Jump to content
Shipfriends

A Nepita (IMO 9211511)


Recommended Posts

το ειδα σημερα οταν εμπαινε πατρα (λιγο μετα τις 16.00) και αργοτερα δεμενο και τα σινιαλα στην τσιμινιερα και στο πλαϊ παρεμεναν στη θεση τους. βεβαια το ειδα απο αριστερα και τις 2 φορες, απο δεκσα δεν ειδα τι παιζει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Το είδαμε κόκκινο, το είδαμε μπλε...θα το δούμε τώρα και γκρι με κανόνια ? :confused:

...παμμέγιστε Περικλή...πρόλαβες και τους τόχωσες...και δεν ξέρουν τι να το κάνουν...ακόμα και στο Γαλλικό Ναυτικό...ακριβό τους έρχεται...;)

Link to comment
Share on other sites

Finallιy (που λέει και ο Nick the Greek στο χωριό του) το πλοίο φαίνεται να πουλήθηκε στη Seafrance. Σήμερα μάλιστα λέει έπεσαν οι πρώτες υπογραφές και ενημερώθηκε το πλήρωμα που θα πάει για την παραλαβή του. Η τιμή ανέρχεται στα 110 μύρια ευρώπουλα και θα δαπανηθούν άλλα 30 για να μετασκευαστεί και να προσαρμοστεί στις ανάγκες των νέων του λιμανιών.

Να διευκρινήσω ότι οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι από το Internet ούτε είναι ακόμα επίσημες.

Link to comment
Share on other sites

Να διευκρινήσω ότι οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι από το Internet ούτε είναι ακόμα επίσημες.
να που βγηκαν και στο web.:);)

απο τον Gary Andrews του FOSE, μαθαμε και στο meretmarine ειδαμε οτι το θεμα εκλεισε.

SeaFrance rachète le ferry Jean Nicoli

28/12/2007

La compagnie française a annoncé, aujourd'hui, avoir acquis le ferry Jean Nicoli. SeaFrance a longtemps hésité entre une construction neuve et un achat d'occasion, hypothèse que nous avions déjà évoquée il y a plusieurs semaines. La saturation des chantiers de construction, en Europe comme en Asie, semble avoir été l'une des principales raisons pour lesquelles SeaFrance a opté pour une unité de seconde main. Outre les aspects financiers, il paraissait, en effet, très difficile de pouvoir disposer d'un ferry neuf avant 2011. Presqu'immédiatement disponible, le Jean Nicoli, acquis à l'été 2006 par Veolia Transport, sera mis en service entre Calais et Douvres mi-2008. Il va remplacer les SeaFrance Renoir et SeaFrance Manet, avec une capacité de transport deux fois plus importante que celle de ces navires livrés en 1981 et 1984.

Link to comment
Share on other sites

Τα επιβατηγά αξιοποιούνται εαν η γραμμή που κάνουν έχει δυναμική.

Δηλαδή , εαν η Σουπερφαστ τα έβαζε στην ίδια γραμμή τα αποτελέσματα θα ήταν κατά πολύ θετικότερα?

Για τον ίδιο λόγο που άρχισε να τα πουλάει, δηλαδή όταν είδε ότι η Αδριατική χάνει την δυναμική της. Και ένας λόγος παραπάνω, που δεν συνεχίζει στα φερυ, διότι οι μεγάλες επενδύσεις έκλεισαν, αφου δεν υπάρχουν και γραμμές μεγάλου ενδιαφέροντος, στην περιοχή δραστηριοποίησης του επενδυτού

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

αν δε με απατουν τα γαλλικα μου, στο link του Νηρεα λεει οτι θα ειναι seafrance moliere, αλλα οχι superfast moliere

Ce grand ferry moderne et performant sera exploité à vitesse réduite.
με μειωμενη ταχυτητα θα ταξιδευει:)
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, εις τους Παρισίους η μόδα φέτος ... είναι το άσπρο. ;)

Neptune, το λέμε και το ξαναλέμε μπας και σταματήσουν στην ψωροκώσταινα να τα βάφουν μπλε :rolleyes:

11568.jpg

11583.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για να το δουμε οπως φαινεται στο σαιτ του πιο γνωστου Σουηδου μετα τους Abba:D. Πλακα-πλακα, εχετε παρει χαμπαρι οτι τα 12 Superfast εχουν αρχισει να θυμιζουν κατα καποιον τροπο τα αδελφακια του Papenburg με τις τοσο διαφορετικες και εκτεταμενες καριερες?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

€15εκ θα χαλασει η seafrance. θα ξηλωθουν καμπινες και θα φτιαχτουν σαλονια για να παιρνει 1500 ατομα (απο 750) κα θα γινουν οι απαραιτητες προσαρμογες πλωρα πρυμα (θα γινει ασχημοτερο δηλαδη:( ) για να μπορει να δενει στα linkspans.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

το βαπορι εχει καθυστερησει αρκετα. εδω και λιγες εβδομαδες εχει ξεκινησει δρομολογια μονο για μεταφορα φορτηγων (κατι σαν τον ταξιαρχη:D ενα πραμα) και μεσα σεπτεμβρη ελπιζουν να ειναι ετοιμοι οι εσωτερικοι χωροι για να αρχισει να παιρνει και επιβατες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το σαβατοκύριακο που μας πέρασε έτυχε να βρεθώ στη Γερμανία οδικώς οπότε το πέρασμα της Μάγχης με το πλοίο ήταν αναγκαίο. Ήλπιζα το πέρασμα να γίνει με το Moliere αλλά δυστυχώς δεν συνέβει κάτι τέτιο :( Είχα όμως την ευκαιρία να το φωτογραφίσω με τα νέα του χρώματα καθώς βρίσκόταν ακριβώς δίπλα απο το πλοίο μας. Ή φόρτωσή του βρισκόταν σε εξέλιξη κάτω απο ελαφριά βροχή. Η τσιμινιέρα του φωτεινή μαζί με τα χαρακτηριστικά πτερύγια που υποδηλώνουν το παρελθόν του. Δυστυχώς η απόσταση μεταξύ των πλοίων ήταν μικρή και δεν μπορούσα να βγάλω μια πιο ολοκληρωμένη φωτογραφία.

Σε ερώτηση συνταξιδιωτών μου γιατί τόση μανία με το πλοίο, η απάντηση μου σχετικά με το παρελθόν του πλοίου, απέσπασα την χαρακτηριστική απάντηση.."Αααα.. ε και...?" :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Attica διεκδικεί 2,4 εκ. ευρώ από τους αγοραστές του Superfast X λόγω απώλειας εσόδων, καθώς παρά τη ρητή δέσμευση στο Memorandum of Agreement να μην χρησιμοποιήσουν το πλοίο στην Αδριατική, εκείνοι το ναύλωσαν στην ΑΝΕΚ (ως Jean Nicoli) για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2007.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Τα διεκδικει απο μια εταιρια που πλεον δεν εχει στην κατοχη της το πλοιο. Μπερδεμενη υποθεση παντως. Τωρα δε ξερω αν βγαινει ακρη με το οτι το πλοιο δρομολογηθηκε για λογαριασμο της ΑΝΕΚ ναυλωμενο η αν ηταν ξεκαθαρο οτι ουτε μεσω ναυλωσης μπορουν να το χρησιμοποιησουν στην Αδριατικη...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τον αραπη κ αν τον πλενεις,το σαπουνι σου χαλας...Τελικα αυτο το κοκκινο των SUPERFAST θελει να βγαινει παντα στην επιφανεια(εκτος αν χρησιμοποιουν ολοι χρωματα αναλογα με του ΜΥΤΙΛΗΝΗ:D)

3173465717_15c1a5d194_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αυτο το κοκκινο των SUPERFAST θελει να βγαινει παντα στην επιφανεια(εκτος αν χρησιμοποιουν ολοι χρωματα αναλογα με του ΜΥΤΙΛΗΝΗ:D)
Δεν ξέρω για τα χρώματα που χρησιμοποιούν, αλλά το σίγουρο είναι ότι η Seafrance έχει οικονομικά προβλήματα και το τελευταίο που ενδιαφέρει αυτή την ώρα είναι εάν είναι καλοβαμένο το παπόρο...που εδώ που τα λέμε δεν είναι και στα μαύρα χάλια;)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο ΜΟΛΙΕΡΟΣ 'μας',κανει κατι επισκευες στο Brest.Τωρα τι ακριβως,διαβαστε τι λεει η μεταφραση απ το google στο παραπανω αρθρο...:confused:

Είναι εγγεγραμμένη στο έντυπο αριθ. 2, 16 Φεβρουαρίου Ferry SeaFrance Μολιέρου πρέπει να παραμείνει εκεί μέχρι τον Μάρτιο του 15 για μια προγραμματισμένη στάση στο τεχνικό SOBRENA. Εκτός από την κλασική συντήρηση του σκάφους, η τοποθεσία επίσης εκτελεί βαριά εργασία. Η προσθήκη του έλικα στην πίσω πλευρά και θα πρέπει να βελτιώσει την ευελιξία. Η γεννήτρια θα είναι επίσης να ενσωματωθούν.

Αντιμέτωποι με την κρίση, έχει SeaFrance πωλήσεων SeaFrance manet και SeaFrance Cézane, Renoir και Nord-Pas-de-Calais είναι αφοπλιστούν.

Link to comment
Share on other sites

Το αρθρο λεει σε γενικες γραμμες οτι εκτος απο τις κλασσικες εργασιες συντηρησης, στο πλοιο θα προστεθει stern thruster που θα βελτιωσει την ελκτικη του ικανοτητα, οπως επισης και μια ηλεκτρογεννητρια(χωρις να διευκρινιζει αν προκειται για εξτρα στις ηδη υπαρχουσες ή για αντικατασταση).

Γενικα η εταιρεια του εχει παροπλισει 3 πλοια και εχει θεσει προς πωληση αλλο ενα για να αντιμετωπισει την κριση. Το πλοιο μαζι με τα Rodin και Berlioz αποτελει το βαρυ πυροβολικο της εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...