Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

@ Νικολας

Να είσαι σίγουρος ότι οι ναυτικοί και οι οικογένειές τους γνωρίζουν ότι θα "έχουν λαμβάνει" (παρά του μη έχοντος). Και δυστυχώς η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη για την εταιρεία. Δυστυχώς η εταιρεία έχει "παραδώσει προ ετών το πνεύμα" (εκτιμώ επί "κέρβερου" όταν φορτώθηκε πλην των δικών της αμαρτιών και άλλου). Η διατήρησή της στην ζωή με τεχνητά μέσα εκτιμώ ότι αποσκοπούσε μόνο στην αποφυγή της "εντατικής" για τους δανειστές της (και βέβαια αφού ήρθαν έτσι τα πράγματα δεν υπήρχε λόγος να μην "σκυλευθεί" και από μερικούς -ημέτερους? λένε οι κακές γλώσσες- ακόμη.

Είναι απαράδεκτο - και ποινικά κολάσιμο (αλλά στο "σπίτι" που ζούμε τρέχα γύρευε) - να μην αποδίδονται "δεδουλευμένα" αλλά ας σκεφτούμε και πόσο άδικο είναι να πληρώνουμε όοολοι (μέτοχοι-πιστωτές αλλά και κάθε φορολογούμενος, γιατί σε εμάς τους τελευταίους καταλήγει ο λογαριασμός των "κόκκινων δανείων" και των "ανακεφαλαιοποιήσεων").

Ας λάβουμε υπόψιν μας και τα εξής

- Και εμπορικά η εταιρεία είναι νεκρή μετά το "performance" των τελευταίων μηνών. Και τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια καμμία εταιρεία που βασίστηκε κυρίως σε επιδοτούμενα δεν μπόρεσε να επιβιώσει.

- Κάποιοι ναυτικοί θα απασχοληθούν σε άλλες εταιρείες (με πολύ καλύτερες πιθανότητες να πληρώνονται)

- Οι άλλες εταιρείες ίσως βοηθηθούν σε ένα βαθμό να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες -πού όλες έχουν.

- Οι επιβάτες -και ο τουρισμός- θα πάψουν να ταλαιπωρούνται.

Θεωρώ ότι το ποιό λογικό και ωφέλιμο είναι να βγεί η πρίζα. (Εκτός βεβαίως αν ο Αβραντίνης βάλει "τις οικονομίες του" και την αναβιώσει).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πως δε μίλησε. Έχει τις ferrari στο γκαραζ γιατί δεν βγαίνει.

Αναλυτικα οι δηλωσεις του ceo για τα προβληματα της εταιρειας παρακατω.

 

Link to comment
Share on other sites

Όσο νόστιμα και να τα λέει ο Αβραντίνης (κάκιστος ομιλητής εδώ που τα λεμε) οι αριθμοί ειναι αμείλικτοι, και ειναι αδιανόητο πως γίνεται μια εταιρεία με όλες τις γραμμές (πλην μιας) επιδοτούμενες να κατορθώνει όχι μονο να έχει χασούρα αλλά να τη διευρύνει κιόλας! <_< Αν φταίνε οι επιδοτούμενες (λέμε τώρα) ας τις αφήσει να ξεμπερδεύουμε και ας εστιάσει αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Το λεει ο ανθρωπος ξεκσθαρα."Ας ερθει οποια εταιρεια θελει με τις υπαρχουσες συμβασεις να δουμε αν θα βγαινει".Κατα τον κ Αρβανιτη το ποσο των μισθωματων της συμβασης ειναι υπολογισμενο προ μερικων χρονων οπου η τιμη πετρελαιου ηταν σχεδον η μιση και τωρα η εταιρεια του μπαινει μεσα.

Link to comment
Share on other sites

καλα το χορτασαμε αυτο το παραμυθι. οι γραμμες της νελ σχεδιαστηκαν με βαση της αναγκες της νελ και για να βολευτουν οι "ημετερες" διοικησεις της εταιρειας και οσοι κρυβονταν πισω απο αυτες.

το θεμα δεν ειναι να παρει οποια εταιρεια θελει τις υπαρχουσες συμβασεις και γραμμες, αλλα να επαναχαραχθει ο χαρτης των αγονων γραμμων με βαση τις σημερινες αναγκες των νησιων, τις σημερινες δυνατοτητες του κρατους και παντα συνδυαστικα με γραμμες κορμου ελευθερης δρομολογησης (οπως οι μικρες κυκλαδες).

 

τα αλλα ειναι παπατζηλικια. οποτε στριμωχνεται η νελ λογω των βλαβων και της πολλαπλης της ασυνεπειας, ακουμε το παραμυθι αυτο.

 

μια εταιρεια που κανει σχεδον αποκλειστικα αγονες γραμμες, στηριζεται μονο στο ζεστο κρατικο χρημα, δεν εκπληρωνει τις συμβατικες της και τις εργοδοτικες της υποχρεωσεις και την ιδια στιγμη αυξανει γεωμετρικα τις ζημιες της, εχει πεθανει και δεν της το εχουν πει ακομη

Link to comment
Share on other sites

...Αυτό το ανέκδοτο από την "πηγή" και ειδικά το πρώτο σκέλος μου άρεσε

Η χαλαρή αντίδραση της ΝΕΛ σε αυτή την εξέλιξη δείχνει είτε πως έχει προσανατολιστεί στο να δραστηριοποιηθεί σε άλλες γραμμές, είτε πως εκτιμά ότι δεν τη συμφέρει μια ευθεία αντιπαράθεση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου αυτή την περίοδο.

Η χαλαρή αντίδραση της ΝΕΛ πιθανόν να σημαίνει ότι προκειμένου να χάσει τα αυγά ΚΑΙ τα καλάθια ίσως προτίμησε να χάσει μόνο τα αυγά (τα πιθανώς κλούβια).

Όσο για την "εξοικονόμηση" ας περιμένουμε να δούμε πριν χαρούμε γιατί είναι γνωστό από καιρό ότι κάποιοι καλόβλεπαν το σενάριο προφανώς όχι χωρίς λόγο.

Για το σχόλιο αναγνώστη της "Εμπρός"

Η ΝΕΛ έχει μεγάλες ευθύνες, αλλά έχει οδηγηθεί στη χρεοκοπία από την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία αρνείται να εφαρμόσει την απόφαση του δικαστηρίου για την εξυγίανση της εταιρίας, λόγω των συμφερόντων που έχει σε μεγάλη ακτοπλοϊκή εταιρία.

τι να πεί κανείς (του απάντησε βέβαια άλλος αναγνώστης). Οι διοικήσεις της εταιρείας (συμπεριλαμβανομένου και του "επτάψυχου" κου Αβραντίνη) έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν. Και άν είχαν τα χρήματα που ισχυρίζονται ότι διεκδικούν από το δημόσιο (15 εκ. από εκπτώσεις και 4-5 από αναπροσαρμογές λόγω πληθωρισμού) θα την είχαν σώσει την εταιρεία (έστω και αν "πέταξαν??" του κόσμου τα λεφτά από το παράθυρο με τις ναυλώσεις και τις καταδικασμένες γραμμές που έστησαν παντού). Παρεμπιπτόντως μήπως προσδοκούσαν στην ΝΕΛ να πάρουν αυτά τα χρήματα από το δημόσιο για να κάνουν την ΑΜΚ (19,6εκ)?

Ένα ακόμη σημείο που μου έχει δημιουργήσει απορίες είναι σε τι μονάδες αγοράζουν τα καύσιμα στην ΝΕΛ? Τα "50 ευρώ που έγιναν 100" σε τι μονάδα καυσίμων αντιστοιχούν?

Δεν συνεχίζω διότι θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο και θα με βαρεθείτε :D

 

τι ψαχνεις να βρεις και συ; :P  το εχουμε πει πολλες φορες οτι αν η ΝΕΛ δεν ειχε ισχυρη πολιτικη στηριξη και αν η διατηρηση της στη ζωη δεν εξυπηρετουσε παρα πολυ κοσμο, θα ειχε κλεισει απο το 2005. ;)

 

μπορει ολοι να θεωρουν (ουμε) δεδομενο οτι η ΝΕΛ τελειωνει απο τις αγονες του ΒΑ Αιγαιου, αλλα παραμενει η απορια για το αν θα κρατησει τα ενδοκυκλαδικα.

 

πιστευω οτι αυτα περι αλλων γραμμων δεν τα λενε στην τυχη. θα προσπαθησουν να κρατησουν την εταιρεια στη ζωη για καποιο διαστημα, μεχρι να ξεκαθαρισει η κατασταση με τα χρηματα που διεκδικουν απο το δημοσιο και την πειραιως. δεν ξερω αν θα το καταφερουν, αλλα μην αποκλειετε πυροτεχνηματα.

Link to comment
Share on other sites

για μια ακόμη φορά μια χαρά τα λες νομίζω. για να αντιδρά χαλαρά πιστεύω και εγώ ότι αφήνει το Β.Αιγαίο και κρατάει τα άλλα επιδοτούμενα. Όσο για το να δραστηριοποιηθεί σε άλλες γραμμές μάλλον χλωμό το κόβω. Οι "ferrari" καινε πολύ (και ποιος ξερει σε τι κατάσταση είναι), ναυλώσεις μάλλον τέλος και Θεο-Ταξ είναι "λίγοι".

Link to comment
Share on other sites

Εμποδια στην σχεδιαζομενη αυξηση μετοχικου κεφαλαιου.

 

Εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο είναι η αναφορά τής ΝΕΛ στο ζήτημα των μετοχών των off-shore εταιρειών (μεγαλομετόχων τής ΝΕΛ). Πρόκειται για τις εταιρείες I.S.F. I-Square Fund, Ercolana Holdings Ltd και Antelope Shippin Inc., που κατέχουν την πλειοψηφία των μετοχών τής ΝΕΛ και θα έπρεπε να τις είχαν ήδη μεταβιβάσει στην Altana Navigation. Η μη μεταβίβαση των μετοχών στην ουσία μπλοκάρει τη διαδικασία της αύξησης κεφαλαίου, όπως ισχυρίζεται ο όμιλος της ΝΕΛ. Χαρακτηριστικά στις οικονομικές καταστάσεις τής ΝΕΛ αναφέρεται πως το «γεγονός δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στη διαδικασία αναδοχής της αυξήσεως, αφού δεν προσδιορίζεται σαφώς η θέση του δεσπόζοντος μετόχου». Με άλλη αναφορά κάνει σαφές πως αν αλλάξει η στάση της Τράπεζας απέναντί της, θα βελτιωθούν σημαντικά τα οικονομικά μεγέθη της.

 

emprosnet

Link to comment
Share on other sites

Από τα παραπάνω είναι φανερό πως η ΝΕΛ ενημερώθηκε έγκαιρα για τις προθέσεις του Υπουργείου, κι αντί να περιμένει μοιρολατρικά τις εξελίξεις αποφάσεις να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Έτσι έστειλε το εξώδικο με το οποίο κάνει σαφές ότι θα καταγγείλει η ίδια το δημόσιο για αντισυμβατική συμπεριφορά.

Εδω το ηξερε η μιση Ελλαδα.. :lol:

 

Περα απο το γνωστο παραληρημα του εμπρος-η' μαλλον του συγκεκριμενου συντακτη-το αποτελεσμα ειναι ενα και το αυτο.Ειτε με εκπτωση ειτε με καταγγελια η Νελ χανει τη γραμμη,δηλαδη τον βασικο πυλωνα πανω στον οποιο ειχε στηριχθει το περιβοητο''σχεδιο εξυγιανσης''της.Τα υπολοιπα ειναι περιττα και δεν θα καταγραφουν καν στην ιστορια οταν ολη αυτη η φαρσοκωμωδια θα εχει τελειωσει.

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι βλέπω σε λιγο θα εχουμε τίτλους τέλους της νελ που ακολουθεί πίστα τη συνταγή αγουδημου ετσι έκανε και αυτος πρι το τέλος του. ενα ερώτημα ο κοσμάκης που ειναι απλήρωτος θα χάσει τα δεδουλευμένα του και οι πουρακιδες θα το πεζουν αθώοι. θα πέσει πολυ ξυλο ......

Link to comment
Share on other sites

Για να λέμε την αλήθεια, βλέπω δύσκολο να βρεθεί λύση που να περιέχει μια ΝΕΛ ενεργή και απαλλαγμένη από τα βάρη και τις αμαρτίες των προηγούμενων ετών.

 

Σίγουρα η ζωή θα συνεχιστεί και μετά από αυτήν, απλά οι επιλογές χειροτερεύουν όσο λιγοστεύουν τα σινιάλα και οι εταιρείες.

 

Από την  άλλη έχει αποδειχτεί εφτάψυχη, οπότε ας περιμένουμε λίγο ακόμα, ποτέ δεν ξέρεις..

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι βλέπω σε λιγο θα εχουμε τίτλους τέλους της νελ που ακολουθεί πίστα τη συνταγή αγουδημου ετσι έκανε και αυτος πρι το τέλος του. ενα ερώτημα ο κοσμάκης που ειναι απλήρωτος θα χάσει τα δεδουλευμένα του και οι πουρακιδες θα το πεζουν αθώοι. θα πέσει πολυ ξυλο ......

O πουράκιας φίλε ασχολείτε με σοβαρότερα θέματα τώρα,έχει πάρει και προεδρία για να συνεχίσει το επιτυχημένο έργο του!!!

Link to comment
Share on other sites

Για να συνοψίσουμε, καταπίπτουν οι εγγυητικές επιστολές 1.5 εκ για τα Ψαρά - Μεστά, και 1.5 εκ για τη γραμμή της Καβάλας, και η εταιρεία (νελ + ση λινκ) δεν μπορεί να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς για άγονες για τους επόμενους 12 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Σε νέα ανακοίνωση σχετικά με τις γραμμές που "έχασε" προέβη η ΝΕΛ.

 

 

Σε συνέχεια της ανακοίνωσής μας της 10.09.2014 επί του ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς με αριθ. Πρωτ. 3196 / 10.09.2014 θα επιθυμούσαμε να διευκρινίσουμε τα κάτωθι :

Το σύνολο των επιχορηγήσεων για τις γραμμές του Β.Αιγαίου για το έτος 2013 ανέρχεται σε 3.860.301 ευρώ που αντιστοιχεί σε 17,69% του συνόλου των επιχορηγήσεων που έλαβε ο όμιλος ΝΕΛ για την αντίστοιχη περίοδο ύψους 21.823.770,72 ευρώ.
Τα έσοδα από εισιτήρια για τις γραμμές του Β.Αιγαίου για το έτος 2013 ανέρχονται σε 5.177.942 ευρώ που αντιστοιχεί σε 24,33% του συνόλου των εσόδων από εισιτήρια εσωτερικού ύψους 21.281.284,60 ευρώ.
Έναντι του συνολικού εσόδου εκ των δυο ανωτέρω κατηγοριών ύψους 9.038.243 ευρώ, η αντίστοιχη δαπάνη για καύσιμα ανέρχεται σε 9.360.000 ενώ το συνολικό αποτέλεσμα ανέρχεται περίπου σε ζημία 3,5 εκ. ευρώ.

Το σύνολο των επιχορηγήσεων για τις γραμμές του Β.Αιγαίου για το πρώτο εξάμηνο του  2014 ανέρχεται σε 1.691.137 ευρώ που αντιστοιχεί σε 19,69% του συνόλου των επιχορηγήσεων που έλαβε ο όμιλος ΝΕΛ για την αντίστοιχη περίοδο ύψους 8.588.733 ευρώ.
Τα έσοδα από εισιτήρια για τις γραμμές του Β.Αιγαίου για το πρώτο εξάμηνο του 2014 ανέρχονται σε 1.691.176 ευρώ που αντιστοιχεί σε 20,16% του συνόλου των εσόδων από εισιτήρια εσωτερικού ύψους 8.389.409 ευρώ.
Έναντι του συνολικού εσόδου εκ των δυο ανωτέρω κατηγοριών ύψους 3.382.313 ευρώ, η αντίστοιχη δαπάνη για καύσιμα ανέρχεται σε 4.680.000 ενώ το συνολικό αποτέλεσμα ανέρχεται περίπου σε ζημία 1,5 εκ. ευρώ.

Εκ των ανωτέρω συνάγεται το συμπέρασμα ότι μολονότι η απώλεια των συγκεκριμένων γραμμών θα οδηγήσει σε μείωση των εσόδων από επιδοτήσεις και εισιτήρια, το συνολικό αποτέλεσμα του Ομίλου θα βελτιωθεί λόγω συρρίκνωσης των ζημιών .

H εταιρεία προτίθεται να δρομολογήσει τα πλοία που απασχολούνταν στις γραμμές του Β. Αιγαίου σε άλλες γραμμές και εκτιμά ότι θα αναπληρώσει σε μεγάλο βαθμό τον κύκλο εργασιών με κερδοφόρα αποτελέσματα που θα προστεθούν στην παραπάνω βελτίωση όπως την εκθέτουμε.
Πρέπει να τονιστεί ότι οι παραπάνω ενέργειες θα συνδράμουν θετικά στην υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης της εταιρείας όπως αυτό επικυρώθηκε στο Εφετείο Β.Αιγαίου.

 

Για να δούμε ποια θα είναι η συνέχεια του σηριαλ... :)

Link to comment
Share on other sites

 

H εταιρεία προτίθεται να δρομολογήσει τα πλοία που απασχολούνταν στις γραμμές του Β. Αιγαίου σε άλλες γραμμές και εκτιμά ότι θα αναπληρώσει σε μεγάλο βαθμό τον κύκλο εργασιών με κερδοφόρα αποτελέσματα που θα προστεθούν στην παραπάνω βελτίωση όπως την εκθέτουμε.

Πρέπει να τονιστεί ότι οι παραπάνω ενέργειες θα συνδράμουν θετικά στην υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης της εταιρείας όπως αυτό επικυρώθηκε στο Εφετείο Β.Αιγαίου.

 

 

Να υποθέσουμε ότι η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς τώρα, θα αξιολογήσει θετικά τα συμπεράσματα της ΝΕΛ και θα της επιτρέψει να συνεχίσει απρόσκοπτα τις δραστηριότητές της (όπως έγινε προς ετών πχ με την Alapis)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μας λένε ότι επιτελούσαν και επιτελούν εθνικό και κοινωνικό έργο στις άγονες και όχι ότι τα πλοία δεν θα μπορούσαν να σταθούν σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή με ανταγωνισμό...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μου δημιουργείται η εντύπωση πως η ΝΕΛ θέλει να δέσει το European και να αφήσει την Ικαροσαμια μόνο με τα 2 δρομολογια που θα κάνει το Μυτιλήνη μεχρι πανω αν τελικα δρομολογηθεί...

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Μου θυμίσει επόχες AGOUDIMOS (με ΠΗΝΕΛΟΠΗ)- SAOS(με ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ).Τότε πάλι ο πρώτος  ήταν FREE και τα τσέπωνε ο Μανούσης.Στο τέλος και οι 2 πήγανε.... ανευ κλάματος ;) !!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...