Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μήπως απλά είχανε άλλα σχέδια και βάλανε για εκφοβισμό στην hsw την Ικαροσαμία;; Γιατί και η hsw χτύπησε το μονοπώλιο της ΝΕΛ στη μυτιλήνη, μήπως θέλανε να κάνουν κάτι αντίστοιχο στη Σάμο ταχα; Με σκοπό την αποχώρηση του χίος από τη μυτιλήνη; Ίσως ακούγεται βέβαια κάπως τραβηγμένο......

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Ο ΤΕΟ,οπως εχουμε διαβασει κι εδω,προοριζεται για την αγονη που η εταιρια εχει υπογραψει συμβαση(και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στην αγονη του Λαυριου,οποτε αυτο που πραγματικα 'περισσευει' ειναι το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ :rolleyes: ).

Σχετικα παντως με την αποσυρση των αιτηματων της ΝΕΛ απο το ΣΑΣ,πριν 2 μερες ειχα διαβασει τα παρακατω και μου ειχε κανει εντυπωση το συγκεκριμενο κομματι

Ζήτημα πάντως έχει τεθεί με την άρνηση ή πιο σωστά την καθυστέρηση του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας στο αίτημα που κατέθεσε από 27 Μαΐου η ακτοπλοϊκή εταιρία ΝΕΛ για δρομολόγηση δύο πλοίων της με βραδινή αναχώρηση (22:00) από Πειραιά (βλ «Ταξιάρχης») για Νάξο – Ικαρία – Σάμο (δύο φορές την εβδομάδα) και Πειραιά (βλ «Μυτιλήνη») για Νάξο – Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο (επίσης δύο φορές την εβδομάδα). Η πρόταση έχει ισχύει για έναν χρόνο, από τις 22 Ιουνίου του 2011 έως τις 22 Ιουνίου 2012 και όμως το Υπουργείου κωφεύει. Ο κ Στρατούρης μας δηλώνει «η εταιρία κάνει ότι μπορεί αλλά βρίσκει τοίχο, Το ίδιο και εμείς. Μας δίνουν τέσσερις φορές σύνδεση με το Βόρειο Αιγαίο, μία σημαντική αγορά που είχαμε χρόνια κλεισμένη και μάλιστα με βραδινή ανταπόκριση τόσο από Πειραιά όσο κι από Νάξο ώστε να ελευθερωθεί ακόμη μία γραμμή αλλά κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Ούτε μέσο δεν μπορούμε να βάλουμε. Και το χειρότερο είναι ότι η ΝΕΛ μας έδωσε προθεσμία πέντε ακόμη ημέρες. Εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση από το Υπουργείο έως τις 20 Ιουλίου, τότε θα αποσυρθεί η πρόταση.

Απ οτι καταλαβαινω λοιπον,η ΝΕΛ ηξερε κατα καποιο τροπο οτι το ΣΑΣ θα ψηφιζε αρνητικα και ειχε βαλει τα νησια να πιεσουν καταστασεις μηπως και παρουν τα δρομολογια.(ωστε να εκθεσουν ετσι και το υπουργειο οτι δηθεν δεν δινει δρομολογια στους νησιωτες :rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δήθεν? Θα τα έδινε? Δηλαδή όλα αυτά τα έκανε η ΝΕΛ για να εκθέσει το υπουργείο?

Είχε κανένας ώφελος από αυτή την κίνηση εκτός από την HSW? Και το κυριότερο οι νησιώτες έχασαν, ενώ δυστυχώς με λύπη μου διαπιστώνω από αυτά που διαβάζω ότι το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι αν οι κινήσεις της ΝΕΛ είναι ηθικές / νόμιμες / εντός χρονικών ορίων κλπ

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όλα αυτά τα έκανε η ΝΕΛ για να εκθέσει το υπουργείο?

Ολος ο ντορος που δημιουργηθηκε αγαπητε polman,αυτο δειχνει.Γιατι η ΝΕΛ εβγαλε την ανακοινωση παραπανω και ενω απαντησε ο γγ γραμματεας δεν ειδαμε ουτε μια απαντηση απο την εταιρια? Γιατι απεσυρε τελευταια στιγμη ολα τα αιτηματα της απο το ΣΑΣ ενω μπορουσε να παρει ας πουμε τα Χανια? Κι αν το παμε κ παραπερα,οι βολες και τα υπονοουμενα προς το υπουργειο μηπως ειχαν στοχο να ακουστει πως καποιοι ελεγχουν τις δρομολογησεις στο Αιγαιο?(ποιες ειναι οι γατες και τα ποντικια δεν μαθαμε :rolleyes:)

ενώ δυστυχώς με λύπη μου διαπιστώνω από αυτά που διαβάζω ότι το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι αν οι κινήσεις της ΝΕΛ είναι ηθικές / νόμιμες / εντός χρονικών ορίων κλπ

Ρε αδερφε με τι να ασχοληθουμε δηλαδη? Αν ειναι ωραια τα πλοια της ΝΕΛ,αν βγαινουν ωραια στις φωτο η μηπως να κατσουμε να βγαλουμε εμεις τον ακτοπλοικο χαρτη του αιγαιου για να εξυπηρετουνται ολοι οι νησιωτες?

Ακουμε,διαβαζουμε,μαθαινουμε,κρινουμε,κακο ειναι δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

αφου λοιπον περισευει το ακουα μαρια θα μπει στη θεση του παναγια θαλασσινη μιας κι αυτο με το αδερφο του εχει βγει προς πωληση συμφωνα με το ellinikiaktoploia.net

εχω να παρατηρησω κατι η νελ εχει αρχισει και μαζευεται με τα πλοια και προσπαθει να αφησεει τα ταχυπλοα

Link to comment
Share on other sites

Η καλοκαιρινή σεζόν κορυφώνεται και οι φορείς της λήμνου φωνάζουν πως το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ δεν αρκεί για τη γραμμή λόγω μεγέθους γκαράζ. Ήδη είναι sold out για τις επόμενες 3 εβδομάδες από Λαύριο για πάνω. Την ίδια στιγμή ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ περιμένει...Κατα τη γνώμη μου η λύση είναι επιστροφή του ΤΕΟ στην άγονη και του ΤΑΞΙΑΡΧΗ στο Λαύριο. Τέτοια ώρα τέτοια λόγια βέβαια αφού είμαστε ήδη στο τελευταίο δεκαήμερο του Ιούλη...Το ΜΑΡΙΑ είναι καλό μόνο για ενδοκυκλαδικά με τέλος ναύλωσης του ΤΖΟΥΕΛ. Η ΝΕΛ πρέπει να ξελαφρώσει από ταχύπλοα και ναυλώσεις ξένων κατά τη γνώμη μου. Οι ΑΙΟΛΟΙ είναι παντελώς ακατάλληλοι για τα μπουγάζια των Κυκλάδων. Ταξίδεψα Σύρο-Πάρο με γεμάτο 7αρι και τα χρειάστηκα κανονικά, παρότι δεν με πιάνει η θάλασσα γενικά.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Αυτό για γραμμή του Μυτιλήνη από Πειραιά - Νάξο - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο (χωρίς Σάμο), νομίζω είναι κάτι καινούργιο. Η εταιρεία στο δελτίο τύπου μιλούσε για :

β) Την ετήσια δροµολόγηση των πλοίων Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ και Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ από Πειραιά προς Ικαρία, Σάµο και εν συνεχεία σύνδεση µε Θεσσαλονίκη και Καβάλα.

Στο link με τα παράπονα της Νάξου αναφέρει:

Ζήτημα πάντως έχει τεθεί με την άρνηση ή πιο σωστά την καθυστέρηση του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας στο αίτημα που κατέθεσε από 27 Μαΐου η ακτοπλοϊκή εταιρία ΝΕΛ για δρομολόγηση δύο πλοίων της με βραδινή αναχώρηση (22:00) από Πειραιά (βλ «Ταξιάρχης») για Νάξο – Ικαρία – Σάμο (δύο φορές την εβδομάδα) και Πειραιά (βλ «Μυτιλήνη») για Νάξο – Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο (επίσης δύο φορές την εβδομάδα).

... Και το χειρότερο είναι ότι η ΝΕΛ μας έδωσε προθεσμία πέντε ακόμη ημέρες. Εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση από το Υπουργείο έως τις 20 Ιουλίου, τότε θα αποσυρθεί η πρόταση.

Tο οτι έδιναν διορία μια μέρα πριν τη συνεδρίαση του ΣΑΣ είναι προφανές ότι ήθελαν να εγκρίνει τα δρομολόγια το υπουργείο και για να μην περάσουν από το ΣΑΣ. Η απόφαση βέβαια για αναβολή των θεμάτων και όχι απόσυρση τους από τη συνεδρίαση αποτελεί μια καποια έκπληξη-απειλή (θα ξανάρθουμε στο μέλλον), αν και είναι κατι που φαίνονταν και στην ανακοίνωση της εταιρείας:

Όμως, είναι σε όλους γνωστό, ότι οι κρατήσεις θέσεων για τα πλοία της Ακτοπλοΐας ξεκινούν στα µέσα του Μαΐου και ολοκληρώνονται στα µέσα του Ιουλίου.

Τώρα για τη συζήτηση που έχει ανοίξει για τράμπες κλπ, νομίζω πως είναι μεγάλο το παζλ για να βγάλουμε άκρη. Θυμαμαι δε τις παλιές καλές εποχές στη γραμμή ΠΧΜ καποιον που δεν έβρισκε εισιτήριο από Χίο για Πειραιά να κόβει Χίο - Θεσσαλονίκη για το ΙΧ του. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ρε αδερφε με τι να ασχοληθουμε δηλαδη? Αν ειναι ωραια τα πλοια της ΝΕΛ,αν βγαινουν ωραια στις φωτο η μηπως να κατσουμε να βγαλουμε εμεις τον ακτοπλοικο χαρτη του αιγαιου για να εξυπηρετουνται ολοι οι νησιωτες?

Ακουμε,διαβαζουμε,μαθαινουμε,κρινουμε,κακο ειναι δηλαδη?

Φυσικά και δεν εννοούσα αυτό... Είχα γράψει στην πρόταση ότι δυστυχώς έχασαν οι νησιώτες, δεν τονίσαμε και τόσο ότι τα δυο νησιά χάσανε 4 δρομολόγια προς Πειραιά και προς Καβάλα κλπ.. Εντάξει το είπαμε για την ΝΕΛ, αλλά όταν μεγάλο πρακτορείο στην Αθήνα λέει, σιγά μην κάνουμε εκδρομές προς Σάμο - Ικαρία γιατί εκεί δεν βρίσκεις δρομολόγιο με τίποτα ας βλέπουμε το Ν. Μύκονος να είναι μισοάδειο τώρα.

Επίσης αν η ΝΕΛ έφερνε αποδρομολόγηση του Ν. Μύκονος είναι κάτι που δεν το ξέρουμε. Και πριν 6 χρόνια λέγαμε ότι και ΝΕΛ - HSW δεν μπορούν να είναι και οι δυο στη γραμμή. Αλλά όχι μόνο δεν έφυγαν αλλά έχουμε και 2 ro/ro...

Για τα υπόλοιπα περί σοβαρότητας της ΝΕΛ φυσικά και δεν θα διαφωνήσω. Δεν χρειάζεται να λέμε τα ίδια και τα ίδια!

Link to comment
Share on other sites

Λογικό είναι, τώρα που αποφάσισαν να κάνουν ΣΑΣ, τι να βάλουν οι άνθρωποι. Οι περισσότερες κρατήσεις έχουν ήδη γίνει. Ψάχνω για εισιτήριο μηχανής στις 20 Αυγούστου, θα μου βρεί κανείς από αυτούς που λένε ότι δεν χρειαζόταν δεύτερο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό όμως δεν θα έπρεπε να το έχουν σκεφτεί νωρίτερα στη ΝΕΛ ; Δηλαδή το ότι οι συμβατικές της υποχρεώσεις δεν της επέτρεπαν την ανάπτυξη των πλοίων της στους προορισμούς που είχε δηλώσει ενδιαφέρον ; Υπάρχει κάποια συναίσθηση ; Απορία ψάλτου βηξ... :rolleyes:

Όχι ότι είμαι αντίθετος στα δρομολόγια Ικαρίας-Σάμου κλπ, το αντιθετο μάλιστα, καθώς όπου υπάρχει ανταγωνισμος καλό είναι, και προσωπικά οι λεονταρισμοί και οι φημολογίες ότι τάχα μου θα φύγει το Ν.Μυκονος από τη γραμμή μόνο σαν αστεία μπορώ να τα πάρω, αλλά προτού γίνουν οι απαραίτητες αιτήσεις θα έπρεπε η εταιρεία να υπολογίσει χωρίς τον Θεόφιλα και τον Ταξίαρχο.

και ποιό θα δίπλωνε μετά το European...η Μυρτιδιώτισσα?

Ιδέα :lol:

το European ασταμάτητα πάνω κάτω α λά Ν.Χίος και το Μυρτιδιώτισσα από Ραφήνα (να γλυτώνει και ώρα μιας και από...δρόμο δεν... :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι σωστό ότι -έστω κι αυτή την ώρα- δεν ανεβαίνουν κι άλλο οι τόνοι, και "επιλογή τού Δ.Σ. είναι να επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην επιβίωσή της " γιατι δεν είναι ώρα για καβγαδάκια τώρα. Η εταιρεία έχει τεράστια προβλήματα να επιλύσει και το να αρχίσει (και να συνεχίσει) έναν πόλεμο ανακοινώσεων είναι το έλασσον. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς πότε λήγει η ναύλωση του AQUA JEWEL από τη ΝΕΛ? Αν γυρίσει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στο Λαύριο και ο ΤΕΟ στην άγονη (όπως ζητάνε και οι Λημνιοι), πιστεύω πως το ΜΑΡΙΑ θα κατέβει στα ενδοκυκλαδικά για αντικατάσταση του JEWEL.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω το λόγο που υπουργείο και ΣΑΣ δεν δέχονται την δρομολόγηση πλοίων σε γραμμές που δεν τίθεται καμένα θέμα επιδότησης? Και το ρωτάω αυτό γιατί δεν καταλαβαίνω ποιον ωφελούν τέτοιου είδους αποφάσεις, το μονοπώλιο (με τα αποτελέσματα αυτού να είναι πολλά ενάντια στον επιβάτη, ή τις εταιρείες (προσπαθώντας να τις προφυλάξει από ζημιές?). Και όλα αυτά ασε μία εποχή που για να βρεις εισιτήριο χρειάζεσαι 20 μέρες + και όταν βρίσκεις σε αναγκάζουν να κλείσεις καμπίνα ή διακεκριμένη θέση για ταξίδι 4 ωρών?

Edited by Captain Argy
Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω για εισιτήριο μηχανής στις 20 Αυγούστου, θα μου βρεί κανείς από αυτούς που λένε ότι δεν χρειαζόταν δεύτερο πλοίο.

Το να επιλέγουμε κάποιες ημερομηνίες και να βγάζουμε συμπεράσματα...είναι εύκολο. Για ρώτα τους παλιούς καλούς καιρούς (επί μονοπωλίου ΝΕΛ) εάν υπήρχε καμπίνα ή ΙΧ για Μυτιλήνη αρχές Αυγούστου και επιστροφή 20-30 Αυγούστου. Παντού ισχύει αυτό με όλες τις γραμμές και τις εταιρείες...και πάντα υπάρχουν δύσκολες μέρες.

πιστεύω πως το ΜΑΡΙΑ θα κατέβει στα ενδοκυκλαδικά για αντικατάσταση του JEWEL.

Η γραμμή του Κεντέρη/Τζούελ έχει σύμβαση για 12 χρόνια με πλοίο δεκαετίας, και συνεπώς δεν μπορεί να αντικατασταθεί με ένα πλοίο 35ετίας.

Εγώ δεν καταλαβαίνω το λόγο που υπουργείο και ΣΑΣ δεν δέχονται την δρομολόγηση πλοίων σε γραμμές που δεν τίθεται καμένα θέμα επιδότησης?

Για διάβασε και εδώ και ίσως εξηγήσεις ορισμένα πράγματα...για την συγκεκριμένη βέβαια υπόθεση.

Link to comment
Share on other sites

...δυστυχώς με λύπη μου διαπιστώνω από αυτά που διαβάζω ότι το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι αν οι κινήσεις της ΝΕΛ είναι ηθικές / νόμιμες / εντός χρονικών ορίων κλπ...

Επειδή είναι πλέον δεδομένο ότι όσοι (οι συντριπτικά περσσότεροι δηλαδή) είναι εδώ μέσα το κάνουν για το κέφι τους και όχι για business, τα σχόλια για την ΝΕΛ και την κάθε ΝΕΛ είναι εκ προοιμίου εστιασμένα σε κριτική, έστω καφενειακού επιπέδου, αλλά άνευ μικροσυμφέροντος.

Τον καιρό της μέγιστης κρίσης λοιπόν η ΝΕΛ λειτουργεί ακόμα με όρους χρηματιστηριακής φρενίτιδας 1999 και δημοσιονομικής διάλυσης 2007-2009. Μαζεύει καράβια για το πουθενά, κάνει συνέχεια ντρίμπλες (αλλά πέφτει και σφαδάζει a la Καραγκούνης), ενώ υποδύεται την Μάρθα Βούρτση αν δεν την αφήσουν να ανακατέψει όλο το Αιγαίο, την Αδριατική και λίγο από Κασπία. Ενώ θα έπρεπε να κατοχυρώσει την επιβίωσή της, επιδεικνύει ένα σπάταλο, υπερφίαλο και ασυλλόγιστο εγώ, και πίστεψε ότι με το λέγειν ακαταλήπτως θα την σκαπουλάρει.

Αμ δε...

Link to comment
Share on other sites

Δύο πλοία της έχει βγάλει προς πώληση η ΝΕΛ σύμφωνα με τις αναφορές ναυλομεσιτικών οίκων.

Πρόκειται για το Παναγιά Θαλασσινή & Παναγιά Πάρου προς τέσσερα εκατομμύρια ευρώ το καθένα.

Στα reports επισημαίνεται ότι τα πλοία μπορούν να επιθεωρηθούν από τον κάθε ενδιαφερόμενο στον Πειραιά.

Πηγη : Marinews

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το λες αυτό? Πριν 4 περίπου χρόνια ο Αίολος Κεντέρης (Red Sea 1) πουλήθηκε για 67 εκ και το Παναγία Πάρου (Red Sea 2) για 18 εκ! Τόσο πολύ έπεσαν οι τιμές που δεν θα πιάσει τώρα ούτε 4 εκ?

Link to comment
Share on other sites

Την άποψή μου περί εξευτελιστικών τιμών πώλησης επιβεβαιώνει και η ΝΕΛ (μέσω του ΕΜΠΡΟΣ) διαψεύδοντας παράλληλα τις κακόβουλες φήμες περί πώλησης των πλοίων της, αποδίδοντάς αυτές στους ανταγωνιστές της. Οπότε αναμένουμε εάν πωληθούν τελικά και ποια τιμή θα πιάσουν. Πάντως εάν η Π. Πάρου έπιασε 18 εκ. πριν 4 χρόνια, μια λογική τιμή τώρα είναι γύρω στα 8-10 εκ και. Τώρα για το ποιοί είναι οι ανταγωνιστές που υπονοεί...δεν θέλει και πολλή σκέψη.:rolleyes:

[...]Εν τω μεταξύ, η ΝΕΛ διαψεύδει ότι είναι προς πώληση τα πλοία «Παναγιά Πάρου» και «Παναγιά Θαλασσινή». Η εταιρεία υποστηρίζει ότι πρόκειται για κακόβουλες φήμες, που διαδίδονται από ανταγωνιστές της.

«Θεωρητικά όλα τα πλοία, όλων των ακτοπλοϊκών εταιρειών, μπορούν να πουληθούν ανά πάσα στιγμή. Αυτό ισχύει και για τα πλοία τής ΝΕΛ. Αλλά σε καμμία περίπτωση δεν πρόκειται να πουλήσουμε τα πλοία μας σε εξευτελιστικές τιμές», υπογραμμίζουν κύκλοι τής ΝΕΛ.

http://www.emprosnet.gr/Economy/?EntityID=c84456a8-18c8-4625-8737-fbc075f33a91

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...