Jump to content
Shipfriends
ΝΗΡΕΑΣ

A Nepita (IMO 9211511)

Recommended Posts

Σύμφωνα με το φόρουμ του shipspotting.com, το Superfast X θα παραδοθεί αύριο (12 Φεβρουαρίου) στην VEOLIA/SNCM

και θα μετονομασθεί σε Jean Nicoli.

 

__________________________

(2002, ex-Superfast X, Jean Nicoli, Seafrance Moliere, Moliere, Dieppe Seaways)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με το "Ferries Of Northern Europe" το AIS του πλοιου (ειναι στην αμβερσα ακομη) δεινει πλεον το ονομα Jean Nicoli (παλι καλα που δεν ειναι George Pilali)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το όνομα το επιβεβαιώνει και το σημερινό shippax.se: "SUPERFAST X gets JEAN NICOLI".

Τελικά, αυτός που το έγραψε στο shipspotting.com είχε άριστη πληροφόρηση:D .

Η αλήθεια είναι ότι αμφέβαλλα λίγο για το όνομα, όταν είδα ποιός ήταν ο JEAN NICOLI. Κορσικανός ήρωας της αντίστασης κατά της Ιταλικής κατοχής στον 2ο ΠΠ, σοσιαλιστής (ίσως και κομμουνιστής), και ο οποίος συνελήφθη, δικάσθηκε και εκτελέσθηκε από τους Ιταλούς το 1943. Οπότε μου φάνηκε περίεργο μια πολυεθνική να δίνει ένα τέτοιο όνομα στο πλοίο. Φαίνεται όμως ότι υπερίσχυσε το "χαρτί" του Κορσικανού αγωνιστή που έχει μεγάλη επίδραση στους Κορσικανούς αυτονομιστές. Νυν υπέρ πάντων ο ανταγωνισμός.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνωμη προκαταβολικα για το εκτος θεματος, αλλα με βαση οσα ειπες για τον Ζωρζ Μουστακι Νηρεα, φανταζεσαι να ονομαζονταν καποιο ακτοπλοικο πλοιο στην Ελλαδα, "Αρης Βελουχιωτης"?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not bad!!!!Σιγουρα κατα τη γνωμη μου θα ηταν καλυτερο με ολικη αφαιρεση των φτερων της τσιμινιερας.Παντως αυτο το μπλε και το στυλ του χρωματισμου-αντιθετα με το αθλιο του Grimaldi ή το μουσταρδι της Corsica-του παει πολυ!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σιγουρα κατα τη γνωμη μου θα ηταν καλυτερο με ολικη αφαιρεση των φτερων της τσιμινιερας.

Συμφωνω και επαυξανω. Το Mega Express Four χωρις τα φτερα ειναι πολυ καλυτερο. Του παει το καινουριο χρωματακι. Ξερουμε σε ποια γραμμη θα παει τελικα? Δεν πεφτει λιγο μακρυ για τα εκει λιμανια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το παπόρο, νυμένο στα μπλε, κοσμεί την 1η σελίδα του shippax.se. Έχει πλάκα η λεζάντα που τη συνοδεύει.:P

if_image_34.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι σημασια εχει??? σημασια εχει οτι πηγαν σε ξενα χερια και σε ξενους επενδυτες αλλωστε δεν υπαρχουν και πολλες δουλειες για τους ναυτικους μας που πηγαν αυτοι οι αν8ρωποι??

8α φυγουν και αλλα 2 αυτο ειναι σιγουρο περιμενε και 8α δειτε

8αυμασιοοοοοοοο:P;):D εεεεεε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kι εμένα μου αρέσει με τα μπλε. Δεν μπορώ να πω.

Αλλά έχω μια απορία ρε παιδιά: Σε αυτό γιατί δεν βάλανε τριήρη:D;):D Καλύτερο είναι αυτό από τη ΧΟΖΟ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

jean_nicoli_2002_6.jpg

πλωρα πρυμα ξαναβγαινει το κοκκινο. σαν το παναγια τηνου οταν το βαφανε μπλε ενα πραμα.:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mπα η ιδεα σας ειναι !το primer ειναι αυτο που βλεπετε για κοκκινο !κανουν οι γαλλοι τετοιες τσαπατσοδουλειες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Veolia άκουσα ότι το ξαναπουλάει (αν δεν το έχει πουλήσει ήδη) γιατί μετά τις εξελίξεις στις γραμμές της Κορσικής δεν το χρειάζεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίο σχεδιασμό έκαναν στην VEOLIA.:P Ακόμα δεν το πήραν το βγάλαν στο σφυρί...Και ποιος απο την Ελλάδα θα δώσει 112+ εκ ευρώ για να το πάρει? Το βλέπω να πηγαίνει στην TALLINK ή το πολύ πολύ στην COLOR LINE...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λεμε για τους δικους μας αλλα να παιρνεις βαπορι και μετα να λες τι να το κανω αφου πεφτει μεγαλο για τα λιμανια που το θελω.. Τετοιες βλακειουλες οι δικοι μας δεν τις κανουνε οχι :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά εμείς εδώ ξέρουμε, ότι στα λιμάνια της Κορσικής το όριο για να μπει ένα πλοίο είναι τα 180 μέτρα.Αυτοί πως νόμιζαν ότι θα χώρούσε το θηρίο με τα 203+ μέτρα?Πως θα έδενε μέσα στα στενά λιμάνια του νησιού?Δεν ήξεραν δεν (μας) ρώταγαν?:P Και εμείς κατηγορούμε τη ΝΕΛ για την αγορά των Αίολων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν έχει τα... "φράγκα", ας το αγόραζε η ΑΝΕΚ.

Της λείπει πολύ ένα τέτειο καράβι..!:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Στράτο νομίζω ότι η τιμή του Χ είναι λίγο αλμυρή για την ΑΝΕΚ.Από τα 101 εκ καθαρά που μάζεψε από την αύξηση, τα 80 περίπου θα πάνε για αγορά νέου πλοίου και τα υπόλοιπα για μείωση δανεισμού.Αν κρίνουμε ότι τα αδερφά Blue Star 1 και 2 έχουν βγει κατά καιρούς στους brokers για πώληση στα 170 εκ,τότε η ΑΝΕΚ είναι πιο κοντά σε αυτά παρά στο 10...Φιλικά Δημήτρης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς το παρόν, δεν έχω δεί τίποτε νεώτερο εάν πουλήθηκε και σε ποιόν...αν και πήρε το μάτι μου ότι υπήρξε κάποια εμπλοκή στην αγοραπωλησία. Πάντως, πιστεύω ότι αφού είναι για πούλημα...κάποια στιγμή θα πουληθεί. Και για να μην νομίζετε ότι τα περί πώλησης τα έβγαλα από την κοιλιά μου:eek: ... δείτε σχετικά εδώ ...:eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως δε θα με χαλουσε αν το βαπορι γινοτανε Νικολάκης εστω και για λιγο :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, τελικά πουλήθηκε το πλοίο, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα ο αγοραστής.

Θέλετε και τιμή? 110 εκατ. ευρώ.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η SNCM αγόρασε το πλοίο για να έχει αντικαταστάτη σε περίπτωση που δεν ανανέωνε τη συνεργασία της με την CMN. Tελικά την ανανέωσε και το πλοίο της έμεινε ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...