Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Πολύ σωστά υποθέτεις.
Απορώ πως με τέτοια "καλή" γνώμη για τον Βεντούρη και το παρελθόν του ήσουν μέτοχος της ΝΕΛ μέχρι και τον Αύγουστο...15 μήνες μετά την ανάληψη της εταιρείας από αυτόν. Λογικά με το που ανέλαβε (και με την γνώμη που έχεις γι' αυτόν) θα έπρεπε να πουλήσεις "άμα τη αναλήψει" και όσο-όσο! Και προφανέστατα ήσουν πολύ ευχαριστημένος από την πρώην διοίκηση της ΝΕΛ...ώστε να ήσουν μέτοχός της!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απορώ πως με τέτοια "καλή" γνώμη για τον Βεντούρη και το παρελθόν του ήσουν μέτοχος της ΝΕΛ μέχρι και τον Αύγουστο...15 μήνες μετά την ανάληψη της εταιρείας από αυτόν. Λογικά με το που ανέλαβε (και με την γνώμη που έχεις γι' αυτόν) θα έπρεπε να πουλήσεις "άμα τη αναλήψει" και όσο-όσο! Και προφανέστατα ήσουν πολύ ευχαριστημένος από την πρώην διοίκηση της ΝΕΛ...ώστε να ήσουν μέτοχός της!

Με παρεξήγησες. Δεν είμαι επενδυτής. Και εγώ μικροκοράκι του χρηματιστηρίου είμαι. Οπου δημιουργούνται προσδοκίες (άσχετα με τις προθέσεις των δημιουργών της) αγοράζω για να κερδίσω. Τώρα για την προηγούμενη διοίκηση της ΝΕΛ δεν ήμουν μέτοχος της αλλά αν ήμουν ναυτικός της σίγουρα θα ήμουν ευχαριστημένος όπως τόσοι ναυτικοί που έφαγαν γλυκό ψωμάκι από την εταιρεία και μακάρι η ΝΕΛ να συνεχίσει να να δίνει δουλειά και να πληρώνει τους ναυτικούς της και τους υπαλλήλους της όπως τότε.

Link to comment
Share on other sites

...οι μανατζερ εαν παει κατι στραβα φευγουν και πηδανε απο τον ενα κλαδο στον αλλο και ουτε γατα ουτε ζημια ,στη ελλαδαρα βεβαια ολα αυτα...

Το μικρό μυστικό που πολλοί ξεχνάνε στην Ελλάδα, αλλά όχι πχ στον παράδεισο του καταραμένου καπιταλισμού.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ μικροκοράκι του χρηματιστηρίου είμαι. Οπου δημιουργούνται προσδοκίες (άσχετα με τις προθέσεις των δημιουργών της) αγοράζω για να κερδίσω.

[...]μακάρι η ΝΕΛ να συνεχίσει να να δίνει δουλειά και να πληρώνει τους ναυτικούς της και τους υπαλλήλους της όπως τότε.

1ον Ελπίζω και να μην γράφεις, εδώ στο φόρουμ, με γνώμονα την δημιουργία εντυπώσεων και προσδοκιών...με σκοπό το κέρδος.

2ον. Σύμφωνα με όσα άκουσα στη Μυτιλήνη τον Ιούλιο ο Βεντούρης πληρώνει κανονικότατα...και μάλιστα όσοι παλιοί της ΝΕΛ έφυγαν φοβούμενοι κατάρρευση της εταιρείας...βάραγαν το κεφάλι τους και έψαχναν τρόπο να ξαναγυρίσουν...αλλά τώρα θέλει μέσον για να ξαναμπείς στη ΝΕΛ...ακόμα και οι καμαρώτοι!

Αυτά άκουσα τον Ιούλιο...δεν ξέρω τι γίνεται τώρα...αλλά ούτε και τι θα γίνει στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

1ον Ελπίζω και να μην γράφεις, εδώ στο φόρουμ, με γνώμονα την δημιουργία εντυπώσεων και προσδοκιών...με σκοπό το κέρδος.

2ον. Σύμφωνα με όσα άκουσα στη Μυτιλήνη τον Ιούλιο ο Βεντούρης πληρώνει κανονικότατα...και μάλιστα όσοι παλιοί της ΝΕΛ έφυγαν φοβούμενοι κατάρρευση της εταιρείας...βάραγαν το κεφάλι τους και έψαχναν τρόπο να ξαναγυρίσουν...αλλά τώρα θέλει μέσον για να ξαναμπείς στη ΝΕΛ...ακόμα και οι καμαρώτοι!

Αυτά άκουσα τον Ιούλιο...δεν ξέρω τι γίνεται τώρα...αλλά ούτε και τι θα γίνει στο μέλλον.

Φίλε μου Νηρέα,

1ον. Ολοι όσοι γράφουμε εδώ γράφουμε με σκοπό το κέρδος.

Τώρα το κέρδος μπορεί να είναι απόκτηση γνώσεων, επικοινωνία που τόσο την έχουμε ανάγκη, ή ακόμα και να περνάμε την ώρα μας.

Σε ένα ελεύθερο φόρουμ ο καθένας μπορεί να λεει ελεύθερα την άποψη του και αυτό κέρδος είναι για μένα έστω και αν αυτά που γράφεις, κάποιος νομίζει ότι δεν τα πιστεύεις αλλά τα γράφεις με γνώμονα την δημιουργία εντυπώσεων και προσδοκιών.

2ον. Εγώ δεν είπα ότι ο Βεντούρης δεν πληρώνει κανονικότατα, αλλά ξέρω πολούς παραδοσιακούς ακτοπλόους εφοπλιστές (πάνω από 10) ακόμα και συνονόματους του κ. Α.Βεντούρη που στον Πειραιά χρωστάνε σε όσους μιλάνε Ελληνικά και όχι μόνον. Εγώ ευχήθηκα μακάρι η ΝΕΛ να συνεχίσει να πληρώνει τους ναυτικούς της όπως τους πλήρωνε και με την παλαιά διοίκηση που κάποιοι όψιμα αναθεματίζουν.

Τώρα οι ναυτικοί δουλειά θέλουν οι άνθρωποι και επειδή τα πλοία της ακτοπλοίας λιγοστεύουν, και ορισμένες από τις καλές ακτοπλοικές εταιρείες καλώς ή κακώς έχουν γίνει κλειστά κλαμπ για τους ναυτικούς (έχουν μόνιμους ναυτικούς που δεν βγαίνουν από τα πλοία σχεδόν ποτέ), για αυτό οι ναυτικοί χτυπούν την πόρτα όποιας εταιρείας διαχειρίζεται έστω και βάρκα με αποτέλεσμα να χρειάζονται μέσον για να ναυτολογηθούν.

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεχναμε οτι η παλια διοικηση πληρωνε κανονικα τα πληρωματα μεχρι ενα χρονικο σημειο και συγκεκριμενα τον Αυγουστο του 2004. Μετα αρχισαν τα εναντι και οι καθυστερησεις τοσο στους μισθους οσο και στα δωρα/αδειες/τροφοδοσιες κ.τ.λ. Ολοι τα ζησαμε τοτε, δεν εχουν ξεχαστει γιατι δεν ειναι πολυ μακρια.Και βεβαια συμφωνα με τα λεγομενα και των ιδιων των τοτε διοικουντων η εταιρεια δεν ειχε ζωη μετα το Μαιο του 2005. Τουλαχιστον τωρα ο μισθος πεφτει κανονικα στα πληρωματα πιστευω οτι το ιδιο συμβαινει και στα γραφεια,η εταιρεια εχει επιβιωσει για παραπανω απο εναμισι χρονο και δειχνει να βγαινει απο την κριση ,παρολο που απομακρυνθηκαν αρκετα ατομα. Οσο για τους ποντοπορους που εγινε αναφορα οτι διοικουν οι μανατζερ το μονο μπορω να πω απο ιδια πειρα ειναι οτι ο καπτα Παναγιωτης Τσακος ειναι απο το πρωι στο γραφειο, εχει τον λογο για οτιδηποτε απο την προσληψη ενος τζοβαινου(που λεει ο λογος) εως την αγορα ενος πλοιου και η παρουσια του σε ολα τα τμηματα ειναι κατι παραπανω απο αισθητη καθημερινα.

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγω συμφωνα με αυτα που ξερω οτι οσοι εκ των πληρωματων ειχαν απομακρυνθει απο τη ΝΕΛ μετα την αναλειψη της διοικισης απο τον Α. Βεντουρη αρχιζουν σταδιακα να γυριζουν πισω, οι μισθοι ειναι πραγματι καπως πιο μειωμενοι σε σχεση με παλαιοτερα αλλα πεφτουν κανονικα και στην ωρα τους χωρις ουτε μια μερα καθυστερηση

Αναμφισβητητα η παλια διοικηση εκανε λαθη πολυ σοβαρα και ο μονος τροπος να δικιολογηθουν καποια απο αυτα (οχι ολα γιατι υπαρχουν και αδικιολογητα)

ειναι η αγνοια του αντικειμενου και οι βιαστικες κινησεις(για τους Αιολους μιλαω)

Η ΝΕΛ δημιουργηθηκε με πολυ αγαπη και οραμα απο τους ιδρυτες της αλλα τα πραγματα στη πορεια στραβωσαν

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ ανακοινώνει ότι, σε εφαρμογή της από 05/07/2006 Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, με την οποία αποφασίστηκε η αγορά ιδίων μετοχών σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 5 του Κ.Ν. 2190/20, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας κατά την συνεδρίαση της 02/11/2006 αποφάσισε την ενεργοποίηση του ανωτέρω προγράμματος.

Σύμφωνα με τις ανωτέρω αποφάσεις, οι αγορές ιδίων μετοχών θα διενεργηθούν ως εξής:

1. Διάστημα αφού παρέλθουν δέκα ημέρες από την δημοσίευση της παρούσας έως 04/07/2007

2. Ο ανώτερος αριθμός μετοχών που μπορεί να αγορασθεί δεν θα υπερβεί το 9,63% του συνόλου των μετοχών, ήτοι δέκα εκατομμύρια (10.000.000) μετοχές.

3. Η κατώτατη τιμή ανά μετοχή στην οποία θα διενεργηθούν οι αγορές θα ισούται με την ονομαστική αξία ήτοι τριάντα λεπτά του ευρώ (0,30 Euro), η δε ανώτατη τιμή θα ισούται με τρία ευρώ (3,00 Euro).

Επίσης η εταιρία καλεί τους μετόχους σε έκτακτη γενική συνέλευση

www.nel.gr

Link to comment
Share on other sites

εγω θα συμφωνησο με τον ζικο γιατι εχω χασει λεφτα απο εναν δυο απο αυτους που αναφερει. Και να μην ξεχναμε πως φεροντουσαν καποιοι απο αυτους ενω στην ανεκ και στις μινωικες και στην παληα Νελ ο ναυτικος εμαθε τι θα πει αξιοπρεπεια στην εργασια.

Link to comment
Share on other sites

Να δώσω μία "φρέσκια" πληροφορία.Η αντίδραση του Αποστολου Β σε όσα έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό στα επίμαχα ζητήματα θα είναι μία καινούρια αγωγή που μάλλον μέχρι την Δευτέρα θα δει το φως της δημοσιότητας.

Link to comment
Share on other sites

Χθες βρεθηκα στην Θεσσαλονικη, στην εκθεση filoxenia.Δεν μου αρεσε που ειδα περιπτερα απο ολες τις εταιρειες και δεν ειδα πουθενα τη ΝΕΛ. Το ιδιο ειχε γινει και περισυ. Παρόλο που δεν προσφερουν τιποτα ιδιαιτερο οι εκθεσεις, δεν ειναι ωραιο να απομονωνεται μια εταιρεια απο τους συνεργατες και τους ενδιαφερομενους πελατες της.

Link to comment
Share on other sites

Για να θεσουμε το θεμα στη σωστη -κατα την κριση μου- βαση, το σημαντικο δεν ειναι ο προσδιορισμος "νεο" στο οποιοδηποτε πλοιο αγοραστει(αν γινει κατι τετοιο). Μιλωντας γενικοτερα, το σημαντικο για τη ΝΕΛ θα ειναι διπλα στο οποιο πλοιο αγοραστει να μπορει να υπαρχει ο προσδιορισμος "ανταγωνιστικο ως προς το Νησος Μυκονος".

Link to comment
Share on other sites

"ανταγωνιστικο ως προς το Νησος Μυκονος".

Πως εκλαβάνουμε όμως τον όρο ανταγωνιστικό?

Δεν θα αποφασίσω εγώ βέβαια, αλλά μιας και ξέρω δυο πράγματα από management, να πω την βλακεία μου.

Η ΝΕΛ έχει 3 επιλογές. (την δυο και τρία θα την πω μαζί)

1. Η πρώτη να μην κάνει τίποτα... Τουλάχιστον τώρα. Όχι απαραίτητα κακή λύση. Νέα πλοία, θέλουν ρευστό και αρκετά παραπάνω. Τα έχει αυτά η ΝΕΛ?

Όμως, το Θεόφιλος σχεδόν έχει πεθάνει κάτω από το γκαράζ και το ξενοδοχειακό θυμίζει έντονα τα χρόνια του. (μόνο μερικοί καραβόπληκτοι το προτιμούν :D ). Το Ταξιάρχης, είναι Ταξιάρχης. Ένα πλοίο ro/ro δεν μπορούμε να το πούμε ανταγωνιστικό. Μόνο το Μυτιλήνη έχει μείνει, αλλά πόσο ακόμα?

2. Πλοίο "ίδιο" ως προς το Νήσος Χίος (πλέον). Δηλαδή 25+ μιλάκια και κρεβάτια. Μια τέτοια αγορά θα την έφερνε σε απευθείας αντίθεση με το Ν. Χίος, ως προς ταχύτητα, ποιότητα υπηρεσιών, τήρηση δρομολογίων, τιμές, έτη πλοίων κλπ. Μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτά η ΝΕΛ? Δεν νομίζω. Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "αντιγραφέας" της HSW?

Για μένα η εταιρεία πρέπει να προσφέρει στο επιβατικό κοινό το διαφορετικό. -Καταρχήν χρειάζονται δυο καράβια. Το να έχει βραδινό από Πειραιά βολεύει όλους αυτούς που θέλουν να μην χάσουν την μέρα τους στο πλοίο.

Πλοία όχι απαραίτητα καινούργια. 10 χρονών είναι καλά. Με μια καλή μετασχευή γίνοντε καινούργια. Η ταχύτητα να είναι υπηρεσιακή τα 22 ώστε να περιορίζετε η κατανάλωση.

Με αυτή την ταχύτητα μπορεί να γίνει αλλαγή στα δρομολόγια. Κυρίως στο να φθάνει πιο πρωί στη Χίο. Ο επιβάτης με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να κοιμηθεί και να μην αναγκαστεί να ξανακοιμηθεί στο σπίτι του.

Μια πρόχειρη σκέψη είναι 9 αναχώρηση Πειραιά, 5 στη Χίο και 8 στη Μυτιλήνη.

Επειδή δεν θα πρέπει να φθάνει και Μυτιλήνη ....το μεσημέρι η σμίκρυνση της ώρας παραμονής στη Χίο σε μισή ώρα κρίνετε απαραίτητη. (πολλές φορές τώρα στο Μυτιλήνη έχουν τελειώσει από τις 21:40) Και λίγο να καθυστερήσει στη Χίο δεν πειράζει, δεν είδα κανένα να παραπονιέται που στο 90% των περιπτώσεων το καλοκαίρι έφευγε το Μύκονος στις 1 και βάλε.

"Πόλεμος" στις τιμές. Με πλοία χαμηλότερου κόστους μπορεί να χτυπήσει τιμές 40% πιο φθηνές από της HSW. Πολλοί είναι αυτοί που σκέπτονται το κόστος.

Με την κατάλληλη διαφήμιση και διαχείριση μπορεί να κρατήσει την γραμμή. Πάνω από όλα πρέπει να προσπαθήσει να δείξει (γιατί δεν είναι) πως είναι μια λαϊκή εταιρεία, που υπηρετεί χρόνια τα νησιά και προσδώσει στα πλοία της τον χαρακτηρισμό "τα δικά μας πλοία", εννοώντας ότι το ανταγωνιστικό είναι ξένο. Ο τοπικισμός μετράει και ο λαϊκισμός μετράνε.

Ο Απόστολος βέβαια έδειξε ότι είναι παμπόνειρος αλλά τα πράγματα είναι δυσοίωνα. ....:(

Link to comment
Share on other sites

Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης 27/11/2006

27/11/2006

Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης 27/11/2006

Την Δευτέρα 27/11/2006 έλαβε χώρα στη Μυτιλήνη η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου Α.Ε. Συμμετείχαν συνολικά 30 μέτοχοι (φυσικά πρόσωπα 29 και νομικό πρόσωπο 1) εκπροσωπούντες 39.200.181 μετοχές που αντιστοιχούν στο 37,75% του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας. Αναλυτικά η απόφαση που ελήφθη για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης έχει ως εξής (σε σύνολο εγκύρων ψήφων 39.200.181):

Θέμα 1ο.

Τροποποίηση άρθρων του καταστατικού της εταιρείας προκειμένου αυτό να εναρμονιστεί στις ισχύουσες διατάξεις του κ.ν. 2190/1920 περί ανωνύμων εταιρειών, του ν. 3016/2002 για την εταιρική διακυβέρνηση και του ν. 3156/2003 για τα ομολογιακά δάνεια, μεταφορά όλων των άρθρων αυτού στην Δημοτική γλώσσα και κωδικοποίησή του.

Η Γενική Συνέλευση υπερψήφισε το ανωτέρω θέμα με 39.182.181 ψήφους. Κατά του ανωτέρω θέματος ψήφισαν μηδέν, λευκά 18.000.

Θέμα 2ο.

Διάφορες ανακοινώσεις.

Δεν υπήρξαν ανακοινώσεις

www.nel.gr

Link to comment
Share on other sites

Ολοκληρώθηκε ο τακτικός φορολογικός έλεγχος των χρήσεων 2000 έως και 2004

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ, σύμφωνα με τον Κανονισμό του Χρηματιστηρίου Αθηνών (άρθρο 275,παρ. 9δ), ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι ολοκληρώθηκε ο τακτικός φορολογικός έλεγχος των χρήσεων 2000 έως και 2004. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του φορολογικού ελέγχου η συνολική επιβάρυνση της Εταιρείας ανέρχεται σε 112.455,99 Ευρώ και θα επιβαρύνει τα αποτελέσματα του τετάρτου τριμήνου της χρήσεως 2006.

Πηγη www.ase.gr

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-«Επιβράβευση στο Μέλλον»

11/12/06

Η NEL LINES, με ευαισθησία για το κοινωνικό σύνολο, δίπλα στους κατοίκους των νησιών του Βορείου Ανατολικού Αιγαίου, Χίου & Μυτιλήνης, μετά την επιτυχία του προγράμματος «Δωρεάν Προληπτική Ιατρική Εν Πλω» υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Υγείας, που αγκαλιάστηκε θερμά από το σύνολο των κατοίκων αλλά και την ιατρική επιστημονική κοινότητα εγκαινιάζει το πρόγραμμα «Επιβράβευση στο Μέλλον». Η NEL LINES με το πρόγραμμα αυτό συνεχίζει την προσφορά της στο κοινωνικό σύνολο επιβραβεύοντας τους πρωτεύσαντες φοιτητές του Τμήματος Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών στη Σχολή Επιστημών Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Χίο. Με αυτή την ενέργεια εγκαινιάσαμε το πρόγραμμα «Επιβράβευση στο Μέλλον» την Παρασκευή, 8/12/2006 στη Χίο με στόχο να ενθαρρύνουμε τη νέα γενιά στο δρόμο της επιτυχίας. Ευχόμαστε ολόθερμα κάθε επιτυχία στους: Χριστιάνα Κ. Μούκα, Ελένη Α. Καυκανιώτη και Νικόλαο Σ. Λαζαρίκο.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση των μετοχών της Σι-Λίνκ στην ΝΕΛ, όποτε πλέον μιλάμε από σήμερα για ενοποιημένο στόλο.

Η απορία μου είναι αν τελικά θα καταλήξουν στο προσεχές μέλλον στην ΝΕΛ και τα άσπρα Βεντουρόπλοια της Αδριατικής.

Εκεί και μόνα τους, καλά πηγαίνουν..:P

Link to comment
Share on other sites

ιδου και η ανακοινωση της ΝΕΛστο ΧΑΑ

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του συνολικού αριθμού των μετοχών της Ελληνικής ναυτικής εταιρείας με την επωνυμία ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. με τελικό τίμημα 536.400 Euro.

Μετά την ανωτέρω απόκτηση, η NEL LINES διαθέτει στόλο αποτελούμενο από πέντε ταχύπλοα και πέντε συμβατικά πλοία διαφόρων μεγεθών τα οποία καλύπτουν ευρύ φάσμα συγκοινωνιακών αναγκών.

Link to comment
Share on other sites

Να δώσω μία "φρέσκια" πληροφορία.Η αντίδραση του Αποστολου Β σε όσα έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό στα επίμαχα ζητήματα θα είναι μία καινούρια αγωγή που μάλλον μέχρι την Δευτέρα θα δει το φως της δημοσιότητας.

Άργησε λίγο η Δευτέρα που έλεγα εδώ αλλά είρθε.Περισότερες πληροφορίες στο marinenews.

Link to comment
Share on other sites

Μια και χθες ειχαμε συζητηση για το που θα πανε τα πλοια της HSW το καλοκαιρι, για να ρωτησω και την ερωτηση των 64,000 Ευρω, τα ταχυπλοα της ΝΕΛ σε ποιες γραμμες θα ειναι το καλοκαιρι?:P:D

Λετε να το αφησουν ετσι στο φλου φετος(μονο φετος), καποια στιγμη τον Ιουνιο να αποφασισουν ποιο φιλετο θελουν(και αφου τα αντιστοιχα της HSW θα εχουν ηδη κανει μερικους μηνες "αγονων" δρομολογιων), το ΣΑΣ να τους εγκρινει τη δρομολογηση με συνοπτικες διαδικασιες, αυτα να ταξιδεψουν 1.5-2 μηνες το πολυ και μετα να δεσουν και να ειναι διαθεσιμα για ναυλωσεις(κυριολεκτικα η μεταφορικα) κατα Safaga μερια?

Μπα, δε νομιζω. Αλλωστε ο Νομος προβλεπει και ο κυριος Υπουργος εχει πει οτι οι αιτησεις της δρομολογιακης περιοδου 2007 θα κατατιθενται μεχρι το Νεομβριο του 2006. Ειναι δυνατον να καταπατηθει ο Νομος και να βγει λαθος ο κυριος Υπουργος?

Link to comment
Share on other sites

NEΛ: Νέος υπεύθυνος εσωτερικού ελέγχου

Πηγη www.ase.gr

Ανάληψη καθηκόντων

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι από 29 Δεκεμβρίου 2006 την θέση του Υπευθύνου της Υπηρεσίας Εσωτερικού Ελέγχου αναλαμβάνει ο κ. Μουρλάς Απόστολος του Αγγελή και την θέση του Υπευθύνου Εξυπηρέτησης Μετόχων και Εταιρικών Ανακοινώσεων αναλαμβάνει ο κ. Παναγής Χριστόφορος του Νικολάου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η ΝΕΛ ενημερωνει το ΧΑΑ για την εξελιξη του προγραμματος προαιρεσης των στελεχων της για την αγορα μετοχων της εταιρειας (stock option).

γιατι εχω την εντυπωση οτι αυτο δεν ειχε πολυπροβληθει; ποια ειναι τα στελεχη που αφορα;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...