Jump to content
Shipfriends

A Nepita (IMO 9211511)


Recommended Posts

Πήρε το μάτι μου ότι η LD Lines ενδιαφερόταν (ενδιαφέρεται ακόμα?) για το πλοίο και ήθελε να το βάλει στη γραμμή Πόρτσμουθ-Χάβρη. Τώρα εξυπηρετεί την γραμμή με το Norman Spirit των 19 κόμβων και ήθελε ένα γρήγορο των 27 κόμβων για να βγάζει διπλά δρομολόγια.

Αλλά...το σκέπτεται πολύ λόγω του ότι είναι μεγάλο για το λιμάνι της Χάβρης...είναι ακριβό...και υπάρχει σκεπτικισμός για την υψηλή του κατανάλωση και κατά πόσο μπορεί η γραμμή να αντέξει γρήγορο και δαπανηρό πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το προβλημα με τα βυθισματα σε πατρα και ancona δεν αφορα μονο το nicoli αλλα ολα σχεδον τα μεγαλα. εχουν βυθισμα 6-6,5m και σε ορισμενα σημεια (πχ στο 4 και ολη τη νοτια λεκανη της πατρας) δεν ξεπερνουν τα 7 μετρα τα βαθικα.

το nicoli επισης δεν ειναι το μονο ice class στην πατρα. ικαρος και πασιφαη ειναι και αυτα (ειναι εμφανες αυτο στην πλωρη τους οπως και στο nicoli).

εξακολουθω να εχω αποριες για τις μεγαλες καθυστερησεις του ως τωρα. το σαββατο το απογευμα παραλαξε το δουκατο στις 17.00 πραγμα που σημαινει οτι θα ειχε δεσει στην πατρα μετα τις 19.45, με ωρα αναχωρησης 19.00:eek: δεν πιστευω να εφυγε πριν τις 23.00. μιλαμε για μεγαλες και συνεχεις καθυστερησεις, περαν του αναθεωρημενου ωραριου.

εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι η παραλαξη του ηταν πολυ "συντηρητικη". περασε αρκετα δυτικα απο το δουκατο (οχι οσο κοντα περνανε τα αλλα πλοια της γραμμης, αλλα και τα διερχομενα μικρα ποντοπορα)και φαινοταν σα να ερχοταν απο δυτικα βορειοδυτικα και οχι απο βορεια.

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθόντας το θέμα έχω την αίσθηση ότι δεν φταίει το ice-class κ.λ.π., αλλά νομίζω η νοοτροπία του πληρώματος. Οι τρελές συνεχόμενες καθυστερήσεις , οι μανούβρες στα λιμανία και το ταξίδεμα (όπως διαβάζω από τον φίλο proud ionian) με βάζουν στην παραπάνω σκέψη. Με άλλα λόγια το τσαγανό των Ελληνικών πληρωμάτων και το φιλότιμο δεν τό έχουν οι Γάλλοι. Δεν μπαίνουν αυτοί στην διαδικασία να τρέξουνε την φόρτωση ή να κλέψουμε μια γωνιά στο ταξίδι για να βελτιώσουνε την διαφορά.

Πάντως δεν ξέρω το συμβόλαιο της ναύλωσης του στην ΑΝΕΚ, αλλά νομίζω ότι τέτοιες καθυστερήσεις και όλα τα συνακόλουθα (διαμαρτυρίες, πιθανές ακυρώσεις, (πορφανώς) δισφήμιση κ.λ.π) αν προέρχονται απο κακό handling του πλήρώματος σίγουρα θα εκπίπτουν από τον ναύλο.;)

Link to comment
Share on other sites

ειναι προφανες οτι οι ανθρωποι δεν ρισκαρουν ουτε το πλοιο ουτε την ασφαλεια των επιβατων!Ενω τα δικα μας πληρωματα ζουνε κατω απο την καταπιεση των εταιριων τους.Για φανταστητε καποιο κοκκινο με 4ωρες καθυστεριση πως θα κατεβαινε κ πως θα ξυριζε τις ακτες!!!

Link to comment
Share on other sites

Πριν περίπου μια ώρα ο Jean προσπάθησε να με προσπεράσει! (φώτο 1)

Πλησίασε αρκετά (φώτο 2), μα τελικά μπήκαμε μαζί στο λιμάνι (φώτο 3), ρισκάροντας να φάω πρόστιμο όμως εγώ από την αποφασισμένη δημοτική αστυνομία, προκειμένου να το προλάβω στο δέσιμο :confused:

post-1257-128326969465_thumb.jpg

post-1257-128326969467_thumb.jpg

post-1257-128326969469_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

20.00 ηταν ακομη στο 7-8 (αγιου νικολαου) και επαιρνε καυσιμα.

τοσο πολυωρες καθυστερησεις (απο το ηδη πιο ελστικο προγραμμα του), δεν δικαιολογουνται ουτε απο τις πιο προσεκτικες μανουβρες, ουτε απο τις συντηρητικες παραλλαξεις. αντε να σου δωσουν μια ωρα παραπανω, που ειναι ηδη υπολογισμενη στα δρομολογια του Νικολή.

οταν θες πατρα ηγουμενιτσα αγκωνα 24 ωρες (τσε βαλε) τοτε μιλαμε για διαρκως μειωμενη ταχυτητα. Neptune 25,7κομβους. στο τελος τελος (που θα ελεγε και μια ψυχη:confused:) αφου ειναι κατι μονιμο γιατι δεν ανακοινωνουν δρομολογια με ωραρια σαν και αυτα που δινουν για το σοφοκλη οταν κανει αγκωνα;;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Για το πλοίο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον μερικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο "channel". Μία από αυτές είναι η Seafrance και από ότι φαίνεται άνθρωποι της εταιρίας έχουν επιθεωρήσει πολύ πρόσφατα το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε voyager, αν πας λίγα παράθυρα πίσω θα δείς ότι έχουμε μιλήσει πάρα πολύ γαι το πλοίο και τις καθυστερήσεις που μάζευε στις αρχές της δρομολόγισης του στην Πάτρα. Υπήρξαν πολλές απόψεις και υποθέσεις για το τι προκαλεί τις αργοπορίες κλπ. Μέσα σ' αυτές τις εναλλαγές γράφτηκαν και όσα αναφέρω πιο πάνω....τα οποία θεωρούταν σαν " κουσούρια ". Βλέπω όμως από τα όσα είπε ο George ότι δεν επηρεάζουν την εμπορικότητα και τισ πραγματικές ικανότητες του πλοίου. Ελπίζω να εξήγησα επαρκώς ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει τα άλλα post και συμμετείχα κι ο ίδιος, εφόσον έχω "ζήσει" επανηλλημένα τις καθυστερήσεις του (Πάτρα μένω). Απλά δεν ξέρουμε ποιοί ήταν οι ακριβείς λόγοι των καθυστερήσεων κι αν επιβεβαιωμένα είναι αργό και δυσκίνητο ;)

Link to comment
Share on other sites

επειδη διαβαζω συνεχεια για το καραβακι πραγματα που δεν ισχυουν ωρα να τα πουμε ολα σωστα!εχει κ.ο.χ. ιδιο με ολα τα αλλα superfast κ τα ιδια προπελακια κ ιδιο βυθισμα που σημαινει οτι δεν ειναι πιο βαρυ ουτε πιο δυσκινιτο αρα γυριζει ουσιαστικα σαν τα αλλα τυπικα.τωρα αναλογα με τον καπτεν που το χειριζεται γυριζει γρηγορα η αργα.δεν ειναι ολη σαν τον δεναξα κ τον μολφεση.η πιο μεγαλη αληθεια που τα εσπρωξε ο μεγας περικλης ολα ειναι οτι εκαιγαν πολυ!για αυτο κ η ανεκ το παει με πιο οικονομικη ταχυτητα για να εχει λιγοτερα πετρελαια + οτι πρεπει να βγουν κ τα εξοδα της ναυλωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Lefka Ori και Hellenic Spirit Απο 1 Δεκεμβρη παμε(Ανγκονα).Προχθες μας ηρθε το Fax με τα δρομολιγια και εχουμε μια υγουμενιτσα την εβδομαδα.Παντως τα δρομολογια ειναι....... 3 ωρες θα πρεπει να εχουμε φορτοση και ξεφορτοση και να φυγουμε απο την Αγκονα:D

Link to comment
Share on other sites

τωρα που τηρει τα ωραρια του, το πετυχαινουμε και ανθρωπινες ωρες. εδω το περασμενο σαββατο (24/11) εξω απο τις οξειες. 14.30 τραβηγμενη η φωτο, λογικα πριν τις 16.00 θα πρεπει να ειχε δεσει πατρα, με ωρα αφιξης 15.30. pas mal.

τωρα τι εκανα εγω στις οξειες; πηγα να ριξω παραγαδια:eek:

post-13-128326970445_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

voyager e!oxi kai ti exi to san nikoli....protimotero 8a itan na rotousame tous epibates pou etixe na taxidepsoun me ayto!!!den itan liga ta parapona.

Ενα λεπτό ρε παιδιά να μην τα μπερδέψουμε τα πράγματα.Το Jean Nicoli το έχει φτιάξει ο κ.Παναγόπουλος με το γνωστό επιτελείο που έχει οι οποίοι θεωρούνται μετρ των κατασκευών και το έχουν αποδείξει επανειλημένα.

Επίσης είναι από το ίδιο ναυπηγείο (ΗDW) που έφτιαξαν το 5 και 6 τα οποία είναι περίφημα πλοία και ταξιδεύουν απροβλιμάτιστα τόσα χρόνια στις θάλασσες μας.

Τις ίδιες προδιαγραφές έχει πέραν του ξενοδοχειακού και του ότι τα πλοία που κατασκευάστηκαν για Βαλτική και αυτά που κατέληξαν Σκωτία είναι ice class.

Οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα νεότευκτο και αξιόλογο πλοίο.

Τώρα αν έχει μικρό ξενοδοχείο,είναι ή όχι μηχανικά εγκατελειμένο από τότε που το πήραν οι Γάλλοι(πιθανόν να είναι κι έτσι επειδή τελικά δεν ήταν αυτό ακριβώς που ήθελαν οι Γάλλοι) ή ξερω εγώ τι άλλο δεν φταίει το βαπόρι αλλά οι τωρινοί πλοιοκτήτες του.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα Εarl. Αυτό λέω κι εγώ.

Τώρα που ανέφερες τη HDW όμως, είχε κάποια προβλήματα με το Superfast V, γι' αυτό και παρέδωσε πρώτα το VI. Και ειδικά με το ελληνικό υποβρύχιο που έχει σημαντική κλίση και παραμένει εκεί (και μέσα στο νερό). Ίσως θα έπρεπε να πάει σε άλλο thread αυτό που αναφέρω τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...