Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

συμφωνώ αλλά από την στιγμή που εξαγόρασε την Μ.ΒΑΝΚ δεν πείρε μόνο τα καλά της..!

προφανώς τα συμφέροντα της ΠΕΙΡΑΙΩΣ θίγονται και από την ΝΕΛ, σαν εταιρία, αλλά και σαν μέτοχος στην ΗSW όπου θέλει τις γραμμές φιλέτο της ΝΕΛ

ξέρανε και οι μεν και οι δε από την αρχή τι έκαναν.έχουν φτάσει τα πράγματα σε κρίσιμο σημείο και όλη βγάζουν την ουρά τους απ έξω, και η ΝΕΛ στην μέση που μέχρι στιγμής την πληρώνει

και στο κάτω κάτω γιατί απλά δεν πουλάει το ποσοστό της αφού δεν το θέλει και όπως λέει δεν πρόκειται να βοηθήσει την εταιρία ?

Edited by ΝΙΚΟΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...θέλει τις γραμμές φιλέτο της ΝΕΛ

 

Για ποιες γραμμές μιλάς? Θεωρούνται οι άγονες φιλέτα? Δεν ξέρω, αλλά μέχρι στιγμής όσοι έχουν άγονες κλαίγονται ότι δεν βγαίνουν και ότι δεν τις παρατάνε γιατί επιτελούν "εθνικό έργο". Εκτός και εάν μας δουλεύουν ψιλό γαζί και οι άγονες είναι χρυσωρυχείο....και γι' αυτό εξάλλου σφάζονται ποιος θα τις πρωτοπάρει.

Link to comment
Share on other sites

μα δεν μίλησα για κανένα εργάκι και δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω ΚΑΝΕΝΑΝ την ΓΝΩΜΗ μου λέω 

εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα και πρέπει να λυθεί δεν πάει αυτή η κατάσταση ούτε για τους νησιώτες που την πληρώνουν ούτε για κανέναν

ε λοιπόν λύση δεν είναι για ΜΕΝΑ να κόψουμε ότι πονάει και τέρμα..τελειώσαμε λύση είναι ο διάλογος μεταξύ τους και όχι η κόντρα.όχι μόνο για την ΝΕΛ αλλά και για κάθε εταιρία

Edited by ΝΙΚΟΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

?.. Δεν ξέρω, αλλά μέχρι στιγμής όσοι έχουν άγονες κλαίγονται ότι δεν βγαίνουν και ότι δεν τις παρατάνε γιατί επιτελούν "εθνικό έργο". Εκτός και εάν μας δουλεύουν ψιλό γαζί και οι άγονες είναι χρυσωρυχείο....και γι' αυτό εξάλλου σφάζονται ποιος θα τις πρωτοπάρει.

Εχω την εντυπωση οτι σφαζεται να της παρει η ΝΕΛ γιατι με τα πλοια που διαθετει αλλου πουθενα δε θα μπορουσε να σταθει χωρις τσονταρισμα!

Τωρα για το αν η HSW θελει τις γραμμες τις ΝΕΛ, δε νομιζω!

Παντως κ αλλες εταιρειες "καλο"πληρωτες ειχαμε στο παρελθον και ολες καταληξανε στο αρχειο...

Link to comment
Share on other sites

Το Υπουργείο Αιγαίου και Ναυτιλίας απαντώντας σε επιστολή του Σταμάτη Κάρμαντζη για τα ανεκτέλεστα δρομολόγια της ΝΕΛ σημειώνει ότι έχει κινηθεί διαδικασία επιβολής διοικητικών και ποινικών κυρώσεων από τις αρμόδιες λιμενικές αρχές.

Στο έγγραφο που έχει τίτλο «Αναβολές και ματαιώσεις δρομολογίων Ε/Γ – Ο/Γ Θεόφιλος» αναφέρεται ότι τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου εξυπηρετούνται από 3 επιδοτούμενα δρομολόγια εβδομαδιαίως όπως προβλέπεται από σύμβαση που έχει υπογραφεί το 2009 και έχει παραταθεί μετά από αίτημα της ΝΕΛ μέχρι και τις 31/10/2016. Τα 3 δρομολόγια που εξυπηρετούν τους νησιώτες του Βορείου Αιγαίου είναι:

1. Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ

2. Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ

3. Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Καρλόβασι – Άγιος Κύρηκος

Το Υπουργείο αναφέρει ότι παρά το γεγονός ότι τα μισθώματα καταβάλλονται κανονικά κάθε μήνα, η ΝΕΛ εκτελεί πλημμελώς τα ανωτέρω δρομολόγια, με αποτέλεσμα τα λιμεναρχεία Θεσσαλονίκης και Καβάλας (αφετήριοι λιμένες) να κινηθούν για την επιβολή διοικητικών και ποινικών κυρώσεων.

Περιμένουμε εναγωνίως να δούμε την εξέλιξη αυτή της υπόθεσης που μας αφορά άμεσα λόγω της ταλαιπωρίας που υφιστάμεθα από τις συνεχείς ακυρώσεις δρομολογίων, που εντείνουν την απομόνωση των κατοίκων των νησιών του Βορείου Αιγαίου.

http://peiratikoreportaz.blogspot.gr/2014/06/blog-post_7352.html#more

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία έστειλε επιστολή στο υπουργείο για το θέμα των ναυτικών της Ισπανίας. Αναφέρει ότι τα πλοία εγκαταλείφθηκαν από την inter lines και έχει ξεκινήσει διαδικασία διεκδίκησης 1.6 εκ από διαιτησία στο Λονδίνο, ενώ πρόκειται για συνολικά έξι ναυτικούς. Α, λέει οτι φταίει και η Πειραιώς.

 

Επιστολή προς το υπουργείο Ναυτιλίας, με κοινοποίηση προς την Τράπεζα Πειραιώς, απέστειλε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), με αφορμή το θέμα των πληρωμάτων στα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία «Παναγία Πάρου» και «Παναγία Θαλασσινή».

Όπως υποστηρίζει η πλοιοκτήτρια εταιρεία ΝΕΛ, τα δύο πλοία εγκαταλείφθηκαν από την υποναυλώτρια εταιρεία «Ιnter Shipping» του Μαρόκου στο λιμάνι Αλγκεθίρας της Ισπανίας, χωρίς καύσιμα για το ταξίδι προς Πειραιά και με απλήρωτους ναύλους κατά παράβαση των υφιστάμενων συμβάσεων ναυλώσεων. Αναφέρει επίσης ότι έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία έκδοσης διαιτητικής απόφασης στο Λονδίνο κατά της ανωτέρω εταιρείας, με τη διεκδίκηση του συνολικού ποσού των 1.600.000 ευρώ.

Η ΝΕΛ αποδίδει ευθύνες για το θέμα στην Τράπεζα Πειραιώς και στην άρνησή της να εφαρμόσει τις διατάξεις του σχεδίου εξυγίανσης της εταιρείας, που εγκρίθηκε πρόσφατα από το τριμελές Εφετείο της Μυτιλήνης και το οποίο προβλέπει την πληρωμή των εργαζομένων της, των άλλων πιστωτών της και τη χρηματοδότηση της ΝΕΛ και της θυγατρικής της «C-Link Ferries».

Εκπρόσωποι της ΝΕΛ μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ τόνισαν ότι η εταιρεία σε καμία περίπτωση δεν έχει εγκαταλείψει τα πληρώματα και τα πλοία της και ότι συνεχίζεται η καταβολή χρημάτων όσον αφορά την τροφοδοσία των Ελλήνων ναυτικών και την περιορισμένη λειτουργία των πλοίων.

Σημειώνεται ότι στο πλοίο «Παναγία Θαλασσινή» βρίσκεται μόνον ένα άτομο, ο Έλληνας πλοίαρχος και στο πλοίο «Παναγία Πάρου» πέντε Έλληνες τρεις ανώτεροι αξιωματικοί και δύο ναύτες. Το υπόλοιπα μέλη και των δύο πλοίων με σημαία Μάλτας που ήταν αλλοδαποί, έχουν αποχωρήσει.

...



Πηγή:www.capital.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχουμε κοσμογονία νέων κι εσείς κάθεστε ; ; ; ^_^

 

 

Στην έκτακτη γενική συνέλευση της ΝΕΛ που ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα εγκρίθηκε η πρόταση του Δ.Σ. της εταιρείας για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 19,16 εκατ. ευρώ. Αναλυτικό ρεπορτάζ για όλες τις εξελίξεις στο αυριανό φύλλο του «Ε».

Link to comment
Share on other sites

Αυτά ειναι λεπτομέρειες αγαπητέ μόνταρε! :P

Συνεχίζω με αφιερώματα του Εμπρος στη ΝΕΛαρα, καθως σήμερα μπάινει το ένα άρθρο πίσω απο το άλλο. Το γεγονός δε ότι το άρθρο για την ΑΜΚ μπήκε στην ενότητα με τα αστυνομικά θέματα εινια απολύτως τυχαίο. Ή μήπως όχι ; :P

 

Τουλάχιστον μαθαίνουμε οτι η απολογία της εταιρείας για τις ακυρωσεις δρομολογίων (αλήθεια, παρατηρησατε οτι ο Θεόφιλος...ταξιδεύει;; :o  ) πηγε για τις 14/7.

 

Χθες το πρωί, κατά τη διάρκεια της έκτακτης γενικής συνέλευσης της ΝΕΛ, αποφασίστηκε να προχωρήσει η εταιρεία στην αύξηση κεφαλαίου, σύμφωνα με την εισήγηση του Δ.Σ.. Στόχος τής ΝΕΛ είναι να αντλήσει 19,16 εκατ. ευρώ που θα της δώσουν τη δυνατότητα να λειτουργήσει απρόσκοπτα τα επόμενα χρόνια.

Η απόφαση για την αύξηση κεφαλαίου ουσιαστικά θα υλοποιηθεί από την Altana Navigation Ltd, που ελέγχεται από την Ευαγγελία Μαρτίνου.

Η απόφαση λήφθηκε παρ’ ότι μέχρι σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί η συμφωνία εξυγίανσης από την Τράπεζα Πειραιώς, κι ιδιαίτερα ο όρος που προβλέπει πως οι μετοχές Ercolana Holdings Ltd, που ελέγχεται από το Γεώργιο Ζέρδιλα, και ISFI Square Fund Ltd, που ελέγχεται από τον Αναστάσιο Οικονόμου, θα μεταβιβαστούν στην Altana Navigation Ltd.

Η ενέργεια αυτή δείχνει την αποφασιστικότητα της διοίκησης της ΝΕΛ να κρατήσει ζωντανή την εταιρεία και τον όμιλο, αλλά και την αποφασιστικότητά της να συνεχίσει την αντιπαράθεση με την Τράπεζα Πειραιώς. Επιπρόσθετα, η απόφαση της συνέλευσης ενισχύει τη θέση τής ΝΕΛ έναντι της Τράπεζας στη νέα δικαστική διαμάχη τους.

Το επόμενο επεισόδιο στη δικαστική αντιπαράθεση θα παιχτεί την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στο Δικαστικό Μέγαρο Μυτιλήνης, όπου είναι προγραμματισμένο να γίνει η εξέταση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων τής ΝΕΛ.

Η πλευρά τής ΝΕΛ είναι βέβαιο πως στο δικαστήριο θα ισχυριστεί ότι η ίδια έχει κάνει ό,τι ήταν δυνατό για να υλοποιήσει τη συμφωνία εξυγίανσης και θα προσπαθήσει να δείξει ότι από τη στάση των μελών τού Δ.Σ. της Τράπεζας Πειραιώς ζημιώνεται η ΝΕΛ, οι εργαζόμενοι του ομίλου, η Τράπεζα Πειραιώς, το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και φυσικά το Ελληνικό Δημόσιο.

Η απολογία τής ΝΕΛ
Δέκα ημέρες αργότερα, στις 14 Ιουλίου, η ΝΕΛ θα πρέπει να απολογηθεί στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για τις ματαιώσεις και τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια των πλοίων της. Η εταιρεία είχε κληθεί να απολογηθεί χθες, ωστόσο ζήτησε και πήρε αναβολή έως τις 14 του μήνα, καθώς την ίδια ώρα που ήταν προγραμματισμένη η γενική συνέλευση, είχε προσδιοριστεί και η ώρα απολογίας της.

Η κλήση της εταιρείας σε απολογία έγινε από το γενικό γραμματέα Νίκο Ζωίδη, μετά από ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Χίου τής Ν.Δ., Σταμάτης Κάρμαντζης, διαμαρτυρόμενος για τα προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις του νησιού.

Η ΝΕΛ αναμένεται να αναγνωρίσει τα προβλήματα και να τα αποδώσει στην κακή οικονομική κατάσταση στην οποία την έχει καταδικάσει η τακτική της Τράπεζας Πειραιώς.

Το πιθανότερο είναι πως το θέμα θα κλείσει με την επιβολή χρηματικού προστίμου στην εταιρεία. Με ανάλογο τρόπο έχουν αντιμετωπιστεί και άλλα τέτοια προβλήματα στο πρόσφατο παρελθόν.

 

 

Η Απόφαση της Β΄ Επαναληπτικής Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της ΝΕΛ έχει ως εξής:

Η «ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.» ανακοινώνει ότι την 25.06.2014 πραγματοποιήθηκε Β΄ Επαναληπτική Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της, με τη συμμετοχή αυτοπροσώπως ή δι’αντιπροσώπου Μετόχων, που εκπροσωπούσαν 94.818.531 μετοχές και ψήφους, σε σύνολο 255.459.000 μετοχών, δηλαδή ποσοστό 37,11 % του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας. Κατά τη συνέλευση εγκρίθηκε το μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης.


Συγκεκριμένα:

Απεφασίσθη με πλειοψηφία 100% των παρισταμένων μετόχων αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας μέχρι του ποσού των 19.159.470,00 ευρώ με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων. Θα εκδοθούν μέχρι 63.864.900 νέες μετοχές, ονομαστικής αξίας 0,30 €, οι οποίες θα διατεθούν στους μετόχους της εταιρείας με αναλογία 1 (μία) νέα μετοχή για κάθε 4 (τέσσερεις) παλιές με τιμή διάθεσης 0,30 € . Η τιμή διάθεσης μπορεί να είναι ανώτερη της χρηματιστηριακής τιμής κατά τον χρόνο αποκοπής του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων. Κλάσματα μετοχής δεν θα εκδοθούν. Η χρονική περίοδος άσκησης των δικαιωμάτων προτίμησης θα διαρκέσει 15 ημέρες.

Σε περίπτωση που δεν καλυφθεί εξ ολοκλήρου το ποσό της αύξησης, μετά την άσκηση του δικαιώματος προτίμησης και τυχόν διάθεσης αδιάθετων μετοχών από το Δ.Σ. της Εταιρίας, το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας θα αυξηθεί κατά το ποσό της τελικής κάλυψης, σύμφωνα με το άρθρο 13 α του κ.ν. 2190/1920 τροποποιουμένου αναλόγως του άρθρου 5 του καταστατικού.

Χορηγήθηκε εξουσιοδότηση στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας προκειμένου να διαθέσει τις (τυχόν) αδιάθετες μετοχές που θα προκύψουν από τη μη άσκηση αριθμού δικαιωμάτων προτίμησης, κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια και υπό τους περιορισμούς της κείμενης νομοθεσίας, στους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα προεγγραφής ή / και σε τρίτους επενδυτές, άλλως η αύξηση θα ισχύει μέχρι του ποσού της κάλυψης, βάση του άρθρου 13α’ του κ.ν.2190/20.

Η εξουσιοδότηση δίνει τη δυνατότητα στο Διοικητικό Συμβούλιο:

α) να ρυθμίσει όλα τα θέματα που αφορούν στην κατάρτιση και δημοσίευση του Ενημερωτικού Δελτίου, του ν.3401/2005, τη λήψη των αναγκαίων αδειών και εγκρίσεων από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, το Χρηματιστήριο Αθηνών, το Υπουργείο Ανάπτυξης & Αναταγωνιστικότητας, την Τράπεζα της Ελλάδος και οποιαδήποτε άλλη δημόσια Αρχή,

β) να ρυθμίσει όλα τα θέματα που αφορούν στη διαδικασία εισαγωγής και έναρξης διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών στο Χρηματιστήριο Αθηνών,

γ) να ρυθμίσει κάθε λεπτομέρεια ή ζήτημα που απορρέει ή συνδέεται με τη διαδικασία της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου και δε ρυθμίζεται με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης,

δ) να προβεί σε οποιαδήποτε απαραίτητη ενέργεια για την υλοποίηση της απόφασης της παρούσας Γενικής Συνέλευσης.

Ως προς τη διάθεση των νέων μετοχών, αποφασίστηκαν τα εξής:

Δικαίωμα προτίμησης στην Aύξηση του Kεφαλαίου θα έχουν:

(α) όλοι οι κάτοχοι υφιστάμενων κοινών μετοχών της Εταιρείας, οι οποίοι κατ΄ άρθρο 5 παρ. 2 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, θα είναι εγγεγραμμένοι στα αρχεία του Συστήματος Άϋλων Τίτλων (Σ.Α.Τ.) κατά τη δεύτερη εργάσιμη (record date) που έπεται της ημερομηνίας αποκοπής του δικαιώματος προτίμησης, όπως αυτή θα καθοριστεί και ανακοινωθεί από το Δ.Σ. της Εταιρείας, εφόσον διατηρούν τα εν λόγω δικαιώματα κατά το χρόνο ενάσκησής τους και

(β) όσοι αποκτήσουν δικαιώματα προτίμησης επί των Νέων Μετοχών κατά την περίοδο διαπραγμάτευσής τους στο Χ.Α.

Για την άσκηση του δικαιώματος προτίμησης, σύμφωνα με το νόμο (άρθρο 13 παρ. 8 του Κ.Ν 2190/1920) και το Καταστατικό, ορίστηκε προθεσμία δέκα πέντε (15)ημερολογιακών ημερών.

Η προθεσμία για την καταβολή του ποσού της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ορίζεται σε τέσσερις (4) μήνες δυνάμενη να παραταθεί κατά ένα (1) ακόμη μήνα με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας. Δεν θα εκδοθούν κλάσματα μετοχών.

Η έναρξη και η λήξη της περιόδου ενάσκησης του δικαιώματος προτίμησης θα ορισθεί από το Δ.Σ. της Εταιρείας. Το δικαίωμα προτίμησης θα ασκείται καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου της άσκησης δικαιώματος προτίμησης. Η σχετική ανακοίνωση πρόσκληση θα ανακοινωθεί στον ημερήσιο Τύπο και θα δημοσιευθεί στο Ημερήσιο Δελτίο Τιμών του Χ.Α. και στην ιστοσελίδα του Χ.Α. Τα δικαιώματα προτίμησης θα διαπραγματεύονται στο Χ.Α. κατά τις ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν στον Τύπο και θα δημοσιευθούν στο Ημερήσιο Δελτίο Τιμών του Χ.Α. και στην ιστοσελίδα του Χ.Α.

Η έναρξη άσκησης του δικαιώματος προτίμησης θα πραγματοποιηθεί κατά τα προβλεπόμενα από τον Κανονισμό του Χ.Α. μέσα σε οκτώ (8) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία προσδιορισμού των 2 δικαιούχων. Τα δικαιώματα προτίμησης είναι μεταβιβάσιμα και θα διαπραγματεύονται στο Χ.Α. μέχρι και τέσσερεις (4) εργάσιμες ημέρες πριν από τη λήξη της περιόδου άσκησής τους.

Οι μέτοχοι θα ασκούν τα δικαιώματά τους προσκομίζοντας τη σχετική βεβαίωση δικαιωμάτων του ΕΛΛ.ΚΑΤ. που αναλογούν στον καθένα για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και συγχρόνως θα καταβάλλουν το αντίτιμο των μετοχών, για τις οποίες έχουν δικαίωμα να εγγραφούν. Για την παραλαβή της βεβαίωσης των δικαιωμάτων της ΕΛΛ.ΚΑΤ. οι μέτοχοι θα απευθύνονται είτε στο ΕΛΛ.ΚΑΤ., αν οι μετοχές τους βρίσκονται σε ειδικό λογαριασμό στο Σ.Α.Τ., είτε στο χειριστή του λογαριασμού χρεογράφων τους (χρηματιστηριακή εταιρεία ή θεματοφύλακας).

Τα δικαιώματα προτίμησης, τα οποία δεν θα ασκηθούν μέχρι τη λήξη της περιόδου άσκησης των εγγραφών αποσβένονται και παύουν να ισχύουν (άνευ οιασδήποτε αποζημίωσης).

Παρασχέθηκε στους κατόχους δικαιωμάτων προτίμησης που θα ασκήσουν τα δικαιώματα αυτά, δικαίωμα προεγγραφής για την απόκτηση, σύμφωνα με μεταγενέστερη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου (κατ’ άρθρο 13 του Ν. 2190/1920, ως ισχύει), τυχόν αδιάθετων μετοχών στην τιμή διάθεσης.

Επίσης εξουσιοδοτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο να ορίσει σε χρόνο μεταγενέστερο της Γενικής Συνέλευσης:

α) τους όρους του δικαιώματος προεγγραφής καθώς και τον τρόπο και την προθεσμία άσκησής του,

β) το τυχόν ανώτατο ποσοστό αδιάθετων μετοχών που ενδέχεται να διατεθεί στους ασκήσαντες το δικαίωμα προεγγραφής και τον τρόπο κατανομής των τυχόν αδιάθετων μετοχών στους ασκήσαντες το δικαίωμα προεγγραφής και

γ) τη διαδικασία για την επιστροφή δεσμευμένων ποσών σε περίπτωση μερικής ή μη ικανοποίησης των ασκηθέντων δικαιωμάτων προεγγραφής ως και κάθε άλλη λεπτομέρεια αναφορικά με το δικαίωμα προεγγραφής.

Τέλος επετράπη στο Διοικητικό Συμβούλιο η θέση ανώτατου ορίου στον αριθμό τυχόν αδιάθετων μετοχών που ενδέχεται να διατεθούν στους επενδυτές που θα ασκήσουν το ως άνω δικαίωμα προεγγραφής όπως επίσης και να αποφασίζει ότι όλες, μερικές ή καμία από τις τυχόν αδιάθετες μετοχές θα διατεθούν, κατά τη διακριτική ευχέρεια του Διοικητικού Συμβουλίου. Τυχόν μετοχές που δεν θα έχουν αναληφθεί, μετά το τέλος της προθεσμίας, αποφασίστηκε να διατεθούν ελεύθερα από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας κατά τη κρίση του με απόφασή του κατ’ άρθρο 13 παρ. 5 - 9 του Κ.Ν. 2190/1920, ως ισχύει, στην τιμή διάθεσης.

Ο βασικός μέτοχος "ΑLTANA NAVIGATION LTD" δήλωσε ότι προτίθεται να διατηρήσει το ποσοστό συμμετοχής του στην εταιρεία τόσο κατά την αύξηση όσο και για 6 μήνες μετά την έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών.

Οι άλλοι βασικοί μέτοχοι ήτοι I.S.F. I-SQUARE FUND, ERCOLANA HOLDINGS LTD και ANTELOPE SHIPPING INC δεν παρέστησαν ούτε εκπροσωπήθηκαν στην Γενική Συνέλευση.

Τέλος, όσον αφορά τη χρήση των κεφαλαίων που θα αντληθούν από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας, αποφασίστηκε να διατεθούν μετά την αφαίρεση των αναλογούντων εξόδων έκδοσης για την ενίσχυση του κεφαλαίου κίνησης της εταιρείας.

 

 

Μυτιλήνη 25.06.2014

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.

Link to comment
Share on other sites

Θεόφιλος ανεκτελεστο Μυτιληνη μετα απο 7 μήνες επισκευη ζημια και πισω ευροπα σταματημένη με ζημια και αυτο πληρώματα 7 μήνες μεσα jewel με παρακάλια έφυγε σημερα θεοφιλος δωρεαν σάουνα και οι επιστήμονες συνεχίζουν το έργο τους να λένε οτι φταίξιμο εχει η πειραιως και οχι όσοι κάνουν κουμάντο και μερικά πιόνια που έχουν και απειλούν το κοσμάκη

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που ασχολείται το emprosnet με την εταιρεία, γιατί τέτοια πράγματα που γίνονται είναι κρίμα να μην τα μαθαίνουμε.

Εγγυητικές επιστολές με ισχύ μέχρι τις 4 Ιουλίου και άρνηση να παραλάβουν το 1.2 εκ της συμφωνίας εξυγίανσης. Πραγματικά πρέπει καποιος να γράψει βιβλίο.

 

...

Την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή εξέδωσε η Τράπεζα Πειραιώς τις εγγυητικές επιστολές που χρειαζόταν η ΝΕΛ προκειμένου να συνεχίσει τα δρομολόγια των άγονων γραμμών. Οι εγγυητικές επιστολές έχουν ισχύ μέχρι την εκδίκαση της Παρασκευής 4 Ιουλίου, οπότε και είναι προγραμματισμένο να εξετασθεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων τής ΝΕΛ.

Η Τράπεζα Πειραιώς ζήτησε αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσης, επικαλούμενη αδυναμία των νομικών συμβούλων της να παραστούν στη συνεδρίαση λόγω άλλων υποχρεώσεών τους. Η ΝΕΛ έως χθες δεν είχε δεχθεί την αναβολή και ζητούσε σε περίπτωση που το δικαστήριο δεχόταν το αίτημα της άλλης πλευράς, να επεκταθεί η ισχύς των εγγυητικών επιστολών.

 

Παράλληλα, με εξώδικο που στάλθηκε στη ΝΕΛ, η Τράπεζα Πειραιώς καλούσε την εταιρεία να παραλάβει 1,2 εκατ. ευρώ, ποσό που αποτελεί μέρος της χρηματοδότησης που προβλέπεται να χορηγηθεί μέσα από τη συμφωνία εξυγίανσης. Η ΝΕΛ απάντησε στην Τράπεζα πως τα παραπάνω χρήματα έχουν παραχωρηθεί στην Π.Ν.Ο. προκειμένου να πληρωθούν τα οφειλόμενα στους ναυτικούς της.

emprosnet.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Το εμπρός συνεχίζει την αναμετάδοση. Μακάρι τουλάχιστον να πάνε τα χρηματα στα πληρώματα που ειναι απλήρωτα τόσους μηνες...

 

Επίσης η Τράπεζα υποχρεώνεται να καταβάλει 1,2 εκατ. ευρώ στη ΝΕΛ ως χρηματοδότηση χωρίς εξασφαλίσεις. Πρόκειται για πρόβλεψη της συμφωνίας εξυγίανσης που μέχρι τώρα δεν έχει υλοποιηθεί. Τις προηγούμενες ημέρες, η Τράπεζα είχε ενημερώσει τη ΝΕΛ με εξώδικο πως ήταν στη διάθεσή της η πίστωση του 1,2 εκατομμυρίου, αλλά δεν είχε δώσει συγκεκριμένο λογαριασμό από τον οποίο μπορούσε να αντλήσει το ποσό αυτό. Η ΝΕΛ είχε απαντήσει στην Τράπεζα πως το 1,2 εκατ. ευρώ έχει παραχωρηθεί στην Π.Ν.Ο. προκειμένου να εξοφληθούν οι υποχρεώσεις της εταιρείας προς τους ναυτικούς της. Σχετική ανακοίνωση είχε γίνει από τη ΝΕΛ κατά τη διάρκεια απεργιακών κινητοποιήσεων της Π.Ν.Ο. στις αρχές του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η κάλυψη από το Εμπρος στα της ΝΕΛ συνεχίζεται.

 

Αν ισχυουν αυτα που γράφονται τότε οπωσδηποτε θα έχει ενδιαφέρον η συνέχεια ( οι υπογραμμίσεις δικές μου)

 

Το πιθανότερο είναι πως στις 30 Ιουλίου, όποτε έχει προσδιοριστεί η εκδίκαση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων τής ΝΕΛ, η πλευρά της Τράπεζας Πειραιώς θα επιδιώξει να πάρει νέα αναβολή. Μια πιθανή νέα αναβολή θα φέρει σε πολύ δύσκολη θέση τη ΝΕΛ, η οποία στις αρχές του Αυγούστου οφείλει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη συμφωνία εξυγίανσης έναντι των πιστωτών της.

Αν δεν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, η συμφωνία μπορεί να θεωρηθεί άκυρη, κάτι που ισοδυναμεί με χρεωκοπία τής ΝΕΛ. Επί της ουσίας, δηλαδή, η ΝΕΛ δίνει μάχη επιβίωσης έχοντας ως αντίπαλο την Τράπεζα Πειραιώς και το χρόνο.

Η χρεωκοπία δε θα είναι καταστροφική μόνο για τον όμιλο και τους εργαζομένους του, αλλά και για τους πιστωτές του, που θα αποζημιωθούν σε πολύ μικρότερο ποσοστό από αυτό που προβλέπει η συμφωνία εξυγίανσης. Αυτό είναι ο λόγος που η υπό εκκαθάριση Συνεταιριστική Τράπεζα Λέσβου - Λήμνου αυτή την περίοδο επιδιώκει την υλοποίηση της συμφωνίας εξυγίανσης, ενώ έως τον περασμένο Νοέμβριο επεδίωκε να επικυρωθεί η συμφωνία από το Εφετείο Βορείου Αιγαίου.

Η προσωρινή διαταγή που εκδόθηκε στις 4 Ιουλίου από το Πρωτοδικείο Μυτιλήνης, υλοποιείται με ρυθμούς χελώνας, όπως αναφέρουν πηγές προσκείμενες στη ΝΕΛ. Η χρηματοδότηση του 1,2 εκατ. ευρώ λήφθηκε μόλις χθες και για να γίνει αυτό, η διοίκηση της ΝΕΛ χρειάστηκε να πάει στην Τράπεζα με δικαστικό επιμελητή. Από το παραπάνω ποσό, ένα μεγάλο μέρος παρακρατήθηκε από το Δημόσιο για τις οφειλές προς αυτό. Επίσης ένα μέρος αυτού του ποσού θα δοθεί για την πληρωμή μέρους των οφειλών προς τους ναυτικούς των πλοίων της εταιρείας.
Χθες οι ναυτικοί του πλοίου «Μυτιλήνη» απειλούσαν ότι θα προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας αν δε λάβουν τα δεδουλευμένα που τους οφείλονται
Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Πάνω απ'όλα τα πληρώματα να πληρωθούν. Γι'αυτά άλλωστε δεν κλείνει η εταιρεία.

 

Αντιγράφω από τα δηκτικά του emprosnet, με ημερομηνία 22/03:

Αν καταλαβαίνω καλά, τα πληρώματα είναι στα χαρτιά πληρωμένα, στην πράξη όμως με αέρα...

 

Οι δυνατότητες πίεσης που έχει η ΝΕΛ προς την Τράπεζα Πειραιώς, απ’ την άλλη, είναι περιορισμένες. Γι’ αυτό και προχώρησε σε μια πολύ έξυπνη κίνηση, παραχωρώντας το 1,2 εκατ. ευρώ στους εργαζομένους έναντι των οφειλών που έχει προς αυτούς. Έτσι, η ΝΕΛ εκθέτει την Τράπεζα και παίρνει με το μέρος της την Π.Ν.Ο.. Κι αν τελικά δοθεί το παραπάνω ποσό, η ΝΕΛ θα έχει εξοφλήσει τους εργαζομένους της.

 

 

Η χρηματοδότηση του 1,2 εκατ. ευρώ λήφθηκε μόλις χθες και για να γίνει αυτό, η διοίκηση της ΝΕΛ χρειάστηκε να πάει στην Τράπεζα με δικαστικό επιμελητή. Από το παραπάνω ποσό, ένα μεγάλο μέρος παρακρατήθηκε από το Δημόσιο για τις οφειλές προς αυτό. Επίσης ένα μέρος αυτού του ποσού θα δοθεί για την πληρωμή μέρους των οφειλών προς τους ναυτικούς των πλοίων της εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

Πάνω απ'όλα τα πληρώματα να πληρωθούν. Γι'αυτά άλλωστε δεν κλείνει η εταιρεία.

και τα πληρώματα ούτε μισθό ολόκληρο δεν πήραν ..... αυτο τα λέει ολα τα περί 1.200 προς τους ναυτικούς μπουρδες

Link to comment
Share on other sites

Στη βουλη το ζητημα των απληρωτων ναυτικων της Νελ.

 

Όπως αναφέρουν οι βουλευτές στην ερώτηση τους «η καθυστέρηση στην καταβολή δεδουλευμένων από την ΝΕΛ στους εργαζόμενους δεν αποτελεί πρόσφατο φαινόμενο, αλλά μια πάγια τακτική τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι πριν από μερικούς μήνες η ΠΕΝΕΝ κατήγγειλε ότι απλήρωτοι ναυτεργάτες του ταχύπλοου «Παναγιά Πάρος» της ναυτιλιακής εταιρείας ΝΕΛ ήταν εγκαταλειμμένοι σε λιμάνι της Ισπανίας, ενώ ανάλογα προβλήματα υπήρξαν και στο πλήρωμα του «Παναγιά Θαλασσινή», της ίδιας εταιρείας, που βρισκόταν στο Μαρόκο. Τα δύο πλοία είχε ναυλώσει η ΝΕΛ στη θυγατρική της εταιρεία Inter Lines για να συνδέσουν ακτοπλοϊκά το Μαρόκο με την Ισπανία, αλλά λόγω των οφειλών στους ναυτικούς τα πλοία παρέμειναν δεμένα στο λιμάνι Algeciras. Σε επιστολή της προς το υπουργείο Ναυτιλίας την οποία κοινοποίησε στην τράπεζα Πειραιώς η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) απέδιδε ευθύνες για το θέμα στην τράπεζα και στην άρνησή της να εφαρμόσει τις διατάξεις του σχεδίου εξυγίανσης της εταιρείας»

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα στέλνουν ολα για σκράπ λέω εγώ να πάρουν 2 φράγκα να πληρώσουν τον κόσμο και να βάλουν ενα λουκέτο να τελιωνει η ιστορία; Κούρασε πολυ όλο τον κόσμο αυτη η κατασταση και τα πληρώματα και τους επιβάτες,το τραβάνε απο εδώ το τραβάνε απο εκει χωρις αποτέλεσμα εδώ και καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Καλά θα ήταν σε αυτές τις περιπτώσεις να γίνει το γνωστό γκρέμισμα και ξανά φτιάξιμο .Πουλάνε όλα μα όλα τα καράβια για σκράπ συμβατικά ταχύπλοα , ξεχρεώνουν ναυτικούς τράπεζες δάνεια και μετά να ξεκινήσουν από την αρχή ,έτσι μόνο θα σωθεί και θα ανακάμψει ..τα υπόλοιπα δεν βγάζουν πουθενά

Link to comment
Share on other sites

ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥΡΑΚΗΔΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΑΠΟΡΙΩΝ......ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!Πάρτε παράδειγμα από τις ναυλώσεις που κάνανε και ήτανε ΟΛΕΣ επιτυχημένες, :eek:  :eek:

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Η συζήτηση προέκυψε τυχαία ή γνωρίζουμε κάτι παραπάνω;

Όχι τιποτα άλλο, αλλά το γραφείο τύπου της εταιρείας :lol:  πριν από λίγες μέρες είχε αγιογραφία για να μην χαθεί το έμπειρο προσωπικό.

 

Έκανε αίσθηση

Γράφαμε προχθές πως η ΝΕΛ πήρε το 1,2 εκατ. ευρώ από την Τράπεζα Πειραιώς. Το γεγονός έκανε μεγάλη αίσθηση σε πολλούς οικονομικούς κύκλους. Κι όχι άδικα. Δεν είναι διόλου συνηθισμένο πράγμα ένα δικαστήριο να αναγκάζει μια τράπεζα να καταβάλει σε οφειλέτη 1,2 εκατ. ευρώ χωρίς εξασφαλίσεις, και η τράπεζα να υλοποιεί την απόφαση του δικαστηρίου.

Η παραπάνω εξέλιξη φαίνεται ότι προέκυψε από τις εμπεριστατωμένες ενέργειες του κ. Αβραντίνη και των συνεργατών του, που κατάφεραν να «στριμώξουν», μάλλον, την Τράπεζα προκειμένου να προβεί στην πρωτόγνωρη κίνηση που προαναφέραμε. Έτσι κι αλλιώς, φαίνεται να κατέχουν το know-how, που μπορεί να είναι χρήσιμο και για άλλες παρόμοιες περιπτώσεις. Κι αυτό, ανεξαρτήτως αν καταφέρουν τελικά να διασώσουν τη ΝΕΛ ή όχι.

Ν.Μ.

emprosnet.gr

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

mytilene. φιλε μου κατι ξέρεις εσυ μόνο

για πούρα ξέρουν να παραγγέλνουν αντε και

καμία μπουγάτσα απο καράβια ούτε στο όνειρο τους

Link to comment
Share on other sites

Το κράξιμο που ρίχνει από κάτω από τα δημοσιεύματα ο κόσμος δεν τα βλέπει το ΕΜΠΡΟΣ...Με 12,5 μίλια ταξιδεύει μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ!! Σιγά μη στάξει η ουρά του γαιδάρου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...