλύτερα και για το παρασκήνιο και για τις εξελίξεις που υπήρξαν τον καιρό εκείνο, που πάλι ήταν στο κέντρο των συζητήσεων οι συνεργασίες και οι συγχωνεύσεις στο χώρο της ακτοπλοΐας, όπως και αυτόν τον καιρό.
Eξελίξεις, οι οποίες δεν μπορεί να αφήνουν αδιάφορη τη NEΛ, η οποία δεν πρέπει να απαξιωθεί ως ο «φτωχός συγγενής» του χώρου.
«E»

.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως και η επιλογή για συνεργασία με την ΑΝΕΚ ως στρατηγικού επενδυτη, δεν ήταν και η καλύτερη.

Όπως αποδείχθηκε δεν την βοήθησε κάθολου και την άφησε μόνη της να "κολυμπήσει" όπως έκανε και στην περίπτωση της ΔΑΝΕ με τα γνωστα "αποτελέσματα"..

Τώρα προσπαθει μόνη της να μαζέψει τα ασημάζευτα.

Ελπίζουμε να τα καταφέρουν ,

γιατί τα νησιά μας εκει ψηλά θα μείνουν χωρίς πλοία..

Link to comment
Share on other sites

Ολα κρίνονται από το αποτέλεσμα.Η συνεργασία με την ΑΝΕΚ όντως αποδείχτηκε λάθος αφού η ίδια η ΑΝΕΚ δεν μπορεί να τακτοποιήσει τα του οίκου της.

Από την άλλη η ΜΙΝΟΑΝ είναι μία από τις σοβρότερες και πετυχημένες εταιρίες του χώρου όμως δεν ξέρω αν στο φάσμα των προβλημάτων της ΝΕΛ θα βοηθούσε ή θα έβγαζε κι αυτή ην ουρά της απέξω

Οταν συνεργάστηκε με την ΑΝΕΚ η ΑΝΕΚ είχε μία από τις πιο δυναμικές παρουσίες στο χώρο μετά την πήρε η κ΄τω βόλτα.

Link to comment
Share on other sites

Me ta idia lefta tha borouse na parei ena symbatiko neoteukto 140-150 metron na to dromologisei sti grammi Peiraias-xios-mytiline , na xaropoiouse tous pelates tis me tis sygxrones kabines , koinoxristous ktl. Me ta grigora xerontai mono tis aeroporikes theseis kai tin.......ipsili timi! Ystera tha mporouse na agorasei me ta ypoloipa kai ena px. iaponiko 160-170 metra 10-15 xronon kai na to dromologouse opou ithele_ + 1 grammi parapano! Kai tha tis emenan stin akri...kai tha ta douleue olo to xrono

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτά που αναφέρεται είναι πολύ σωστά και σίγουρα αυτές είναι οι αιτίες που οδήγησαν την ΝΕΛ στην κατάσταση στην οποία έχει περιέλθε.

Το θέμα είναι από εδώ και πέρα τι γίνεται.Πρέπει να τα βάλουν κάτω τα πράγματα να δουν τι θα κάνουν.Με τους ΑΙΟΛΟΥΣ χρόνο με τον χρόνο μπαίνουν όλο και πιο πολύ μέσα το ΘΕΟΦΙΛΟΣ το πήραν τα χρόνια και τα σημάδια της ηλικίας του είναι εμφανέστατα και το ΜΥΤΙΛΉΝΗ σε λίγα χρόνια θα μας χαιρετίσει κι αυτό.Κάτι θα πρέπει να κάνουν.Για μένα ίσως το καλύτερο ήταν να διώξουν τον ΑΙΟΛΟ ΕΞΠΡΕΣ και ένα από τους άλλους δύο και με τα λεφτά που θα πάρουν να δουν τι θα κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα πάντως μια υγειής εταιρία με παλιά βαπόρια παρά μια φεσομένη με νεότευκτα.Το προτιμώ διότι αν δεν χρωστάς μπορείς να κάνεις το κουμάντο σου για το μέλλον αν είσαι φεσομένος μέχρι τα μπούνια και από στιγμή σε στιτγμή σου πέρνουν τα βαπόρια η τράπεζες δεν κάνεις τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δηλαδη 15-20 λεπτα περισσοτερο απο οτι εκανε μεχρι σημερα :P. Ελπιζω να ηταν τυχαιο και να μην αρχισει τα "καλα" του ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Πόσο να αντέξει πια κι αυτό? 15 χρόνια τώρα έχει ξεπατωθεί στα δρομολόγια και μέχρι τώρα ήταν πάντα στάνταρ 8 ώρες για Χίο, 12 για Μυτιλήνη ακατέβατα. Σιγά σιγά γερνάει. Ειδικά αν με την τωρινή οικονομική κατάσταση άρχισαν και οι "εκπτώσεις" στη συντηρηση θα τα δείχνει όλο και περισσότερο τα χρονάκια του.

Για οικονομία στο πετρέλαιο δε νομίζω. 15 λεπτά στο 8ωρο έχασε, δε μιλάμε δα και για τρομερή μείωση ταχύτητας. Άσε που δεν είναι και Κεντέρης να καίει 14 τόνους την ώρα και ακριβό καύσιμο..

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ συμφωνώ με τον Alcaeos.Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ όλα τα χρόνια του ήταν ακριβές στην ώρα του δεν υπάρχει λόγος να το κόψουν τώρα.

Εκτός όλων των άλλων φέτος δεν έχει σταματήσει για επισκευή πέρυσι δεν ξέρω αν έκανε δεξαμενισμό αλλά πολύ φοβάμαι ότι τίποτα από αυτά τα δύο δεν θα κάνει κααι φέτος :P .Αφού δεν το έβγαλαν καταχείμωνο δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα.

Το πολύ πολύ να το βγάλουν κανα 5ήμερο να ξαναπάρει πιστοποιητικά αν λήγουν και ξανά δρομολόγια πάλι.

Αλλωστε εδώ δεν θα βγει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα βγάλουν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

To ΜΥΤΙΛΗΝΗ τον χειμώνα τόσο κάνει..

Από την δεκαετία του 90 και μετά τα πρώτα του έτη, η διαρκεια του ταξιδιού

για Χίο είναι 8.00 ώρες το καλοκαίρι και 8.15 με 8.25 τον χειμώνα για λόγους οικονομίας μάλον.

Το 94-95 που ταξιδευα κάθε 15 μέρες με το συγκεκριμένο, πλυν του καλοκαιρινού τριμήνου πήγαινε σε 8.15-8.25 ώρες.

Το καλοκαίρι θα δείτε ότι θα ξαναγυρίσει στις 8 ώρες.

Δεν έχει χάσει "δρόμο" απλά δεν είναι τουριστική περίοδος και μην ξεχνάμε ότι δεν το ζορίζουν γιατί φέτος η "συντήρηση" θα γίνεται εν πλω.

Link to comment
Share on other sites

ΙΟΥΝΙΟ ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ για Πειραιά – Χίο – Μυτιλήνη – Β. Ελλάδα.

Ούτε κατά την περίοδο του Πάσχα.

Συνέντευξη του Διευθ. Σύμβουλου της ΝΕΛ Απ. Αθηναίου στο Ράδιο Αλήθεια της Χίου.

Μια συνέντευξη για Κεντέρη, Αίολους, καύσιμα, Λαύριο-Μεστά, εκπτώσεις και αυξήσεις.

Περισσότερα για την συνέντευξη στα:

http://www.alithia.gr/newspaper/2005/24032005/24032005,9351.html

και

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2005032414997

.

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ ακολουθεί τη ΔΑΝΕ. Μέχρι τι καλοκαίρι θα έχουν αυξηθεί και οι ναύλοι , το ζήτησαν οι εφοπλιστές. Πόσο ακόμα να αυξηθούν οι τιμές του Κεντέρη; Θα χάσει πολύ κόσμο , πιστεύω και σε 3 μήνες δεν θα βγάλει τα σπασμένα , αν οι τιμές ανέβουν 7-10% (15% ζητούν οι εφοπλιστες). Ο κόσμος θα προτιμήσει λόγο κόστους τα συμβατικά. Το 2006 να μην περιμένουμε να δούμε στις θάλασσες μας τα γρήγορα της ΝΕΛ.

----Ας μην υπολογίσουμε την αύξηση της τιμης του μαύρου χρυσού.

Link to comment
Share on other sites

Οσο η ΝΕΛ εχει το μονοπολιο στην γραμμη Χιου-Μυτιληνης δυσκολα θα εχει την τυχη της ΔΑΝΕ.Απο εκει και περα καταλαβαινω τον κ.Αθηναιο και τον καθε επιχειρηματια που κοιταει το καλο της εταιριας του και δεν ρισκαρει να εχει ενα πλοιο γεματο για 3 μερες και αδειο για τους υπολοιπους 2μηνες ασχετως αν σε πολυ κοσμο δεν αρεσει.Αλλωστε θελουμε δεν θελουμε παλι με την ΝΕΛ θα παμε.Η μονιμη πελατεια των νησιων δεν θα χαθει

Link to comment
Share on other sites

καλα Polmyt μη βαζεις και στοιχημα.

ναι μεν εχει μονοπωλιο, αλλα εχει τεραστιες δανειακες υποχρεωσεις λογω αιολων και αρκετες συσσωρευμενες ζημιες.

χωρια που τα δυο συμβατικα πλησιαζουν "τας δυσμας" του βιου των. με βαση την 35ετια θελουν 2 και 5 χρονια. αν ισχυσει ο νομος παπουτση σε 2 χρονια και τα δυο. τι θα κανει η εταιρεια; πως θα τα αντικαταστησει;

ασε που εχουν να κανουν ακινησια και επισκευη της προκοπης δυο χρονια. τι θα γινει αν καποιο παθει μια σοβαρη ζημια στη μεση της σαιζον;

το οργιο κακοδιαχειρησης που εγινε στη Δανε ασφαλως δεν υπαρχει εδω, αλλα δεν παυουν οι αιολοι να ειναι μια προβληματικη επενδυση. ενταξει για 10 μερες μονο δεν αξιζει να δρομολογηθουν, αλλα οι υποχρεωσεις προς τις τραπεζες τρεχουν. καποια στιγμη θα απαιτησουν τα οφειλουμενα.

απο την αλλη κανεις δεν εγγυαται αιωνιο μονοπωλιο. οποιαδηποτε στιγμη θελησει καποιος μπορει να βαλει καραβι πλεον. το οτι δεν εχει γινει ως τωρα (σε σοβαρη και σταθερη βαση) δε σημαινει οτι δε θα γινει ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Και αν δεν το καταλάβατε, οι καμπίνες για το Πάσχα ήδη πάνε μάτια-μάτια, όπως τον παλιό, καλό καιρό που ζητούσες από τον βουλευτή να σου βρεί καμπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Τη προηγούμενη βδομάδα συζητάγαμε για την συντήρηση που δεν επρόκειτο να κάνουν φέτος τα συμβατικά της ΝΕΛ!!! Μήπως άρχισαν τα όργανα πριν καλά μπει ο Απρίλης και το Πάσχα με κανένα εξπρές δρομολόγιο!! :D:D Είναι κρίμα να παθαίνουν ζημίες τα πλοία, που στηρίζουν μια εταιρεία ανελλιπώς επί τόσα χρόνια!! Επειδή οι κύριοι θέλουν οικονομία στα «υγιή»οικονομικά τους??? :mad::confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Από το ΑΙΠΕ:

Mε αφορμή τις γνωστές δηλώσεις του Δ/ντα Συμβούλου της NEΛ Aπ. Aθηναίου στο PAΔIO-AΛHΘEIA, για τη δρομολόγηση του «KENTEPH», απ' το Nομάρχη Χίου δόθηκε στη δημοσιότητα η σχετική ανακοίνωση που στάλθηκε στη NEΛ και στην οποία μεταξύ άλλων τονίζονται:

«Kύριοι,

Σας είναι γνωστές οι ανάγκες των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών μας, ειδικά κατά την περίοδο των εορτών του Πάσχα, οι οποίες δημιουργούν αυξημένη ζήτηση εισιτηρίων, για την κάλυψη της οποίας είναι απαραίτητη η ενίσχυση της γραμμής Πειραιάς - Xίου - Mυτιλήνης, με έκτακτα δρομολόγια προκειμένου να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό.

Aπό τα όσα έχουν μέχρι σήμερα ανακοινωθεί σχετικά με το πρόγραμμα των δρομολογίων για τις ημέρες των εορτών του Πάσχα, δε διαφαίνεται πρόθεση ενίσχυσης της γραμμής με έκτακτα δρομολόγια. Aντ' αυτού, σε πρόσφατη (24/3/2005) ραδιοφωνική συνέντευξη του Διευθύνοντα Συμβούλου της NEΛ ειπώθηκε ότι το ταχύπλοο «AIOΛOΣ KENTEPHΣ» θα δρομολογηθεί όχι νωρίτερα από τον Iούνιο.

Πρέπει να τονίσω ότι αυτή η απόφαση θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κίνηση προς τα νησιά μας, λειτουργώντας αποτρεπτικά στον προγραμματισμό συμπολιτών μας που θα ήθελαν να επισκεφθούν τη Xίο και τη Λέσβο. Η δρομολόγηση του ταχύπλοου μόνο για δύο ή τρεις μήνες το χρόνο, απέχει πολύ από την αναβάθμιση υπηρεσιών στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, την οποία όλοι επιθυμούμε».

.

Link to comment
Share on other sites

Η ελειπής συντήρηση κάποια στιγμή βγαίνει στα βααπόρια.Ακόμα και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ένα από τα πιο αξιοπιστα βαπόρια έβγαλε βλάβη και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα είνααι και η μοναδική.

Εγώ ήθελα να ήξερα τι θα κάνει η ΝΕΛ αν χτύπα ξύλο με τις ταρζανιές που κάνει βγάλει πρόβλημα κάποιο από τα συμβατικά της κατακαλόκαιρο η μέσα στο Πάσχα.

Δεν ξέρω πως σκέφτονται. :eek:

Ηδη πέρυσι το ΝΑΞΟΣ ταλαιπωρήθηκε πολύ από ηλεκτρομηχανές.Αλλά μια που είναι το τόπικ ΝΕΛ άυτά τα πράγματα θα έπρεπε να τα σκεφτούν.

Εκτός αν βασίζονται ότι αν γίνει καμιά τέτοια κόμπλα να βάλουν κανα ΑΙΟΛΟ αλλά και πάλι δεν είναι λύση.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή της Θεσαλονίκης θα έπρεπε να εξυπηρετείται από τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ. Μάλλον περιττό είναι να πηγαίινει ολόκληρο ΜΥΤΙΛΗΝΗ μέσα στο καταχείμωνο για 100 και 200 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

ΑΙΠΕ: Εκδρομή της ΝΕΛ σε Σύρο και Ρόδο το Πάσχα

Η καθιερωμένη τα τελευταία χρόνια πασχαλινή εκδρομή της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου φέτος, όπως και πέρυσι, έχει νησιωτικούς προορισμούς. Μεγάλη Παρασκευή στη Σύρο και Πάσχα στη Ρόδο περιλαμβάνει το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε από τη ΝΕΛ για την εκδρομή που ξεκινά το πρωί της Μ. Παρασκευής απ’ το λιμάνι της Μυτιλήνης και ολοκληρώνεται το μεσημέρι της Λαμπροδευτέρας με επιστροφή από Ρόδο, μέσω Χίου, στη Μυτιλήνη.

Οι τιμές κατ’ άτομο ποικίλλουν από 50 ευρώ στη Γ΄ θέση, μέχρι 250 σε λουξ τρίκλινα, ενώ το κόστος για το Ι.Χ. είναι 50 ευρώ. Η έκδοση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει στις 2 Απριλίου από όλα τα συνεργαζόμενα με τη ΝΕΛ πρακτορεία.

.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...