Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όπα, για να καταλάβω, το Μυτιλήνη θα έρθει σε συνδυασμό με τον Ευρωπαίο, ή σε αντικατάστασή του ; Βέβαια για να αναφέρει στα χειμερινά δρομολόγια και το European ίσως υπονοεί ότι θα πάνε ζευγάρι, αλλά εδώ πέρσι με μικρότερη προσφορά έργου και πάλι ήταν ζόρικα, φέτος θα έχει πλοίο κάθε μέρα ;

Από κει και έπειτα, όλοι ακούσαμε για τις στενοχωρες καμπίνες του Πάτμος, αλλά να το παρατάσσει και ως επιχείρημα η ΝΕΛ, ε μου κάθεται λίγο, ειδικά άμα σκεφτεί κανείς τις καμπίνες της Μυτιλάινας, ^_^ που μόνο ευρύχωρες δεν τις λέει κανείς. Να μου πεις του Χίος ή του Ευρωπαίου, να σου πω μάλιστα. Να μην πούμε βέβαια για σαλόνια, και εν γένει εσωτερικούς χώρους. Τέλος πάντων.

Το βασικό ερώτημα βέβαια είναι (όπως πάντα) ποιος θα μπορέσει να κερδίσει τα φορτηγά...

Από την άλλη έχουμε συνηθίσει τις αλόγιστες πληροφορίες και φήμες και τελικά να μην γίνεται τίποτα από τη ΝΕΛ (άραγε ποιος ξέχασε ότι το καλοκαίρι ο Θεόφιλος θα πηγαινε στον κορμό - επειδή είχε μεγαλύτερο γκαράζ- και θα βάραγε 20 μίλια :lol: ) οπότε το τι λένε (και γράφουν) μέχρι το τι θα γίνει υπάρχει μια απόσταση που πρέπει να διανυθεί!

Link to comment
Share on other sites

άσχετο αλλά στο εμπρός πρέπει να παραδώσουν μαθήματα στο πως καταστρέφεις μια φωτογραφία σε πρόγραμμα επεξεργασίας,επίσης δεν κατάλαβα το συλλογισμό του άρθρου δηάδή τι θα κερδίσει να δρομολογηθεί απο τη c-link και όχι απο τη ΝΕΛ?

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Γιατί ρε Στέφανε νομίζεις οτι κατάλαβε αυτός που τα έγραψε :P :P !!!!Του τα είπανε έτσι προχειροδουλειά στο δρόμο τα έγραψε κι αυτός :ph34r: ,το μεροκάματο να βγαίνει :P

Link to comment
Share on other sites

Σημερινο σχολιο στα Δηκτικα για την Millennium και την ΝΕΛ.

Κρίσιμες αποφάσεις θα ληφθούν για τη ΝΕΛ άμεσα, έγραφε προ ημερών ο ναυτιλιακός συντάκτης Ηλίας Μπέλλος κι αναφερόταν στα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει η εταιρεία. Παράλληλα, αφήνει να εννοηθεί ότι ο βασικός χρηματοδότης τής ΝΕΛ, η Millennium Bank, προβληματίζεται για το αν θα συνεχίσει να «τροφοδοτεί» την εταιρεία.

Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τη Ναυτιλιακή, αυτό φάνηκε και από τις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις που ανακοίνωσε. Το ότι η εταιρεία επιβιώνει είναι πραγματικός άθλος και οφείλεται στις προσπάθειες των εργαζομένων και της διοίκησής της.

Κάθε τράπεζα που έχει δανειοδοτήσει υπερχρεωμένη ακτοπλοϊκή εταιρεία, βρίσκεται μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμα: να κόψει τη χρηματοδότηση για να μη διευρύνει περαιτέρω της ζημίες της ή να συνεχίσει τη χρηματοδότηση ελπίζοντας σε μελλοντική ανάκαμψη;

Η διακοπή της χρηματοδότησης που θα οδηγούσε σε κατάρρευση τη ΝΕΛ, ίσως να συμπαρέσυρε και τις χρηματοδότριες τράπεζές της. Γι’ αυτό η Millennium Bank θα «ζυγιάσει» πολύ καλά τις αποφάσεις της.

Link to comment
Share on other sites

από το THESEANATION

O Διευθύνων Σύμβουλος της NΑΥΤΙΛΙΑΚΉΣ ΕΤΑΙΡΕΊΑΣ ΛΈΣΒΟΥ Α.Ε.

κ. Ιωάννης Αβραντίνης παραχωρεί Συνέντευξη Τύπου την Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 12μμ στο E/Γ-Ο/Γ “EUROPEAN EXPRESS” (Πύλη Ε2, Λιμάνι Πειραιά)

Link to comment
Share on other sites

Ο κ. Αβραντίνης λέει και κάτι πολύ ενδιαφέρον, κάτι που λέγαμε κι εμείς, αντιδρώντας στην καταστροφολογία.

[...]«Δεν κινδυνεύει η συγκοινωνία. Κινδυνεύουν οι εταιρείες. Είμαστε παγκόσμια ναυτιλιακή δύναμη και σίγουρα θα εμφανιστούν επιχειρηματίες ακόμη και στελέχη ναυτιλιακών να βάλουν πλοία και να καλύψουν τις γραμμές. Και τώρα με τις ναυλώσεις πλοίων και όχι με αγορές δεν χρειάζονται μεγάλα ποσά.»
Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωση της ΝΕΛ για την ρυθμιση των χρεων της.

19/9/2012

Απάντηση σε Ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.

Κατόπιν σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ανακοινώνει ότι έχει συνάψει συμφωνία εξυγίανσης με την νόμιμη πλειοψηφία των πιστωτών της, με την οποία ρυθμίζεται ή/και περιορίζεται το σύνολο των υποχρεώσεών της.

Μόλις ολοκληρωθούν οι σχετικές διαδικασίες επικύρωσης της συμφωνίας, η εταιρεία θα προβεί σε περαιτέρω ανακοινώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Από οικονομικά δεν κατέχω, οπότε περιορίζομαι απλά στο να παραθέσω εδώ την απάντηση της ΝΕΛ στο Χρηματιστήριο :

Εν συνεχεία της από 20-9-2012 επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και σε απάντηση σχετικού ερωτήματος:

Η εταιρεία Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. διευκρινίζει ότι στις 13-9-2012 υπεγράφη ''Συμφωνία Εξυγίανσης'' με την πλειοψηφία των πιστωτών της σύμφωνα με τα άρθρα 106α και 106β του ν.3588/2007.

Η συμφωνία αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 106στ του ν.3588/2007, υποβλήθηκε προς επικύρωση στο αρμόδιο Δικαστήριο την 18-9-2012 και ορίσθηκε ημερομηνία συζήτησης στις 5 Οκτωβρίου 2012. Ταυτόχρονα ζητήθηκε και προσωρινή διαταγή για τη λήψη των προληπτικών μέτρων του άρθρου 109 του ν.3588/2007 η οποία και χορηγήθηκε.

Η διαδικασία επικύρωσης εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός των προσεχών δύο ως τριών μηνών, οπότε και η Εταιρεία θα ενημερώσει περαιτέρω.

Edited by proud_ionian
λινκ quote
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα τι να πει κάνεις για μία εταιρεία που ήταν για χρόνια μονοπωλιο στην γραμμή.πρωτοπορα αγόρασε τρία πλοία σχεδόν ταυτοχρονα (αίολος) ,σίγουρη ότι η επένδυση θα της πετύχει.το ρίσκο αυτής της επένδυσης να το σκεφτηκε κάνεις.η να πω για συμπολίτες μας στην Λημνο που δεν αφηναν να δεσει (aqua m.) σε μια γραμμη επιδοτουμενη που την πληρωνουμε ολοι μας, και να ζητανε ταξιαρχη με 16 μιλακια και αγιος ο θεος. Μεγαλο κρατος-τρισμεγιστη Νελ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέες συνεργασίες στον ορίζοντα...

Όμιλος Grimaldi: Ενισχύει την παρουσία του στην Ελληνική Ακτοπλοία μέσω ΝΕΛ

Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

PRESS%20A.jpg Φωτό: Η ανακοίνωση του Ομίλου Grimaldi.

H αναζήτηση συνεργασιών μεταξύ επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης είναι εκ των ων ουκ άνευ προκειμένου να συνεχίσουν να υπάρχουν σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό ο Όμιλος Grimaldi ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με τη ΝΕΛ για στενή συνεργασία τόσο στη γραμμή Μπρίντεζι -Ηγουμενίτσα- όσο και στην Τουρκία και τα Βαλκάνια όπου δραστηριοποιείται η ελληνική εταιρεία.

Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από σήμερα 3 Οκτωβρίου με ημερήσια δρομολόγια στη γραμμή Μπρίντεζι- Ηγουμενίτσα : από Δευτέρα έως Σάββατο στα 19.00 με προσέγγιση στην Ηγουμενίτσα την επόμενη ημέρα στα 04.00 το πρωϊ.

Την Κυριακή αναχώρηση στις 13.00 με άφιξη στην Ηγουμενίτσα στις 22.00.

Oι αναχωρήσεις από Ηγουμενίτσα θα είναι καθημερινές στη 01.00.

Τα δρομολόγια εκτελούν ήδη τα δύο υπερσύγχρονα πλοία ro/pax, του Ομίλου Grimaldi, του «Sorrento» και του «Florencia» που κατασκευάστηκαν το 2003 και το 2005, αντίστοιχα.

Με υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβων έχουν μεταφορική ικανότητα πάνω από 950 επιβάτες το καθένα.

Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν ήδη ειδική έκπτωση ύψους 100 ευρώ από σήμερα σε κάθε φορτηγό ή ρυμουλκούμενο, προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες να χρησιμοποιούν την υπηρεσία.

Εμπορικά η ΝΕΛ θα συμβάλει στην ενίσχυση της οργάνωσης του ιταλικού ομίλου στην Ελλάδα στο πλαίσιο της συνεργασίας στις γραμμές της Ελλάδας, της Τουρκίας και των Βαλκανίων.

Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί και την καλοκαιρινή περίοδο με ενίσχυση της παρουσίας των δύο εταιρειών και κυρίως του ιταλικού ομίλου στο Αιγαίο προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες συγκοινωνιακές ανάγκες.

Η ανακοίνωση του Ομίλου Grimaldi ήρθε τρεις ημέρες πριν τη συζήτηση στο αρμόδιο δικαστήριο στη Μυτιλήνη της αίτησης της ΝΕΛ με την επικύρωση της συμφωνίας που έχει υπογράψει με τους πιστωτές της.

Η συμφωνία υπεγράφη την περασμένη εβδομάδα στη Νάπολη, μεταξύ του διευθύνοντος συμβούλου της NEΛ, Γιάννη Αβραντίνη και του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της Grimaldi, Εμανουέλε Γκριμάλντι.

Πηγή : http://www.marinews....contentid=19043

Και έτσι, όπως εξηγείται και στο επόμενο άρθρο η ΝΕΛ πλέον θα λειτουργεί ως broker, ενώ οι ακτοοπλόοι δίνουν στοιχεία και νούμερα για το μερίδιο της ΝΕΛ στη γραμμή.

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Και με πιθανότατη πλέον τη μεταφορά του European Express στην επιδοτούμενη γραμμή Ικαρίας-Σάμου (όπως προκύπτει από την κατακύρωση του διαγωνισμού που αναφέρθηκε στο fb) θα έχουμε γενικότερη αναδιάταξη της ΝΕΛ στο Αιγαίο?

Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να εξηγησει τι γινεται εδω ρε παιδια?

http://www.euro2day....46/Article.aspx

To Euro2day αποκαλύπτει, σήμερα, την προς δικαστική επικύρωση συμφωνία μεταξύ της ΝΕΛ και της πλειοψηφίας των πιστωτών της.

Συμφωνία που ενώ, θεωρητικά, είναι το μεγαλύτερο οικειοθελές «κούρεμα» δανείων και απαιτήσεων στην Ελλάδα, πρακτικά αφήνει χωρίς πλοία τη ΝΕΛ και στον «άσσο» τους προμηθευτές της, αλλά διασώζει τις πιστώτριες τράπεζές της. Και αυτό διότι τους παρέχει τη δυνατότητα, διαγράφοντας τα δάνεια, να πάρουν τα πλοία της ΝΕΛ στο book value και επομένως να μεταθέσουν την εγγραφή της ζημίας στο προσεχές μέλλον.

Η αίτηση συμφωνίας που απεστάλη στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Μυτιλήνης από τη γνωστή δικηγορική εταιρεία Πελέκης προβλέπει «κούρεμα» απαιτήσεων για τους πιστωτές της ΝΕΛ με τους εξής όρους:

- Όσοι διαθέτουν ενυπόθηκες απαιτήσεις μπορούν να επιλέξουν είτε την άμεση διαγραφή του 80% των απαιτήσεων, με εξόφληση του υπόλοιπου 20% σε βάθος χρόνου (ως και 20ετία) ή τη διαγραφή του 100% του δανείου, με αντάλλαγμα τη μεταβίβαση από τη ΝΕΛ ιδιόκτητων πλοίων της.

- Για τους προμηθευτές προβλέπεται «κούρεμα» του 80% των απαιτήσεων και εξόφληση του υπόλοιπου 20% σε 36 ή σε 48 δόσεις, ανάλογα με την κατηγορία του πιστωτή και το είδος της απαίτησης.

- Τέλος, οι απαιτήσεις μετόχων έναντι της ΝΕΛ διαγράφονται ολοσχερώς.

Από τη συμφωνία εξαιρούνται το Δημόσιο, το ΝΑΤ και οι εργαζόμενοι της εταιρείας.

Συνολικά, με βάση τους όρους της προς επικύρωση συμφωνίας, «κουρεύονται» δάνεια και υποχρεώσεις προς προμηθευτές και μετόχους, ύψους περίπου 133,6 εκατ. ευρώ, επί συνόλου υποχρεώσεων της ΝΕΛ 170 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικότερα, διαγράφονται ολοσχερώς υποχρεώσεις προς μετόχους ύψους 16,37 εκατ. ευρώ, ενώ δυνατότητα ολικής διαγραφής υπάρχει και για τα δάνεια τραπεζών, ύψους 110,5 εκατ. ευρώ, εφόσον λάβουν πλοία. Οι υποχρεώσεις προς προμηθευτές ύψους 6,77 εκατ. ευρώ «κουρεύονται» κατά 80%.

post-1817-0-54469300-1349433656_thumb.jp

Edited by proud_ionian
quote screenshot
Link to comment
Share on other sites

Neptune σήμερα έχουν προκύψει και επιπλέον λεπτομέρειες, πλέον βγαίνουν στον αέρα πράγματα που όλοι φανταζόμασταν, το θέμα είναι τι θα κάνει για αυτά η δικαιοσύνη.

Το καυτό ερώτημα σε ποιον τελικά… ανήκει η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου έρχεται στην επικαιρότητα μετά τα αποκαλυπτικά στοιχεία που φέρνει στο φως η συμφωνία εξυγίανσης, το επιχειρηματικό σχέδιο και η έκθεση εμπειρογνώμονα που τη συνοδεύουν.

Όπως αποκάλυψε το Euro2day, η προς επικύρωση συμφωνία πιστωτών, που συζητείται σήμερα στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Μυτιλήνης, επιτεύχθηκε μεταξύ της ΝΕΛ και δύο εκ των πιστωτών της, της Millennium Bank και της Antelope Shipping Inc., η οποία είναι εταιρία συμφερόντων του προέδρου και μετόχου με 5,7% της εταιρίας Μιλιτάδη Βάγγερ.

Κι αν ο ρόλος της Antelope Shipping, όπως γράψαμε, είναι κομβικός γιατί αν δεν συναινούσε στη συμφωνία δεν θα συγκεντρωνόταν το εκ του νόμου απαιτούμενο ποσοστό για την υποβολή της αίτησης στο Πρωτοδικείο, ο ρόλος της Millennium είναι πρωταγωνιστικός.

Η Millennium Bank όχι μόνο αποτελεί τον κύριο δανειστή της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, αλλά όπως αποκαλύπτει σήμερα το Euro2day έχει και ενεχυριασμένο το 96,9% του συνολικού αριθμού των μετοχών της! Το ερώτημα είναι αν κρατώντας το καρπούζι και το μαχαίρι, παρότι τυπικά δεν κατέχει την πλειοψηφία των δικαιωμάτων ψήφου, κόβει τη συμφωνία εξυγίανσης στα μέτρα της, παίρνοντας η ίδια, μαζί με την FBB, τα πλοία και αφήνοντας τους προμηθευτές στο άσσο.

Η συμφωνία, όμως, ενδέχεται να πλήξει και το Δημόσιο και τους εργαζόμενους στη ΝΕΛ, καθώς αν για οποιονδήποτε λόγο η ΝΕΛ δεν τηρήσει τη συμφωνία και δεν τους εξοφλήσει στο ακέραιο δεν θα έχουν τη δυνατότητα, ως προνομιούχοι πιστωτές, να προβάλουν απαιτήσεις έναντι περιουσιακών στοιχείων όπως τα ιδιόκτητα σήμερα πλοία.

post-1817-0-05851300-1349433820_thumb.jp

Edited by proud_ionian
quote screenshot
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...