Jump to content
Shipfriends

Atlantic Vision (IMO 9211509)


Recommended Posts

το παπορο επαθε black out. ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τη συμβαινει. δεν μπορει απο ολα τα κοκκινα μονο αυτο να βγηκε σκαρτο. μηπως στις "αλλαγες" που εκαναν οι καναδοι πριν το δρομολογησουν το "τζολεψαν" παραπανω απο οσο πρεπει; (πχ ισχυροτερα thrusters κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και ενημερωθηκαμε απο τον proud,ας δουμε και τα

του παποριου σε βιντεακια

ΥΓ.Για αλλη μια φορα φαινεται ποσο ωραια ρεπορταζ κανουν οι Καναδοι-Αμερικανοι;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Για αλλη μια φορα φαινεται ποσο ωραια ρεπορταζ κανουν οι Καναδοι-Αμερικανοι;)

Μιάς και σου αρέσουν τα Καναδικά ρεπορτάζ...ας δούμε και ένα σημερινό, από την χθεσινή πρόσκρουση του πλοίου στο ντόκο, λόγω του αέρα...και την απόκτηση οπής στην πρύμνη.

post-31-128326984594_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όλα τα λεφτά όμως είναι τα σχόλια που ακολουθούν το δημοσίευμα. Μάλλον οι επιβάτες-Καναδοί φορλογούμενοι δε το θέλουν.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μηχανικα προβληματα το κρατανε δεμενο απο τις 25/6.

Απο το http://www.vesseltracker.com

The North Sydney - Argentia ferry service was brought to a halt due to trouble with the starboard gearbox of the "Atlantic Vision" more than a week ago. The replacement part needed for the vessel arrived in North Sydney on July 1, 2012, two days later than expected. Technicians worked overnight to install it. The ferry was scheduled to return to service in the evening of July 4 out of North Sydney following sea trials the day before. The "Atlantic Vision" is expected to arrive in Argentia on on July 5, if everything goes well.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Toν Οκτώβριο λήγει η ναύλωση του βάπορα, αφού ολοκληρώνεται η πενταετής συμφωνία. Μένει να δούμε αν η Marine Atlantic θα το αγοράσει, αν θα ανανεώσει τη ναύλωση ή θα το στείλει πίσω...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...
  • 4 months later...

Είναι πιθανό η διαχειρίστρια εταιρεία να μην ανανεώσει τη ναύλωση (hope so) όταν κληθεί να αποφασίσει τον ερχόμενο Αύγουστο και ο βάπορας να γυρίσει στην Ευρώπη, δηλαδή στην Tallink (κι από εκεί στη Stena;...). 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 8 months later...

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Tallink, η ναύλωση του πλοίου παρατείνεται μέχρι τον Νοέμβριο του 2020, με option για άλλα 2 έτη. Κάπου τότε σύμφωνα με φήμες, η Marine Atlantic θα το αντικαταστήσει με άλλο (παρόμοιο...) που φέρεται να έχει ήδη αγοράσει. Φήμες και μόνο, το τονίζω.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Μετά την έλευση του νέου E-Flexer σε 2 χρόνια, πού πιστεύεται πως θα καταλήξει το καράβι; 

Εγώ θα στοιχημάτιζα στη GNV ή στη Corsica Linea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
1 minute ago, proud_ionian said:

Το μαθαίνουμε από ανακοίνωση της Marine Atlantic στο fb, σχετικά με την εποχιακή γραμμή της Argentia.

Από τα λεγόμενα στη συγκεκριμένη ανακοίνωση, καταλαβαίνουμε ότι το επόμενο καλοκαίρι, θα ζεσταίνει τον πάγκο

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...