Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με αφορμή αυτό το post, ανοιγω θεμα για τη Fraglines
 

Το πλοίο έχει πουληθεί αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Η ύπαρξη των δρομολογίων για το 2007 στην ιστοσελίδα της εταιρίας πιθανόν να προϋπήρχε της πώλησης και δεν έχει γίνει ανανέωση
Εκτός πια κι αν η εταιρία προτίθεται να ναυλώσει η να αγοράσει άλλο πλοίο αλλά αυτή είναι μια περίπτωση που συγκεντρώνει μηδαμινές πιθανότητες.



Η εταιρεία από όσο ξέρω δεν προτίθεται να ναυλώσει ή να αγοράσει άμεσα Ε/Γ-Ο/Γ για την αντικατάσταση του πλοίου ;) .
Η εταιρεία δεν έχει κλείσει και μάλλον δε προτίθεται να κλείσει. Γιατί αυτή τη στιγμή κοιτάνε στην Ιαπωνική αγορά, για απόκτηση κάποιου Ro-Ro (για την ακρίβεια δυο κοιτάνε) αλλά η τιμή είναι αρκετά αλμυρή κατά τη γνώμη τους. :rolleyes:

Τα πλοία που κοιτάνε είναι στην ηλικία και σε μέγεθος περίπου σαν το Blue Horizon.

 

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα δραστηριοποιηθούν δηλαδή με Ro-Ro ή θα τα μετασκευάσουν σε επιβατηγα?

Ιστορική εταιρία πάντως, από τις πρώτες στη γραμμή της Ιταλίας.

Γνωρίζει κανείς αν έχει παρουσία και στην ποντοπόρο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ εκτός τον άνω άκουσα ότι φέρνει και πλοίο απο Ιαπωνία! Λέτε να είναι μόνο φίμες?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θα δραστηριοποιηθούν δηλαδή με Ro-Ro ή θα τα μετασκευάσουν σε επιβατηγα?

Ιστορική εταιρία πάντως, από τις πρώτες στη γραμμή της Ιταλίας.

Γνωρίζει κανείς αν έχει παρουσία και στην ποντοπόρο?

Τώρα σίγουρα δεν έχει. Αλλά ούτε παλιότερα νομίζω ότι είχε σχέση με τη ποντοπόρο.

Ο Φραγκουδακης δεν είναι σίγουρος, ότι πρέπει να ασχοληθούν με τα Ro-Ro. Αλλά οι συνεργάτες του, του λένε να τολμήσει το εγχείρημα αυτό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παραθυρο στο παρελθον και συγκεκριμενα στο ξεκινημα μιας εταιρειας που (ηδη) βρισκεται στο τελειωμα.Τα δρομολογια του Γεωργιος,ετος 1978.

2006065516387934787_rs.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ιστορία της Fragline είχε ξεκινήσει αρκετά πριν τη δρομολογηση του Γέωργιος στη γραμμή της Ιταλίας.

Η αρχή εγινε με τη ναυπήγηση του ΕΛΛΗ (μετέπειτα ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ, ΕΞΠΡΕΣ ΠΑΡΟΣ, ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ) και τη δρομολόγηση του το 1967 απο Πειραιά προς Κυκλάδες.

Το 1971 ακολούθησε το επίσης νεότευκτο ΓΕΩΡΓΙΟΣ που πρωτοταξίδεψε προς Ικαρία-Σάμο.

Με το ΓΕΩΡΓΙΟΣ είχα ταξιδέψει προς Πρίντεζι και θυμάμαι πως ήταν καλοτάξιδο και άνετο (με τα τότε δεδομένα). Πουληθηκε στην Κίνα το 1985, προφανώς λόγω οικονομικών προβληματων καθως τότε κατασχέθηκε και το ΕΛΛΗ, και ταξιδεύει ακόμα εκεί.

Ο Γιωργος Φραγκιουδάκης που ίδρυσε την εταιρεία ήταν πλοίαρχος και σε ακτοπλοϊκά και νομίζω οτι γύρω στο '65 είχε αγοράσει το 50-χρονο τότε ΜΟΣΧΑΝΘΗ του Τόγια για να κάνει Ραφήνα-Ανδρο-Τηνο-Μύκονο.

Δεν ξερω αν μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει αλλά και τα σινιάλα της Fragline έμοιαζαν με αυτά του Ευαγγελου Τόγια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

για τα σινιαλα δεν μπορω να σε διαφωτισω.

θυμαμαι το ΕΛΛΗ δεμενο το χειμωνα 85-86 στην Πατρα. εισαι σιγουρος οτι ειχαν κατασχεθει;

το Αιολος συνεχισε να ταξιδευει και τα επομενα χρονια, ενω το καλοκαιρι του 86 ηρθε ο (πρωτος) Ουρανος. μαλλιστα τοτε επειδη το βαπορι αργησε, τα πρωτα ταξιδια του τα ειχε κανει το ΕΛΛΗ. (πατρα ηγουμενιτσα κερκυρα brindisi).

το γεωργιος πρεπει να ταξιδευει ακομη.

το ειχαν αγορασει εκεινοι που αρχικα ειχαν πλειοδοτησει για το Ιονις. υπηρξε ομως πολιτικη παρεμβαση για να παει το Ιονις στην ΕΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν ξερω αν μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει αλλά και τα σινιάλα της Fragline έμοιαζαν με αυτά του Ευαγγελου Τόγια.

H Fragline χρησιμοποιουσε σαν σημαια της την παρακατω.

post-76-128326965001_thumb.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

O τογιας με το φραγκουδακη ειχαν καποια συγγενεια.Νομιζω οτι το μοσχανθη, το γνωστο, στο τελος της καριερας του το ειχε ο φραγκουδακης και πηγαινε ραφηνα ανδρο κτλ.Αρα η εταιρεια δεν ξεκινησε με το ελλη.Ακομα ο φραγκουδακης ηταν πλοιαρχος στα βαπορια του τογια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
για τα σινιαλα δεν μπορω να σε διαφωτισω.

θυμαμαι το ΕΛΛΗ δεμενο το χειμωνα 85-86 στην Πατρα. εισαι σιγουρος οτι ειχαν κατασχεθει;

To Έλλη ξενκίνησε για την Ε.Α το '86 αν θυμάμαι καλά, και η Ε.Α "προπαγάνδιζε" τότε στο φυλλάδιο της οτι χρησιμοποιούσε για το κοινωνικό καλό βαπόρια εταιρειών με προβλήματα για να τις εξυγιάνει (βλ.ΑΝΕ Ναξου, ΑΝΤΕΣΙ), παροπλισμένα, κατασχεμένα λόγω χρεών κλπ, οπότε θέωρησα οτι το ΕΛΛΗ ανήκε στη τελευταία κατηγορία.

Να και τα χρώματα των φουγάρων των δύο εταιρειών (Ε.Τόγια και Fragline) :

post-86-128326965014_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Νομιζω οτι το μοσχανθη, το γνωστο, στο τελος της καριερας του το ειχε ο φραγκουδακης και πηγαινε ραφηνα ανδρο κτλ.

Στη μέση της ιστοσελίδας http://androspoets.homestead.com/cycladeships.html

υπάρχει μια φωτογραφία του ΜΟΣΧΑΝΘΗ στη Ραφήνα με τα χρωματα του Φραγκιουδάκη.

Ο συγγραφέας είχε τη χαρά :rolleyes: να δει το ΜΟΣΧΑΝΘΗ να ταξιδευει αλλά και την εμπειρία ;) να ταξιδέψει με αυτό.

Παραθέτω ένα απολαυστικό απόσπασμα, αλλά αξίζει να το διαβάσετε όλο.

" Ήταν χάρμα να το βλέπεις να ταξιδεύει με τρικυμία. Μία να προβάλει ψηλά πάνω στο κύμα και μία να χάνεται μέσα στους άσπρους αφρούς και να φαίνεται μόνο η τσιμινιέρα με τον καπνό. Με τον καιρό στην πάντα ταξίδευε θαυμάσια, χωρίς διατοιχισμούς (Μπότσι). Με τον καιρό στη πλώρη έσχιζε το κύμα και μόνο το επηρέαζε ο καιρός στις πρυμιές μάσκες (δευτερόπρυμνα). Τότε, όταν ο καιρός ήταν δυνατός, έκανε τόσο διατοιχισμό που έφευγαν οι καρέκλες από τη μία πλευρά του καπνιστηρίου και κτυπούσαν στην άλλη. (Το καπνιστήριο είναι το υπερκατασκεύασμα κάτω από τη γέφυρα τιμονιέρα, με τα διπλά παράθυρα)."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στη μέση της ιστοσελίδας...υπάρχει μια φωτογραφία του ΜΟΣΧΑΝΘΗ στη Ραφήνα με τα χρωματα του Φραγκιουδάκη.
Εάν εννοείς την παρακάτω φωτό...αυτή δεν πρέπει να είναι στη Ραφήνα. Οι κεραμοσκεπές, μάλλον, για Άνδρο ή για κάτι άλλο μου δείχνουν.

mosxanthil.jpg

Αλλά, φίλε μου Άρη, εάν θέλεις να δεις την Μοσχάνθη (γύρω στο '50, εάν θυμάμαι καλά) στην Ραφήνα και μπροστά της κάτι κούρσες της εποχής με τους οδηγούς να ποζάρουν καμαρωτοί...ακολούθησε την παρακάτω διαδρομή:

Θα πας στη Ραφήνα...στην καφετέρια που είναι πάνω από την στοά με τα πρακτορεία...θα ανέβεις από την σκάλα που είναι οι δημόσιες τουαλέτες...και μόλις μπείς στην καφετέρια, στον τοίχο αριστερά υπάρχουν πολλές παλιές φωτό της Ραφήνας. Εκεί θα δείς την Μοσχάνθη σου...την Ραφήνα προπολεμικά, με τον Λιμενικό σταθμό να δεσπόζει πάνω από την παραλία (την σημερινή παραλιακή)...τον κυματοθραύστη με το μόλις χτισμένο τσιμεντόπλοιο...μια βάρκα με ναυαγούς του Χειμάρρα να φθάνει στη Ραφήνα κα.

Αύριο λοιπόν στη Ραφήνα για καφέ...και Μοσχάνθη;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με την εταιρία? Έχει αποσυρθεί πια απο την αδριατική και γενικότερα την επιβατηγό; Ασχολείται με κάτι άλλο; Και το σημαντικότερο:πρόκειται να την ξαναδούμε στα ναυτιλιακά δρώμενα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Fraglines είχε μόνο σχέση με την επιβατηγό ναυτιλία, και καθόλου με τα φορτηγά. Η εταιρεία σήμερα έχει σχεδόν «πάψει να υφίσταται». Υπάρχουν κάποια άτομα που μένουν στην εταιρεία για να κλείσουν ανοικτούς λογαριασμούς που είχε η εταιρεία. Τα άτομα που ήταν σε μεγάλη ηλικία στο γραφείο της, βγήκαν στη σύνταξη (επί το πλείστον), και όσοι ήταν νεώτεροι πήγαν σε κάποια άλλη εταιρεία ή το δρόμο για το σπίτι τους. Ο πιο νέος εργαζόμενος στην εταιρεία είχε περίπου 15 χρόνια στην εταιρεία.

Από όσο έχω ακούσει δύσκολα θα ξανά ασχοληθεί ο Φραγκουδακης με τα πλοία. Διότι στην εταιρεία ήταν και οι 3 αδελφές του. Όπου με τη πώληση του Ουρανός (πρώην Αριάδνη) πήραν το μερίδιο τους σε χρήματα και τράβηξαν το δρόμο τους. Ο Φραγκουδακης θέλει να ξαναασχοληθει αλλά μόνο με το δικό του μερίδιο δύσκολα θα γίνει κάτι σύντομα.:rolleyes::(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτυχε πρόσφατα να βγούμε για δείπνο:eek: (ξέρετε δείπνο με ψόφιο αστακό, χαβιάρι μαύρο, με τυρί μουχλιασμένο και το κρασί ξινό:D) με το κ. Φραγκουδάκη.

Από τα λεγόμενα του κατάλαβα, ότι πολύ δύσκολα θα ξανά ασχοληθεί σύντομα με τα επιβατηγά πλοία. Χαρακτηριστικά ανάφερε ότι ευτυχώς που πουλήσαμε τον Ουρανό, τη κατάλληλη στιγμή, γιατί θα ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα για αυτούς εάν είχαν συνεχίσει:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...