Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Από την Δευτέρα 26/05 το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ παραμένει το μοναδικό πλοίο στην γραμμή. Το

ΚΟΡΣΙΚΑ πάει για δεξαμενισμό., το ΜΙΛΕΝΑ νομίζω το ίδιο. Εάν ανατράξουμε τους τελευταίους 5 μήνες θα δούμε τελικά ότι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ μονοπωλούσε στην γραμμή και αυτό το σενάριο συνεχίζεται.Βλέπουμε σε άλλες γραμμές να γίνετε συνοστισμός με 4-5 πλοία και εδώ μία απο τα ίδια. Η ΒΕΡΑ η όμορφη πάντοτε ετοιμάζεται και στολίζεται αλλά δεν την αφήνει ο κουμπάρος και οι καημένοι οι Φούρνοι εφοδιάζονται με κιάλια για να βλέπουν τα πλοία που τους προσπερνάνε και δεν τους εξυπηρετούν.Δρομολόγια απο αυτούς μόνο στο ελικοδρόμιο για έκτατες ανάγκες.

Βρε μήπως φέρουν προς τα εδώ το Ν.ΧΙΟΣ μιας και ακούω ότι φεύγει απο την Χιό????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ίσως η HSW θα πρέπει να σκεφτεί την αλλαγή της αγκυροβολίας του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ κι από τα 200αρια να δένει στου Βασιλειάδη εκεί που εδενε μέχρι πρόσφατα το ΑΡΙΑΔΝΗ.

Κι αυτό για τους εξείς λόγους:

1)τέτοιους είδους πλοία με κάποιον σημαντικό άνεμο είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρατηθούν στις άγκυρες οπότε αναγκάζονται να κρατιούνται με λεντίες και αν τυχόν βάλει κανα κουλουριώτικο το πλήρωμα θα χρειαστει να είναι standby

2)Τα πλοία στα 200αρια έχουν γίνει πολλά και ειδικά κάτι πρωινά που είναι πολλά στις αναχωρήσεις τους αρκετές φορές συμβαίνει το γεγονός να έχουν μπλεχτει οι αγκυρες τους

3)Το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ για να δέσει όσο ασφαλώς μπορεί αναγκάζεται να φουντάρει 6-7 κλειδιά οπότε στην αναχώρηση μεχρι να τα βιράρει και να διανύσει την απόσταση μέχρι τα φανάρια έχει χάσει ήδη 10-12 λεπτά.

Ενώ από του Βασιλειάδη κι εύκολα προτεραιότητα πέρνει και από το μόλα σε 2 λεπτά έχει περάσει τα φανάρια

4)Στις επιστροφές του πλοίου το πρωί το βαπόρι πέφτει μαζί με τα κρητικά με αποτέλεσμα πολλές φορές να περιμένει στην κίτρινη ακόμη και μισή ώρα.Ενώ στου Βασιλειάδη επειδή μανουβράρει σε άλλη λεκάνη με τα κρητικά θα μπορούσε να μπει σε πολύ λιγότερο χρόνο

Είναι κρίμα το βαπόρι να τρέχει με 26 μίλια,να καίει τόσα καύσιμα και να σε έχουν να περιμένεις έξω από το λιμάνι αρκετή ώρα

5)Το φανάρι στα 200αριά που βγάζει από το λιμάνι στην ακτή Μιαούλη ήταν και είναι απελπισία.Προλαβαίνουν να περάσουν μόνο 4 ΙΧ και ειδικά το Σάββατο στις απογευματινές επιστροφές του βαποριού που έχει και κίνηση η ακτη Μιαούλη, η ουρα για το φανάρι φτάνει μέχρι τον καταπέλτη

Ο Earl επιχειρηματολόγησε από τον Ιανουάριο για την τροποποίηση της πύλης αναχώρησης του πλοίου. Μετά από τέτοια εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση, η HSW το εφαρμόζει από αύριο. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕ

Απο την ερχομενη Κυριακή βλέπω συμφόρεση στα δρομολόγια της γραμμής.

Εκτός απο τα σταθερά δρομολόγια του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ επανέρχεται ο Γάτος με δύο δρομολόγια το ΜΑΡΙΝΑ και ένα το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ , Τρίτη-Πέμπτη-Κυριακή αντίστοιχα,

αλλά βλέπουμε και στο site της kallisti, SARDINIA VERA απο 13/06 Δευτέρα -Τετάρτη -Παρασκευή με μιά σφήνα του C.E.3

ΒΑΠΟΡΙΑ ΒΛΕΠΩ !!! ΚΟΣΜΟ ΔΕ ΒΛΕΠΩ!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

θα βουλιαξει το νησι παλι φετος απο τον κοσμο.θελω μια βοηθεια .προ αιγαιον-σαμαινα-ικαρος ποια αλλα πλοια ερχοντουσταν ικαρια.οσα θυμαστε.επισης στον αγιο εχουν περασει ολα του αγουδημου??

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το οποίο δεν χωράει στο λιμάνι και φυσικά το Jetferry 1 όλα τα άλλα έχουν περάσει κατά διαστήματα από τον Άγιο μέχρι και το ro/ro ΝΙΚΟΛΑΣ Α έχει κάνει κάποιες προσεγγίσεις.

Πριν από αυτά τα πλοία υπήρξαν πολλά που εξυπηρέτησαν την γραμμή. Το ΕΛΛΗ ήταν ένα από αυτά, ο ΜΙΑΟΥΛΗΣ, ο ΝΗΡΕΑΣ για κάποια λίγα δρομολόγια, το ΙΟΝΙΟΝ κι αν πάμε ακόμα πιο παλιά τότε μας εξυπηρετούσαν κατά διαστήματα το ΠΑΝΤΕΛΗΣ, το ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΤΟΓΙΑΣ, το ΔΕΣΠΟΙΝΑ, το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ...

Link to comment
Share on other sites

...Πριν από αυτά τα πλοία υπήρξαν πολλά που εξυπηρέτησαν την γραμμή. Το ΕΛΛΗ ήταν ένα από αυτά, ο ΜΙΑΟΥΛΗΣ, ο ΝΗΡΕΑΣ για κάποια λίγα δρομολόγια, το ΙΟΝΙΟΝ κι αν πάμε ακόμα πιο παλιά τότε μας εξυπηρετούσαν κατά διαστήματα το ΠΑΝΤΕΛΗΣ, το ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΤΟΓΙΑΣ, το ΔΕΣΠΟΙΝΑ, το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ...

Earl ξεχασιάρικο αγόρι :P

Νήσος Κάλυμνος, Μαρινέλα, Σάμαινα, Ίκαρος, Αιγαίον, Golden Vergina κι' άλλο ένα που μου διαφεύγει, από Ολ.. άρχιζε :D

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ο φίλος sylver 23 ρώτησε για πλοία προ εποχής Σάμαινα Ικαρου Αιγαίον γι αυτό δεν τα ανέφερα. Αλλιώς το ΟΛΥΜΠΙΑ θα το ανέφερα πρώτο πρώτο:D

Το ΜΑΡΙΛΕΝΑ μου διέφυγε τελείως.:o

Link to comment
Share on other sites

Σημαντική περίοδος για την ακτοπλοία της ΣαμοΙκαρίας ήταν και η εποχή του 1970-1975;που άλλαξε τα δεδομένα η δρομολόγηση του ΜΙΜΙΚΑ Λ. ο προπομπός του ΙΟΝΙΟΝ αλλά αρκετές φορές μας είχε έλθει και το ΡΕΝΕΤΑ του Λάτση.Επίσης για μικρό διάστημα μόλις 3 μήνες το ΓΕΩΡΓΙΟΣ και το ΕΛΛΗ του Φραγγουδάκη.Με την αποχώρηση του ΙΟΝΙΟΝ αντικαταστάθηκε αλλά μόνο για το καλοκαίρι του 1985 απο το ΔΗΛΟΣ και μετά έχουμε την οριστική αποχώρηση της strintzis ferries και την έλευση του Αγούδημου.

Επίσης στα πλοία της 10ετίας του 50-60 ορισμένα δρομολόγια έκανε το ΜΟΣΧΑΝΘΗ και ίσα ίσα που το θυμάμαι το ΑΓΓΕΛΙΚΑ.Είχαν δρομολογηθεί όλα τα πλοία της ΝΟΜΙΚΟS LINES,(ΚΑΝΑΡΗΣ-ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ-ΜΙΑΟΥΛΗΣ) το ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ-ακόμα και η παρουσία του ΕΣΠΕΡΟΣ του Καβουνίδη ήταν σημαντική παρά το μοναδικό δρομολόγιο /εβδομάδα.Τέλος για τυπικούς λόγους και μόνο στον φίλο george ερχόταν κάθε Τετάρτη το ΚΑΛΥΜΝΟΣ και όχι το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετίζω τα φωτισμένα μυαλά,που αποφάσισαν να με συνδέσουν με την Παροναξία απο Δευτέρα,νωρίς-νωρίς το σκεφτήκανε και μου στερούν το κατοχυρωμένο δικαίωμά μου να μπορώ να επισκέπτομαι τη Μύκονο και τη Σύρο κάθε Σάββατο πρωί, να κάνω τις απλωτές μου,να γυρνάω ξημερώματα Κυριακής και να συνεχίζω τη διασκέδασή μου στα μπαράκια της Νικαριάς.

Με ρώτησαν;Δε με ρώτησαν;Χώρια που με αναγκάζουν να ξυπνάω απ΄τα χαράματα,να προλάβω το γαλατά,που αμολάει κάβους ο αθεόφοβος στις 7.30.

Ελεος κυρ Γιάννη μου.Ασε που όταν επιστρέψω στο μεγάλο λιμάνι τα χαράματα,θα ξεροσταλιάζω 2+ώρες μέχρι να ξεκινήσει ο ηλεκτρικός.Είπαμε να πάμε με το καράβι γιατί είμαστε νησιώτες,δεν είπαμε να μας τα πάρουνε στις 2πλές ταρίφες;Μια γερή απόρριψη τους χρειάζεται,άντε μιά αναβολή μπας και συνέλθουν.Βρέ μανία με την Παροναξία!!

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oι αντένες μου έπειασαν ότι μάλλον το ένα γατί που έκανε δύο δρομολόγια εβδομαδιαίως αποδρομολογήται απο την γραμμή και κατά την Τετάρτη το πολύ την Παρασκευή δρομολογήται το VERA.

Άκουσε κάποιος κάτι ??????

Link to comment
Share on other sites

Στις τιμές συμφωνούμε στο ΙΧ όπου η διαφορά είναι πραγματικά μεγάλη. Στο ντεκ η διαφορά είναι επίσης σημαντική της τάξης των 12 ευρώ .Στα αεροπορικά είναι 9,5 ευρώ η διαφορά και αν θες με τραπεζάκι τότε είναι 1,5 ευρώ η διαφορά η οποία είναι ασήμαντη.

Με την κατευθείαν δρομολόγησή του και παρόλο που το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ πιάνει Σύρο ,η διαφορά μπορεί να μειώνεται αλλά και πάλι είναι πολύ σημαντική και φτάνει σχεδόν τις 2 ώρες.

Για τον περισσότερο κόσμο οι 2 ώρες παραπάνω σε ενα βαπόρι φαντάζουν πολλές και πιθανόν επιπλέον έξοδα.

Για τους Σαμιώτες δε που θα διανυκτερευουν σχεδόν στο βαπόρι η καμπίνα αν έχεις παιδιά ή ηλικιωμενους είναι απαραίτητη οπότε αμεσως αμεσως η διαφορά ψαλιδιζεται στο οικονομικό.

Για μένα πάντως ανεξάρτητα από όλα αυτά ο κυριότερος ενδοιασμός μου για το αν θα μπορέσει να αποκτήσει κοινό είναι τα πολύ λίγα δρομολόγιά του κι ότι ακόμα δεν έχουν ανοίξει οι κρατήσεις ενώ ήδη φάγαμε τον πρώτο μηνα του καλοκαιριου. 3 δρομολόγια κατακαλόκαιρο είναι πολύ λίγα για ένα βαπόρι σε αυτή την γραμμή.Ο ΠΗΓΑΣΟΣ πέρυσι ΄΄εκανε 5 δρομολόγια εβδομαδιαίως.

Με 3 δρομολόγια δύσκολα πιάνεις πελάτες τις μεταφορίκες .Θα σου έρθουν αν δεν βρουν αλλού , θα σου έρθουν κάποιες φορές μερικοί επειδή είσαι φτηνός αλλά αυτοί θέλουν πολύ τακτική υποστήριξη για να ρυθμίσουν το πρόγραμμά τους.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ρόλο παίζει το γεγονός οτι τουλάχιστον Σ/Κ τα δρομολόγια είναι πάνω στο ΚΟΡΣΙΚΑ :D(με μιάμιση ώρα διαφορά για τα ίδια σχεδόν λιμάνια)? Πώς θα σταθούν στην αγορά και που θα βρουν πελατεία αν δεν καθιερώσουν καθημερινές αναχωρήσεις, και ποιος επιβάτης θα προτιμήσει το ΣΑΡΝΤΙΝΙΑ με 12 ώρες ΒΑΘΥ- ΠΕΙΡΑΙΑ? :eek:

Τουλάχιστον ο Αγούδημος έχει την δικαιολογία ότι πάει και σε άλλα λιμάνια στα οποία και καθυστερούν τα πλοία και όχι αυτό το χάλι.

Link to comment
Share on other sites

Για να σου λύσω την απορια το σημερινό Σ/Κ έγινε όπως το λές λόγω της 4μηνης καθηστέρησης του Βέρα , μα για βρές μου για τα επόμενα Σ/Κ συμβαίνει το ίδιο????

Προς αναμονή λοιπόν των καινούργιων δρομολογίων του ΚΟΡΣΙΚΑ εντος εβδομάδας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν άκουσα κάτι, αλλά νομίζω πως οποιαδήποτε κίνηση κι αν είχε σήμερα το Βέρα, δεν είναι αντιπροσωπευτική, αφού μέχρι τελευταία στιγμή τα πλάνα ήταν κλειστά και η αναχώρηση αμφίβολη.

Link to comment
Share on other sites

Μια ματιά που έριξα από περιέργια χτυπωντας το σύστημα από Πειραιά -Βαθύ

το Νήσος είχε σχεδόν πρωτόκολλο (καμιά εκατοστή deck ελεύθερα και κάτι σκόρπια) , Το Corsica 111 κενά ενώ το Vera όπως είναι λογικό με πολύ μικρή κίνηση...

Link to comment
Share on other sites

Αναχωρηση του SARDINIA VERA με 19 επιβατες,6 ΙΧ και 1 φορτηγο

Για τα υπολοιπα βαπορια δεν ξερω παντως σιγουρα η κινηση του την πρωτη μερα δεν ειναι αντιπροσωπευτικη.Γιατι αν συνεχισει σε παρομοια νουμερα δεν το βλεπω να το βγαζει το καλοκαιρι στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψε με θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα... Δεν γίνεται να ταξιδέυει ακόμα και την καρδιά του Χειμώνα και μάλιστα Παρασκευή με 19 επιβάτες. Δεν ξέρω πόσο πολύ θα πιάσει στην γραμμή, αλλά σίγουρα θα πηγαίνει καλύτερα από αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψε με θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα... Δεν γίνεται να ταξιδέυει ακόμα και την καρδιά του Χειμώνα και μάλιστα Παρασκευή με 19 επιβάτες. Δεν ξέρω πόσο πολύ θα πιάσει στην γραμμή, αλλά σίγουρα θα πηγαίνει καλύτερα από αυτό.

Σίγουρα δεν θα ταξιδεύει με 19 επιβάτες,αυτό έλειπε κιόλας,αλλά η κίνηση του δεν θα απέχει και πολύ από την κίνηση των πλοίων του γάτου.Αλλωστε και οι ώρες που χρειάζεται για να φτάσει και στην Ικαρια αλλά και στην Σάμο δεν διαφέρουν και πολύ απο του γάτου τα πλοία.Εύχομαι να διαψευστώ αλλά μετά τις 30 Αυγούστου που τελειώνουν οι επιστροφές τα πράγματα θα είναι σκούρα.Γιατί μεχρι τότε και κανο-καγιακ να έχεις θα είσαι γεμάτος..;)

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά μιλάτε εάν παραμίνει το Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ στην γραμμή και εάν ο κ.Γάτος παραμείνει στην γραμμή μετά απο την μηδενική προσφορά του ΒΕΡΑ στην άγονη και φυσικά εάν όλοι είμαστε καλά μετά το ΣΑΣ την Τρίτη θα οργιάσει το Forum.

KONTOΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΗΛΟΥΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα κι έτσι θα διαφωνήσω.

Προφανώς δεν θα φτάσει το Μύκονος αν παραμείνει στη γραμμή, που πιστεύω οτι θα παραμείνει περίπου με τα δρομολόγια που έχει τώρα αλλά για μένα προφανώς θα έχει πολύ περισσότερους επιβάτες (δεν ξέρω για φορτηγά) από την GAna...

Ο καπτα Μάκης έχει μια σχολή από μόνος του στην εξυπηρέτηση του επιβάτη. Είναι πάρα πολλοί αυτοί που απλά άσχετα με τιμή δεν ταξιδεύουν με τα πλοία του, όλοι αυτοί νομίζω οτι θα πάνε στο Βερα. Παράλληλα δεν βλέπω το λόγω κάποιος ν ταξιδέψει με τα πλοία του αν το Βέρα έχει παρόμοιες τιμές. Η καλλίστη για μένα είναι πολύ πιο αξιοπιστη και το πλοίο της από οτι έχω καταλάβει είναι πιο προσεγμένο εσωτερικά...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...