Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

ΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΑΠΟ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ 10-15 ΦΟΡΗΓΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΟΥΔΗΜΟ ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΛΕΠΕΙ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ. Ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΓΕΜΙΣΕ ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ Ι.Χ ΤΑ 4-5 ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΕΙΡΙΞΑΝ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΔΕΙΟΣ ΜΕΤΡΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ.ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΕΙΤΑΙ ΨΥΓΕΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΙΔΕΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μήπως μιλάμε για τους ίδιους που τις καλές μέρες, το έπαιζαν βαριά πεπόνια και διάλεγαν βαπόρι που τους έκανε όλα τα γούστα, όταν οι κακοί άλλοι δεν τους άφησαν μέρα χωρίς βαπόρι;

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΑΠΟ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ 10-15 ΦΟΡΗΓΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

Ενώ ποσα χωράει, 50;;;;; Πριν τις 15 Ιουλίου γιατί τα έπαιρνε;Η γραμμή έχει μείνει στην ουσία με ένα πλοίο το οποίο είναι γεμάτο κάθε μέρα και παίρνει όσα φορτηγά μπορεί.

Αν κάποιος ξέχασε τη γραμμή είναι αυτός που δεν εκτελεί πλέον δρομολόγια και αν κάποιος εκβιάζει, είναι αυτός που κάνει ότι μπορεί για να μη δρομολογηθεί Ro-Ro.

Link to comment
Share on other sites

Ποιος τους εκβίασε και ποιος τους ξέχασε ακριβώς φέτος το καλοκαίρι; :confused:

Επειδή βλέπω να κατάχεις τα τεκτενόμενα μή ρωτάς για το καλοκαίρι μόνο.

Το καλοκαίρι εκβίασε ο γάτος για να μην μπεί το ro/ro, αλλά όλο τον χειμώνα

ο (δεν έχει όνομα) όποιος μπαίνει στο κίτρινο -μπλε΄δεν ξαναβλέπει. Μέχρι που έφυγε. Υπάρχει καμία αντίθετη άποψη??

Το πρόβλημα δεν είναι όμως αυτό.Δυόμήνες τώρα δυνοπαθούν μεταφορείς-επιβάτες -επισκέπτες-όλοι.Και κάνουν την απλή ερώτηση. Γιατί δεν έδωσε η

HSW το 80-70% των εισιτηρίων της στην Ικαροσαμία και το άφησε το πλάνο ελεύθερο για την Παροναξία απόπου περνάνε και5-6 βαπόρια την ημέρα?

Δηλαδή δεν θα γέμιζε φέτος το καλοκαίρι απο την Ικαροσαμία εν όψει VERA -

CORSICA εκτός μπάλας????? και εις άλλαμε υγεία.

Link to comment
Share on other sites

όλο τον χειμώνα

ο (δεν έχει όνομα) όποιος μπαίνει στο κίτρινο -μπλε΄δεν ξαναβλέπει. Μέχρι που έφυγε. Υπάρχει καμία αντίθετη άποψη??

Θες να μου πεις πως δεν υπήρχαν μεταφορικές με φορτηγά και στις δύο εταιρείες; :confused:

Γιατί δεν έδωσε η HSW το 80-70% των εισιτηρίων της στην Ικαροσαμία και το άφησε το πλάνο ελεύθερο για την Παροναξία απόπου περνάνε και5-6 βαπόρια την ημέρα? Δηλαδή δεν θα γέμιζε φέτος το καλοκαίρι απο την Ικαροσαμία εν όψει VERA -

CORSICA εκτός μπάλας?????

Μπορώ να φανταστώ πολλούς λόγους:

1. Επειδή τα πλάνα των πλοίων είχαν ανοίξει πολύ νωρίτερα.

2. Επειδή τα εισιτήρια πουλιούνται ελεύθερα και αφού η Σάμος και η Ικαρία αντιμετωπίζουν μειωμένη διαθεσιμότητα, θα έπρεπε να προμηθευτούν εγκαίρως εισιτήρια (όσο εγκαίρως βέβαια μπορούσαν από τη στιγμή που η οριστική απομάκρυνση του Vera δεν ήταν γνωστή από την αρχή). Δεν μπορεί οι παριανοί (που όπως λες πράγματι έχουν πολλά πλοία στη γραμμή), να αγοράζουν εισιτήρια εβδομάδες πριν και κάποιοι άλλοι να δυσανασχετούν που δεν βρίσκουν αρχές Αυγούστου εισιτήριο για 15αύγουστο.

3. Γιατί πράγματι ακόμα και μέχρι τις αρχές Ιουλίου, η κίνηση των δύο νησιών δεν είναι ικανή να συντηρήσει ένα μεγάλο πλοίο. Έμεινε κανείς έξω τον Ιούνιο;

Τέλος δεν μπορώ να κατανοήσω πως γίνεται να θεωρείς πως για τη δύσκολη θέση που πράγματι βρεθήκαν τα δύο αυτά νησιά φέτος, έχει ευθύνες η εταιρεία που εκτελεί δρομολόγια και όχι αυτή που τα άφησε ξεκρέμαστα.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος δεν μπορώ να κατανοήσω πως γίνεται να θεωρείς πως για τη δύσκολη θέση που πράγματι βρεθήκαν τα δύο αυτά νησιά φέτος, έχει ευθύνες η εταιρεία που εκτελεί δρομολόγια και όχι αυτή που τα άφησε ξεκρέμαστα.

Εάν διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά δεν ρίχνω καμία ευθύνη σε καμία εταιρεία.

Οι εταιρείες καλά κάνουν ότι κάνουν και δεν είναι ιδρύματα.

Αλλά εάν θέλεις κάπου να εναποθέσω ευθύνες και είναι μόνο Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ

ΜΟΥ άποψη ευθύνονται οι πολιτικοί του τόπου εδώ ανεξαρτήτως χρώματος.

Είναι ι ίδιοι ακριβώς αλλά σε άλλα πόστα (τα μοιράζονται μεταξύ τους εναλλάξ).Είναι οι ίδιοι που πριν 11 χρόνια μάζεψαν 8,000 άτομα στην πλατεία του Βαθειού και συγκινημένοι απο τους νεκρούς του ΣΑΜΙΝΑ μας πουλούσαν φούμαρα για αναβάθμιση των ακτοπλοικών γραμμών.Η Σάμος ένα κατεξοχή τουριστικός προορισμός όπου το 60% του πληθυσμού ζεί απο τον τουρισμό, φαντάσου την οικονομική καταστροφή που έρχεται.Κάποτε μόνοσε αυτότο νησίζούσαν 100,000 κάτοικοι, σήμερα 28,000.Αύριο 10,000 μεθαύριο πόσοι?

Και να ξέρεις ότι οι μισοίαπο τους σημερινούς επισκέπτες δεν πρόκειται να ξανάρθουν γιατιδεν μπορούν να επιστρέψουν.Ευτυχώς για τους άλλους μισούς που υπάρχοι το Ν.Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το openseas για το υπολοιπο του μηνα ολα τα δρομολογια του ΜΥΚΟΝΟΣ απο τα νησια προς Πειραια ειναι sold out με εξαιρεση 27 κ 28/8 που υπαρχουν λιγα για καταστρωμα. Επισης απο 7/9 οι απογευματινες αναχωρισεις απο Πειραια θα γινονται στις 18.45 δηλαδη μια ωρα νωριτερα..

Link to comment
Share on other sites

Ποιός κάνει αυτόν τον ακτοπλοϊκό σχεδιασμό της γραμμης αναρωτειται ο Σαββας Αθανασιου

Πριν από μερικές ημέρες βρέθηκα στην Ικαρία. Η εμπειρία που είχα στην προσπάθειά μου να μεταβώ και για λίγες ημέρες στους Φούρνους, νομίζω ότι είναι μοναδική. Οχι, βέβαια, για τους κατοίκους της Θύμαινας, των Φούρνων και της Χρυσομιλιάς, επειδή αυτοί την ταλαιπωρία την βιώνουν και το καλοκαίρι και πολύ δε περισσότερο τον χειμώνα. Παρέμεινα, επί τρεις ημέρες στον Αγιο Κήρυκο, γιατί το καραβάκι που συνδέει την Ικαρία με τους Φούρνους δεν μπορούσε να αποπλεύσει. Η αιτία ήταν τα πολλά μποφόρ που έπνεαν στο στενό της Ικαρίας. Μία απόσταση δηλαδή μισής - μίας ώρας το πολύ. Τελικά, περίμενα το Σάββατο, ήρθε στον Αγιο Κήρυκο, το «Μαρίνα» του Αγούδημου - ευτυχώς που δεν ήμουν περισσότερο άτυχος και το πλοίο κατέπλευσε χωρίς βλάβη! - και «πάτησα» στους Φούρνους.

Οταν, σε λίγες ημέρες αποφάσισα να φύγω για Πειραιά, επιχείρησα να πάρω το πρωινό πλοίο από το Καρλόβασι. Πήγα να κόψω το εισιτήριο, αλλά μου είπαν ότι το μικρό πλοίο που συνδέει τους Φούρνους με το Καρλόβασι φθάνει στη Σάμο μία ώρα μετά την αναχώρηση του «Νήσος Μύκονος» για τον Πειραιά. Η επιλογή ήταν μονόδρομος. Πήρα, το άλλο καραβάκι, που πάει στον Αγιο Κήρυκο. Εφυγα, στις 8.30 το πρωί από τους Φούρνους για τον Αγιο Κήρυκο. Το εισιτήριο ήταν μόνο 5 ευρώ. Εφθασα μετά από μία ώρα, επιβιβάστηκα σε ταξί (πλήρωσα άλλα 40 ευρώ) για να μεταβώ στον Εύδηλο, όπου θα έφθανε από το Καρλόβασι το «Νήσος Μύκονος» για να φθάσει τελικά στον Πειραιά. Φυσικά το εισιτήριο του πλοίου ήταν περίπου ανάλογο με αυτό που πλήρωσα για να μεταβώ από το ένα λιμάνι της Ικαρίας στο άλλο. Δεν είναι μόνο η ταλαιπωρία. Δεν είναι μόνο ότι πλήρωσα πάνω από το διπλάσιο για να ταξιδεύσω. Αυτό που με τρώει και με βασανίζει είναι γιατί να γίνονται όλα αυτά. Δεν μπορεί να υπάρξει ένας καλύτερος ακτοπλοϊκός σχεδιασμός;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Τις Τρίτες που κανονικά το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στα χειμερινά του θα είχε ημέρευση στην Σάμο και διανυκτερευση στον Πειραιά θα ερχεται πάλι μεσημερι Πειραια και θα φευγει την ίδια ώρας στις 18:45 για Σύρο-Ικαρία-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ

Link to comment
Share on other sites

Το δρομολογιο της Τριτης θα προσεγγιζει στο λιμανι του Αγιου Κηρυκου αντι του Ευδηλου. Ενω το Σάββατο 26-09-09 είχαμε τη πρώτη προσέγγιση του Νήσος Μύκονος στο λιμάνι των Φούρνων. Τα επόμενα δρομολόγια θα είναι στις 29/09/09, 06/10/09, 13/10/09, 20/10/09 & 27/10/09

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Άγιος Κήρυκος 28/09/2009

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Αρ. Πρωτ.: 1573

ΝΟΜΟΣ ΣΑΜΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ

Τ.Κ.83300

ΤΗΛ : 2275350400 / ΦΑΞ : 2275350424

ΠΡΟΣ:

1. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

2. Υ.Ε.Ν ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

3. ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΟΙΝ :

1. ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

2. Μ.Μ.Ε

Αξιότιμοι κύριοι,

Σήμερα δυστυχώς η κατάσταση στα ακτοπλοϊκά δεδομένα για το τόπο μας – παρά τα όσα λέγονται από κυβερνητικούς παράγοντες – βρίσκεται για μια ακόμα φορά σε αδιέξοδο λόγω της πολιτικής που ακολουθείται εδώ και χρόνια από όλες της κυβερνήσεις.

Σήμερα επαναλαμβάνεται το συνηθισμένο έργο των τελευταίων χρόνων, του αποκλεισμού των δυο εκ των τριών λιμανιών της επαρχίας Ικαρίας .

Αυτό συμβαίνει γιατί απλούστατα στο λιμάνι του Αγίου Κηρύκου και στο λιμάνι των Φούρνων ,δε προσεγγίζει πλέον πλοίο με τακτικά δρομολόγια που να συνδέει την Ικαρία με το Πειραιά.

Αφού η μοναδική εταιρία ( G.A Ferries ) στην οποία έχετε αναθέσει την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου σε αυτούς τους προορισμούς αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά αφερέγγυα στην εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων εδώ και δυο εβδομάδες…

Παράλληλα πληροφορηθήκαμε το πρόγραμμα των δρομολογίων των πλοίων για το τριήμερο των εκλογών και με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι διαμορφώνονται τα δρομολόγια κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην εξυπηρετηθούν κατά κανένα τρόπο οι εκλογείς.

Πιο συγκεκριμένα οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν εκτελούν δρομολόγια από και προς την Επαρχία Ικαρίας τις πιο κρίσιμες ημερομηνίες :

Δεν υπάρχει δρομολόγιο από Πειραιά προς Ικαρία και Φούρνους το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009, επίσης δεν υπάρχει δρομολόγιο την Κυριακή 4 Οκτωβρίου από Ικαρία και Φούρνους προς Πειραιά.

Τα παραπάνω έχουν σαν συνέπεια να υποχρεωθούν σε αναγκαστικές διακοπές όσοι θα έρθουν να ψηφίσουν στην Ικαρία και τους Φούρνους, καθώς δεν έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν την Κυριακή προς Πειραιά, να έχουν επίσης προβλήματα στους εργασιακούς τους χώρους μιας και η Δευτέρα 5 Οκτωβρίου είναι εργάσιμη ημέρα για πάρα πολλούς εργαζόμενους.

Αντίστροφα όσοι μετακινηθούν από την Ικαρία προς Πειραιά και από εκεί για άλλους προορισμούς για να ψηφίσουν εγκλωβίζονται και χάνουν δυο εργάσιμες ημέρες.

Επειδή θεωρούμε ότι η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι ύψιστο δικαίωμα και θα πρέπει να διευκολύνεται, ζητάμε να μεριμνήσετε, καθώς έχετε και την ευθύνη άλλωστε, ώστε το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009 να αναχωρήσει πλοίο από Πειραιά για Ικαρία και Φούρνους, την Κυριακή 4 Οκτωβρίου να αναχωρήσει πλοίο από την Ικαρία και τους Φούρνους για τον Πειραιά .

Σχετικά με τον αποκλεισμό των δυο εκ των τριών λιμανιών της επαρχίας Ικαρίας ( Γεγονός που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα τόσο στη μετακίνηση των συμπατριωτών μας στη Νότιο πλευρά του νησιού και τους Φούρνους καθώς επίσης στην τουριστική και εμπορευματική κίνηση των προϊόντων που εφοδιάζουν την αγορά ).

Σε ότι μας αφορά έχουμε κάνει σαφές εδώ και χρόνια ότι ουσιαστική λύση προς όφελος των νησιωτών, στο τομέα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών δε μπορεί να υπάρξει αν οι συγκοινωνίες δεν αντιμετωπισθούν από το κράτος και της κυβερνήσεις ως κοινωνικό αγαθό. Μέσω ενός αποκλειστικά δημόσιου Εθνικού Φορέα Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που θα διασφαλίζει :

1) Απρόσκοπτη σύνδεση των νησιών μας με το Πειραιά και μεταξύ τους

χειμώνα – καλοκαίρι,

2) Ναύλο προσιτά στους επιβάτες που θα συμβαδίζουν με τις αυξήσεις

σε μισθούς και συντάξεις της πλειονότητας των Ελλήνων εργαζομένων,

3) Ασφαλή και γρήγορα ταξίδια με σύγχρονα και ασφαλή πλοία.

Ωστόσο σήμερα είναι άμεση ανάγκη να ληφθούν επειγόντως μέτρα ώστε να αποκατασταθεί η σύνδεση του Αγίου Κηρύκου και των Φούρνων με τον Πειραιά καθώς και να εξασφαλιστεί η τακτική σύνδεση του λιμανιού της Νοτίου Ικαρίας και των Φούρνων σε πάγια βάση ανεξαρτήτως των σχεδιασμών των ακτοπλοϊκών εταιριών.

Σε διαφορετική περίπτωση αξιότιμοι κύριοι σύντομα θα κληθείτε από τη τοπική κοινωνία και να απαντήσετε και να αναλάβετε τις ευθύνες σας απέναντι στα δίκαια πιστεύουμε αιτήματα που διατυπώνουν.

Αναμένοντας τις άμεσες ενέργειες σας κυρίως για το πρώτο ζήτημα , καλούμε τη τοπική κοινωνία (δημότες – επαγγελματικούς φορείς – εργατικά σωματεία) σε αγωνιστική ετοιμότητα πιστεύοντας ότι δεν είναι δυνατόν ως κοινωνία να αφεθούμε μοιρολατρικά στις διαθέσεις των ακτοπλοϊκών εταιριών θυσιάζοντας στο βωμό των κερδών τους το μέλλον και την ύπαρξη του τόπου μας.

ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΤΙΜΗ

ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

AΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΣΠΥΡΟΣ ΤΕΣΚΟΣ

ΕΥΔΗΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΟΣ

ΡΑΧΩΝ ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΚΑΡΟΥΤΣΟΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΑΜΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΟΜΑΡΧΗ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τα σοβαρά προβλήματα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών τόνισε για άλλη μια φορά ο Νομάρχης Σάμου κ. Κάρλας σε επιστολή του προς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής ενόψει και των εθνικών εκλογών της 4ης Οκτωβρίου 2009.

Για τη διευκόλυνση των εκλογέων, ο κ. Νομάρχης ζητά την άμεση έκτακτη δρομολόγηση και άλλων πλοίων εκτός του πλοίου «Νήσος Μύκονος» από τις 2-10-09 μέχρι και τις 5-10-09.

Αναφέρθηκε επίσης στο πάγιο αίτημα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Σάμου για ακτοπλοϊκές συνδέσεις ανάλογες των πραγματικών αναγκών του νομού, συνεπείς, ασφαλείς, γρήγορες και προσιτές, από κάθε άποψη, σε όλους τους πολίτες.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σήμερα τί θα γίνει; θα ανοίξει το σύστημα ναι ή ού;Περιμένουμε ψηφοφόρους για Αγιο-Φούρνους κλπ λιμάνια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Απο τα δελτια τυπου ημερας του γραφειου τυπου του ΥΕΝ:

Αναφορικά με την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των Φούρνων, κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο, το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνει τα ακόλουθα:

1. Μετά την ανάθεση σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας, θα εκτελείται ένα (01) επιδοτούμενο δρομολόγιο κάθε Τρίτη από 29/09/09 μέχρι 31/12/09 με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» από ΠΕΙΡΑΙΑ για ΣΥΡΟ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟ – ΦΟΥΡΝΟΥΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ και επιστροφή. Επίσης για την εξυπηρέτηση των εκλογέων, εγκρίθηκε έκτακτη προσέγγιση στους ΦΟΥΡΝΟΥΣ του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» το Σάββατο 03/10/09 και κατά την επιστροφή από ΒΑΘΥ την Κυριακή 04/10/09.

2. Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» εκτελεί πέντε (05) δρομολόγια την εβδομάδα, ΦΟΥΡΝΟΙ – ΘΥΜΑΙΝΑ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ και επιστροφή

3. Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΒΕΛΒΕΤ» εκτελεί τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα, ΦΟΥΡΝΟΙ – ΘΥΜΑΙΝΑ – ΧΡΥΣΟΜΗΛΙΑ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ και επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στα χειμωνιάτικα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος από 01/11/09-31/12/09 παρατήρησα ότι αλλάζει η ώρα αναχώρησης του πλοίου από το Πειραιά από τις 18:45 για τις 18:00 (θα έχουμε μάχες με τα μικρά Blue Star για το ποιο θα φτάνει πρώτος στη ΠάροB)). Όπως και στην αναχώρηση από το Βαθύ οπού αντί για τις 07:00 θα αναχωρεί στις 06:15. Εκτός της Τρίτης από το Πειραιά και τη Τετάρτη από τη Σάμο, που έχει το δρομολόγιο της άγονης και θα αναχωρεί τις 18:45 και 07:00 αντίστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αύριο 20 Νοεμβρίου είναι ο διαγωνισμός του τ.ΥΕΝΑΝΠ για τις 2 γραμμές των Φούρνων.ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Η ΟΙ ΦΟΥΡΝΙΩΤΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΣΤΟ ΔΑΦΝΙ;Ενδιαφέρεται τελικά κανείς;Τί κάνει ο μέχρι τον Σεπτέμβριο λαλίστατος και καταληψίας καταπελτών κ.Δήμαρχος Φούρνων;

Γιατί δεν παίρνει παράδειγμα τον Δήμαρχο Μύρινας που καθάρισε την άλλη μέρα των εκλογών;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει αναρτήσει η HSW στο site της από τη 1 Ιανουαρίου το Νήσος Μύκονος φαίνεται να μην πραγματοποιεί το δρομολόγιο της Τρίτης, δηλαδή το δρομολόγιο της άγονης των Φούρνων.

Θέλω να πιστεύω ότι οι αρμόδιοι δε θα αφήσουν τους Φούρνους χωρίς βαπόρι??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απλά φίλε Π100 μάλλον κάνει το αναμενόμενο (απο τους Κυκλαδίτες) και "χτυπάει" την επιστροφή της Τρίτης το απόγευμα από Παροναξία όπου το Blue Star πιάνει Σύρο και καμιά φορά μπορεί να φτάσει και μεσάνυχτα...Βέβαια έχεις δίκιο για τα περί Φούρνων αλλά υπάρχει και υποσημείωση κάτω από τα δρομμολόγια

3.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08/01/10 ΚΑΙ 15/01/10 : ΑΠΌ ΠΕΙΡΑΙΑ 18:00-ΠΑΡΟ 22:00/22:20-ΝΑΞΟ 23:05/23:25-ΕΥΗΛΟ 01:40/02:00-ΦΟΥΡΝΟΙ 02:45/03:00-

ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 03:45/04:00-ΒΑΘΥ 04:35

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Γενικα τι βλέπετε να γίνεται το καλοκαίρι στη γραμμή? είναι προφανές ότι μονο το Μυκονος δεν αρκει, ποσο μαλλον και με παροναξια. η γραμμη για χρονια εξυπηρετειται απο τρια συμβατικα με προσθαφαιρεσεις, δηλαδη περι τα 13-14 δρομολογια τη βδομαδα. θεωρω οτι ακομα και με δυο συμβατικα (περι τα 10 δρομολογια) θα υπαρχει προβλημα.

Τωρα, πιο πλοιο μπορει να ερθει στη γραμμη? Απλα σεναριολογώντας:

ίσως κάποιο απο τα ηρωικά παροπλισμενα της GA, υπο καποιο καθεστως για εξοφληση χρεων

ίσως όποιο περισσεύει απο τη BS αν μεινει ο οριζοντας στα δωδεκανησα (π.χ. ο διαγορας, με δρομολογιο ικαρια σαμο πατμο λερο)

ισως όποιο περισσεύει απο την ΑΝΕΚ (πρεβελη, ιεραπετρα, λισσος???)

ισως όποιο περισσεύει από τη γραμμη της χιου-μυτιληνης, αν μπει καποιο άλλο πλοιο εκει

ίσως ο θεόφιλος, αν αντικατασταθεί από την αγονη και δουν οτι δεν θα εχει τυχη στη γραμμη της χιου-μυτιληνης

από ότι έχω δει επιστροφή του πηγασου αποκλείεται λόγω του ειδους μετασκευής. Και επισης δεν ξερω ποια απο τα παραπανω που ανεφερα χωρανε στην ικαρια.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι.Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ μπορεί να είναι ένα μόνο βαπόρι αλλά σε πρωτόκολλο και σε γκαράζ έχει πολύ μεγαλύτερη ή σχεδόν διπλάσια χωρητικότητα από τα παλιά συμβατικά.Επίσης με την ταχύτητά του κάνει 6 δρομολόγια την εβδομάδα με Παροναξία αντι για μάξιμουμ 5 που έκαναν απευθείας τα παλιά.

Τώρα για το δίμηνο Ιουλιος-Αυγουστος τα πράγματα δεν είναι ξεκάθαρα.Το μόνο σίγουρο είναι ότι με τις παρούσες ήτις περσινές συνθήκες, με την παροναξία μέσα το βαπόρι μοναχό του δεν φτάνει.Πέρυσι με το ΜΑΡΙΝΑ να κάνει 4 δρομολόγια κι έγινε πόλεμος με τα εισιτήρια να αποτελούν μαγικά χαρτάκια, άνθρωποι να παρατάνε τα αυτοκίνητά τους στα νησιά επειδή δεν έβρισκαν εισιτήριο...

Εγώ προβλέπω ότι η θα κοπεί η Παροναξία το διμηνο και θα κάνει 6-7 δρομολόγια απευθείας Ικαρία Σάμο το ΜΥΚΟΝΟΣ ή που θα παραμείνει έτσι κι εκ περιτροπής στα ρεπό τους θα κάνουν έκτακτα 2-3 δρομολόγια κάποια από τα ΠΡΕΒΕΛΗΣ-ΚΟΡΝΑΡΟΣ-ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.

Άλλη λύση δεν βλέπω στον ορίζοντα και προσωπικά αποκλείω να έρθουν ΔΙΑΓΟΡΑΣ ή ΘΕΟΦΙΛΟΣ.Μακάρι πάντως να ρυθμιστούν έτσι τα πράγματα ώστε να μην αντιμετωπίσει η γραμμή τις περσινές δυσκολίες με τα εισιτήρια.

Γιατί όχι ο ΠΗΓΑΣΟΣ? Προορίζεται για αλλού μήπως?

Η μετασκευή που γίνεται στον ΠΗΓΑΣΟ δεν θα περιλαμβάνει καμπίνες για επιβάτες.Θα είναι κλασσικό ημερόπλοιο οπότε μάλλον τα σχέδια της εταιρείας δεν συμπεριλαμβάνουν την δρομολόγησή του Ικαρία Σάμο.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Το Πρεβελης με τις άγονες που έχει ήδη δε προλαβαίνει να κάνει ένα δρομολόγιο προς την Ικαρία Σάμο. Το Βιτσεντζος Κορνάρος με τη προσθήκη του ενός δρομολογίου προς τις Κυκλάδες κάθε Δευτέρα, δε βλέπω να είναι διαθέσιμο και αυτό. Μόνο το Ιεράπετρα Λ ίσως να προλαβαίνει να κάνει ένα δρομολόγιο τη Πέμπτη το βραδύ που έχει διανυκτερευση στο Πειραιά (και αυτό εξπρές). Το Διαγόρας με την άγονη που έχει από τη Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι, δεν υπάρχει περίπτωση. Από άλλο πλοίο πρέπει να βρεθεί η λύση, γιατί αλλιώς βλέπω τους Ικαριωτες και Σαμιώτες να μένουν αμανάτι στο Πειραιά ή στα νησιά τους κατά τις επιστροφές. Να δείτε που στο τέλος θα παρακαλανε να βγει κανένα πλοίο του Αγουδημου για να ξελασπώσει τη κατάσταση το καλοκαίρι

Link to comment
Share on other sites

Μα και το ΜΑΡΙΝΑ πέρυσι χωρίς πλάνα , που χτες πήρε ελευθεροπλοία και σημερα δρομολογήθηκε ήταν φουλαριστό σε κάθε δρομολόγιο και πάλι υπήρχε πρόβλημα. Θεωρώ λοιπόν ότι και την παροναξία να κόψει το ΜΥΚΟΝΟΣ ίσως χρειαστεί βοήθεια ιδιαίτερα στα φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...