NHSOS XIOS Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Καλα evdilos και μετεωριτης να πεσει στην Ικαρια,παλι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ θα φταιει για σενα
evdilos Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Αυτά να τα πείς σε αυτούς που έμειναν στο λιμάνι, άνθρωποι με μικρά παιδιά, ηλικιωμένοι και άλλοι που είχαν ανταποκρίσεις για το εξωτερικό και τις έχασαν. Αυτά δεν τα προκάλεσε κανένας μετεωρίτης νομίζω. Φυσικά όμως δεν φταίει το ΜΥΚΟΝΟΣ, βλάβες συμβαίνουν και στα καλύτερα πλοία (όπως πράγματι είναι το συγκεκριμένο). Αυτό που φταίει είναι η μοναδική σε όλο το Αιγαίο έλλειψη εναλλακτικής λύσης.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2011 Author Posted July 22, 2011 (edited) (Clopy paste από σαμιακή γνώμη) διαπιστώθηκε ότι δεν λειτουργούσαν οι "μπουκάλες" που κρατούν τον καταπέλτη του πλοίου Από όσο κατάφερα να μάθω από το Καρλοβασι το πρόβλημα είναι με τη μάπα που συνδέει τη μπουκάλα με το καταπέλτη. Το πλοίο πριν από λίγα λεπτά αναχώρησε από το Καρλοβασι κενό επιβατών και θα έρθει κατευθείαν στο Πειραιά. Το πλοίο θα αναχωρήσει το βραδύ από το Πειραιά μόλις επισκευαστεί η ζημία (υπολογίζω κατά τις 01:00). Η επίσημη ώρα αναχώρησης σύμφωνα με την εταιρεία θα αλλάξει για τις 24:00 Edited July 22, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
NHSOS XIOS Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Δελτιο τυπου της HSW για την βλαβη. 22/7/2011 - Τροποποίηση Δρομολογίου Νήσος Μύκονος Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι λόγω τεχνικού προβλήματος του Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ σήμερα ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/07/11, το δρομολόγιο από Πειραιά θα εκτελεστεί ως ακολούθως: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/07/11: αναχώρηση από ΠΕΙΡΑΙΑ 23:59 προς ΣΥΡΟ αφ.03:25 / αν.03:40 - ΜΥΚΟΝΟ αφ.04:30 / αν.04:40 – ΕΥΔΗΛΟ αφ.06:40 / αν.07:00 - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ αφ.08:10 / αν.08:40 - ΒΑΘΥ αφ.09:20. ΣΑΒΒΑΤΟ 23/07/11: αναχώρηση από ΒΑΘΥ 10:00 προς ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ αφ.10:40 / αν.11:05 – ΕΥΔΗΛΟ αφ.12:15 / αν.12:35 - ΜΥΚΟΝΟ αφ.14:35 / αν.14:45 - ΣΥΡΟ αφ.15:40 / αν.15:55 - ΠΕΙΡΑΙΑ αφ.19:10 και εν συνεχεία θα ενταχθεί στα προγραμματισμένα του δρομολόγια. Οι επιβάτες ενημερώνονται και εξυπηρετούνται με μέριμνα της εταιρείας
gpap2006 Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Αναμένεται Πέραμα λίγο πριν τις 9 οπότε ζήτημα είναι αν θα προλάβει το 23.59 μέχρι να φτιάξουν τον καταπέλτη.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2011 Author Posted July 22, 2011 Μάλλον στο Ν.Μ Δραπετσώνας θα πάει το πλοίο μόλις φτάσει στο Πειραιά
NHSOS XIOS Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Και η επισημη ανακοινωση για την βλαβη. Βλάβη παρουσιάστηκε, πρωινές ώρες σήμερα, στον καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ «Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ» Ν.Π. 10882, κατά τον κατάπλου στο Καρλόβασι εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο * Μύκονο * Αγ. Κήρυκο * Φούρνους * Καρλόβασι - Βαθύ , με 568 επιβάτες, οι οποίοι αποβιβάστηκαν με ασφάλεια. Από τους 568 επιβάτες οι 332 είχαν προορισμό τον λιμένα Βαθέως Σάμου, οι οποίοι προωθήθηκαν με πούλμαν, με μέριμνα της εταιρείας. Από την οικεία Λιμενική Αρχή χορηγήθηκε απόπλους στο πλοίο κενό επιβατών και οχημάτων, για εκτέλεση μεμονωμένου πλου με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά προκειμένου να αποκαταστήσει την βλάβη. http://tidis.yen.gr/
Gsoult Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Το πλοίο πριν από λίγο πάντως έφτασε στο Πειραιά και πήγε απευθείας στον ΝΜΔ, όπως πολύ σωστά μας ενημέρωσε ο Π100.
proud_ionian Posted July 23, 2011 Posted July 23, 2011 αυτο παντως με τους καταπελτες των νησος εχει γινει ανεκδοτο. καθε τρεις και λιγο ολο και καποια αβαρια θα σκασει. btw το 23.59 εγινε 4 και βαλε και το βαπορι παει με σωρρευτικη καθυστερηση πανω απο 7 ωρες
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 23, 2011 Posted July 23, 2011 αυτο παντως με τους καταπελτες των νησος εχει γινει ανεκδοτο. Και εάν κάποτε μιλάγαμε για "παιδική ασθένεια" τώρα πλέον δεν μπορούμε να το λέμε. Το ερώτημα όμως είναι: ποιά είναι η αιτία αυτών των προβλημάτων... και γιατί τόσα χρόνια δεν δόθηκε οριστική λύση στο πρόβλημα? Τόσο δύσκολο και δυσεπίλυτο είναι το πρόβλημα?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 25, 2011 Author Posted July 25, 2011 Μα αυτό το πρόβλημα που πρόεκυψε τη Παρασκευή με το Νήσος Μύκονος, δεν έχει καμία σχέση με κάποιο από τα προβλήματα που είχαν προκύψει με τους καταπέλτες των δυο πλοίων στο παρελθόν!!! Παλιότερα ήταν με τα υδραυλικά συστήματα, που μπορούν να συμβούν σε όλα τα πλοία (ειδικά με σπαστούς καταπέλτες). Για την ιστορία το πλοίο τελείωσε τις εργασίες στο Ν.Μ. Δραπετσώνας γύρω στις 01:40. Αφού έκανε κάποιες δοκιμές με το καταπέλτη (ανέβασμα-κατέβασμα) αφησε το Ν.Μ Δραπετσώνας, όπου το πλοίο γύρω στις 2:20 έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά. Ξεκίνησε άμεσα η φόρτωση του πλοίου, όπου τελείωσε στις 04:00 και το πλοίο αναχώρησε στις 04:15, γιατί έπρεπε να φύγει η μπαριζα Αγία Κυριακή από δίπλα του.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 25, 2011 Posted July 25, 2011 Δελτιο τυπου της HSW για την βλαβη. Αφού είδαν τα χάλια (8 ώρες να σηκωθεί ο καταπέλτης με 2 γερανούς-1 ώρα να έρθει η επιθεώρηση του Λ.Σ να πιστοποιήσει ότι κλείδωσε και μία ώρα να δώσει το ΟΚ ο RINA )το ΝΗΣΟΣ απέπλευσε πάσει δυνάμει απο το Καρλόβασι στις 14.25 της Παρασκευής. Τί το ήθελαν αυτό το 23.59 απο τον ΠΕΙΡΑΙΆ την Παρασκευή και αυτό το 22.00 το Σάββατο; Αφού δεν έβγαινε.Για την αλήθεια το βαπόρι απέπλευσε στις 03.00 το πρωί του Σαββάτου,έφυγε απο το Βαθύ στις 14.45 και ξανάφυγε απο τον Πειραιά στις 03.45.Εφτασε στις 12.30 και ξανάφυγε στις 14.30. Δελτίο τύπου με απόκλειση 5 ώρες πρώτη φορά βλέπω.Καλύτερα να έλεγαν ότι θα αποπλεύσει όταν αποκατασταθεί η βλάβη παρά αυτό το μπάχαλο.Τον καπετάνιο γιατί τον ρεζιλεύουν; Τί τους έφταιξε;
Earl Granville Posted July 25, 2011 Posted July 25, 2011 Μα αυτό το πρόβλημα που πρόεκυψε τη Παρασκευή με το Νήσος Μύκονος, δεν έχει καμία σχέση με κάποιο από τα προβλήματα που είχαν προκύψει με τους καταπέλτες των δυο πλοίων στο παρελθόν!!! Παλιότερα ήταν με τα υδραυλικά συστήματα, που μπορούν να συμβούν σε όλα τα πλοία (ειδικά με σπαστούς καταπέλτεσ Πολύ σωστός ο Π100. Η βλάβη ουδεμία σχέση είχε με τα υδραυλικά που είχαν προηγγηθεί.Κόπηκαν οι δυο μαπες που πιάνουν οι μπουκάλες τον καταπέλτη και τον ανεβοκατεβάζουν. Το πλοίο έφτασε νέο μόλο 8:45το απόγευμα κι αμέσως 2 γερανοί κι ένα παπαγαλάκι συνέβαλαν να ανοίξει ο καταπέλτης.Μετά επέβη συνεργείο του Ε.Βουδούρη το οποίο έκοψε τις παλιές μάπες και κόλησε τις καινούριες οι οποίες είναι πιο ενισχυμένε. Το ευτύχημα ήταν ότι μόλις έπαθε την ζημιά ήταν δεμένο στον Πειραιά το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στο οποίο πήγαν και πήραν τα μέτρα για τις καινούριες μάπες τις οποίες πρόλαβαν κι έφτιαξαν μέχρι να έρθει το πλοίο στο νέο μόλο. Το βασικότερο της υπόθεσης ήταν ότι δεν άνοιξε μύτη.Έυτυχώς που την ώρα που κόπηκαν οι μάπες ο καταπέλτης περνούσε πάνω από την προβλήτα κι έπεσε πάνω της. Τώρα όσο αφορά την αναχώρηση στις 12 το βράδυ συμφωνώ ότι ήταν πολύ αισοδοξο σενάριο. Όμως σε μια τέτοια κατάστση κανείς μα κανείς δεν μπορεί να πει με απόλυτη σιγουριά πόση ακριβώς ώρα θα χρειαστεί για την επισκευή της,κανείς δεν μπορεί να κάνει εγγυημένη πρόβλεψη αν όλα πάνε καλά και δενσυμβει κάποιο πρόβλημα ,αν τα δοκιμαστικά θα είναι όλα οκ.... Δυστυχώς ήταν ένα απρόοπτο γεγονός, το οποίο έτυχε στο φουλ της σεζόν και στην ημέρα με πολύ μεγάλη επιβατική κίνηση. Αν ήταν π.χ Φλεβάρης - Μάρτης το έβγαζε κι ένα ανεκτέλεστο δρομολόγιο και θα ήταν μικρό το κακό. Στους επιβάτες προσφέρθηκαν καφέδες σαντουιτς αναψυκτικά και νερα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Στο ΒΗΜΑ δημοσιεύθηκε και η προσωπική μαρτυρία ενός ταλαιπωρημένου και εκνευρισμένου επιβάτη του ΝΜ, που όμως μας δίνει και μια νηφάλια άποψη για τα γεγονότα.
Earl Granville Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Επειδή κι εγώ ήμουν επιβάτης την συγκεκριμένη ημερομηνία όπως τα αναφέρει το άρθρο είναι για την συμπεριφορά κάποιων Ελληνάρων. Σίγουρα κι εγώ που πήγαινα για ΣΚ στην Ικαρία δεν ήταν κι ότι καλύτερο να φύγω 4:15 τα ξημερώματα την στιγμή που ήδη θα έφτανα Ικαρία.Σίγουρα μετά την δουλειά κι έχοντας ταξίδι μπροστά μου οποιαδήποτε πρόσθετη ταλαιπωρία πολλαπλασιάζει την κούραση. Από την άλλη όμως μια βλάβη ποτέ δεν την επιδιώκει κανείς, ΄το ότι έπεσε σε τέτοια εποχή και την χειρότερη ημέρα της εβδομάδας σίγουρα είναι ατυχία, αλλά μια βλάβη είναι ένα ενδεχόμενο γεγονός όταν μιλάμε για πλοία και μηχανήματα.Κανείς δεν μπορεί να την προβλέψει και κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να συμβεί κάποια στιγμή.Οπότε από το να κάθεσαι να στριγγλίζεις και να ωρύεσαι στο λιμάνι, να προσβάλεις και να μιλάς απαξιωτικά σε ανθρώπους που δεν χρωστάνε κάτι και η βλάβη δεν διορθώνεται πιο γρήγορα και την ψυχική σου διάθεση χαλάς.Στο κάτω κάτω οι περισσότεροι εκ των ωρυόμενων διακοπές πήγαιναν. Τώρα για το δεύτερο βαπόρι που φωνάζουν σίγουρα προσθέτη μεγαλύτερη ασφάλεια στην συγκοινωνία του νησιού αλλά σε απευχταία περίπτωη σοβαρής βλάβης τους μοναδικού πλοίου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το δεύτερο βαπόρι ίσως να μην πρόσφερε τίποτα παραπάνω υπό την έννοια ότι όταν έγινε η βλάβη δεν θα ήταν απόλυτα σίγουρο στον Πειραιά να καραδοκεί με τον καταπέλτη ανοιχτό ώστε να προσφέρει θαλάσσια στέγη στους αγανακτισμένους του λιμανιού.
enas chiotis Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Μπουκωμένο από το πρωί το βαπόρι. 15,5 από την αναχώρηση από Πειραιά πριν μπεί στο separation και μέχρι 21.5 τώρα που κινείται μέσα σ'αυτό.
margaritis24 Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 μεχρι το separation ολα τα πλοια πρεπει να πηγαινουν με 15 μιλια
stathisman Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Ποιός σαββατογεννημένος του ευχήθηκε καλά ταξίδια για φέτος, Είμαι επιβάτης του σημερινού δρομολογίου και η μειωμένη ταχύτητα δεν είναι λόγω καιρού αλλά λόγω βλάβης σε μια απο τις μηχανές του. Μπήκαν μέσα επιθεωρητές, λένε για απόπλου με τις υπόλοιπες.
Cruise Europa Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Δηλάδή όσο ήταν το Νήσος Χίος πήγαινε καλά η εταιρεία στη γραμμή και με το Νήσος Μύκονος έπεσε ή άδειο πηγαινοερχόταν και το Χίος? Είμαι επιβάτης του σημερινού δρομολογίου και η μειωμένη ταχύτητα δεν είναι λόγω καιρού αλλά λόγω βλάβης σε μια απο τις μηχανές του. Μπήκαν μέσα επιθεωρητές, λένε για απόπλου με τις υπόλοιπες. Bλάβη όντως σε μια απο τις μηχανές του πλοίου, το οποίο μεταφέρει 1000+ άτομα, σύμφωνα με το λιμεναρχείο και σε λίγη ώρα η επίσημη ανακοίνωση! Γλωσσοφαγωμένο το καραβάκι καλοκαιριάτικο!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Με το συμπάθειο, αλλά με τη γλωσσοφαγιά δεν παίρνουν φωτιά οι τσιμινιέρες ούτε παθαίνουν βλάβη οι μηχανές. Και πριν φωνάξουνε τις ξεματιάστρες για ξόρκισμα, καλό είναι να δούνε το τι συμβαίνει με το πλοίο, πριν απαξιωθεί πλήρως στα μάτια των επιβατών.
SAMAINA Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Δηλαδή εάν δεν είμαι χαζός, το πλοίο ξεκίνησε από τον Πειραιά με βλάβη και δεν γύρισε πίσω? Και τώρα βολοδέρνει στον τσικνιά με 7 μποφώρ και με μια μηχανή off και 1000 άτομα πάνω? Και δεν φταίει κανείς για αυτό?
HIGHSPEED 4 Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Καλα οτι ειναι τραγικο το συμβαν ειναι δεδομενο αλλα μη λεμε και υπερβολες! Με 19-20 μιλια παει το βαπορι με τη βλαβη δεν ειναι ακυβερνητο!!!!!!!!!!!
Cruise Europa Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Nα αναφέρουμε ότι για τον απόπλου του πλοίου απο την Σύρο, προσκομίσθηκε βεβαιωτικό κλάσεως εκδιδόμενο από το Νηογνώμονα του πλοίου (RINA), για την εκτέλεση ενός κυκλικού ταξιδιού, με μειωμένη ταχύτητα, για Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι-Εύδηλο-Μύκονο-Σύρο και Πειραιά κάτι που σημαίνει ότι στον Πειραιά θα πρέπει να επιδιορθωθεί άμεσα η βλάβη πριν αποπλεύσει ξαν.ά
gpap2006 Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Μια καλη προσωρινη λυση θα ηταν το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ για το αυριανο δρομολογιο που παει μεχρι Ευδηλο..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now