Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλησπέρα! Κοίταζα μια πολύ πρόσφατη φωτογραφία του Superfast IX στο faktaomfartyg.se και παρατήρησα ότι πλην της επωνυμίας της εταιρίας και του λιμένα νηολόγησης δεν έχει αλλάξει κάτι άλλο. Το όνομα του καραβιού και τα φτερά στην τσιμινιέρα έχουν παραμείνει ως είχαν, ενώ στο νύν Jean Nicoli αφαιρέθηκαν πάραυτα. Τα δύο της Βαλτικής θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν ως Superfast? Τι ακριβώς συμβαίνει?

 

_____________________

(2002, ex-Superfast IX)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

το εχουμε πει πολλες φορες στο τοπικ της attica. τα 3 της βαλτικης μεχρι τελος του 2007 θα ταξιδεουν κοκκινα και superfast. ειναι μεσα στη συμφωνια (και στο ακριβο τιμημα). μαλλον λογω του ισχυρου brand loyalty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φωτο του 9 ενώ αναχωρεί απο το Ελσίνκι για Ταλλίν. Επειδή ταξίδεψα με το καράβι ένιωσα οτι αδικείται στη συγκεκριμένη γραμμή των 2,5 ωρών. Σε σχέση με το ομόσταυλο του STAR έχει πολύ λιγότερους κοινόχρηστους χώρους και λιγότερο εντυπωσιακούς. Επίσης τα 2 καταστρώματα που έχουν καμπίνες μένουν αναξιοποιήτα. Υποθέτω πως όταν διπλώσει η Tallink το Star με κάποιο από τα υπο ναυπήγηση πλοίο, το 9 θα πάει στη γραμμή του Rostock παρέα με τα αδελφάκια του.

post-86-128326966067_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με το FoSE το Superfast IX ειναι πολυ πιθανον να ναυλωθει (Marine Atlantic λεγονται οι υποψηφιοι ναυλωτες), ενω up for grabs για ναυλωση/αγορα ειναι και τα sfVII & sfVII

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marine Atlantic has decided that the new name of the chartered SUPERFAST IX will be ATLANTIC VISION.

The vessel is chartered for a long period from Tallink with various options, including a purchase. She will be the largest, and fastest, ferry in the fleet of the Canadian operator.

Students in Newfoundland and Labrador were invited to come up with name suggestions.

Second name in the contest was CABOT'S LINK and the third-place submission was GULF PRINCESS.

www.shippax.se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωδή στο photoshop ειναι οι φωτογραφίες, οπότε λογικό να μένουν τα φτερά και τα πούπουλα στη θέση τους.

Στην πράξη να δούμε τι θα γίνει :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ωδή στο photoshop ειναι οι φωτογραφίες, οπότε λογικό να μένουν τα φτερά και τα πούπουλα στη θέση τους.

Στην πράξη να δούμε τι θα γίνει :confused:

Ιδού και μια πρόσφατη (2/11) φωτό στα ναυπηγεία:

http://www.shipspotting.com/modules/myalbum/photo.php?lid=763588

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνα με τον Σουηδο 11/12 βαφτιστηκε-νηολογηθηκε στο St John του Newfoundland.Ας δουμε και μερικες φωτο του 1,2,3,4.Τελος,οπως μας λεει το wiki

The Atlantic Vision is scheduled to enter service on the Port-aux-Basque—North Sydney route in March 2009 on a five year charter.

Και οπως παντα στο youtube τα

... Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως το κόκκινο χρώμα δεν άργησε και πολύ να φανεί....πράγμα το οποίο παρατηρήθηκε και σε άλλα Superfast που αλλάξανε χρώματα...B):cool:!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διακρινεται μετασκευη στην πρυμη, ενας μεγαλος καταπελτης αντι για 2 μεγαλους επισης και ενα ραμπακι στο Νο 5 γκαραζ, οσο για το χρωμα, οπως και στα υπολοιπα προφανως δεν βαφτηκε σωστα (δεν περαστηκε seal layer) και ετσι θα το στοιχειωνει η παλια του φορεσια.

Επι τη ευκαιρια αυτοι εγκαινια σε αβαφτο βαπορι κανανε?

Α ρε Παναγοπουλε, ποσα χρονια πισω ειναι οι υπολοιποι..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο εσωτερικό πάντως από όσα είδα στο βιντεάκι δεν πρέπει να έχει αλλαχτεί τίποτα.Το βαπόρι κάνει μπαμ ότι είναι Παναγόπουλος σε όλους τους χώρους που έδειξε.

΄Νεότευκτα έφτιαξαν πολλοί αληθινούς βάπορες όμως μόνο ένας.Παναγόπουλος όλα τα λεφτά.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα ειλικρινα βλεποντας το βιντεο απο το εσωτερικο του εμεινα με ανοιχτο το στομα:eek: Μου αφησε την εντυπωση πως ειναι πιο πολυτελες και απο κοκκινα της Αδριατικης αλλα πιθανον ειναι στο ιδιο επιπεδο.Νομιζω και με τον ΕΛΥΡΟ να συγκριθει(εσωτερικα)που φτιαχτηκε 6χρονια μετα,τον κοντραρει ανετα.Γιαυτο αλλωστε οι Καναδοι το εκαναν και μεγαλο θεμα,εχουν χασει την μπαλα με το παπορι made by Παναγοπουλος;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον δεν πάμε καλά. Σύμφωνα με αυτό το site, είχαμε φωτιά στο boiler room.

Marine Atlantic's newest ferry, Atlantic Vision, suffered boiler room fire at the ferry terminal in St. John, Nova Scotia, on Dec. 27. The ferry was expected to enter into service in March but that may now be in doubt.

Πηγή: cargolaw.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να το δουμε και σε ενα

διασχιζοντας τον Ατλαντικο...Η θαλασσοταραχη εκανε λεει ζημιες στην ραμπα της πλωρης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ακούγεται και ιδιαίτερα αγχωμένος ο speaker, εν όσω η ράμπα την κάνει λίγο λίγο.

Για την ιστορία στο συγκεκριμένο πλοίο πριν αρκετά χρόνια σε γειτονικά νερά και με ίδιο καιρό, οι τότε υπέυθυνοι δεν έπαθαν την παραμικρή ζημιά αλλά δεν υπήρχε και περίπτωση να βλέπουν τη ράμπα να την κάνει και να τραβάνε αμέριμνοι βιντεάκι;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μάλλον δεν πάμε καλά. Σύμφωνα με αυτό το site, είχαμε φωτιά στο boiler room.
Η θαλασσοταραχη εκανε λεει ζημιες στην ραμπα της πλωρης.

Το wiki μας εξιστορει τα γεγονοτα

During the crossing from Finland to Canada the ship suffered damage to the bow with a part of the front loading ramp had breaking offand paint peeling from the bow. The clam doors protecting the cardeck were undamaged.On 27 December 2008, while the ship was still moored in North Sydney awaiting the beginning of service, a fire broke out in one of the two heating units of the Atlantic Vision at 11:50 PM local time. The North Sydney fire department assisted the crew in containing the fire to the boiler room. The fire was extinguished by 1:00 AM on 28 December. No injuries were suffered, but the damage to the ship delayed her entry into service, which was originally slated for March 2009

Και επειδη ενα απο τα αδερφακια του πηγε για επισκευες,για αυτο,ειχαν φροντισει στο Turku πριν το στειλουν στην νεα του εταιρια;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1/4 ηταν να ξεκινησει δρομολογια αναμεσα σε Port aux Basques—North Sydney...,ε αν και το site της εταιριας δεν αναφερει τιποτα,πιθανον να αρχισε τις παγοδρομιες(χτεσινη φωτο)

3409578399_ed50afd7ca_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν τους αρεσει:DΚατι μικροπροβληματακια στα ωραρια,κατι οτι ειναι ακριβο,κατι οτι το θεωρουν μικρο σε χωρους...:PΜακαρι και τα δικα μας καναλια να εκαναν

.:rolleyes:B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειχε μια μικρη αβαρια το Atlantic Vision

30,285-gt Marine Atlantic ferry Atlantic Vision (IMO 9211509) scraped bottom while departing from Port aux Basques, Newfoundland, on June 29 at 1900LT. Divers found only minor damage and the vessel departed 30 minutes later for North Sydney, Canada, on its regular schedule. From our Sr. Correspondent Tim Schwabedissen (Wed. July 1 2009).

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα ρε παιδια αυτο το βαπορι απο τοτε που πηγε Καναδα το παει... ποκαχοντας. φωτια στο boiler room, ζημιες στον καταπελτη της πλωρης και τωρα ξανα φωτια στο συστημα θερμανσης (αν καταλαβα καλα δηλαδη).

απο την τεταρτη ειναι εκτος δρομολογιων και μαλλον δευτερα θα επανελθει.

ο Garry Andrews το πηρε χαμπαρι;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...