Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Ας όψεται η αδιαφορία του ελληνικού ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ κράτους και των αρχών που  επιτρέπουν όλα αυτά  ΤΑ ΟΡΓΙΑ να γίνονται  ΕΝ ΕΤΗ 2014

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδή βλέπω μια ανησυχία για την εταιρεία, :lol: σας λέω ότι προσκείμενες στη εταιρεία πηγές αναφέρουν ότι αγοράζουν βαπόρι μάλιστα δεκαετίας το οποίο ήδη έχει και όνομα,ναι μάλιστα,μόνο που μάλλον πρώτα θα κλείσουν και μετά θα το πάρουν, :P ε να πηγαίνουν και καμιά βαρκάδα να ξεπεράσουν το ότι κατέστρεψαν και τα έλαχιστα που ειχαν μείνει

Link to comment
Share on other sites

Η συνέχεια του σήριαλ στις 17/10 μιας και η εκδίκαση της υπόθεσης πήρε κι άλλη αναβολή

 

 

Αναβλήθηκε για δεύτερη φορά η εκδίκαση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων τής ΝΕΛ κατά της Τράπεζας Πειραιώς για τη μη υλοποίηση της συμφωνίας εξυγίανσης. Το σχετικό αίτημα κατατέθηκε από την πλευρά της Τράπεζας Πειραιώς. Η νέα ημερομηνία εκδίκασης της αίτησης προσδιορίσθηκε για τις 17 Οκτωβρίου.

Κατά την ακροαματική διαδικασία, παρενέβη η Συνεταιριστική Τράπεζα Λέσβου - Λήμνου, η οποία ζήτησε να εκδοθεί προσωρινή διαταγή που θα υποχρεώνει τις δύο πλευρές (ΝΕΛ και Τράπεζα Πειραιώς) να καταβάλουν στην υπό εκκαθάριση Τράπεζα το ποσό της πρώτης δόσης που προβλέπεται στη συμφωνία εξυγίανσης. Το δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημα, γιατί από την πλευρά τής ΝΕΛ αναφέρθηκε πως δεν υφίσταται ζήτημα μη καταβολής του ποσού, αλλά και γιατί η συγκεκριμένη υποχρέωση της ΝΕΛ δεν έχει καταστεί ως σήμερα ληξιπρόθεσμη. Η Συνεταιριστική μπορεί να επανέλθει στο αίτημά της στην περίπτωση που η οφειλή καταστεί ληξιπρόθεσμη.

Η ΝΕΛ στις 6 Αυγούστου οφείλει να καταβάλει στους πιστωτές της την πρώτη δόση για την εξόφληση του χρέους της. Πρόκειται για το τμήμα του χρέους που δε διαγράφηκε και σύμφωνα με τη συμφωνία εξυγίανσης ρυθμίζεται και εξοφλείται σταδιακά με δόσεις.

Η αύξηση κεφαλαίου

Η αναβολή ήταν λίγο έως πολύ αναμενόμενη. Η διοίκηση της ΝΕΛ αυτή την περίοδο έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στην αύξηση κεφαλαίου των 19,16 εκατ. ευρώ και στη μεταβίβαση των μετοχών που κατέχουν η Ercolana Holdings Ltd και η ISFI Square Fund Ltd, στην Altana Navigation Ltd, δύο ζητήματα που συνδέονται άμεσα μεταξύ τους.
Οι μετοχές των off-shore εταιρειών, Ercolana Holdings Ltd και ISFI Square Fund Ltd, ελέγχονται από την Τράπεζα Πειραιώς και θα έπρεπε να έχουν μεταβιβαστεί στην Altana Navigation Ltd όπως προβλέπει η συμφωνία εξυγίανσης, αλλά και η προσωρινή διαταγή που εκδόθηκε στις αρχές του Ιουλίου από το Πρωτοδικείο Μυτιλήνης. Έως χθες δεν είχαν υλοποιηθεί οι παραπάνω δικαστικές αποφάσεις. Η Altana Navigation Ltd, συμφερόντων Ευαγγελίας Μαρτίνου, συζύγου του διευθύνοντος συμβούλου τής ΝΕΛ Ιωάννη Αβραντίνη, αν αποκτήσει τις μετοχές των δύο προαναφερόμενων off-shore εταιρειών, θα έχει την πλειοψηφία των μετοχών τής ΝΕΛ και θα μπορεί μόνη της να καθορίζει την πορεία του ομίλου. Η διοίκηση της ΝΕΛ θέλει η μεταβίβαση των μετοχών να γίνει άμεσα, ώστε οι επενδυτές που θα βάλουν τα 19,16 εκατ. ευρώ, να γνωρίζουν ποιο είναι το πραγματικό ιδιοκτησιακό καθεστώς τής ΝΕΛ. Η πλευρά της Τράπεζας Πειραιώς καθυστερεί τη μεταβίβαση των μετοχών στο πλαίσιο των γενικότερων πιέσεων που ασκεί στη Ναυτιλιακή, με στόχο να την οδηγήσει σε κατάρρευση, κατά την εκτίμηση της διοίκησης της ΝΕΛ.

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση χαζοβιόλη ψάλτη :P : Ασχετως της βλάβης που είχε το european (άλλο τι λένε επίσημα) είναι δυνατό να ισχύει αυτό που έλεγε ο κυριούλης στο τελευταίο βίντεο, (ότι τα χρήματα από τις επιδοτήσεις τα "δεσμεύει" η Πειραιώς για αποπληρωμή και καλα των δανείων) ; 

 

Πολυ αθυροστομο καναλι αυτο το''Αληθεια''. :P

Link to comment
Share on other sites

αν εχουν εκχωρηθει απο τη ΝΕΛ (εγγραφως κατα τα προβλεπομμενα εννοειται) 'η αν προβλεπεται κατι τετοιο απο το σχεδιο διασωσης/αρθρο 99 κλπ, ασφαλως και μπορει.

πολυ πιθανον να εχει χρηματοδοτηθει παλιοτερα, με καλυμμα (collateral που λεμε και στα ελληνικα :P ) τα χρηματα των επιδοτησεων

Link to comment
Share on other sites

... Δε μπορει να φυγε ετσι στα καλα καθουμενα...

 

Η στενότερη σχέση που έχω με μηχανές ήταν τα παλιά τα χρόνια που από το γκαράζ έβλεπα απο τις ανθρωποθυρίδες να δουλεύουν οι μηχνές και να διαχέεται το μηχανόλαδο παντού στην ατμόσφαιρα, αλλά για τα δεδομένα της ΝΕΛ (και πολύ φοβούμαι και άλλων ετιαρειών) η έλλειψη συντήρησης μου μηδενική εντύπωση. Εδώ καύσιμα δεν βάζουν, τα πτερύγια της προπέλλας του Jewel θα κυττάνε;

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει καποιος με Α.......να μαζέψει αυτο το μπουρδελο που έχουν κανει εν μέσω Αυγούστου δεμένα και ανεκτέλεστα δρομολόγια κριμα για τη εταιρεία όλους

τους άσχετους τους έχουν για κουμαντα

Link to comment
Share on other sites

Κι αν ακόμα επιβιώσει η εταιρεία μετα το Σεπτέμβριο δεν ξερω ποιος πελάτης θα τους εμπιστευτεί. Αλήθεια εκεινα τα 1,2 μυριάκια που η εταιρεία τα απαίτησε απο την Πειραιως με τη βοήθεια δικαστικού επιμελητή και τα οποία ήταν "και καλά" για την καταβολη των δεδουλευμένων στα πληρώματα που πηγαν; 

 

Και τον πιο άσχετο να έβαζες στη διοικηση της εταιρείας καλύτερα θα τα κατάφερνε. :angry:

Link to comment
Share on other sites

European Express

Οι ναυτικοί έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας, ζητώντας τα δεδουλευμένα τους είναι 6 μήνες απλήρωτοι!!!!!!

 

Tαξιαρχης

Με 2 ωρες καθυστερηση θα αναχωρησει σημερα απο το Λαυριο ο Ταξ.

 

Τεό

Μετά την Σύρο παρέδωσε το πνεύμα ή εμένα μου φαίνεται?

Ουδέν φαεινότερον οτι ο μπάρμπας είχε πρόβλημα καιρό τώρα απλά δεν τον ζόριζαν για να μην τα παίξει τελείως πριν την ώρα του!

 

Jewel

Ερωτηση: το πλοίο γιατί παει επι μονιμου βάσεως με χαμηλές ταχύτητες; Για οικονομία η για κάποιον αλλο λόγο; Σε σύγκριση με το Aqua Spirit ειναι περίπου 4 κόμβους κάτω

 

Spirit

Ανεκτέλεστα δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ AQUA SPIRIT λόγω βλάβης
 

Πηγη: ΝΕΛ

 

Mε την εξαίρεση (όπως πάντα) της Μυτιληνάρας -που ειναι, αν δεν κάνω λάθος, σε μη επιδοτούμενη γραμμή-, μιλάμε για μια εταιρεια σε αποσύνθεση. Ειλικρινά ήθελε μεγάλο κόπο για να το φτάσουν ως εδώ -_- .

 

Εταιρεία με δείγμα στόχευσης (αρπαχτές στις άγονες) με δείγμα υπηρεσιών (τι να πουμε περαιτέρω) με δείγμα management (ανίκανοι να διευθύνουν ακόμα και χωματερή).

Link to comment
Share on other sites

Σημερα φανηκε ο λογος που εγινε η τραμπα μεταξυ των δυο πλοιων..Το European καθε τοσο τσουπ και μια βλαβη και μιας και η παλια του γραμμη ηταν επιδοτουμενη το οποιοδηποτε νεο περιστατικο μπορει να ηταν μοιραιο και για τη γραμμη και για την εταιρεια.Οποτε  προτιμησαν να στειλουν πανω το πιο σιγουρο Μυτιληνη που εχει φανει και το πιο απροβληματιστο.

Link to comment
Share on other sites

Το ποσο της ΑΜΚ(αν βρεθει)δυναται να καταβληθει εντος 4(+1*)μηνων απο τις 25/6 που εληφθη η αποφαση.

 

*Ο επιπλεον μηνας μπορει να δωθει ως παραταση απο τη διοικηση για να μαζευτουν τα ευρωπουλα.

 

Εγω σκεφτομαι να βαλω στοιχημα με τη Νελ οτι δεν θα μπει δεκαρα στο ταμειο.Κι αν χασω δεσμευομαι δημοσια να της καταβαλω εις διπλουν μαλιστα το ποσοστο που μου αναλογει στην αυξηση ως μη μετοχος της εταιρειας. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Βάζεις στοίχημα εκ του ασφαλούς διότι και να μπεί δεκάρα στο ταμείο θα "εξαϋλωθεί" πάραυτα. B)  Πάντως για την ΑΜΚ έχει δεσμευτεί αν δεν κάνω λάθος ο "άρχων" και προσωπικά δεν θα με παραξενέψει να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολλα Λημνιακα μεσα ενημερωσης πανηγυριζουν σημερα για το γεγονος οτι η Νελ θα κυρηχθει εκπτωτη απο τα μεσα Σεπτεμβριου απο την αγονη του Θεοφιλου(νυν Μυτιληνη)κατι για το οποιο φαινεται να δεσμευτηκε ο υπουργος στο περιθωριο της διημεριδας.Ζοριζουν τα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Και για αυτο μαλλον η ΝΕΛ εβαλε το καλυτερο της πλοιο στη συγκεκριμενη γραμμη μπας και σωσει τα ασωστα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, ειδικά όταν έχει προηγηθεί τόσος καιρός ασυδοσίας :) . Και εφόσον οι άγονες ειναι -κατά τη ΝΕΛ- ζημιογόνες ας αποδεσμευτεί απο αυτές κι ας βγει - αν μπορεί- στις ελεύθερες γραμμές να ανταγωνιστεί τους υπόλοιπους. 

Link to comment
Share on other sites

μεχρι να βγαλει κατι σοβαρο και το μυτιληνη. νομιζω πως πρεπει να τελειωνει η κοροϊδια αυτη με τη ΝΕΛ. εχει τραβηξει παρα πολυ και "φτιαχτηκαν" παρα πολλοι απο την ως τωρα διασωση της.

Link to comment
Share on other sites

ναι για πείτε τα αυτά και στους εργαζομένους που γι μια ακόμα φορά θα την πληρώσουν μαζί με τις οικογένειες τους !!!

το θέμα δεν είναι να κλείσει η εταιρία τα θέμα είναι να σωθεί....είτε μας αρέσει είτε όχι έχει βγει μια απόφαση για την εταιρία αλλά ο βασικος μέτοχος της εταιρίας αγνοεί εις βάρος της

θα μου πείτε ας πρόσεχαν και να μην έφταναν έως εδώ.σωστά αυτό σκεφτόμαστε όλοι μας ότι έγιναν και γίνονται λάθη από την εταιρία 

γνώμη μου είναι να κάτσουν μαζί στο τραπέζι μαζί με την Τ.Π και να βρουν μια λύση κάπου στην μέση

από την μία έχουμε την τράπεζα που δεν βάζει άλλα λεφτά και αρνείται να εκτελέσει μια απόφαση που έχει βγει, και από την άλλη έχουμε μια εταιρία που προσπαθεί να βρεί χρήματα για να μείνει ζωντανή, να πληρώσει τις υποχρεώσεις της και να είναι συνεπής πράγμα που δεν συμβαίνει διότι δεν έχει

άποψη μου είναι πλέον ότι δεν θέλουν την ΝΕΛ στην μοιρασιά των γραμμών(για τις άγονες). γιατί και κάτω από αυτές τις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί τις αναλογεί ένα σημαντικό κομμάτι της πίτας 

Edited by ΝΙΚΟΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη τωρα οι εργαζομενοι ειναι πληρωμενοι 100% και παλι φταιει η πειραιως; Δεν παιρνω το μερος της τραπεζας αλλα μη λεμε και οτι θεμε ακομη μια φορα! Ειναι ολο το σχημα μια κοροϊδια ειτε μας αρεσει ειτε οχι. Και οπως εχουν κλεισει τοσες και τοσες εταιρειες την εποχη της αναπτυξης με την υπογραφη σαμαρελου μια ωρα νωριτερα να γλυτωσει ο κοσμος τοση ταλαιπωρια σε καθημερινη πλεον βαση!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...