Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Το θέμα για να ταξιδέψει ο επιβάτης είναι να το ξέρει και ο πράκτορας ότι υπάρχει και κάνει δρομολόγια το συγκεκριμένο πλοίο στη γραμμή. Πρόσφατα ήθελα να ταξιδέψω με ένα παράξενο δρομολόγιο και όταν πήγα σε πράκτορα να βγάλω ticket μου κάνει έχει το Α πλοίο και το Β. Ναι του λέω, αλλά εγώ θέλω να ταξιδέψω με το Γ πλοίο, για ψάξε λίγο. Φυσικά το βρήκε και ταξίδεψα, αλλά σαν shipfriend δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα επιβάτου.

Για να μην αναφέρω τα παλαιολιθικά χρόνια της ακτοπλοίας, που ζητούσε ο παππούς ένα εισιτήριο με το ΧΙΟΣ και του έβγαζαν ένα για την Χίο...

ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΧΙΩΤΗ. ΤΩΡΑ Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καμια φορά ωστόσο αν ο πράκτορας δεν θεωρεί και τόσο αξιόπιστη την αναχώρηση του "τάδε" πλοίου μπορεί και να μην το αναφέρει φίλε emanon...

Και μην ξεχνάς ότι στα πλάνα μπορεί να το έδινε το πλοίο αλλά από το να φανεί στα πλάνα μέχρι να ταξιδέψει κιόλας...Όλα μπορούσαν να συμβούν.

Τώρα επειδή έκανες λόγο για τους επιβάτες του ΚΟΡΣΙΚΑ και του ΜΥΚΟΝΟΣ...δεν καταλαβαίνω πως θα μπορούσαν να το μάθουν τελευταία στιγμή και πως θα ήταν δυνατόν να θέλουν να αλλάξουν το ταχύπλοο ή το καινούριο και γρηγορότερο με το ΒΕΡΑ...

Εγώ νομίζω πως θα μπορέσει να αποκτήσει μια σταθερή κίνηση αλλά όπως έχει υποθεί στο παρελθόν, δεν είναι το πλοίο που θα ανταγωνιστεί το ΜΥΚΟΝΟΣ αλλά που θα σταθεί σαν μια καλύτερη λύση απο τον Αγούδημο σε επίπεδο συμβατικού (δηλαδή φθηνότερου από το Corsica και το Μυκονος).

Και βέβαια λόγω ωραρίων ίσως να βολέψει και μερικούς ακόμα. Όπως και να χει νομίζω ότι κάθε άλλο παρά λάθος δεν είναι τα τρία δρομολόγια τη βδομάδα αφού ακριβώς μέχρι να γνωριστεί και να αποκτήσει αυτή την κίνηση (την όποια κίνηση) και μέχρι να διορθωθεί και το πρόβλημα του Πρωτοκόλου του καλό είναι να περικόπτει έστω και ένα δρομολόγιο που θα του δημιουργούσε επιπλέον λειτουργικά έξοδα. Γνώμη μου βέβαια αυτή, άλλωστε δεν ξέρω και πολλά πολλά από την κατάσταση σε Ικαρία - Σάμο μια και δεν έχω ούτε σχέση με τη γραμμή ούτε και κάποιο συμφέρον από την εταιρεία (ούτε καν σαν επιβάτης αφού δεν έρχεται στα λημέρια μου) όμως για μένα αυτή είναι η μόνη λογική εξήγηση...

Link to comment
Share on other sites

140 επιβάτες,20 Φ/Γ απο τα 2 λιμάνια της Σάμου,δεν ξέρω ακόμα τί πήρε απο Αγιο-Φούρνους, ήταν η πρώτη κίνηση.Τώρα αν 2 μέρες Δ/Τ & Π/Κ ανταγωνίζεται το corsica το vera σχεδόν στα ίδια λιμάνια,τί να πώ;

Οτι ξέρει ότι θα του δώσουν αυτά που θέλει,την Τρίτη;Οτι αν δεν του τα δώσουν(αμήν) θα γυρίσει σε μονά Τ/Π/Σ το ταχύπλοο,και Δ/Τ/Π το vera;

Απορία ψάλτου:Βήξ

Link to comment
Share on other sites

η αποσταση σε ωρα μεταξυ αγιου κ ευδηλου ιικαριας ειναι 1.30 ωρα.η αληθεια ειναι οτι παρα πολλοι επιβατες με προορισμο τη νοτια μερια του νησιου ,απο την εποχη του πηγασσου(σκεφτειτε τωρα με το μυκονος)ερχοντουσταν στην βορεια ,δηλ ευδηλο, κ πηγαιναν οδικος στον αγιο.αυτος ο αριθμος επιβατων ολοενα κ αυξανεται.ο λογος ειναι-ας αρχισουμε απο πηγασσο-οτι ο πηγασσος ηθελε 7 με 7.30 ωρες απευθειας για ευδηλο κ 8.30 με μυκονο.ο καπταν μακης ηθελε κ θελει 12 εως κ 15:eek:.οποτε υπολογιστε 7.30 του πηγασσου κ 1.30 οδικος συνολο 9 κ αντε λεω γω μια ακομα να βγεις με το ιχ απο το πλοιο κ το λιμανι(οποιος εχει παει ευδηλο ξερει)συνολο 10.αρα προτιμανε ευδηλο.αυτες οι ωρες μειωνοντε ακομα με το μυκονος αφου στο απευθειας κανει 5.30 κ με συρο 7.αρα συνολο(απευθειας)8 ωρες.το σαρδινια σαφως κ παει γρηγοροτερα αγου μεση ταχυτητα στο ΑΙς ειναι περιπου τα 17,5 μιλια ενω του μακη μεχρι 15,5.επισης ειναι πολυ περιποιημενο κ με καλες τιμες αν και αλλαξαν απο τις αρχικες που ειχαν ανακοινωθει.προσωπικα οταν εχει για ευδηλο δρομολογιο εγω προτιμω να παω με αυτο αμα εξακολουθησει να εχει 45-50 ευρω το εισητηριο του ιχ .ή το πολυ πολυ αμα βολευουν οι ωρες να στελνω το τουτου με αυτο κ να φευγω με το μυκονος κ μετα να το παραλαμβανω

Link to comment
Share on other sites

Για να σου λύσω την απορια το σημερινό Σ/Κ έγινε όπως το λές λόγω της 4μηνης καθηστέρησης του Βέρα , μα για βρές μου για τα επόμενα Σ/Κ συμβαίνει το ίδιο????

Θα συμβεί λοιπόν και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο όπου για δεύτερη φορά, τα δύο ομόσταβλα θα συναγωνισθούν μεταξύ τους. Τα νέα δρομολόγια του Corsica (για μετά τις 7 Ιουλίου) θα ανακοινωθούν μεθαύριο, όπως μας ενημερώνει το site της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Όταν το ενα πάει Σαμο-Φουρνους-Αγιο- Πειραιά

και το άλλο Σάμο-Εύδηλο-Μύκονο-(Τήνο) Πειραιά ) Τι συναγωνισμό κάνουν μεταξύ τους???

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα δρομολόγια της εταιρείας, την Παρασκευή το Corsica θα φύγει στις 16:30 για Μύκονο – Ικαρία – Φούρνους – Σάμο και το Vera στις 18:00 για Ικαρία – Φούρνους – Σάμο.

Με τα φτωχό μυαλό μου, εγώ τα βρίσκω άκρως ανταγωνιστικά…

Link to comment
Share on other sites

Οτι αν δεν του τα δώσουν(αμήν) θα γυρίσει σε μονά Τ/Π/Σ το ταχύπλοο,και Δ/Τ/Π το vera;
Όταν το ενα πάει Σαμο-Φουρνους-Αγιο- Πειραιά

και το άλλο Σάμο-Εύδηλο-Μύκονο-(Τήνο) Πειραιά ) Τι συναγωνισμό κάνουν μεταξύ τους???

Δηλαδή ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ τα δρομολόγια της Kallisti Ferries απο το ΣΑΣ,απο

Ραφήνα-Πάτμο-Πειραιά;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ τα δρομολόγια της Kallisti Ferries απο το ΣΑΣ,απο Ραφήνα-Πάτμο-Πειραιά;

Τα δρομολόγια δεν απορρίφθηκαν, αλλά αποσύρθηκαν από την Kallisti, η οποία τελευταία στιγμή κατέθεσε νέο πρόγραμμα δρομολογίων με πρωινές αναχωρήσεις από Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Αναρτήθηκαν στο site της εταιρείας τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Corsica. Πραγματικά δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω τη λογική τους. Δύο πλοία, στην ίδια περίπου γραμμή, με αναχώρηση τις ίδιες μέρες… :confused:

Link to comment
Share on other sites

Αναρτήθηκαν στο site της εταιρείας τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Corsica. Πραγματικά δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω τη λογική τους. Δύο πλοία, στην ίδια περίπου γραμμή, με αναχώρηση τις ίδιες μέρες… :confused:

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΣΑΙ ΠΑΝΥΓΗΡΙΚΑ ΦΙΛΕ ΟΡΕΣΤΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ.ΙΣΩΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΛΟΙΑ ΛΟΓΩ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ) ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ. ΕΣΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ "MONOPOLY" ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ.Ο ΣΠΑΝΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ. ΑΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ.

Edited by Neptune
προσβολη τριτων
Link to comment
Share on other sites

Και καλά αυτό το κομμάτι, με το κομμάτι της γραμμής που στόχευε πώς πάει, κινείται καθόλου ή τζάμπα η αναμονή;
Στα Φ/Γ καλά πάει,ας πούμε προχθές 7/7 έφυγε απο τον Πειραιά με 42 φορτηγά,22 ΙΧ και 160 επιβάτες και πήρε χθές 8/7, 12 Φ/Γ,13 ΙΧ και καμμιά 100στή επιβάτες.

Μυκηναι, να διαφωνήσω λίγο ως προ τη κίνηση των φορτηγών της Δευτέρας, επειδή έτυχε να περάσω από το πλοίο. Είχε 31 Φ/Γ. Τα ΙΧ και οι επιβάτες ήταν πάνω κάτω αυτά που λες.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως πρέπει να αναφέρουμε την κίνηση στην στην γραμμή συγκριτικά με πέρισυ που είναι τουλάχιστο 40% κάτω φέτος και προβλέπω πρωτόκολλα τα πλοία να κάνουν κάθε Παρασκευή απο Πειραιά και κάθε Κυριακή απο Ικαροσαμία.

Σε αυτό δε μην ξεχνάμε ότι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και το ΚΟΡΣΙΚΑ προσεγγίζουν Κυκλάδες και αυτές είναι που τα γεμίζουν. Εάν περίμεναν απο Ικαροσαμία κλάψε Χαράλαμπε.

Δίχως αμφισβήτηση την περασμένη Κυριακή το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ απο Ικαροσαμία πήρε 400 άτομα και 1350 απο Συρομυκονία.Το ΚΟΡΣΙΚΑ 250 απο Ικαροσαμια και 220 απο Μύκονο.

Το ΒΕΡΑ εκτός απο το γεμάτο κάτω γκαράζ μόνο 250 άτομα.

Την συγκεκριμένη περίοδο πέρισυ το ΚΟΡΣΙΚΑ μόνο με Ικαροσαμία έφευγε πρωτόκολλο

και ο Πήγασος ότι περίσσευε.

ΒΡΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ

Link to comment
Share on other sites

Ίσως πρέπει να αναφέρουμε την κίνηση στην στην γραμμή συγκριτικά με πέρισυ που είναι τουλάχιστο 40% κάτω φέτος

Από πού προκύπτουν αυτά τα στοιχεία???? :confused::confused:

Νομίζω πως δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, τα δύο νησιά εμφανίζουν μικρή αύξηση της μεταφορικής τους κίνησης σε σχέση με πέρσι.

Link to comment
Share on other sites

Εάν μπορέσεις να δεις την διαθεσιμότητα των πλοιων απο Δευτέρα έως και Πέμπτη , θα κασταλάβεις πολλά πράγματα.

Έχοντας στα χέρια μου τις περσινές και προπέρσινες αφίξεις απο όλους τους καλοκαιρινούς μήνες τα νούμερα είναι απογοητευτικά για την Σάμο.

Δεν πρέπει να συγρίνεις την περσινή κίνηση του Πήγασου σε σχέση με το Ν.Μύκονος μόνο,αλλά με γενικά τις αφίξεις επιβατών και οχημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ήμουν σαφέστατος σε αυτό που έγραψα. Φυσικά και δεν αναφέρομαι στην κίνηση συγκεκριμένων πλοίων, αλλά στη συνολική κίνηση της Ικαρίας και της Σάμου, η οποία σε καμία περίπτωση δεν είναι πτωτική.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Η αυριανή αναχώρηση του Δημητρούλα στις 23:59 για Σύρο Μύκονο Άγιο Κηρυκο Φούρνοι Καρλοβασι Βαθύ θα γίνει στις 04:30.

Τελικα μετατεθηκε για τις 6.30 το πρωι και βλεπουμε;) καθως ειναι ζητημα τί ωρα θα φτασει Πειραια.Ο καιρος κ η πολυ αυξημενη κινηση του εχουν μαζεψει μεγαλη καθυστεριση. Το ΣΑββατιατικο δρομολογιο για Δωδεκανησα αντι για 14.00 μετατεθηκε στις 15.30..

Link to comment
Share on other sites

'Ασχετα με την καθυστέρηση του πλοίου,που τελικά ήρθε στις 1.30 το πρωί του Σαββάτου,μόλις 30 λεπτά πριν τον κατάπλου του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,το άδικο ήταν η κασέτα του Λ.Σ που ανέφερε ως ώρα αναχώρησης στις 22.00 της Παρασκευής.Περισσότερα απο 350 άτομα,ταλαιπωρήθηκαν ξεροσταλιάζοντας στο υπόστεγο και εκείνα που την πλήρωσαν ήταν τα μικρά παιδάκια,που κοιμώντανε χάμω στο τσιμέντο,ή στα παγκάκια,τα πιό τυχερά στο ΙΧ του μπαμπά τους.Οσοι προσπάθησαν να αλλάξουν το εισητήριο και να φύγουν το πρωί με το Μύκονος,έχασαν σημαντικό ποσοστό εκτός της ταλαιπωρίας.

Ντροπή .Δεν είναι ικανοί ούτε μιά κασέτα να κάνουνε σωστά.Αίσχος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για πρώτη φορά στα χρονικά της Σάμου,πολύ πριν τις 15/8,έχει δημιουργηθεί waiting list στα κεντρικά πρακτορεία της hsw.Ειδικά για αναχωρήσεις Σ/Κ ούτε με μέσον δεν βρίσκεις εισητήριο.Εκτός κι αν έχεις ...μπάρμπα στην ακτή Μιαούλη οπότε και καθαρίζεις με ονομαστικό e-mail .Μετά λοιπόν απο αυτή την εισπρακτική επιτυχία (υπολογίζεται κατά μ.ο τζίρος 350.000€/κυκλικό δρομολόγιο για ολόκληρο τον Αύγουστο) είναι δυνατόν να ακούγονται ακόμα σενάρια αποχώρησης του ΜΥΚΟΝΟΣ;Ισα -ίσα που αν πραγματοποιηθεί η απειλή του καπτάν Μάκη απο τον Οκτώβριο;τότε είναι που η εταιρεία θα γίνει μονοπώλιο και στα 4 λιμάνια του νομού.Ενα τηλ.στον κεντρικό πράκτορα θα σας πείσει.

Link to comment
Share on other sites

υπολογίζεται κατά μ.ο τζίρος 350.000€/κυκλικό δρομολόγιο για ολόκληρο τον Αύγουστο

Ακόμα και με 100% πληρότητα σε επιβάτες και garage (δηλαδή κυκλικό δρομολόγιο με περίπου 4.000 επιβάτες και 800 ΙΧ) δεν μπορώ να καταλάβω πως προκύπτει η εκτίμηση αυτών των εσόδων που αναφέρεις, μάλλον κάπου έκανες λάθος στους υπολογισμούς σου.

τότε είναι που η εταιρεία θα γίνει μονοπώλιο και στα 4 λιμάνια του νομού

Την Kallisti την ξέχασες ή έχουμε χάσει εξελίξεις; :confused:

Link to comment
Share on other sites

;τότε είναι που η εταιρεία θα γίνει μονοπώλιο και στα 4 λιμάνια του νομού..

Δηλαδή θα περνάει και απο Μαραθόκαμπο ή Φούρνους!!!!!!!

Μη προτρέχεις , κράτα και μικρό καλάθι και στα μαθηματικά περι τζίρου του Μυκονος κάποιο μεγάλο λαθάκι έκανες.

Απο 01/08 εώς και 15/08 όλα τα πλοία απο Ικαροσαμια έφευγαν με 60% πληρότητα εκτος Κυριακών και απο 20/08 έως και 31/08 απο Πειραιά προς Ικαροσαμία αντε να έχουν 60% πληρότητα.

350.000 πως βγαίνουν????

Link to comment
Share on other sites

ο Νομός έχει 5 λιμάνια.2 στη Σάμο ,2 στην Ικαρία και 1 στους Φούρνους.

Αφαιρώντας τους Φούρνους μένουν 4. Οσο για τους τζίρους 1928 το πρωτόκολλο,48 τα κρεββάτια ,420 τα ΙΧ,ή 358 ΙΧ & 14 Φ/Γ + το εστιατόρειο και τα 2 μπάρ με τις ΝΕΕΣ τιμές ΠΟΥ ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ο τζίρος είναι μεταξύ 250-270 χιλ. τις καθημερινές και 300-350 τα Σ/Κ(ΠΆΝΤΑ ΚΥΚΛΙΚΌ).

Link to comment
Share on other sites

υπολογίζεται κατά μ.ο τζίρος 350.000€/κυκλικό δρομολόγιο για ολόκληρο τον Αύγουστο
ο τζίρος είναι μεταξύ 250-270 χιλ. τις καθημερινές και 300-350 τα Σ/Κ(ΠΆΝΤΑ ΚΥΚΛΙΚΌ).

Αφού προσπεράσω το γεγονός των δύο εντελώς διαφορετικών εκτιμήσεων σου (γιατί άλλο "μέσος όρος μήνα 350.000" και άλλο "τα ΣΚ μπορεί να φτάνει τα 300-350"), νομίζω πως οι υπολογισμοί σου εξακολουθούν να είναι εκτός πραγματικότητας.

Αν βάλεις μέσους όρους τιμών (μέση τιμή ανά επιβάτη έτσι όπως αυτή διαμορφώνεται ανάλογα με τον προορισμό, την κατηγορία της θέσης και την κατηγορία της έκπτωσης που δικαιούται), που χρειάζεται για να επιτευχθεί ένα τέτοιο νούμερο (ακόμα και όταν η πληρότητα είναι 100% σε κυκλικό δρομολόγιο, πράγμα περίπου αδύνατο) θα καταλάβεις το λάθος σου.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Την Τετάρτη 27/8 & την Παρασκευή 1/9 τα τελευταία δρομολόγια των ΜΑΡΙΝΑ & ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ απο Σάμο αντίστοιχα.Αραγε ποιά θα είναι τα άλλα 2 ώστε να συμπληρωθεί ο αριθμός 4 που ανέφερε στη συνέντευξη στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...