Jump to content
Shipfriends

A Nepita (IMO 9211511)


Recommended Posts

Δεν καταφεραμε να το δουμε μεχρι τωρα στην Ελλαδα στα καλα του, θα το δουμε απο σποντα (http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=3367). Ρε γυρισματα που εχει ο καιρος. Για την ιστορια, παραληθφηκε για την Superfast τον Φλεβαρη του 2002 στο Κιελο με Πλοιαρχο τον Π. Γιακουματο και ξεκινησε στην γραμμη της Φινλανδιας. Μεσα Απριλη εδεσε μαζι με το αδελφο SFIX στο Κιελο για 20 μερες και ενω υποτιθεται οτι θα το διπλωνε στη γραμμη της Σουηδιας, τελικα και τα δυο τους ξεκινησαν τη γραμμη της Σκωτιας στις 17 Μαιου του ιδιου χρονου. Ενα σκεπτικο (το ωραιο της υποθεσης) ειναι περιπου 2 χρονια πριν απο σημερα, να κατεβαινε στη γραμμη της Βενετιας (!!!) και να δουλεψει για την SF. Πουληθηκε τελευταιο απο την τετραδα του Βορρα και παραδοθηκε στις αρχες του χρονου με τελευταιο του πλοιαρχο τον Α. Πιττα.

:DΤελικα απ οτι φαινεται ερχεται εντελως απο σποντα, με το καλο να το δουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μπορεί κάποιος να μας πει ΠΟΣΑ φορτηγά θα πάρει και ΠΩΣ θα τα πάρει από τη στιγμή που το πλοίο έχει από κατασκευής του μόνιμο πατάρι στην πλώρη στο πάνω γκαράζ ???

Μπορεί επίσης να μας πει κάποιος τι δουλειά έχει ένα πλοίο ice class στην Πάτρα ???

Link to comment
Share on other sites

Γιατί στη Γαλλία τί δουλεία έχει;Μα πλάκα κάνεις τώρα;Δεν το αγοράζουν , απλά το ναυλώνουν για 3 μήνες ώστε να είναι μπαλαντέρ στις τράμπες λόγω Αριάδνη!Ξέρεις πόσα Ice Class έχουν έρθει στην Ελλάδα;;

Link to comment
Share on other sites

καλα παιδες ψυχραιμια. ice class στην πατρα εχουν περασει και αλλα, σιγουρα ειναι ικαρος και πασιφαη.

για προσωρινη λυση καλο ειναι, αλλα και αν αποφασιζαν να το αγορασουν ομοιως. λιγες μεταροπες θα ηθελε, αλλο που ζητανε πολλα.

ποτε να το περιμενουμε στο Furopoort?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί στη Γαλλία τί δουλεία έχει;Μα πλάκα κάνεις τώρα;Δεν το αγοράζουν , απλά το ναυλώνουν για 3 μήνες ώστε να είναι μπαλαντέρ στις τράμπες λόγω Αριάδνη!Ξέρεις πόσα Ice Class έχουν έρθει στην Ελλάδα;;

Καμία αντίρρηση για το πόσα έχουν έρθει στην Ελλάδα...ξαναλέω όμως ότι θα έχει πρόβλημα λόγω βυθίσματος στην Πάτρα...το σκάψιμο θα πάει σύννεφο...ειδικά φορτωμένο...και κάτι ακόμα...το πλοίο δεν έχει είσοδο επιβατών...στη Βόρεια Ευρώπη δούλευε σε ΛΙΜΑΝΙΑ...έκανε χρήση φυσσούνας και οι επιβάτες έμπαιναν από το κατάστρωμα 7 απ'ευθείας στο χώρο της υποδοχής

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί να τον πάει τον βαπόραρο στη Βενετία και να μην τον φέρει κατευθείαν στα Χανιά?Ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι το μικρό του πρωτόκολλο,αλλά εδώ στο Ελλάντα όλα μπορούν να αλλάξουν σε μία μέρα...Έχει περίπου 700 κρεβάτια οπότε το πρωτόκολλό του μπορεί να πάει άνετα στα 1500 άτομα.

Έτσι θα είχε και το πλεονέκτημα του πιο καινούριου από το Αριάδνη και του πιο μεγάλου και του πιο γρήγορου.Στις εσωτερικές φωτογραφίες του αδερφού του Superfast VIII στο fakta, φαίνεται ότι είναι πολύ προσεγμένο έως και πολυτελές μπορείς να πεις σε ορισμένους χώρους του.

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι; αυτη η παντερμη η VEOLIA, μετοχους δεν εχει; γενικες συνελευσεις δεν κανουν; δε μιλα κανεις;

ειναι δυνατον μια εταιρεια, να δινει πανω απο €100 εκ για να αγορασει ενα βαπορι, για την ακριβεια ειχε δωσει προκαταβολη μηνες πριν, να το αγοραζει, να το δεξαμενιζει εσπευσμενα και μετα να το εχει τοσους μηνες μεταξυ παροπλισμου και εφεδρειας; δανεια δεν τρεχουν; αλλα βαρη δεν εχει;

Link to comment
Share on other sites

Eιναι περιεργο το συναισθημα να βλεπεις ενα Superfast βεμμενο μπλε.

Απο το πρωι ειναι οντως στο 4. 07.30 καπνιζε ακομη. Φωτογραφια δεν εχει ακομη μιας και λογω του αστατου καιρου δεν ειχα μαζι τη μηχανη. Αλλωστε στο 5-6 ειναι ο Ικαρος και κοβει τη θεα.

Εκεινο που με εντυπωσιασε ειναι οτι η Veolia πρεπει να εχει χαλασει πολλα λεφτα:P στο Zulfu Livaneli. Οτι ηταν κοκκινο βαφτηκε μπλε. το σινιαλο της sf στην τσιμινιερα σβηστηκε και απο πανω βαφτηκε αυτο της SNCM. το λευκο κομματι παραμενει ως ειχε. ουτε μια πινελια. οι σημαιες (ελλαδας, βελγιου, σκωτιας, γερμανιας) απο την πρυμη εχουν σβηστει προχειρα με λευκη μπογια.

Οντως κανει μπαμ η απουσια εισοδου επιβατων. Να δουμε πως θα αντιμετωπιστει. Οταν ηταν Σκωτια, τον πρωτο καιρο πριν ολοκληρωθει το ιδιοκτητο terminal της superfast, οι επιβατες επιβιβαζονταν σε mini bus το οποιο τους αφηνε στο ανω γκαραζ.

Σημερα κατα τις 16.00 cherrypickers του ΟΛΠΑ, εβαφαν με λευκα γραμματα το ΑΝΕΚ LINES στην αριστερη παντα.

Link to comment
Share on other sites

ο μικρος proud εκανε μια πρωτη αυτοψια σημερα. να πω οτι σε παρα πολλα σημεια (οπως ειδαμε), ειχε φανει το κοκκινο. ανδρες του πληρωματος εβαφαν τα ξεφτισμενα σε αρκετα σημεια.

οι σημαιες που ειχε σαν sfx εχουν σβηστει προχειρα.

η γαλλικη σημαια κυματιζει περηφανη στο Furopoort

το κοκκινο δε σβηνει με τπτ:P

post-13-128326968088_thumb.jpg

post-13-128326968089_thumb.jpg

post-13-128326968091_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

απο το πεντεξι δεν θα παρεις:D. λιγο πριν τις 15.00 για το 14, απο οπου μολις την ειχε κανει το sfXII. ουτε 5 ωρες δεν εμεινε στο 5-6.

το ANEK LINES συνεχιζει να βαφεται δεξια και στο 14.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το μεσημερι στην Πατρα με ενημερωσε ενας πολυ καλος φιλος οτι το βαψιμο συνεχιζοταν....

Οι φωτογραφιες του φιλου μου Μανωλη που σπουδαζει στην Πατρα...

post-88-128326968124_thumb.jpg

post-88-128326968127_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

να'ναι καλα ο φιλος σου που πετυχε τη μεθορμιση. το απογευματακι ειχε τελειωσει το βαψιμο και ηταν ετοιμο και απο δεξια. μονη "παραφωνια" οι κοκκινιλες κατω απο τις αγκυρες.

δεν ξερω αν περασει ποτε στην ΑΝΕΚ και βαφτει κατασπρο πως θα δειχνει, αλλα ετσι ειναι σαν superfast που το βαψανε με λαθος χρωμα.

εδω με τα σινιαλα της SNCM & του HDW

εδω με τα μελλοντικα του σινιαλα. το μπλε της ανεκ δε φαινεται καθαρα.

post-13-128326968144_thumb.jpg

post-13-128326968147_thumb.jpg

post-13-128326968149_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

να'ναι καλα ο φιλος σου που πετυχε τη μεθορμιση. το απογευματακι ειχε τελειωσει το βαψιμο και ηταν ετοιμο και απο δεξια. μονη "παραφωνια" οι κοκκινιλες κατω απο τις αγκυρες.

Αν ειχαν ακουσει τους ανθρωπους της superfast και το ειχαν περασει ενα χερι sealer θα ηταν μια χαρα το μπλεδακι, αλλα στην Αμβερσα το βαπορι βαφτηκε οπως ηθελαν οι Γαλλοι..

Link to comment
Share on other sites

Sas stelnw merikes fwtos apo thn hmera pou bafane th deksia "mpanta"! Kapoios me prolabe, eixa problhma me ton kwdiko mou edw!

Telika tha to krathsei h ANEK? An kai de me xalaei "sta mple", de mporw na to blepw na thumizei toso entona Superfast (auto pou pragmatika einai dhladh). Elpizw an to krathsei na to allaksei oso to sunaton perissotero ekswterika. An kai se ligo de tha uparxoun oyte ta teleutaia 4 Superfast gia na leme oti moiazei me ta alla... Superfast...

post-1257-128326968402_thumb.jpg

post-1257-128326968406_thumb.jpg

post-1257-128326968408_thumb.jpg

post-1257-128326968409_thumb.jpg

post-1257-128326968411_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ακούγονται πολλά προβλήματα με τους Γάλλους ναυτικούς του πλοίου (μόνο ένας Έλληνας ναύκληρος υπάρχει στο πλοίο)...δεν τους αρέσουν οι συνθήκες και τα λιμάνια μας (στον πρώτο κατάπλου στην Ηγουμενίτσα προκλήθηκαν ζημιές στα "μπαλόνια" της προβλήτας).

Αν αληθεύει το ότι οι ναυτικοί του πλοίου κάλεσαν τα Γαλλικά σωματεία...μπράβο τους και ν'αγιάσουν οι άνθρωποι...για να τα βλέπουν κάποιοι δικοί μας λεβέντες αυτά !!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...