Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σημερα το ΕΜΠΡΟΣ λεει τα παντα για την ΝΕΛ του καλοκαιριου.(μπορει να διαβασε και λιγο εμας :P)Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ διπλωνει το EUROPEAN,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ παει Ικαρια-Σαμο και ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ γιοκ απο την αγονη.(οπως ειχαμε πει αλλωστε σε συναρτηση με αυτο που μας λεει ο Earl παραπανω για συνδυασμενα δρομολογια του ΜΥΤΙΛΕΝ προς τα πανω).

Θα εχει ενδιαφερον το καλοκαιρι :D

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Εντελώς απαράδεκτη κίνηση (αν τελικά επιβεβαιωθεί), ενδεικτική της νοοτροπίας που χαρακτηρίζει την εταιρεία και του μηδενικού σεβασμού στον επιβάτη.

Το να επιστρέφει στον κορμό ένα πλοίο που υπήρχαν σκέψεις να βγει total loss μετά τις Οινούσσες, ένα πλοίο που δεν κατάφερνε πια ούτε στην άγονη να σταθεί με στοιχειώδη αξιοπρέπεια είναι πρόκληση.

Προφανώς η διοίκηση της εταιρείας έχει αποφασίσει να ζήσει η να πεθάνει (το δεύτερο δίνει απόδοση κοντά στον άσσο... B) ) με τις μεταφορικές. Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε μεγαλύτερο γκαράζ για να χωράνε τα φορτηγά, να ναυλώσουμε δεν θέλουμε/μπορούμε, ε βάλε τον ΤΕΟ να αργοσέρνεται γεμάτος νταλίκες και στείλε το Μυτιλήνη για μια αρπαχτή Ικαροσαμία. Ούτως η άλλως το Χίος δε μπορεί να χωρέσει όλη την κίνηση του Αυγούστου οπότε όλο και κάποιοι μα@@@ες θα μπούνε και σε μας.

Εδώ θα φάνε τα μούτρα τους. Ο κόσμος δε θα φάει το παραμύθι όπως με το "καινούριο" :blink: Γιουροπίαν... Είναι πολύς ο κόσμος (και στη Λέσβο) που ακόμα θυμάται τα 15ωρα και 17ωρα που έχει ρίξει μέσα στον ΤΕΟ με την χαλασμένη προπέλα. Καλά στερνά....

Link to comment
Share on other sites

kai meti taxytyta tha phgainei o teo maximoym 16 to blepo dhl anaxorish 1900 kai afixei stis 9.30 mytilini xaxaxaxaxaxaxa kateytheian gia meshmeriano xaxaxaxaxaxa kai ta forthga pote tha xefortonoyn enas theos xerei xypnate nelites

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορεί να πάει πάνω απο 15 κόμβους? διότι νομίζω πως αυτό είναι μια εκτίμηση που έκανε κάποιος φίλος εδώ στο φόρουμ σε κάποιο θέμα για το πλοίο,δεν νομίζω ότι προκυπτει απο κάπου με βεβαιότητα,οπότε ας το δούμε πρώτα με πόσο θα ταξιδεύει και μετά θα κρίνουμε,εξάλλου αυτοί που πήραν την απόφαση ίσως ξέρουν κάτι παραπάνω απο εμάς

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Καλά αν δεν δούμε σημάδια γραφής έτσι κι αλλιώς το μόνο στο οποίο μπορούμε να αρκούμαστε είναι οι υποθέσεις! ;) μην ξεχναμε μέχρι πριν τρεις-τέσσερις μέρες κάποια σχεδια ήταν εντελώς διαφορετικά. Οψόμεθα...

Link to comment
Share on other sites

Χθες το πρωί η κρατική τηλεόραση (σε πρωινή εκπομπή) είχε ανταπόκριση από τη Μυτιλήνη. Η δημοσιογράφος είπε πως περιμένουν τις επόμενες ημέρες τις μειώσεις των εισιτηρίων από την εταιρεία. Επειδή δε για Μυτιλήνη από Πειραιά έχει μόνο :lol: βραδυνά δρομολόγια, ο κόσμος επιλέγει ταξίδι σε καμπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωση για φθηνοτερα εισητηρια με την καταργηση των φορων υπερ τριτων,προσκληση γενικης συνελευσης(θεμα 7:εγκριση για συσταση κοινοπραξιων με αλλες εταιριες)αλλα και αλλαγη οικονομικου προισταμενου.

Καθήκοντα Προϊσταμένου Οικονομικών Υπηρεσιών της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου ανέλαβε ο κος Αντώνιος Βαράγκης του Μιχαήλ, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από την εταιρεία.

http://www.naftemporiki.gr

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έκθεση Διάθεσης Αντληθέντων Κεφαλαίων

Ας δούμε την τελική διάθεση των 97 εκ. από την ΑΜΚ. Τα 60 εκ. πήγαν για τη μείωση του δανεισμού και τα 37 για κεφάλαια κίνησης. Μόνο που σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τα 37 θα αναλωνόντουσαν μέχρι το 3ο-4ο τρίμηνο, αλλά τελικά το πρώτο τρίμηνο ήταν αρκετό.

Link to comment
Share on other sites

http://info.yen.gr/dromo220710.php

Εδώ βλέπουμε ότι υπάρχει "κοινοπραξία γραμμών ΝΕΛ" και "ΝΕΛ LINES". Ήξερα την ύπαρξη της πρώτης αλλά κάπου μπερδεύτικα τώρα.. Επείδη δεν υπάρχει και πολύς χρόνος αυτή την περίοδο μπορεί να εξηγήσει κάποιος?

υ.γ. με ποιο σημαντικό τα περι χρηματιστηρίου - ισολογισμών.

Link to comment
Share on other sites

Αναβολη της τακτικης γενικης συνελευσης,απο το site της ΝΕΛ

30/6/2011

Ανακοίνωση Αναβολής της από 30.06.2011 Τακτικής Γενικής Συνέλευσης

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ:

Αναβολή της από 30.06.2011 Τακτικής Γενικής Συνέλευσης

Η εταιρεία "ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ΑΕ" γνωστοποιεί ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της, η οποία έλαβε χώρα την 30η Ιουνίου 2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10.00 σύμφωνα με τα οριζόμενα στην από 31.5.2011 Πρόσκληση του Διοικητικού Συμβουλίου σύμφωνα με το Νόμο και το Καταστατικό της, στα γραφεία της έδρας της Εταιρείας (οδός Ελ. Βενιζέλου αρ.5, Μυτιλήνη, Λέσβος), δεν έλαβε αποφάσεις επί των θεμάτων της Ημερήσιας Διάταξής της, λόγω μη επίτευξης της απαιτούμενης εκ του Νόμου απαρτίας.

Η Α' Επαναληπτική Τακτική Γενική Συνέλευση θα συνεδριάσει, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ανωτέρω αναφερόμενη Πρόσκληση, νομίμως ήδη δημοσιευθείσα, στον ίδιο τόπο την 14.7.2011 και ώρα 10.00 και σε περίπτωση μη επιτεύξεως απαρτίας η Β' Επαναληπτική Τακτική Γενική Συνέλευση στον ίδιο τόπο την 28.7.2011 και ώρα 10.00.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να κατανοήσω εύκολα ότι παρόλο που το 97% των μετοχών ανήκει σε 3 με 4 μετόχους πως γίνεται να μη μπορεί να επιτεχθεί η απαιτούμενη απο το νόμο απαρτία

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς οι 3 βασικοί μέτοχοι είχαν λόγους να αναβάλουν τη συνέλευση, οπότε δεν κατέθεσαν τις μετοχές τους ή δεν παρέστησαν.

Link to comment
Share on other sites

Σημερινο δελτιο τυπου της ΝΕΛ για τα δρομολογια που ζηταει στο ΣΑΣ αλλα και με υπονοουμενα για το ιδιο το συμβουλιο.

14/7/2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 14.07.2011

Τις τελευταίες ηµέρες στο τµήµα Δηµοσίων Σχέσεων της Εταιρείας µας έρχονται πολλά παράπονα από κατοίκους και επισκέπτες των νησιών του Βορείου Αιγαίου (Λήµνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάµο, Ικαρία) που αφορούν στην εξυπηρέτησή τους από και προς λιµένες της Ηπειρωτικής Ελλάδος.

Η Εταιρεία µας, προσπαθώντας να αναβαθµίσει τις παρεχόµενες υπηρεσίες προς τους επιβάτες που µετακινούνται στα ανωτέρω νησιά και κυρίως της Λήµνου, της Ικαρίας και της Σάµου, είχε ζητήσει, µε αίτηµά της στο ΥΘΥΝΑΛ/Γενική Γραµµατεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, από 01/06/2011 τα κάτωθι:

α) Την αντικατάσταση του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, µε το ταχύτερο και πολυτελέστερο Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, σε ετήσια δρομολόγηση στις επιδοτούµενες γραµµές Θεσσαλονίκη-Λήµνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ και Καβάλα-Λήµνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ.

β) Την ετήσια δροµολόγηση των πλοίων Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ και Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ από Πειραιά προς Ικαρία, Σάµο και εν συνεχεία σύνδεση µε Θεσσαλονίκη και Καβάλα.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο οι κάτοικοι της Λήµνου, εκτός από τα 3 δροµολόγια από και προς το Λαύριο, θα είχαν ΕΠΙΠΛΕΟΝ άλλα 3 δροµολόγια από και προς τον Πειραιά.

Θα είχε επίσης η Λήµνος σύνδεση 3 φορές την εβδοµάδα µε Ικαρία, αντί για μία που έχει σήμερα.

Επίσης, η Ικαρία και η Σάµος θα είχαν 4 επιπλέον δροµολόγια την εβδοµάδα από και προς τον Πειραιά.

Σε όλα αυτά οι αρµόδιοι φορείς του υπουργείου, παρά τις επιστολές διαµαρτυρίας από αρµόδιους φορείς των νησιών (δηµάρχους, περιφερειάρχες, εµπορικούς συλλόγους κ.λ.π.), ακόµα και σήµερα Πέµπτη 14 Ιουλίου μετά από 44 ολόκληρες ηµέρες, κωφεύουν...εκκωφαντικά.

Μετά κόπων και βασάνων, αποφάσισαν να συγκληθεί το Συµβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για να εξετάσει τα αιτήµατα αυτά, στις 21 Ιουλίου!!

Όμως, είναι σε όλους γνωστό, ότι οι κρατήσεις θέσεων για τα πλοία της Ακτοπλοΐας ξεκινούν στα µέσα του Μαΐου και ολοκληρώνονται στα µέσα του Ιουλίου.

Είναι η πρώτη φορά, τα τελευταία 20 χρόνια, που όχι µόνο δεν συγκαλείται Συµβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο πρώτο 15νθήµερο του Ιουνίου, αλλά και δεν ξέρουµε ακόµα και σήµερα πώς ονοµάζεται το Υπουργείο, πού ανήκει, ποιός είναι υπεύθυνος για την πολιτική της Ακτοπλοΐας, τι αρµοδιότητες έχει και ποιός επιτέλους παίρνει τις αποφάσεις· η πολιτική ηγεσία, ο επιβλέπων κλαδάρχης της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών ή κάποιος άλλος;

Μήπως ΛΕΙΠΕΙ Η ΓΑΤΑ…ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ;

Link to comment
Share on other sites

Παρότι έχω κατακρίνει πολλές φορές επιλογές της ΝΕΛ, ομολογώ πως έχει δίκιο που κράζει τους αρμόδιους της κρατικής μηχανής. Η ημερομηνία του ΣΑΣ (21/7) είναι για γέλια και για κλάματα! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Εχω διαβασει καμια 10αρια φορες την ανακοινωση για την χωνεψω καλυτερα.Περα του δικαιου που εχουν για το ΣΑΣ(τα εχουμε ξαναπει),ολα τα υπολοιπα ειναι για να να απορεις πως βγαζουν ενα τετοιο δελτιο τυπου :blink:

Μιλανε γενικα για παραπονα των κατοικων του βορειου αιγαιου αλλα προφανως 'ξεχνουν' οτι τα παραπονα που εχουν ακουστει ειναι

1.για το AQUA MARIA - το οποιο δεν θα αντικατασταθει με ολη αυτην την τραμπα πλοιων και δρομολογιων

2.για τα ηδη υπαρχοντα υπερηλικα πλοια τους που κανουν δρομολογια με 15μιλια - τα παραπονα λοιπον ειναι με δικη τους ευθυνη κυριως.

Μας λενε στο αλφα οτι ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ θα αντικατασταθει απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ(που ειναι ταχυτερο και πολυτελεστερο :P)και ακολουθως στο βητα οτι ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα ειναι το διδυμο πλοιων που θα εξυπηρετουν τις αγονες :D

Τελος,θα μπορουσαν να μας πουν γιατι ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι δεν μπηκε στην αγονη ενω ειχαν ζητησει(παρει?)δρομολογια?

ΥΓ.Αν παρουν τελικα το οκ απο το ΣΑΣ περιμενω και μια ανακοινωση προς τους κατοικους της Λεσβου και της Χιου που θα λεει:

'Η Εταιρεία µας, προσπαθώντας να αναβαθµίσει τις παρεχόµενες υπηρεσίες προς τους επιβάτες στην γραμμη Χιου Μυτιληνης,αντικαθιστα το ΕΓ/ΟΓ ΜΥΤΙΛΗΝΗ με το ισαξιο σε ταχυτητα και πολυτελεια ΕΓ/ΟΓ ΘΕΟΦΙΛΟΣ' :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικότερο είναι ότι έχει και η ΝΕΛ παράπονα από το κράτος και πολύ φοβούμαι (όπως οι Γαλάτες...) ότι θα πέσει ο ουρανός να μας πλακώσει...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που βρήκαμε παπά ας θάψομε 5-6.

Τις τελευταίες ηµέρες στο τµήµα Δηµοσίων Σχέσεων της Εταιρείας µας έρχονται πολλά παράπονα από κατοίκους και επισκέπτες των νησιών του Βορείου Αιγαίου (Λήµνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάµο, Ικαρία) που αφορούν στην εξυπηρέτησή τους από και προς λιµένες της Ηπειρωτικής Ελλάδος.

Δεδομένου ότι τα δρομολόγια είναι ίδια με πέρσι ο όρος εξυπηρέτηση απευθύνεται αποκλειστικά στην εταιρεία. Γι'αυτό τους παίρνουν τηλέφωνο, αλλιώς θα έπαιρναν το υπουργείο...

Κατ’ αυτόν τον τρόπο οι κάτοικοι της Λήµνου, εκτός από τα 3 δροµολόγια από και προς το Λαύριο, θα είχαν ΕΠΙΠΛΕΟΝ άλλα 3 δροµολόγια από και προς τον Πειραιά.

3 επιπλέον δρομολόγια από Λήμνο για Πειραιά μέσω Λέσβου -Χίου -Σάμου - Ικαρίας- Νάξου :P . Σε πόσες μέρες;

Μήπως ΛΕΙΠΕΙ Η ΓΑΤΑ…ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ;

Ποια είναι η γάτα;

Link to comment
Share on other sites

Χτες ειχαμε και τις αποφασεις της επαναληπτικης γενικης συνελευσης.Το ζουμι:

Το πράσινο φως για αγοραπωλησίες πλοίων και τη σύσταση κοινοπραξιών, έδωσε η α' επαναληπτική γενική συνέλευση της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου (ΝΕΛ) που συνήλθε στις 14/7/2011 με απαρτία 96,69%.

Αναλυτικότερα, η Συνέλευση ενέκρινε την κατάρτιση κάθε απαραίτητης σύμβασης ή δήλωσης για αγοραπωλησία πλοίου της εταιρίας.

Επίσης εξουσιοδοτήθηκαν οι νόμιμοι καταστατικοί εκπρόσωποι της Εταιρείας κ.κ. Μιλτιάδης-Μιχαήλ Βάγγερ και Ιωάννης Αβραντίνης προκειμένου να προχωρήσουν κατά την κρίση τους στις απαραίτητες και ωφέλιμες, για τα συμφέροντα της εταιρίας, αγοραπωλησίες πλοίων στην εκάστοτε τρέχουσα αγοραία αξία τους, προς επίτευξη των επιχειρηματικών της σχεδίων και προς κάλυψη των οικονομικών της αναγκών ιδιαίτερα επιβαρυμένων κατά την τρέχουσα περίοδο λόγω της οικονομικής κρίσης.

Ακόμα, εγκρίθηκαν οι αποφάσεις του Δ.Σ., οι ειλημμένες μέχρι σήμερα όπως και κάθε άλλη λαμβανομένη στο μέλλον απόφαση για την σύσταση Κοινοπραξιών με άλλες εταιρείες με σκοπό την εκμετάλλευση πλοίων, την άσκηση ναυτιλιακών εν γένει και παντός άλλου είδους επιχειρήσεων σύμφωνα με τον καταστατικό σκοπό της Εταιρείας.

Εξάλλου εγκρίθηκε η έκθεση διάθεσης αντληθέντων κεφαλαίων από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών με δημόσια προσφορά και δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών Μετόχων

http://www.euro2day.gr

Και δυο αρθρα απο το σημερινο ΕΜΠΡΟΣ οπου φταινε οι παντες και τα παντα αλλα οχι η ιδια η εταιρια(συμφωνα με την διοικηση της) :blink::rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Και δυο αρθρα απο το σημερινο ΕΜΠΡΟΣ οπου φταινε οι παντες και τα παντα αλλα οχι η ιδια η εταιρια(συμφωνα με την διοικηση της) :blink::rolleyes:

Και η απάντηση Χαλκιώτη στις καταγγελίες της ΝΕΛ, μαζί με το οριστικό τέλος (για φέτος) για τη γραμμή Θεσ/νίκη-Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

Και δίκαιο ή άδικο να έχει η ΝΕΛ ο λόγος που χρησιμοποιείται στο δελτίο τύπου νομίζω πως ξεφεύγει λίγο. Διαφωνώ κάθετα με τη λογική το τμήμα δημοσίων σεχεσεων μιας οποιασδήποτε εταιρείας να εκδίδει δελτία τύπου με γλώσσα και ύφος που ρέπουν προς το λαϊκισμό. Φυσικά και κάποια πράγματα δεν έγιναν (από το κράτος) όπως θα έπρεπε να γίνουν από κει και έπειτα όμως ας κοιτάξει και η εταιρεία να βελτιώσει την παροχή των υπηρεσιών της. Γιατί τα πολλά παράπονα που φτάνουν στην εταιρεία πιστεύω πως προέρχονται από ελλείψεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες της ίδιας της εταιρείας. Έτσι, για να ξέρουμε και τι λέμε, και για να μην νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο κιόλας. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε με τι σημαία έχει τα πλοία της η ΝΕΛ γιατί χθες που ήμουν στον Πειραιά είδα στο European Express να κυματίζει η Κυπριακή; Βέβαια και ως λιμάνι νομίζω ότι έγραφε Λεμεσός.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...