Jump to content
Shipfriends

A Nepita (IMO 9211511)


Recommended Posts

Εχασαν την αγονη απ την NEL Earl:D και ειπαν να το βαλουν στην προηγουμενη γραμμη του.Απο τις 18/3 επεστρεψε στο Dover-Calais,πιθανον,με πιο 'δυνατα' προπελακια απο πριν(οπως σχολιαζουμε παραπανω).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο ΜΟΛΙΕΡΟΣ πηρε την σκαλα που φαινεται εδω,μαζι του για ενα μινι ταξιδακι(η του επεσε δεν πολυκαταλαβα):P

Αν κρίνω από τον τίτλο που δίνουν στο youtube, κόπηκαν κάποια συρματόσχοινα που την κρατούσαν.

Η συνέχεια του βίντεο εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Κάποιο θεματάκι είχε το πλοίο στο λιμάνι του Calais στις 28 Φλεβάρη. Και συγκεκριμένα πρέπει να χτύπησε στην προβλήτα αλλά δεν διακρίνομαι για τις ξένες γλώσσες μου και δεν μπόρεσα να αλλιεύσω περισσότερα. Το μόνο σιγουρο είναι ότι βρίσκεται στη Δουνκέρκη για επισκευές.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

οι βρετανοι συνασθενεις, με αφορμη τη ναυλωση απο τη stena των VII & VIII, λενε οτι ο μολιερος δεν εχει αποδωσει τα αναμενομενα. καιει πολυ περισσοτερο, ενω στην πραξη κανει τον ιδιο χρονο με τα υπολοιπα, (αν θυμαμαι καλα οταν αγοραστηκε ελεγαν οτι δεν θα πηγαινει με 26-27 κομβους) και οτι οπως διαμορφωθηκε απο την αλλαγη των εσωτερικων χωρων, ειναι καταθλιπτικο, γεματο σκουρους διαδρομους που δεν οδηγουν πουθενα και πολλα μικρα σαλονια ("δωματια":rolleyes: τα λενε) που μονο αν ψαξεις ολο το πλοιο θα τα ανακαλυψεις. σχολιαζουν μαλλιστα οτι η στενα πρεπει να τα ξηλωσει ολα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

το φθινοπωρο του 2007 ηρθε στα νερα μας για δυομισυ μηνες, εκτελωντας δρομολογια για την ΑΝΕΚ στην αδριατικη. τοτε που λογω της δρομολογησης του Αριαδνη απο τη HSW στα χανια, η ΑΝΕΚ κατεβασε το champion κατω κανοντας ολο της το προγραμμα κ..ο

λογω του οτι το πληρωμα του δεν ηταν συνηθισμενο στις συνθηκες (φορτωσης και μανουβρας) των ελληνικων λιμανιων και λογω περιστασιακων προβληματων σε μια μηχανη, το θυμομαστε για τις πολυωρες καθυστερησεις του. δεν αφησε καλες εντυπωσεις κυριως λογω των καθυστερησεων, αλλα και του οτι το γκαραζ και το embarkation του, ηταν σχεδιασμενα για βορειοευρωπαϊκα λιμανια. περισσοτερα απο το περασμα του απο ελλαδα, στις σελιδες 2-6 του θεματος.

το μενου του μπλε superfast, περιλαμβανει 9 φωτογραφιες + μια ακομη.

gallery_1817_11_322218.jpg

gallery_1817_139_491756.jpg

Link to comment
Share on other sites

τοτε που λογω της δρομολογησης του Αριαδνη απο τη HSW στα χανια, η ΑΝΕΚ κατεβασε το champion κατω κανοντας ολο της το προγραμμα κ..ο

Δεν νομίζω να έγινε για αυτό η ναύλωση του Jean Nicoli από την ΑΝΕΚ!! Εκείνη τη περίοδο είχα πάθει ζημιά το Λατώ κατά την ναύλωση του στην Αλγερία και πήγε το Λευκά Όρη στη ναύλωση. Όποτε έφεραν το Olympic Champion στα Χανιά, ετσι με ένα πλοίο κάλυψαν τη γραμμή των Χανιών αντί δυο που θα χρειαζοντουσαν κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

αν δεν ηταν το θεμα των χανιων δεν θα πηγαινε τo champion χανια και η βενετια θα καλυπτοταν εκ των ενοντων. το ειχαμε συζητησει εκτενως τοτε και σε αυτο το θεμα και στο θεμα της ΑΝΕΚ (σελ 11-13) και στα χανια (7-17). θυμιζω οτι το jean nicoli το πληρωσε αδρως, δεν ανηκε σε "θυγατρικη" της ΑΝΕΚ, να το ναυλωνει, εναντι συμβολικου τιμηματος:rolleyes:.

Η Attica διεκδικεί 2,4 εκ. ευρώ από τους αγοραστές του Superfast X λόγω απώλειας εσόδων, καθώς παρά τη ρητή δέσμευση στο Memorandum of Agreement να μην χρησιμοποιήσουν το πλοίο στην Αδριατική, εκείνοι το ναύλωσαν στην ΑΝΕΚ (ως Jean Nicoli) για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2007.

Τα διεκδικει απο μια εταιρια που πλεον δεν εχει στην κατοχη της το πλοιο. Μπερδεμενη υποθεση παντως. Τωρα δε ξερω αν βγαινει ακρη με το οτι το πλοιο δρομολογηθηκε για λογαριασμο της ΑΝΕΚ ναυλωμενο η αν ηταν ξεκαθαρο οτι ουτε μεσω ναυλωσης μπορουν να το χρησιμοποιησουν στην Αδριατικη...

αληθεια με αυτην την ιστορια τι εγινε; κερδισε τπτ η attica ή δεν το τραβηξε το θεμα;

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Αναχώρησε από τη Δουκνέρκη την Τρίτη το βράδυ και μέσω Portland, έφτασε σήμερα στο Tillbury. Από ότι λέγεται θα χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο για τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.

Link to comment
Share on other sites

Αφού οι καμπίνες του είχαν ξηλωθεί κατά τη μετασκευή που του έκανε η seafrance, πως είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί ως ξενοδοχείο? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Οι καμπίνες του πλοίου δεν έχουν ξηλωθεί. ;) Η Seafrance ήθελε να τις ξηλώσει αλλά η έλλειψη ρευστού ακύρωσε τα όποια πλάνα για μετασκευή. Έχουν παραμείνει οι ίδιες όπως ναυπηγήθηκε. Και αυτός ήταν ένας λόγος που το πλοίο είχε εξαιρετικά μικρό πρωτόκολλο επιβατών σε σχέση με τα υπόλοιπα της γραμμής Dover - Calais.

Link to comment
Share on other sites

ειναι σιγουρο αυτο;

εγω θυμαμαι ποστ και αρθρα σε ξενογλωσσα sites που περιεγραφαν συγκεκριμενα που ειχαν ξηλωθει οι καμπινες και εγιναν σαλονια και μαλλιστα ανεφεραν οτι στους δημοσιους χωρους οπου πρωτα ηταν καμπινες, ο κλιματισμος ηταν αδυναμος. σε προηγουμενο ποστ εδω ειχαμε δει και σχολια για μικρα σαλονακια εκει που υπηρχαν καμπινες

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι ακριβώς αν κάποιες από τις καμπίνες ξυλώθηκαν, αλλά το μεγαλύτερο μέρος αυτών έχει παραμείνει. Μη φανταστείτε κάτι δηλαδή σαν τα STENA SUPERFAST VII και VIII. Το μεταφέρω διότι είχα αυτή την κουβέντα πάρα πολύ πρόσφατα με ξένο "συνάδελφο" και μου έλεγε χαρακτηριστικά ότι η μετασκευή του MOLIERου ξέφυγε από τον πρϋπολογισμό χωρίς όμως να γίνουν επί της ουσίας πράμματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Από ότι φαίνεται το πλοίο χρησιμοποιήθηκε για να στεγάσει προσωπικό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, εξού και η μεταφορά από την Δουκέρνη στο Tilbury.

Το έχει αναφέρει πιο πάνω και ο George, μα γνωρίζουμε αν τελικά επιβεβαιώθηκε αυτή η φημολογία; Ή μεταφέρθηκε εκεί για άλλους λόγους, με απόφαση της νέας διαχειρίστριας εταιρείας, της γνωστής V-Ships Leisure; (Ως πλοιοκτήτρια εμφανίζεται κάποια "Scapino Shipping")

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τους αγγλοφωνους συνασθενεις το πλοιο ανηκει στις πιστωτριες τραπεζες της μακαριστης SNCM.

θα ναυλωθει απο την κοινοπραξια DFDS & LD για αντικαταστησει το Deal Seaways (πρωην Barfleur).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Σηφράνς Μολυέρ παροπλισμένο στη Δουνκέρκη, όπου και το ξετρυπώσαμε με την καταιγίδα να πλησιαάζει απειλητικά, λίγες μόνο μέρες πρίν δραστηριοποιηθεί για τις ανάγκες των ψευτό-Ολυμπιακών αγώνων του Λονδίνου. Νωρίτερα σήμερα το πλοίο επέστρεψε στη Δουνκέρκη, να δούμε τι μέλλει γενέσθαι.

Link to comment
Share on other sites

Η παρακάτω "καλλιτεχνική" προσέγγιση ανέβηκε στο group της DFDS στο facebook. Μέσα σε όλα λέει ότι το βαπόρι θα μετονομαστεί σε DIEPPE SEAWAYS και μέσα στον Νοέμβρη θα δρομολογηθεί στη γραμμή Dover - Δουνκέρκη. Καλοτάξιδο λοιπόν κι ελπίζω πλέον καλότυχο!

post-1821-0-26586100-1351535916_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Η παρακάτω "καλλιτεχνική" προσέγγιση ανέβηκε στο group της DFDS στο facebook. Μέσα σε όλα λέει ότι το βαπόρι θα μετονομαστεί σε DIEPPE SEAWAYS και μέσα στον Νοέμβρη θα δρομολογηθεί στη γραμμή Dover - Δουνκέρκη. Καλοτάξιδο λοιπόν κι ελπίζω πλέον καλότυχο!

Γαλλος φιλος μου στο fb απο το Calais ανεβασε φωτογραφιες απο την πορεια του βαψιματος . Σας τις παραθετω.

21432_555792447771200_308151910_n.jpg

523426_555789807771464_532372510_n.jpg

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...