Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Φιλε ΝΑΥΤΟΝΑS για την ΧΙΟ απ οσο γνωριζω δεν εχει αλλαξει κατι μετα απο τις αλλαγες που ειχαν γινει το καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ξερω αν το σεναριο αυτο αποδειχτει βασιμο αλλα μου φαινεται αρκετα δραματικο απο την αποψη πως ειναι μεγαλη αλλαγη απο εκει που παλευεις για την επιβιωση σου, να βρισκεσαι να μεγαλωνεις τοσο. Παντως για μενα το μεγαλο βημα θα ειναι αν κατορθωσει η ΝΕΛ να απαλλαγει απο καποια απο τα ταχυπλοα, η τουλαχιστον να τα εκμεταλλευτει καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Ο Απόστολος θα εντάξει τα πλοία της C-Link και η VIDALIENT CORPOR (σύμφωνα με τις πηγές μου πίσω από αυτή την εταιρία βρίσκεται ο αδελφός του Απόστολου) θα συμμετάσχει με το Αγ. Γεώργιος. Έτσι δημιουργείται μια νέα εταιρία με 12 πλοία στην ακτοπλοΐα (5 ταχύπλοα – 7 συμβατικά), με παρουσία σε αρκετές γραμμές και σημαντικό μεταφορικό έργο.

Με το παραπάνω σενάριο δημιουργείται ένας αξιόλογος τρίτος πόλος στην ακτοπλοΐα με βασική προϋπόθεση την ευνοϊκή έκβαση της δικαστικής διαμάχης της ΝΕΛ και κατ’ επέκταση την επαναλειτουργία των 2 Αιόλων.

Αγαπητέ μου, δεν πιστεύω ότι γίνονται τέτοιες κινήσεις (εισροή μετρητών & ευνοϊκές ρυθμίσεις δανείων), μόνο και μόνο για να ενωθεί η ΝΕΛ με την C-Link και το Άγιος Γεώργιος!

Εάν η λύση στο πρόβλημα της ΝΕΛ ήταν να ένωθεί με την ΨΑΡΙΑΝΗ, την ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ και τον αδελφό του Απόλλωνα, όλα θα είχαν λυθεί από καιρό και χωρίς τόση φασαρία!

Επίσης,δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να φτιαχτούν γρήγορα οι Αίολοι και, απ' ότι είχε ειπωθεί παλαιότερα,μάλλον δεν προβλέπεται να φτιαχτούν μέχρι να λήξει η υπόθεση με τους Γάλλους.

Τα 5 ταχύπλοα (που λες)=2 Αίολοι (στο Λαύριο)+το πιό δαπανηρό πλοίο στην Ελλάδα+ 2 Παναγίες (που δεν τα πήγαν και τόσο καλά στη περασμένη σεζόν).

Και τα 7 συμβατικά= Τα 3 της ΝΕΛ+ Α.Γεώργιος+3 Παναγίες (Τήνου-Χοζοβιώτισσα-Ψαριανή) και οι οποίες μάλιστα οφείλουν την υπάρξή τους αποκλειστικά στις επιδοτήσεις..

Μήπως, να βγάλουμε και μέσο όρο ηλικίας? Άστο καλύτερα!

Συνεπώς για ποιόν τρίτο μεγάλο παίχτη στην ακτοπλοϊα συζητάμε?

Από την πλευρά μου επιμένω ότι η υπόθεση διάσωσης της ΝΕΛ δεν σταματάει εδώ. Το που θα πάει δεν το γνωρίζω.

Αλλά, μιά συγχώνευση με την C-Link, με την ΙΜΠΕΡΙΟ και με τον μονοβάπορο Β.Β. δεν είναι ικανή να δώσει την απαραίτητη δυναμική στην εταιρεία.

Και, βεβαίως, δεν λύνει το κυριώτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ΝΕΛ: τον ανταγωνισμό από το Νήσος Μύκονος.

Εάν δεν φέρει νέο (νέα) πλοία στη γραμμή, τα οποία να ανταγωνίζονται επί ίσοις όροις το Μύκονος (ιδίως στη Χίο), θα συνεχίζεται η οικονομική αιμορραγία της ΝΕΛ.

Και δεν την σώζουν ούτε 100 Χοζοβιώτισσες!

Εξάλλου, το μούδιασμα στους απέναντι του Β.Αιγαίου δεν νομίζω να οφείλεται στον φόβο της Ψαριανής και της Χοζοβιώτισσας.

Link to comment
Share on other sites

Δυναμική για να χτυπήσει με ίσους όρους την HSW σίγουρα δεν υφίστατε με αυτό το σενάριο όμως δεν μπορούμε να αρνηθούμε πως θα ισχυροποιήσει την εταιρεία αρκετά.Επίσης σίγουρα θα υπάρξει αιμοραγία και στην πλευρά της HSW αν παίξουν τα σενάρια της δρομολόγησης του Θαλασσινή και του Πάρου στην Μύκονο γιατί σίγουρα θα πάρουν ένα καλό κομάτι από την πίτα της γραμμής μιάς και πιστεύω πως τα πλοία αυτά είναι ότι πρέπει για τέτοιες μικρές αποστάσεις και οι όποιες αδυναμίες τους δεν θα φανούν εύκολα στους επιβάτες.Όσο για τους Αίολους το ότι δε θα δρομολογηθούν φέτος (μάλον) δεν σημαίνει πως παύουν να είναι αξιόπλοα πλοία που θα είναι πολύ χρήσιμα όταν επαναδρομολόγηθούν.

Για το πιό δαπανηρό πλοίο στην Ελλάδα θα συμφωνήσω, όμως μη ξεχνάς πως είναι και το μόνο που μπορεί να πληγώσει την "αντίπαλη" εταιρεία με την δρομολόγησή του πουδήποτε.

Επίσης συμφωνώ με τον Νηρέα πως όλη αυτή η φασαρία δε θα γινόταν για να ενωθεί η ΝΕΛ με την C-LINK μιάς και αυτό είναι σχετικά απλό και εύκολο και πως το μέλλον θα μας δείξει την δυναμική της νέας διοίκησης της ΝΕΛ αφού πιστεύω πως τα κεφάλαια που διαχειρίζετε ο Απόστολος δεν είναι δικά του και αργά ή γρήγορα θα δούμε ή θα καταλάβουμε ποιός παίκτης βρίσκετε από πίσω και ίσως διαπιστώσυμε τελικά αν είναι το αντίπαλο δδέος για την HSW.

Link to comment
Share on other sites

Ο βασικός στόχος της HSW με την δρομολόγηση του Μύκονος δεν ήταν φυσικά να βγάλει χρήματα αλλά να πλείξει την ΝΕΛ η οποία πριν απο 4 μήνες ήταν με το ένα πόδι στον τάφο... (όχι ότι τώρα έχει σωθεί αλλά είναι κάπως πιο καλά)

Προφανώς ο απόστολος αυτό που θέλει να πετύχει είναι να δείξει ότι η ΝΕΛ(ο ίδιος βασικά) δεν πεθαίνει εύκολα και να πλήξει την HSW σε άλλες γραμμές της, όπως προσπαθεί να κάνει εύκολα. Μην ξεχνάμε πως το Μύκονος αν δεν πάρει 1000 επιβάτες δεν βγάζει ούτε τα έξοδα.

Συμφωνώ με τον ΝΗΡΕΑ πως το δυνατότερο χτύπημα στην γραμμή θα ήταν ένα καινούργιο πλοίο. Συμβατικό με 22 μίλια ταχύτητα και καμπίνες. Όλα τα άλλα με ψαριαννές και χοζοβιώτησες δεν δίνουν λύση στο πρόβλημα και ούτε κατά διάνοια να χτυπήσουν την HSW στην καρδιά... Απλά δίνουν ζωή στην ΝΕΛ και την βοηθούν.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς φίλε polman τα Χοζοβιώτισα κλπ έχουν σταθερή κερδοφορία και δίνουν οικονομικές ανάσες στην εταιρεία.Δε νομίζω ότι είναι αμελητέα τα κέρδη από τις επιδοτήσεις.Οπότε μην υποτιμάτε τα πλοία αυτά και τη χρησιμότητά τους σε μία εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Ένα απίστευτο σενάριο(από τα παλιά) από το chiostimes.com και σύμφωνα με τον Κόσμο του Επενδυτή..!

H χρυσή εποχή της διπλής ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης των νησιών μας τελειώνει;

Σ’ αυτό το σενάριο αναφέρεται η έγκυρη αθηναϊκή εφημερίδα «Kόσμος του επενδυτή» που αφού αναφέρει στοιχεία με βάση τα οποία η H.S.W. πιέζεται απ’ το “τσάμπα” εισιτήριο της NEΛ και η NEΛ οδηγείται μαθηματικά στο γκρεμό, αφού ήδη έχασε το 50% της επιβατικής κίνησης, σημειώνει: “Ένα σενάριο που συζητείται είναι η συγχώνευση της Hellenic Sea Ways με τη Nαυτιλιακή Eταιρεία Λέσβου για τη δημιουργία μιας εταιρείας ταχύπλοων επιβατηγών πλοίων που θα κυριαρχεί στο Aιγαίο. Tο σενάριο αυτό ευνοεί τους μεγαλομετόχους που είναι εγκλωβισμένοι στη HSW, αλλά παράλληλα, με ορισμένες προϋποθέσεις, μπορεί να εξυγιάνει τη NEΛ, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία ρύθμισης των υποχρεώσεών της.

Πρόσφατα έγινε γνωστό συνεχίζει ο «κόσμος του επενδυτή» ότι ο Aπόστολος Bεντούρης και ο Iωάννης Aρβανίτης κατέχουν το 35,5% των μετοχών της NEΛ. Δεν αποκλείεται μέτοχοι της HSW να έχουν εξασφαλίσει πακέτα μετοχών της NEΛ, που να διευκολύνουν μια εξέλιξη συγχώνευσης στο άμεσο μέλλον”.

post-16-12832695645_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ (του Α. Βεντούρη) να συγχωνευθεί με την HSW (του Γ. Στρίντζη) ?

Μα γι' αυτούς δεν έλεγε ότι: "Oι μνήμες είναι ακόμα νωπές ... Kρείττον το σιγάν, του λαλείν...κλπ., κλπ..." ???

Και δεν έχουν περάσει ούτε 2 μήνες από τότε. Νάταν τουλάχιστον 10 χρόνια, που έλεγε και ο επίτιμος, να το δεχθώ. Αλλά, 2 μήνες ?

Εκτός και εάν, πλέον, δεν αποφασίζει ο μεν, αλλά ούτε και ο δε!

Link to comment
Share on other sites

Και γω το βλέπω κοματάκι δύσκολο να γίνει αυτή η συγχώνευση αλλά στα τόσα όλα που ακούμε αυτό τον καιρό περί συγχωνεύσεων έχει πέσει και αυτή στο τραπέζι.Πάντως αν θέλουμε να είμαστε πιό αντικειμενικοι και περισσότερο ορθολογιστές το σενάριο ΑΝΕΚ-ΝΕΛ-C LINK μου ακούγετε πιο λογικό και ας μη ξεχνάμε ότι επειδή αυτά ούτε ανακοινώνονται αλλά εξελίσονται παρασκηνιακά το ότι δε το συζητάει κανείς με κάνει να πιστεύω πως είναι και πιο πιθανό.

Link to comment
Share on other sites

Τό σενάριο αυτό έτρεχε όντως, πολύ παλία επί ΝΕΛ-Αντωνίου και MFD-Σφηνιά.

Τώρα μου φαίνεται παραφύσην αυτή η συγχώνευση και μόνον με συνενόηση σε επίπεδο τραπεζών θα μπορούσε να γίνει μια τέτεια συνεργασία(όπως έχω ξαναγράψει κι άλλη φορά).

Σιγουρα η ΝΟVA πάντως δεν θα διακινδύνευε τα λεφτά της στην ΝΕΛ εάν δεν είχε σχέδιο απόσβεσης της επένδυσής τής και γιατί όχι κερδοφορίας εν ενθέτω χρόνο..

Γιατί σίγουρα με την σημερινή πραγματικότητα, ο ένας προσπαθεί να γκρεμισεί τον άλλο και είναι και δυο χαμένοι.

Όλα αυτά πάντως μου λένε (και σε οποιοδήποτε τέλος θα έχει αυτή η ιστορία), ότι θα καταλήξουμε πάλι σε μιά ίδια ή χειρότερη μορφή μονοπωλείου και η σημερινή κατάσταση σε τιμές εισητηρίων και προσφορά θέσεων και καμπινών θα είναι απλώς μια ευχάριστη ανάμνηση στην εξυπηρέτηση των νησιών μας.

)

Link to comment
Share on other sites

Από το site της ΝΕΛ:

Η «Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε.» ανακοινώνει, ότι από 17/01/2006 καθήκοντα Γενικού Διευθυντή της εταιρείας ανέλαβε ο κ. Αθανάσιος Λιάγκος του Ελευθερίου.

Link to comment
Share on other sites

Απόστολος θα εντάξει τα πλοία της C-Link και η VIDALIENT CORPOR (σύμφωνα με τις πηγές μου πίσω από αυτή την εταιρία βρίσκεται ο αδελφός του Απόστολου) θα συμμετάσχει με το Αγ. Γεώργιος. Έτσι δημιουργείται μια νέα εταιρία με 12 πλοία στην ακτοπλοΐα (5 ταχύπλοα – 7 συμβατικά), με παρουσία σε αρκετές γραμμές και σημαντικό μεταφορικό έργο.
Ο ρόλος του Αρβανίτη δεν είναι ξεκάθαρος. 

σύμφωνα με πληροφορίες. μάνατζερ στη ΝΈΛ ο Γ.Βεντούρης, εμπορικός διευθυντής Κ.ΑΓΑΠΗΤΟΣ!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημoσίευση από Dinos

Απλα το τεχνικο τμημα του Γ Βεντουρη θα αναλαβει επισκευες και συντηρησεις στα 3 συμβατικα στην αρχη και το Ναυτιλιακο πληρωματα κτλ... Αυτο ηταν αποφαση των μετοχων της ΝΕΛ οι οποιοι ειναι ικανοποιημενοι απο τη διαχειρηση της εταιριας στην Αδριατικη και τα αποτελεσματα της και θελουν κατι αναλογο στη ΝΕΛ.

Από πότε οι μέτοχοι μιας εταιρίας είναι ενημερωμένοι και μάλιστα ικανοποιημένοι από τη διαχείριση μιας άλλης εταιρίας??? Εκτός αν λέγοντας «μέτοχοι» εννοείς τον Α. Βεντούρη ο οποίος είναι ευχαριστημένος από τη δουλειά που κάνει ο Γ. Βεντούρης και έτσι του αναθέτει το technical management “αδειάζοντας” εντελώς το τεχνικό και ναυτιλιακό τομέα της δικής του εταιρίας. Δεν κατακρίνω αυτή την κίνηση απλά δεν θεωρώ πως είναι κάτι τόσο “απλό” όπως το περιγράφει ο Nick the Greek

Για τον Κ. Αγαπητό επαληθεύονται οι πληροφορίες πως αναλαμβάνει εμπορικός διευθυντής στην εταιρία? Γιατί αν είναι αλήθεια, τότε ούτε το εμπορικό κομμάτι θα μείνει στη ΝΕΛ, τουλάχιστον με τις αρμοδιότητες που έχει σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Οι φήμες για ενεργοποίηση του Κ.Αγαπητού στα δρώμενα της ΝΕΛ υπάρχουν εδώ και αρκετό καιρό αλλά τίποτα δεν επιβαιβεώνεται ακόμη.

Άν τελικά μπεί στην ΝΕΛ και αναλάβει οποιαδήποτε ρόλο ο Αγαπητός τότε πολύ πιθανόν να αρχίσουμε να συζητάμε για μια εταιρία η οποία με την ένωση πολλών εφοπλιστικών δυνάμεων θα προσπαθήσει να αναλάβει ένα σημαντικό ρόλο στα ακτοπλοικά δρώμενα και να γίνει μια πολύ υπολογίσημη δύναμη.

Η συσπείρωση αν τελικά γίνει θα γίνει για τον προφανή λόγο "η ισχύς εν τη ενώση".

Αν μπει κι ο Αγαπητός ποιός μου λέει μετά ότι αυτός δεν θα φέρει τον Λεφάκη ή τον Χ παραδοσιακό και έτσι να έχουμε ένα πολυδύναμο σχήμα στο οποίο θα πέσουν τα ανάλογα κεφάλαια και θα γίνουν οι ανάλογες επενδύσεις.

Πάντως γενικά ζημώσεις υπάρχουν στην ΝΕΛ και δεν απομένει να δούμε τελικά τι θα συμβεί.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο πλέον ότι ο Κώστας αναλαμβάνει εμπορικός διευθυντής με λίαν καλό μισθό απ' ότι έμαθα.(να βγάλει και τίποτα το παληκάρι). Όσο για το Γιώργο να σας πληροφορήσω ότι κατέχει πλέον το 2% της ΝΕΛ ως εκ τούτου δεν είναι και ιδιαίτερα παράξενο να αποσπάσει ένα μερίδιο από επισκευές κλπ.Όσο για την έλευση παραδοσιακών εφοπλιστών (επιπλέον) θα δείξει το πολύ σύντομο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Όσο περνάει ο καιρός, αρχίζει (και κατά την άποψή μου) να απομακρύνεται - οριστικά - το σενάριο για συγχώνευση της ΝΕΛ με κάποιον από τους «μεγάλους» του χώρου και αρχίζει να διαφαίνεται η ένωση των «μικρών» κάτω από την στέγη της ΝΕΛ. Μία ένωση των μικρών ακτοπλόων ενάντια στα Σούπερ Μάρκετ της ακτοπλοϊας.

Όπως είχαμε πεί, η μόνη περίπτωση ήταν η συγχώνευση της ΑΝΕΚ με την ΝΕΛ. Όμως, από την στιγμή που άρχισαν να μπλέκονται πολλά πρόσωπα στην υπόθεση, δεν πιστεύω ότι οι Βαρδινογιάννηδες θα είχαν καμμιά διάθεση να εμπλακούν με τόσους πολλούς. Μάλλον σκοτούρες θα τους φέρουν. Ίσως, να έχουν μια καλή επιχειρηματική σχέση, αλλά μέχρις εκεί.

Έχουμε δηλ. μία κάποια παραλλαγή του σεναρίου που είχε πεί παραπάνω ο Ορέστης και άλλοι στη συνέχεια (και αρχικά είχα διαφωνήσει), ίσως με κάποιες προσθαφαιρέσεις προσώπων. Βέβαια, στο σχήμα έχει θέση και ο Αγαπητός με τα RoRo (και λόγω ΙΜΠΕΡΙΟ) και την Αθηνά. Το χουνέρι που έπαθε με την δρομολόγηση (φεύγεις-δεν φεύγεις για Μυτιλήνη) του Aegean Sun (και μέρει με την Αθηνά στα Δωδεκάνησα) θα πρέπει να τον έβαλε σε σκέψεις για το μέλλον. Και, ίσως, να ακολουθήσουν και άλλοι «μικροί». Τώρα ποιοι θα συγχωνευθούν και ποιοι θα έχουν απλώς στρατηγική συμμαχία, θα το δούμε. Μέχρι τώρα, πιστεύω ότι η μόνη σίγουρη για συγχώνευση με την ΝΕΛ είναι η ΙΜΠΕΡΙΟ . Και εκείνος που σίγουρα έχει χάσει τον ύπνο του είναι ο κ. Μανούσης.

Εάν και διατηρώ πολλές επιφυλάξεις για το εγχείρημα (όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι…) , εύχομαι –όπως και όλοι (πιστεύω) – να πάει καλά και να υπάρχει ένα αντίπαλο δέος στα Σούπερ Μάρκετ της ακτοπλοϊας. Και πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θέλουν και οι τράπεζες -και άλλοι- και στηρίζουν την ΝΕΛ. Και ίσως, ο φόβος του αφανισμού, να έχει κάνει πιο συνετούς τους «κοκκόρους»!

Μακάρι! Για το καλό...όλων μας!

ΥΓ. Εκείνο, όμως, το ρημάδι το εξώδικο, τι ήθελαν και το έστελναν ? Πάλι μπροστά τους θα το βρούν!

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως ο Κώστας θα έχει κάποιο μεγαλύτερο ρόλο απ' αυτόν που ο τίτλος του τού δίνει.Μάλλον την εμπειρία του στην αγορά θα χρησιμοποιήσει ο Αποστόλης παρά θα τον έχει συναίτερο.Μη ξεχνάτε ότι ο "εκρηκτικός" χαρακτήρας του Κώστα ταιριάζει με το φωνακλάδικο στυλ της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη Δευτερα αναλαμβανουν το τεχνικο μερος της εταιριας οι της Ventouris Ferries και αμεσως το βαρος πεφτει στο Μυτιληνη που βγαινει Τριτη για επισκευη.. Αντε καλα κουραγια τωρα σε μας που προσπαθουμε να βγαλουμε ακρη ποιος κανει κουμαντο που και ποιος εχει μετοχες που :)

Link to comment
Share on other sites

παντως μεσα σε 6 μηνες η εταιρεια εχει γεμισει με διευθυντες(εμπορικους, τεχνικους,γενικους...κ.α.), μανατζερ, προϊσταμενους, μεγαλομετοχους, στρατιγικους επενδυτες και ειδικους.ολοι για αυτοι πως θα συντονιζονται για να κανουν κουμαντο και το "κουπι" ποιος θα το τραβαει ουσιαστικα? Το μονο σιγουρο ειναι οτι απο την ανοδο της μετοχης εχουν βγαλει ολοι κατι παραπανω απο τα διπλα χρηματα τα οποια επενδυσαν αφου η τιμη αγορας ηταν 0,30 ευρω.:)

Link to comment
Share on other sites

Νέο τοπίο στην ακτοπλοΐα

Η ΝΕΛ εξαγοράζει τη C-Link Ferries έναντι 3 εκατομμυρίων ευρώ

ΝΕΟ τοπίο διαμορφώνουν στην ακτοπλοΐα οι αποφάσεις που ανακοινώθηκαν χθες, στην ηλιόλουστη Μυτιλήνη, από τη διοίκηση της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου.

Κινήσεις που δίνουν νέα δυναμική στη ΝΕΛ αλλά παράλληλα προκαλούν αλυσιδωτές επιπτώσεις και σε άλλες εταιρείες.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από τον απερχόμενο πρόεδρο, Αθανάσιο Γιακαλή, στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της εταιρείας, η ΝΕΛ θα εξαγοράσει έναντι 3 εκατ. ευρώ το 100% των μετοχών της εταιρείας C-Link η οποία ανήκει στο νέο μεγαλομέτοχο της ΝΕΛ και διευθύνοντα σύμβουλο, Απόστολο Βεντούρη. Η ΝΕΛ εξαγοράζει το σύνολο του ενεργητικού της εταιρείας (πέντε πλοία, ιδιόκτητο ακίνητο στον Πειραιά, κ.ά.) αλλά, και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, το 2% των μετοχών της Hellenic Seaways το οποίο βρίσκεται όπως ειπώθηκε στην κατοχή της C-Link. Η εξαγορά αυτή, που θα γίνει με την καταβολή μετρητών, σημαίνει τη δημιουργία μιας εταιρείας με ένδεκα πλοία.

Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά στη χρηματοδότηση της αντικατάστασης των δύο μηχανών του «Αίολος Κεντέρης» το οποίο αναμένεται να είναι πλήρως μάχιμο στις αρχές Ιουνίου όταν θα δρομολογηθεί στις Κυκλάδες.

Επίσης ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία θα κλείσει το 2006 με σημαντική κερδοφορία και θα διανεμηθεί μέρισμα.

Επισημαίνεται ότι η επικείμενη υπογραφή της ρύθμισης των οφειλών της ΝΕΛ προς την τράπεζα Calyon, οι οποίες ανέρχονταν κατά την 31/12/2004 σε ευρώ 94,5 εκατ. περίπου και κατά την 30-9-2005 σε ευρώ 97,8 εκατ. περίπου, αναμένεται όπως εκτιμάται αρμοδίως να επιφέρουν έκτακτα ανόργανα έσοδα ύψους 60 εκατ. ευρώ, δηλαδή έκτακτα κέρδη.

Επίσης έγινε γνωστό ότι στη ΝΕΛ θα συμμετάσχουν ο κ. Γιώργος Βεντούρης αδελφός του Απόστολου ο οποίος θα αναλάβει το ναυτιλιακό τμήμα της επιχείρησης και ο κ. Κώστας Αγαπητός ο οποίος θα αναλάβει το εμπορικό. Σε επόμενη φάση αναμένεται ότι οι προαναφερόμενοι θα εισφέρουν στη ΝΕΛ και τα πλοία τους που έχουν (φορτηγά και επιβατηγά), ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο την εταιρεία.

Hellenic Seaways

Η εξέλιξη αυτή έχει επιπτώσεις και στη μετοχική σύνθεση της Hellenic Seways, καθώς οι τρεις μαζί ελέγχουν πλέον το 9% των μετοχών της εταιρείας και θα είναι το τρίτο ισχυρό «μπλοκ» μετά τις Μινωικές Γραμμές και την Attica Group. Επισημαίνεται ότι πάνω από 5% της εταιρείας ελέγχει και ο εφοπλιστής, Π. Λασκαρίδης.

ΝΕΛ και Hellenic Seaways βρίσκονται σε ένα έντονο ανταγωνισμό καθώς η δεύτερη αποφάσισε να «χτυπήσει» την πρώτη «μέσα στο σπίτι της» στη γραμμή Χίος-Μυτιλήνη με το «Νήσος Μύκονος». Η ισχυροποίηση όμως της θέσης της ΝΕΛ στο μετοχικό κεφάλαιο της Hellenic Seaways περιπλέκει τα πράγματα και αποτελεί αφορμή για νέα σενάρια σε ό,τι αφορά το μέλλον των σχέσεων Hellenic Seaways και ΝΕΛ...

.
Link to comment
Share on other sites

Τα σενάρια επιβεβαιώθηκαν όπως αναμενόταν εδώ και καιρό..

Η κοπή της πίτας στην Μυτιλήνη είχε και την εννοια της κοπής του κοματιού της πίτας και στην ακτοπλοία, που δικαιούται ή αισθάνεται ότι δικαιούται η ΝΕΛ και οι "παραδοσιακοί" ακτοπλόοι που συνασπίστηκαν από πίσω της.

Πάντως δεν περίμενα τόσο δυναμική επανάκαμψη όλης της οικογένειας των Βεντούρηδων..!

Και αν σκοπεύουν όντως να "χτυπήσουν" με τους Αίολους στις Κυκλάδες και όχι να εκβιάσουν την αποχώρηση του Ν.Μύκονος από την γραμμή Π-Χ-Μ, θα πρέπει πρώτα να έχουν εξασφαλίσει ενά καλό δίκτυο πρακτορείων γιατί αυτή την στιγμή τα Χάισπιντ είναι κράτος εν κράτει και αν εξαιρέσεις το ακριβό εισητήριο έχουν αποκτήσει ένα καλό όνομα και εμπιστοσύνη από πλευράς του επιβατικού κοινού.

Τέλος αν πετύχουν την αποδρομολόγηση του Μύκονος αφου θα έχουν και την μετοχική πίεση στην HSW από πλευράς ΝΕΛ με το 9% τότε θα περιέλθουμε πάλι στο μονοπώλειο της γράμμης όπως το είχαμε "συνηθίσει" την τελευταιά 12ετία..

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2006

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Αποφάσεις Διοικητικού Συμβουλίου

H Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ανακοινώνει ότι το Διοικητικό της Συμβούλιο, κατόπιν πρόσφατων εξελίξεων, αποφάσισε να συγκαλέσει Έκτακτη Γενική Συνέλευση για τις 26 Φεβρουαρίου 2006 για να εγκρίνει τις ακόλουθες ομόφωνες πράξεις και αποφάσεις του:

1. Αλλαγή χρήσης αντληθέντων κεφαλαίων ύψους 3.530.000 ευρώ

Μετά από ενημέρωση από τον νομικό σύμβουλο της Εταιρείας ότι έγινε δεκτή από το 11ο Τριμελές Τμήμα του Διοικητικού Πρωτοδικείου Πειραιά καθ’ ολοκληρία η αίτηση αναστολής που είχε υποβάλλει η Εταιρεία στις 19/10/2005 κατά του φύλλου εκκαθαρίσεως οφειλών του Ν.Α.Τ. καθώς και λόγω της υπογραφής με την τράπεζα First Business Bank σύμβασης αναδιάρθρωσης δανείου, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να εγκρίνει τη χρησιμοποίηση ποσού 2.530.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση μέρους του προγράμματος αγοράς δύο νέων κύριων μηχανών του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ και ποσού 1.000.000 ευρώ για χρηματοδότηση μέρους του προγράμματος προσθηκών, βελτιώσεων και επισκευών στα Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ και Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ώστε τα πλοία αυτά να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της Συνθήκης της Στοκχόλμης.

2. Εξαγορά του 100% των μετοχών της Εταιρείας ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε.

Η Εταιρεία ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. είναι εταιρεία του Νόμου 959/79, στεγάζεται σε ιδιόκτητο ακίνητο στο Πειραιά όπου και η έδρα της. Έχει στην κατοχή της σήμερα τρία (3) συμβατικά πλοία (ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ ) και δύο (2) ταχύπλοα πλοία (ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ), δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στις γραμμές των Κυκλάδων. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας κατά την 31.12.2005 το σύνολο του Ενεργητικού της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ανέρχεται σε ευρώ 41.840 χιλ. περίπου, η αξία των παγίων περιουσιακών της στοιχείων ανέρχεται σε ευρώ 35.040 χιλ. περίπου, οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις ανέρχονται σε ευρώ 27.860 χιλ. περίπου και οι βραχυπρόθεσμες σε ευρώ 11.480 χιλ. Ο κύκλος εργασιών της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ ΝΕ κατά τη διάρκεια του έτους 2005 ανήλθε σε ευρώ 14.600 χιλ. περίπου και η καθαρή της θέση της 31/12/2005 ανέρχεται σε ευρώ 2.500 χιλ. περίπου. Στα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας περιλαμβάνεται και συμμετοχή σε ποσοστό 2% περίπου στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΗΣ Α.Ν.Ε.

Από την εξαγορά της εν λόγω εταιρείας εκτιμάται ότι θα προκύψουν αφενός σημαντικές οικονομίες κλίμακος με άμεση συνέπεια την βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου των δύο εταιρειών και αφετέρου διεύρυνση των γραμμών και της γεωγραφικής περιοχής που καλύπτει η ΝΕΛ με τα πλοία της.

Το τίμημα της εξαγοράς θα ανέλθει στο ποσό των 3.000.000 ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από τραπεζικό δανεισμό. Πωλητές μέτοχοι είναι ο κ. Απόστολος Βεντούρης κατά 51% και οι εταιρείες RENATE TRADING LTD. 39% (μέτοχος της RENATE είναι κατά 100% ο Απόστολος Βεντούρης) και η εταιρεία BROCKWOOD SHIPPING Inc. κατά 10% (μέτοχοι της Brockwood είναι κατά 96% ο κ. Απόστολος Βεντούρης και κατά 4% ο κ. Σωκράτης Καββαδίας, αμφότεροι μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΝΕΛ Α.Ε.).

Η εν λόγω εξαγορά τελεί υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

1. Επιβεβαίωση των παραπάνω οικονομικών μεγεθών της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. από ορκωτό ελεγκτή, και

2. Λήψη έγκρισης από τη γενική συνέλευση των μετόχων της ΝΕΛ.

3. Υιοθέτηση προγράμματος παροχής δικαιωμάτων προαίρεσης αγοράς μετοχών της Εταιρείας σε μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και σε υπαλλήλους της Εταιρείας και συνδεδεμένων με αυτήν εταιρειών σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ. 9 του Κ.Ν. 2190/1920.

Ως προς το θέμα αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να εισηγηθεί την λήψη απόφασης προς τη Γενική Συνέλευση για την υιοθέτηση προγράμματος με τα ακόλουθα βασικά χαρακτηριστικά:

Μέγιστος αριθμός μετοχών που μπορούν να εκδοθούν: μέχρι 2 εκατομμύρια μετοχές.

Περίοδος άσκησης του δικαιώματος: 1 έως 15 Δεκεμβρίου 2006 ή/και 2007.

Τιμή άσκησης: Ονομαστική αξία πλέον 30% της διαφοράς (μεταξύ της μέσης χρηματιστηριακής τιμής μηνός Νοεμβρίου (πριν την ημερομηνία εξάσκησης) μείον την ονομαστική αξία). Σε κάθε περίπτωση η τιμή άσκησης δεν θα υπολείπεται της ονομαστικής αξίας.

Δικαιούχοι: τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου (εκτός των ανεξάρτητων μελών) και υπάλληλοι της Εταιρείας και των συνδεδεμένων εταιρειών, μετά από αξιολόγηση του Διοικητικού Συμβουλίου.

4. Τροποποίηση του άρθρου 14 του καταστατικού της Εταιρείας, έτσι ώστε το ΔΣ να αποτελείται από 7 έως 9 μέλη.

Τέλος, μετά τα παραπάνω, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας κ. Αθανάσιος Γιακαλής κατέθεσε την παραίτησή του από Πρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου προκειμένου να πολιτευτεί στις προσεχείς δημοτικές εκλογές. Το Διοικητικό Συμβούλιο, αφού ευχαρίστησε τον κ. Γιακαλή για τις υπηρεσίες του, εξέλεξε τον κ. Ανδρέα Δημητρουλόπουλο σε αντικατάσταση του παραιτηθέντα και συγκροτήθηκε εκ νέου σε σώμα ως εξής:

ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ ΜΕΛΗ Δ.Σ.

1.ΣΗΦΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ.

2.ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του ΚΩΝ/ΝΟΥ Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

3.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ

4.ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΚΩΝ/ΝΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

5.ΡΗΓΑ ΘΕΟΔΩΡΑ του ΙΩΑΝΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

6.ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ ΜΕΛΗ Δ.Σ..

7.ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ του ΚΩΝ/ΝΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ ΜΕΛΗ Δ.Σ.

8.ΖΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

9.ΚΟΥΝΤΣΟΥΡΟΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Επίσης το Διοικητικό Συμβούλιο προχώρησε σε αναπροσαρμογή του οργανογράμματος της Εταιρείας και όρισε τους εξής διευθυντές:

Διεύθυνση Εμπορικής Εκμετάλλευσης κ. Αγαπητός Κωνσταντίνος

Διεύθυνση Marketing & Δημοσίων Σχέσεων κ. Ρήγα Θεοδώρα

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Παπαγεωργίου Θεοχάρης

Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Δημητρουλόπουλος Ανδρέας

Διεύθυνση Τεχνικών & Ναυτιλιακών Υπηρ. κ. Μαυρουδής Ευάγγελος

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...