Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ειναι η πρωτη φορα μετα απο πολλα χρονια που δεν υπαρχει δρομολογιο της νελ την δευτερα απο μυτιληνη και τη τριτη απο πειραια.Αναβαθμιση υπηρεσιων και ανακαμψη της εταιρειας σου λεει μετα ο Α.Βεντουρης.....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Γιαννη καταρχην καλωσορισες.

Μηπως εισαι λιγο υπερβολικος?

Αν εχεις κατι για να το στηριξεις αυτο πες το μας εδω και μην πετας υπονοουμενα.

Ολοι ξερουμε ποιος ειναι το κουμαντο της ΝΕΛ και τα συμφεροντα του.

Αλλα απο αυτο που λες εσυ ακομα ειμαστε αρκετα μακρια

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω και εγω αν ειναι απλα υποθεσεις καλο θα ηταν να δηλωνουμε.παντως σημερα εγινε το εξης πρωτοτυπο με την αναχωρηση του ταξιαρχη απο μυτιληνη για λημνο-καβαλα.Το openseas το εδινε αναχωρηση 15:00, το προγραμμα των εφημεριδων γραφει 10:00 και το λιμεναρχειο 14:00.μηπως οι νεοι κυριοι του τμηματος εκμεταλλευσης θα επρεπε να ασχοληθουν πιο σοβαρα με το αντικειμενο?

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το πλοιο αναχωρησε απο μυτιληνη 16:00.........?Μαλλον στραβος ειναι ο γυαλος γιατι η νεα διοικηση αποκλειεται να αρμενιζει στραβα.

Link to comment
Share on other sites

Σε επιχειρηματική πολιτική δίνη

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ

4/10/2005

Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στη ΝΕΛ θα συζητηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, στο Δημοτικό Συμβούλιο Μυτιλήνης με πρωτοβουλία του Δημάρχου Μυτιλήνης κ. Άρη Χατζηκομνηνού. Αφορμή για την συζήτηση αυτή είναι η επιστολή εργαζομένων της εταιρείας που στάλθηκε τις προηγούμενες ημέρες σε φορείς, μεταξύ των οποίων είναι και ο Δήμος Μυτιλήνης. Οι εργαζόμενοι φοβούνται ότι η νέα διοίκηση της ΝΕΛ επιδιώκει να απομακρύνει από την εταιρεία τους Μυτιληνιούς εργαζομένους.

Η επιστολή που κυκλοφόρησε χθες και την υπογράφουν τέσσερις ναυτικοί μεταξύ άλλων αναφέρει: «Ζητούμε, λοιπόν, να συζητήσετε το θέμα αυτό, ώστε να δοθούν κάποιες εξηγήσεις και διευκρινίσεις, οι οποίες πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα, ώστε να ηρεμήσουμε και εμείς που υπογράφουμε αυτό το έγγραφο, αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι της ΝΕΛ.

Πιστεύουμε πως αυτό το θέμα απασχολεί εκτός από εμάς και όλους τους Μυτιληνιούς, οι οποίοι παρακολουθούν αμέτοχοι, αφού δεν μπορούν να κάνουν τίποτε, τις εξελίξεις και τις απομακρύνσεις των ντόπιων εργαζομένων.

Τι μας επιφυλλάσσει το μέλλον; Πώς θα ζήσουμε τις οικογένειές μας; Τι θα γίνει με την ΝΕΛ μας;».

Τις προηγούμενες ημέρες διάχυτη ήταν η φημολογία ότι η διοίκηση της ΝΕΛ προχώρησε σε απολύσεις στα πλοία «Ταξιάρχης» και «Μυτιλήνη», ενώ επίκεινται απολύσεις και στο «Θεόφιλος».

Η απάντηση της ΝΕΛ

Αργά χθες το απόγευμα η ΝΕΛ απάντησε ότι το 85% των θέσεων των πλοίων είναι στελεχωμένα από Μυτιληνιούς και Χιώτες.

«Ο συνολικός αριθμός των ναυτικών που απασχολούνται στη ΝΕΛ είναι περίπου 350 και σήμερα οι θέσεις εργασίας είναι περίπου 130, άρα πρέπει να εφαρμοστεί, και αυτό γίνεται, ένα δίκαιο σύστημα εναλλαγής των πληρωμών, για να ικανοποιηθούν όλοι όσοι δουλεύουν 12 μήνες το χρόνο και εισπράττουν 15,5 μισθούς κι αυτοί που δουλεύουν τρεις μήνες και εισπράττουν τρεισήμισι μισθούς περίπου.

Η ΝΕΛ ήταν, είναι και θα είναι στο μέλλον στην ίδια γραμμή, γιατί είναι τοπική εταιρεία που χρόνια τώρα εξυπηρετεί τα νησιά μας, ενώ άλλοι πράττουν σύμφωνα με τα συμφέροντά τους και αυτό το έχουν όλοι γνωρίσει», επισημαίνει καταλήγοντας η ανακοίνωση της ΝΕΛ.

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/news/article.asp?cid=85&uid=2005100420413

--------------------------------------------------------------

Όλα τα χε η Ν.Ε.Β. το μόνο που της έμεινε είναι να χάσει και την εμπιστοσύνη του κόσμου μεσα στο ίδιο της το σπίτι........

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα όλη αυτή η απο-λεσβοποίηση της ΝΕΛ με οδηγεί σε 2 συμπεράσματα.

1) Πάμε ολοταχώς για συγχώνευση ΝΕΛ-CLink υπέρ της 2ης.

2) Και χειρότερο, ο Βεντούρης προφανώς δεν το έχει σκοπό να κρατηθεί πολύ στη γραμμή. Γι αυτό και δεν ακούγεται τίποτα για νέα συμβατικά που θα αντικαταστήσουν τα Μυτιλήνη-Θεόφιλος. Γι αυτό και οι καρατομήσεις Μυτιληνιών από τα ψηλότερα ως τα χαμηλότερα κλιμάκια. Και μάλιστα σε μια φάση που το μονάδικό του ίσως όπλο απέναντι στον ανταγωνισμό είναι η εμπιστοσύνη των Μυτιληνιών απέναντι στη μέχρι πρότινος "δικιά τους" εταιρεία. Σε μερικά χρονάκια βλέπω Μυτιλήνη-Θεόφιλος στην Αδριατική και τους Αίολους να βάφονται κόκκινοι και να μετονομάζονται σε Παναγία Αγιάσου, Σουμελά και.... Προυσσιώτισσα.... :)

Μακάρι να βγω ψέυτης, αλλά κάτι μου λέει ότι σε λίγο καιρό θα ζούμε καταστάσεις Δωδεκανήσων. Δηλαδή όποιος προλάβει στο Νήσος-Οτιδήποτε και οι υπόλοιποι στο Lady of Mann(ousis) με δρομολόγιο κάτι σαν.... Πειραιάς-Μεστά-Χίος-Μυτιλήνη-Σίγρι-Αι Στράτης-Λήμνος-Σαμοθράκη-Θάσος-Καβάλα.

Το σήμα με την τριήρη σίγουρα θα μας λείψει έστω και.. αισθητικά. Ο φόβος μου είναι μήπως στην πορεία αρχίσει να μας λείπει και το επάρατο.... μονοπώλιο.... :D

Link to comment
Share on other sites

Thelo na pistevo pos afto tha argisoume na to doume

Giati o Ventouris kalos i kakos einai o megalyteros metoxos ekei mesa... Tora afto pou eipes gia ta vaporia oti tha taxidevoun stin Adriatiki ligo travigmeno to vlepo...

Ti na po.. As doume pos tha paei kai o xeimonas. Pantos sigoura afta den einai kala simadia

Sorry gia ta greeklish alla exo provlima sto PC mallon kai den allazei glossa:mad:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι συγχώνευση της ΝΕΛ με την C-Links πρέπι να αποκλεισθεί, γιατί ο Βεντούρης δεν έχει κανένα λόγο να μπλέξει τα προσωπικά του με αυτά της ΝΕΛ.

Και τα δικά του πλοία να ακολουθήσουν τα βάρη των πλοίων της ΝΕΛ από τις υποθήκες.

Ούτε έχει κανένα λόγο να μπλέξει τα δικά του καράβια στο Χρηματιστήριο.

Δεν υπάρχουν πλέον παχιές αγελάδες στο ΧΑΑ, αλλά και γενικότερα.

Όσον αφορά την επιστολή των ναυτικών που θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο, δείτε την πρόσφατη συνέντευξη Γιακαλή,εδώ

Και ιδιαίτερα την τελευταία ερώτηση. Είναι προαναγγελία αυτής της εξέλιξης.

Και δεν νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με την ΝΕΛ, όσο με τις επόμενες Δημοτικές εκλογές.

Χωρίς αυτό που λέω να μειώνει την ουσία της επιστολής.

Όσον αφορά όλα τα υπόλοιπα, ήταν απολύτως αναμενόμενα και έχουν προβλεφθεί από πολλούς εδώ πέρα και μάλιστα από καιρό.

Όποιος διαβάζει προσεκτικά τα θέματα της ΝΕΛ, του Νήσος Μύκονος, της HSW και τα της γραμμής Πει-Χίου-Μυ, δεν θα πρέπει να εκπλήσσεται για κανένα γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

Χοντραίνει το παιχνίδι!

Ο Α. Βεντούρης σηκώνει το γάντια που του πετάνε!

"Tέρμα το φαγοπότι στη NEΛ"

Γράφει η ΝΤΟΡΑ ΠΟΛΙΤΗ

6/10/2005

Xαρακτηριστικό δείγμα γραφής των προθέσεών του κατέθεσε χθες στο «E» ο Διευθύνων Σύμβουλος της NEΛ Aπόστολος Bεντούρης, αντιδρώντας σε δηλώσεις του Άρη Xατζηκομνηνού, στη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου το βράδυ της περασμένης Tρίτης. Ο Δήμαρχος μίλησε για «την προφανή διάθεση του κ. Bεντούρη να αναταράξει την κατεύθυνση της NEΛ, εταιρεία που χτίστηκε και προχώρησε με το αίμα και τον ιδρώτα των Λεσβίων…».

Για «διώξεις, απολύσεις και αναγκαστικές άδειες χωρίς εξηγήσεις», κατήγγειλε ο Άρης Xατζηκομνηνός τη νέα διοίκηση της NEΛ, υποστηρίζοντας την άποψη ότι «η Δημοτική Aρχή έχει λόγο στο θέμα, γιατί απειλείται η επιβίωση των εργαζομένων συνδημοτών μας στα πληρώματα των πλοίων και όχι μόνο…».

Ο ίδιος ανέφερε ότι παρέλαβε αίτημα τεσσάρων απολυμένων από τη NEΛ, που ζητούν την παρέμβαση της Δημοτικής Aρχής, «για να σταματήσουν οι διώξεις και να σωθεί η εταιρεία. «Μπορεί – είπε ο Δήμαρχος – να είναι ο νέος ιδιοκτήτης της ο κ. Bεντούρης σήμερα, αλλά η NEΛ είναι και θέμα δικό μας, γιατί ενδιαφέρει την ίδια την τοπική μας κοινωνία. Eίναι γενική παραδοχή ότι κάτι αρνητικό δρομολογείται στη NEΛ και δεν πρόκειται να δεχτούμε σχέδια κάποιων για την εξαφάνισή της…».

Μετά από απαίτηση δημοτικών συμβούλων ο Δήμαρχος ανακοίνωσε ότι το θέμα της ΝΕΛ θα συζητηθεί ως μοναδικό θέμα συζήτησης στην επόμενη συνεδρίαση.

Kεραυνοί Bεντούρη για… φαγοπότι

Σε επικοινωνία του «Ε» με τον κ. Aπόστολο Bεντούρη ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «σαν έτοιμος από καιρό» εξαπέλυσε πραγματικούς κεραυνούς. «Oυδείς – μας είπε – υφίσταται διώξεις στη NEΛ και οι άδειες δόθηκαν στο πλήρωμα του «Θεόφιλος», που βρίσκεται εκτός δρομολογίων για επισκευές. Οι δηλώσεις του Δημάρχου Mυτιλήνης στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο όσον αφορά στο πολιτικό τους σκέλος ουδόλως με αφορούν, καθότι πρόκειται περί διαμάχης μεταξύ αυτού και του κ. Γιακαλή, ως επικεφαλής της αντιπολίτευσης.

Όσον, όμως, αφορά στην εταιρεία (NEΛ), προφανώς είναι σκοπός μου να λειτουργήσει σωστά κι αυτό δεν είναι θέμα κανενός Δημοτικού Συμβουλίου. Nαι, θα υπάρξουν απολύσεις για συγκεκριμένους λόγους. Η συντριπτική, όμως, πλειοψηφία των εργαζομένων θα παραμείνει στις θέσεις της.

Eίναι επιτακτική, πλέον, η ανάγκη να σταματήσει το… φαγοπότι στο οποίο επιδίδονταν τόσα χρόνια επιτήδειοι, κι όχι μόνο θα τους απολύσω, αλλά θα υποβάλω και μηνύσεις εναντίον τους. Έχω ήδη διαπιστώσει πέραν πάσης αμφιβολίας τα ονόματα και τις πράξεις εκείνων που ευθύνονται για τα τραγικά χάλια της NEΛ σήμερα.

H εταιρεία είναι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και για να σωθεί, θα απομακρυνθούν χωρίς καμιά εξαίρεση όλοι οι ανέντιμοι και ανίκανοι, που συνήθισαν επί χρόνια, χωρίς να παράγουν έργο, να κερδοσκοπούν εις βάρος της εταιρείας…».

«Θα πω ονόματα…»

Pωτήσαμε τον κ. Bεντούρη σε ποιες υπηρεσίες της NEΛ λειτουργούσαν οι… «αμαρτωλοί» που «πιάστηκαν στα πράσα» και ήταν σαφέστατος:

«Μιλώ, μας είπε, γι’ αυτούς που τρωγόπιναν μέσα από τα πλοία σε άμεση συνεργασία με κάποιους που ήδη απομακρύνθηκαν από τα γραφεία.

Aυτοί, λοιπόν, οι ίδιοι που εκδιώχθηκαν και πρόκειται να υποστούν και τις συνέπειες του νόμου άνοιξαν τώρα… «μαγαζάκι» και πήραν επίκουρους μερικούς ταλαίπωρους εργαζόμενους της NEΛ, που τους βάζουν μπροστά να υπογράψουν κάποιες καταγγελίες εναντίον του «καπιταλιστή Bεντούρη που θα διαλύσει τη NEΛ, διώκοντας τους ανθρώπους της». Oι τίμιοι – εντίμως σας λέω – ότι δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Εκείνοι, όμως, που τόσα χρόνια «τρώνε» την περιουσία της εταιρείας ας θορυβηθούν. Κι αν είναι τόσο ξύπνιοι, ας έχουν τουλάχιστον το θάρρος να βγουν και να μιλήσουν ανοιχτά για τις δήθεν διώξεις αθώων.

Aφού με ενημερώσατε ότι το θέμα θα συζητηθεί στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, περιμένω να βγουν επώνυμα οι «αδικημένοι» να καταθέσουν τις καταγγελίες τους. Δεσμεύομαι ότι θα απαντήσω στα πάντα και μάλιστα θα αναφερθώ και σε ονόματα και κατηγορίες που βαραίνουν τον καθένα…».

Aποφασισμένος δήλωσε ο κ. Bεντούρης «η NEΛ να είναι λεσβιακή εταιρεία πάντα, οι εργαζόμενοι κατά κύριο λόγο να είναι άνθρωποι του νησιού, αλλά να προσλαμβάνουμε και όποιον άλλον νομίζουμε ότι είναι ικανός να προσφέρει στην εταιρεία και τους στόχους της…».

Eυκαιρίας δοθείσης, μιλήσαμε με τον κ. Bεντούρη για το «θέμα Γιακαλή» ως προέδρου της NEΛ. Συγκεκριμένα, ρωτήσαμε αν ο Nάσος Γιακαλής είναι από εκείνους που διαπιστώθηκε ότι «έστησαν φαγοπότι» εις βάρος της εταιρείας κι αν επρόκειτο να απομακρυνθεί κι εκείνος. O κ. Bεντούρης ήταν σαφής επί του συγκεκριμένου: «Όχι – μας είπε – δεν υπάρχει πρόβλημα με τον κ. Γιακαλή και δεν προτίθεμαι να τον απομακρύνω. Aυτό θα γίνει, αν θελήσει να διεκδικήσει τη δημαρχία Mυτιλήνης και είναι αποκλειστικό του δικαίωμα και επιλογή. H NEΛ έχει τους δικούς της στόχους και αυτούς θα επιδιώξει».

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/news/article.asp?cid=85&uid=2005100620500

Δεν ξέρω εάν έχει δίκαιο σε όλα αυτά ο Βεντούρης, αλλά σε κάποια, ίσως, να έχει.

Να δούμε θα έχει και συνέχεια η υπόθεση? Θα ακούσουμε ονόματα και θα δούμε και μηνύσεις?

Πάντως κάποιοι πολύ αργά την θυμήθηκαν την ΝΕΛ.

Πάρα πολύ αργά και, κατά την άποψή μου, όχι για τους λόγους τους οποίους επικαλούνται.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα να θυμόμαστε ότι είμαστε πλέον σε προεκλογική περίοδο Δημοτικών Εκλογών.

Οπότε και εδώ(ΝΕΛ) προσφέρεται ένα ακόμα προεκλογικό πεδίο μάχης .

Και σιγά-σιγά θα αρχίσουν και τα χτυπήματα κάτω από την μέση.

Από εκεί και πέρα, σίγουρα πιστεύω ότι ο Βεντούρης λέει κάποιες αλήθειες και νομίζω ότι είναι ελάχιστοι αυτοί που πιστεύουν ότι δεν υπήρχαν παράσιτοι στην εταιρία που μόνο απομιζούσαν και λίγα προσέφεραν..

Δεν ξέρω αν θα προχωρήσει σε ενδικα μέσα αλλά οι δίκες κατά των "Αιολομηχανών" ακούστηκε εδώ ότι έχουν αισιόδοξη κατάληξη,μπορεί και να γλυκάθηκε..!

Όμως καλό θα ήταν όλοι αυτοί οι ευσεβείς Μυτιληνιοί να σιωπήσουν για λίγο καιρό επειδή για αυτήν την κακή κατάσταση που περιείλθε η εταιρία μόνο ο Βεντούρης δεν φταίει και πρέπει να του δώσουν τον χρόνο να την νοικοκυρέψει γιατί αλλιώς δεν έχει πολλές πιθανότητες επιβίωσης.

Και εγώ σαν ένας απλός ταξιδιώτης που θέλει να έχει μία εναλλακτική λύση(και όχι μόνον) για τα νησιά, θέλω να επιτύχει αυτή η προσπάθεια.

Γιατι μην ξεχνάτε, ότι ναι μεν η HSW "ήρθε για να μείνει" αλλά η ΝΕΛ είναι εκείνη που είναι άρρηκτα δεμένη η ύπαρξη της με τα δύο νησιά μας και είτε το θέλει είτε όχι το Β.Αιγαίο είναι ο ζωτικός της χώρος και άρα η εξασφάλιση της συγκοινωνίας μας.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση της ΝΕΛ (7/10/2005)

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Απάντηση σε Επιστολή του Χ.Α.

Σε απάντηση της από 05/10/2005 επιστολή του Χ.Α., η εταιρία ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ΑΕ γνωστοποιεί τα ακόλουθα:

"Στα πλαίσια της ενημέρωσης του επενδυτικού κοινού, η ΝΕΛ σας ενημερώνει ότι της κοινοποιήθηκε από το ΝΑΤ Φύλλο Εκκαθάρισης Νο 12 (ΦΕ) με το ποσό οφειλών της ΝΕΛ και σημείωση ότι ?Κατά του ΦΕ επιτρέπεται προσφυγή εντός 60 ημερών, σύμφωνα με το άρθρο 66 ΚΔΔ και κατά πράξεων εκτέλεσης εντός προθεσμιών 220 ιδίου Κώδικα?.

Σύμφωνα με το κοινοποιηθέν ΦΕ του ΝΑΤ η οφειλή για το χρονικό διάστημα από 01/01/2002 έως και 30/04/2005 ανέρχεται στο συνολικό ποσό των Euro 7,029 εκ ενώ αναφέρονται και επιπλέον πρόστιμα ύψους Euro 4,72 εκ.

Η ΝΕΛ δικαιούται να προσφύγει ενώπιον του αρμοδίου Διοικητικού Δικαστηρίου κατά του ΦΕ και να επιδιώξει την ακύρωσή του στο σύνολό του ή και μερικώς. Μπορεί να αμφισβητήσει ακόμη και την εγκυρότητα του συγκεκριμένου ΦΕ όπως αυτό κοινοποιήθηκε. Αμφισβητήσιμα εκ μέρους της ΝΕΛ είναι και τα πρόστιμα.

Η ελευθεροπλοΐα των πλοίων της ΝΕΛ έχει παραταθεί μέχρι 10/11/2005.

Σχετικά με την εξασφάλιση απαίτησης της εταιρείας κατά της εταιρείας SEMT Pielstick, εφόσον υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις στην υπόθεση αυτή, η εταιρεία θα προβεί στις ανάλογες ανακοινώσεις.

Στην περίπτωση τέλος που προκύψει σημαντικό γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει την υφιστάμενη οικονομική, περιουσιακή και νομική διάθρωση, η εταιρεία θα προβεί στις απαραίτητες από το νόμο ανακοινώσεις στα πλαίσια της ενημέρωσης του επενδυτικού κοινού."

http://www.ase.gr

Όπως βλέπεις αγαπητέ Στράτο, δεν υπάρχει καμία εξέλιξη στο θέμα της απαίτησης κατά της Pielstick. Πόσο μάλλον αισιόδοξη κατάληξη.

Πολύ δε περισσότερο δεν έχει πάρει η ΝΕΛ τα 90 εκ. ευρώ, όπως διαδίδεται και είπε και κάποιος άλλος εδώ.

Η υπόθεση καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τελεσιδικήσει σε 3 χρόνια περίπου.

Μάλλον ακόμα ούτε πραγματογμώμονας δεν έχει οριστεί από το δικαστήριο. Διαφορετικά θα μας το έλεγε η ανακοίνωση της εταιρείας.

.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση της ΝΕΛ (7/10/2005)

Όπως βλέπεις αγαπητέ Στράτο, δεν υπάρχει καμία εξέλιξη στο θέμα της απαίτησης κατά της Pielstick. Πόσο μάλλον αισιόδοξη κατάληξη.

Πολύ δε περισσότερο δεν έχει πάρει η ΝΕΛ τα 90 εκ. ευρώ, όπως διαδίδεται και είπε και κάποιος άλλος εδώ.

Η υπόθεση καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τελεσιδικήσει σε 3 χρόνια περίπου.

Μάλλον ακόμα ούτε πραγματογμώμονας δεν έχει οριστεί από το δικαστήριο. Διαφορετικά θα μας το έλεγε η ανακοίνωση της εταιρείας.

.

Τα 3 χρονια που δηλωνεις φιλε ΝΗΡΕΑ για την αποφαση, ειναι μια παρα πολυ αισιοδοξη προβλεψη. 2-3 χρονια θα χρειαστει ο πραγματογνωμονας απο την στιγμη που θα διωρισθει, για να βγαλει πορισμα. ΑΦΟΥ βγει το πορισμα, ΤΟΤΕ θα κατατεθει αγωγη, αναλογη του πορισματος. Απο εκεινο το σημειο, μια 6ετια θα παρελθει, με εφεσεις και δικαστηρια.

Το χρονικο πλαισο για τελεσιδικη αποφαση και πιθανη αποζημιωση, πρεπει να υπολογιζουμε περιπου 9-10 χρονια....

Link to comment
Share on other sites

Καιρός να πάμε να μαζέψουμε ελιές!

Από το ΑΙΠΕ

http://www.chiostimes.com/online/portal.asp?cpage=ARTICLE&returnPage=INDEX&articleid=22814

ΧΙΟΣ: Στη μισή τιμή από σήμερα τα εισιτήρια της ΝΕΛ, η Γ' θέση κοστίζει μόνο 11 ευρώ

Σε λίγο ίσως για να ταξιδέψει κανείς θα του δίνουν και 10 ευρώ δώρο.

Η υπόθεση δεν είναι αστεία αφού αυτά που δεν πέτυχαν πέντε τουλάχιστον δυναμικές κινητοποιήσεις στον καταπέλτη το πέτυχε ο ανταγωνισμός.

Ετσι η ΝΕΛ αμυνόμενη απέναντι στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ανακοίνωσε από σήμερα εκπώσεις στα εισιτήρια της στη μισή τιμή.

Ενδεικτικές είναι όσο κι' αν φαίνεται απίστευτο οι τιμές, σύμφωνα με τις οποίες η Γ' θέση κοστίζει από σήμερα 11 ευρώ, η Β' θέση σε 4κλινη καμπίνα 17 Ε, η Α-Β' εσωτερική καμπίνα 19 Ε, η Α' εσωτερική δίκληνη 27 Ε και η Α' θέση εξωτερική καμπίνα 52 Ε.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Nickchr , αφού σε καλωσορίσω θα ήθελα να πω δύο κουβέντες σχετικά με αυτά που είπες:

Τα 3 χρονια που δηλωνεις φιλε ΝΗΡΕΑ για την αποφαση, ειναι μια παρα πολυ αισιοδοξη προβλεψη.

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω καμμία νομική γνώση πάνω σε αυτές τις υποθέσεις ούτε γνωρίζω τις διαδικασίες και τον χρόνο που απαιτείται μέχρι να τελεσιδικήσει μια υπόθεση.

Απλώς θα ήθελα να πω ότι τα 3 χρόνια τα είδα σε ένα άρθρο (νομίζω του Emprosnet), το οποίο επικαλούνταν πηγές της εταιρείας.

Συνεπώς θεώρησα ότι αυτή είναι η πλέον αισιόδοξη πρόβλεψη για την τελεσιδικία.

Δεν με ενδιέφερε εάν είναι ρεαλιστικός χρόνος τα 3 χρόνια, απλώς ήθελα να δείξω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχει βγεί ήδη η απόφαση και η ΝΕΛ να έχει πάρει 90 εκ..

Και αυτό γιατί κάποιο μέλος (όχι ο Στράτος) ανέφερε στην συζήτηση για το «DANIELLE CAZANOVA» ότι κυκλοφορούν φήμες ότι η ΝΕΛ όχι μόνο κέρδισε την δίκη, αλλά πήρε και τα λεφτά!

Link to comment
Share on other sites

Αδικα με παρεξηγησες ΝΗΡΕΑ !!!

Ο μονος λογος για την επεμβαση μου ηταν να τονισω την ορθοτητα αυτων που ειπες... Οτι η ΝΕΛ οχι μονο δεν εχει παρει αποζημιωση, αλλα δεν εχει καταθεσει καν αγωγη. Μια αιτητη γνωμοδοτησης ειναι και απο αιτησεις κανεις ποτε δεν πηρε λεφτα !!!

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση από την πλευρά μου, εξάλλου δεν είπες και κάτι παρεξηγήσιμο. Ούτε αμφισβητώ τα όσα γράφεις.

Απλώς, εγώ από την πλευρά μου ήθελα να ξεκαθαρίσω αφ’ ενός ότι δεν είμαι ειδικός επί του θέματος και αφετέρου για ποιόν λόγο μίλησα για 3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο πιο "ολοκληρωμένες" από το www.chiostimes.com οι εκπτώσεις της ΝΕΛ(πραγματικά κατέβασαν τις τιμές σε επίπεδα προηγουμένων ετών και αξίζει κανείς να την προτιμήσει γι΄αυτόν τον λόγο):

ΧΙΟΣ: "Τ' ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ"... Στη μισή τιμή από χθες τα εισιτήρια της ΝΕΛ, η Γ' θέση κοστίζει 11 ευρώ, η Β' θέση σε 4κλινη καμπίνα 17 Ε, η Α-Β' εσωτερική καμπίνα 19 Ε, η Α' εσωτερική δίκληνη 27 Ε και η Α' θέση εξωτερική καμπίνα 52 Ε

Σε λίγο ίσως για να ταξιδέψει κανείς θα του δίνουν και 10 ευρώ δώρο...

Η υπόθεση δεν είναι αστεία αφού αυτά που δεν πέτυχαν πέντε τουλάχιστον δυναμικές κινητοποιήσεις στον καταπέλτη το πέτυχε ο ανταγωνισμός.

Ετσι η ΝΕΛ αμυνόμενη απέναντι στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ανακοίνωσε χθες εκπώσεις στα εισιτήρια της στη μισή τιμή.

Ενδεικτικές είναι όσο κι' αν φαίνεται απίστευτο οι τιμές, σύμφωνα με τις οποίες η Γ' θέση κοστίζει από σήμερα 11 ευρώ, η Β' θέση σε 4κλινη καμπίνα 17 Ε, η Α-Β' εσωτερική καμπίνα 19 Ε, η Α' εσωτερική δίκληνη 27 Ε και η Α' θέση εξωτερική καμπίνα 52 Ε.

Aναλυτικά οι νέες τιμές στα εισιτήρια της NEΛ

IΣXYOYN AΠO 12/10/05 EΩΣ 31/3/06

Θέση DECK / SEAT (κατάστρωμα, σαλόνι Γ’ θέσης και καθίσματα)

ΔPOMOΛOΓIO NAYΛOΣ

Πειραιάς - Mυτιλήνη * 13,00

Mυτιλήνη - Πειραιάς * 14,00

Πειραιάς - Xίος * 10,00

Xίος - Πειραιάς * 11,00

Θέση B4 (4κλινες εσωτερικές καμπίνες)

ΔPOMOΛOΓIO NAYΛOΣ

Πειραιάς - Mυτιλήνη * 20,00

Mυτιλήνη - Πειραιάς * 21,00

Πειραιάς - Xίος * 16,00

Xίος - Πειραιάς * 17,00

Θέση ABS4 (4κλινες εσωτερικές καμπίνες)

ΔPOMOΛOΓIO NAYΛOΣ

Πειραιάς - Mυτιλήνη * 23,00

Mυτιλήνη - Πειραιάς * 24,00

Πειραιάς - Xίος * 18,00

Xίος - Πειραιάς * 19,00

Θέση AS2/3 (2κλινες / 3κλινες εσωτερικές καμπίνες)

ΔPOMOΛOΓIO NAYΛOΣ

Πειραιάς - Mυτιλήνη * 30,00

Mυτιλήνη - Πειραιάς * 31,00

Πειραιάς - Xίος * 26,00

Xίος - Πειραιάς * 27,00

Θέση AX2 (2κλινες εξωτερικές καμπίνες)

ΔPOMOΛOΓIO NAYΛOΣ

Πειραιάς - Mυτιλήνη * 60,00

Mυτιλήνη - Πειραιάς * 63,00

Πειραιάς - Xίος * 50,00

Xίος - Πειραιάς * 52,00

I.X. και μοτοσικλέτες 30% έκπτωση στα εισιτήρια μετ’ επιστροφής.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕ !

Αυτό δεν είναι εκπτώσεις, είναι ότι πάρετε ένα κατοστάρικο!

ή μήπως είναι τρεχάτε να προλάβατε, ξεπουλημα λόγω εκποίησης που γράφουν κάτι εμπορικά μαγαζιά ( Απόφαση Πρωτοδικείου αρ....)?

Δείτε τες στο Εμπρός , είναι καλύτερα γραμμένες και με τις παλιές τιμές για σύγκριση.

40%-50%-60%!!! Μόνο οι 2κλινες εξωτερικές έχουν μικρή έκπτωση 20-30%

Τελικά εκεί πάνω θα γίνει της Αδριατικής!!!

Αναμένουμε την ρελάνς του Στρίντζη.

75% έκπτωση, δωρεάν πάρκινγκ στο γκαράζ του πλοίου και 2 γεύματα (μπουφέ) δωρεάν.

Σάουνα, κομμωτήριο, μανικιούρ-πεντικιούρ, περιλαμβάνονται στον ναύλο!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...